Sari la conținut

defektu

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    TL1000S
  • Numar Moto
    BxxBAP

defektu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Am rezolvat cu bascula. Bineinteles din dezmembrari. Multumiri lui Cristi de la Ducati (actualmente fabricant de cafe racere) care mai avea ceva bucati de TL prin garaj si s-a dovedit de maxim ajutor. Raspunsul de la Suzuki inca se lasa asteptat, dar asta era oricum de asteptat...
  2. Recent am avut un eveniment cu TL ul. Mi s-a retezat bascula in mers la trecerea peste o gropitza de doar 10 cm. Ambele brate ale basculei s-au rupt de linga sudurile de pe ax. Roataa ramas agatata in.. lant si articulatia amortizorului. A fost straniu, la viteza de aprox 100kmph motorul s-a asezat la 45 de grade cu spatele cazut brusc si continuand sa mearga inainte. Am reusit sa opresc fara incidente. La inspectia rupturii de dupa demontare se puteau observa goluri de aer in material. Defect structural din turnare, nu sudura ci materialul era poros din fabricatie. Se pare ca s-a mai intimplat la Suzuki. Oricum am reparat-o cu o bascula din dezmembrari iar Suzuki romania a raspuns la mail si asteapta pozele Deci s-ar putea sa primesc o bascula noua. Macar atat.
  3. Pt modificare cauta pe tlforum e o piesa de aluminiu si ceva saibe dar exista desen cu cote.Amortizorul se monteaza invers cu butelia in jos http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=86049 Aici gasrsti tot. http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=86049
  4. Chiar daca e o "vechitura" deschid totusi topicul despre TL 1000 S. E un motor care la vremea lui a fost foarte competitiv, a avut pe nedrept o publicitate negativa datorata catorva erori de conceptie dar usor rezolvabile. Motorul e inca in fabricatie (pt V-strom 1000) fata e de GSXR inca actuala, cadrul e ok, una chiar veche se poate resuscita si transforma intr-un motor cu multa personalitate. Modificari absolut necesare: schimbarea amortizorului spate (rotativ) cu unul de yamaha R1 2004- fara arc, furtune frana racing, schimbat uleiul in amortizorul de directie stock cu ulei de furca 2.5w, eventual o pereche tobe in locul celor stock. Sau pt cine vrea exista inca kituri bitubo sau ohlins pe ebay dar sunt mai scumpe ca motorul.. La final iese un V twin veritabil, care da clasa inca multor motoare ..
  5. Faina tura. As veni si eu data viitoare cand mai faceti una, dar nu mai cunosc pe nimeni de pe aici, decat poate cu o exceptie.. Daca luati cu voi un brontozaur moto cu o bicla antica, ma bag si eu
×
×
  • Creează nouă...