Sari la conținut

Beatrice

Super Membra
  • Număr conținut

    2.098
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://0768.88.00.11
  • Yahoo
    patrunjelu_spanzurat

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Tijuana, Baja California, Mexico
  • Carnet moto din
    Prima
  • Motocicleta
    TEX 1200 XRT 2018
  • Numar Moto
    B-404-PAW
  • Club
    Wild

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Triumph Tiger Explorer 1200 XRT (`18)

Vizitatori Recenți Profil

40.070 citiri profil

Beatrice's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Ca se organizeaza iesiri nu e bine, ca nu se organizeaza iara nu e bine, ca se strange lumea si merge fiecare in felu' lui la o tura, iara e de k.k.t. Stim cu totii ca ai o suparare/frustrare ca tu nu poti merge organizat si ca nu-ti poti asuma responsabilitatea de a organiza ceva cu oameni noi, dar lasa-i pe altii sa o faca si nu mai comenta de pe marginea santului intre spart de 2 seminte. Asta, sau esti deja un bosorog d-ala uracios, ofticat maxim ca a imbatranit si care goneste copiii de pe strazi ca fac galagie. Stii, tipul ala de bosorog RAU care comenteaza la orice si iti vine sa-i dai un branci pe scari. Si daca inca nu ai inca varsta, stai linistit, atitudinea e deja instalata. De la un om de +50 si mai ales in postura de moderator, ma asteptam sa mai limitezi posturile pizdulicelor proaste care polueaza orice topic, de exemplu, nu sa iei la misto un motociclist care nu a deranjat cu nimic si incearca sa faca unul dintre putinele lucruri ok care au mai ramas pe forumul asta. De k.k.t. atitudinea, dar cred ca stii si tu asta. Edit: atitudine de C A C A T nu de cacao. Nu meriti sa las corectia.
  2. Cum ziceam... Crashbar/pad ti-ai pus? Apoi zice lumea ca-s rea si ca nu dau si sfaturi La cat te-ai chinuit cu motoru' in scoala (si cat te chinui si acum), mai bine du-te si invata sa mergi cu el in poligon, cu cineva care stie si poate sa te ajute. Altfel esti un pericol in trafic si nu te vad bine pe viitor. Si nici pe ceilalti din trafic.
  3. ce mai faci filo? n am mai vb de ani de zile...

    te tot vad prin trafic pe iuliu maniu, dar nu te prind niciodata.

    ce mai zici? vezi ca nu pot sa primesti mesaje in privat.

  4. Ca sa iti faci o idee, tocmai am cerut si eu niste oferte Londra - Seattle. Depinde de cat de repede vrei sa ajunga, daca vrei sa ajunga in aproximativ 1-2 saptamani si fara batai de cap, alege avionul, daca nu te grabesti, poti alege vaporul/roro si dureaza pana la 2 luni. De aici se ocupa transportatorul de acte (trebuie sa specifici daca este import permanent sau temporar) si de obicei sunt incluse toate taxele si intocmirea actelor. In State se mai plateste si acolo o taxa de 60$ (cel putin atat e la TIP) daca iti faci actele singur (trebuie competat un formular si nu mai stiu ce), sau cu un agent te duce pe 600$, dar tot trebuie sa fii de fata cand se face vama, deci nu stiu exact care e castigul sa ai un agent. Pentru import permanent, cred trebuie sa mai achiti acolo Sales tax care difera in functie de stat si probabil inca niste taxe aditionale (tot asa, depinde de legile statului). La asta se mai adauga, daca este cazul, costul asigurarii, costul de parcat moto in vama pana se lamureste situatia sau costul de manipulare acolo in caz de ceva. Si plus, mai e si costul transportului pana in Londra pentru ca majoritatea pleaca de acolo, sau Germania. Ca sa il duci pe roti (prin celebrul tunel pe sub mare) te costa undeva la 300E, depinde in cate zile vrei sa faci traseul + bilet de intoarcere (in cazul tau). Deci probabil ca ar fi mai simplu ca gasesti orice firma de curierat si sa il trimiti acolo, dar cel mai probabil trebuie sa fii prezent pentru acte (nu stiu daca se pot face la Bucuresti). Oferte am asa, pentru motorul meu: 1. Shippio: The price for Ocean freight will be GBP 963.00 (Transit time of approximately 32 days). The price for Air freight will be GBP 1576.00 (Transit time of approximately 7-10 days). Motorcycle: Less than ¼ of a tank of fuel in the tank All other fluids can remain in the bike itself Battery remains connected We don’t remove wheels Including up to 20 Kg. of non-hazardous luggage’s The following items are prohibited from accompanying the motorcycle - any liquids, pressurised canisters, creams, putties, matches, lighters or lithium batteries 2. Motofreight: Air freight UK to Seattle, USA: GBP £1’425. This includes crating, customs formalities in the UK and airfreight to arrival to the USA. This price is based on you delivering your Tiger into our depot, near Heathrow. Airfreight from London to Vancouver, Canada: GBP £1’295. This includes crating, customs formalities in the UK and airfreight to arrival in to Vancouver. Once the bike arrives in Canada it will need to be cleared through customs, and this is easy for you to do yourself for approximately US $60. We can advise you on the process. If you do it (actele de import, adica) yourself you can expect to pay US $60 in fees, whereas if you use an agent you can expect to pay around US $600 in fees and you would still need to be present for the clearance process. 3. ivssuk: Transport doar pe apa, iar pretul nu il stiu exact pentru ca initial cerusem pentru un container mic (care ajunge cu tot cu taxe pe la 2200E, ceva in genu' asta). Dar probabil ca o sa fie mai ieftin decat cele de mai sus pentru un motor. Problema ar fi ca dureaza undeva pe la 2 luni...
  5. Hasky (RedInk Tattoo) este unul dintre putinii care stau si creeaza, nu copiaza desene de pe net ca la gradinita... In plus, inainte de a stabili ceva si de a face schita, sta de vorba cu tine cat e nevoie ca sa vada exact ce vrei si de ce iti doresti ceva anume, ca sa transpuna pe "hartie". https://www.facebook.com/pg/redinktattoostudio/photos/?ref=page_internal
  6. Nu am fost, dar stiu ce inseamna :))) Transport masina pe apa: undeva la 2000-2500E. Transport motor: pe apa 1000E, cu avionu' 800E. Nu am cautat inca pe cineva sa impartim un container pentru ca atunci ar fi mai ieftin. Ca preturi am vazut ca sunt putin mai ieftine, dar nu cum mult, iar kilometrii sunt cam dubli (asta daca nu a dat neamtu' ceasurile inapoi). Acuma, pentru diferenta de transport la masina si inca 2-3000E nu stiu daca renteaza sa ma duc acolo sa umblu cu bagajele si cateii dupa mine, sa inchiriez masina ca sa caut una s-o cumpar, sa platesc cazari, sa platesc service-uri si eventuale piese de reprezentanta la pretul de State pentru orice rahat, apoi sa umblu s-o inmatriculez si dupa cine stie ce alte acte, plus timp pierdut si stres. Plus ca nu o sa am timp de testat, in caz de crapa ceva, sa nu fiu prin pustietati. Aici, macar stiu ca nu platesc cine stie ce pe modificari. Iarna eu oricum nu ies din casa, deci macar pot sa acopar timpii morti din perioada asta in loc sa fac risipa de vreme buna.
  7. Ce dezamagire... Teoretic la 100k $ nici nu ar trebui sa te gandesti la vreo problema... M-ai convins cu Ford-ul in cazu' asta. E cel mai vandut pickup de la ei si macar piese sunt peste tot si service-uri... Ziceau si astia de la Earth Roamer ca au ales Ford-ul ca platforma pentru ca sunt cele mai "reliable" din punct de vedere servicii (comenzi de piese si suport oferit pe glob). Vreau masina de aici (Europa) pentru ca acasa o pot modifica exact cum vreau, pot sa fac teste cu ea, ma costa oricum mult mai ieftin ca in principiu modificarile usoare le facem noi. Trebuie sa o vad cum vin alea pe ea, mai imi vin idei, mai una-alta. Plus ca daca o am aici, vad si cat spati am exact la dispozitie pentru boarfe. Trebuie sa fac pe bacheta din spate si ceva sigur si confortabil pentru catei, asa ca, alte teste... Acolo cand ajung, vreau sa ma duc in port, o iau si plec, sa nu stau sa caut service-uri si piese si alte chestii...
  8. Am vazut ce face jucaria asta... Ar fi fost perfecta daca nu era aproape 100k $, cum am gasit pe unele site-uri... Am cerut o oferta de la Iveco, sa vedem ce pret ar fi la ea... Dar da, daca ar avea un pret mai aproape de realitate, p-asta as fi ales-o... Pentru urcat motoru' o sa folosesc un sistem automatizat, deci nu e asta problema. Duba nu mi se pare deloc injositoare, a fost chiar prima alegere la inceput, dar am condus duba si nu pot sa spun ca m-a super impresionat (nu mai stiu ce model). Duba atrage si mai multi dubiosi, ca poate e ceva valoros ce se poate fura din ea; duba niciodata nu o sa faca ce face un pickup/suv, oricat de 4x4 si inaltata e ea. Plus ca mi se pare ca se conduce destul de greoi fata de orice masina si daca nu o deschizi sa poti intra direct in spate, nu ajuta cu nimic, nu e suficient spatiu. Stiu ca nu e din fabrica ce vreau, deja caut un service care sa faca si carosari Remorca iese din discutie... La ce clipuri am vazut cu remorci si caravane intrate in balans si apoi infasurate pe masina, mai bine nu :)) Da, ai dreptate... E greseala mea ca n-am zis de la inceput. Ideea e asa, continentul e America. Durata, pana gasesc un loc sa-mi placa. La inceput pe 'Merica de N merge doar pickup-ul, iar motorul o sa stea in bena doar pe autostrazi. Cazari se gasesc 'peste tot, iar pentru noptile salbatice o sa avem un cort imens la noi plus cateva rahaturi de camping. Sau bena, niste paturi si ceru' deasupra. Trebuie o masina nesimtita care sa poata cara peste 3.5, pentru ca daca am si motoru' sus, depaseste super usor masa max, iar prin State si Canada cica te mai opresc astia sa te cantareasca. Apoi pana la iesirea din State, in principiu as vrea sa iau un 5th wheeler sau o caravana micuta si putin inaltata. Motivul: cazari mult mai rare si naspa, iar eu sunt fitoasa. Plus ca o sa se mearga mult pe langa apa si prin munti si e pacat sa te cazezi intre pereti, in loc sa te cazezi pe plaja sau in aer liber. Ca si drumuri, trebuie sa fie in stare sa se tina dupa mine pe asfalt, dar sa si sa bage drumuri proaste si sa care o remorca dupa ea. Si tre' sa bage si putina padure de distractie cand nu e incarcata... Cam asta ar fi motivul pentru care trebuie sa aiba motor puternic (da stiu, caii nu conteaza, tractoarele au 2 cai si trag tone, dar asa ma simt eu mai linistita) si sa fie namila. Acum ca am cautat mai bine, se pare ca Ford-urile Super Duty au bena de 2.5m si cabina dubla, deci cred ca o sa ma orientez spre asa ceva, mai ales ca Ford-ul e mandria americanilor. Asta in cazul in care nu gasesc o Toyota cu bena deja lungita, cum ma gandisem sa o modific eu. Problema este iar ca nu aduce nimeni Ford F la noi, dar o sa iau de prin alte tari. La vanzare la noi sunt 2-3 la niste scoruri stelare :)) O varianta ar fi sa iau ceva de la noi si sa caut un service serios care sa poata lungi bena + sudura aferenta la caroserie + vopsit ok. Dar apoi nu stiu cat de multe probleme as avea la RAR sau prin alte tari cand incerc sa le explic modificarea. Sau cand o sa depasesc masa max. Alte solutii cu ce avem la indemana, nu vad. Asta doar daca nu are Iveco-ul ala un pret mai realistic, ca pana acum nu am stiut de el si nu-l luasem in calcul... Pana la urma si un pickup se poate face utilizabil daca mai pui ceva pe el. Chiar daca e tot caruta, macar nu e cort. :)) Sunt intr-adevar si multe minusuri la un pickup dar cred ca se compenseaza pe alte parti. Am scris ceva, sper sa fie idei folositoare pentru alti incapatanati care sunt setati pe pickup. Sau pe Iveco 4x4 necarosat.
  9. Asta a fost prima optiune acum ceva vreme, dar nu vreau sa merg cu duba, plus ca nu am atata incredere pe offroad, mi se pare ca se rastoarna mai usor. Oricat o inalti, nu o sa faca niciodata ce face un SUV/Pick-up. Plus ca apoi cand o sa trebuiasca o rulota, trebuie una de remorcat, pe cand un 5th wheeler care este mult mai stabil, dar se poate monta numai pe pickup. Chestia aia automata costa undeva pe la 2500-3000$, deci eu sper sa scap cu un 3500E... E o treaba misto pentru cei care aveti pick-up si vreti sa carati un motor mai mare... Se poate sa o faci si mai ieftin de atat, dar timp cat pierzi cu proiectarea si cu banii pe manopera si piese, tot acolo ajungi... https://www.discountramps.com/power-lift-motorcycle-ramp/p/RAMPAGE/ http://www.rampagelift.com/ PS: Si din duba nu poti sa adormi cu ochii la stele, ca hipiotii
  10. Merci, o sa trec sa o vad Cand am cautat eu acum o luna nu am gasit nimic de genu'... Ideea e ca vreau sa plec. Am stat si am analizat mult care ar fi cea mai buna solutie pentru carat cele mai importante lucruri pentru mine: catei + moto si cateva bagaje. De aceea trebuie un extra cab si nu pot lua un single... Pentru pick-up o sa fac urmatoarea chestie: Am ales pick-up pentru ca la un moment dat o sa iau un 5th wheeler si ala numai asa se poate atasa. Plus ca poti adauga tot felul de rack-uri si de accesorii, plus ca trebuie sa fie un 4x4 pe care sa ma pot baza pe drumurile pe care le am eu in vedere... Am ales Toyota pentru ca are o cita de piata foarte mare, deci pot gasi piese mult mai usor si oricum este relativ usor de umblat la ea. Iar Tundra pentru ca este cam cea mai mare de la ei si cred ca un 4.6 sau un 5.7 are destula putere sa care si sa intre pe off. Plus ca este facuta exact pentru state, ceea ce e un plus ca vad aia ceva cunoscut... Sper sa reusesc sa iau ceva din Romania, chiar daca second, pentru ca din pacate de nou nu pot sa iau nimic de genu' asta... Alta varianta ok ar fi un Ford F, dar la noi se pare ca 3 :)) Si pluc ca in Ford parca nu am asa mare incredere... Becule, lasa vrajeala, cu trotineta pot sa cad si daca dau de o denivelare in asfalt, nu-i aia problema. Si oricum, nu-s fraiera sa ma chinui, imi fac o chestie automata, muncim cu cap, nu cu muschi.
  11. Pai moto are cam 2.25m... Cu single cab ar merge, dar mai am nevoie de o bancheta mica in spate, de aceea am zis 1+jumatate sau extra cab. Cu single, chiar nu pot...
  12. Astea sunt toate autoutilitare, deci 100E impozitul e lejer.
  13. Cer un sfat de la cunoscatori: ce pick-uri de dimensiuni mai mari avem si noi pe aici, si mai ales, pe benzina? Bena la un Hilux, Amarok, L200, Ranger, cu extra-cabina (nu double, ci una si jumate) este undeva pe la 1.5m-1.6m in cele mai bune cazuri, si toate diesel... Eu as avea nevoie de ceva pe la 2m, sau mai mult daca se poate, si pe benzina, ceea ce se pare ca e imposibil prin Europa. Exista asa ceva si mi-a scapat mie? Din pacate, nici nu se pot importa alte modele, cum ar fi Toyota Tundra care are 2m, sau Ford-uri F... Ca ultima optiune ar fi de luat ceva second de prin Europa, dar chiar si asa, sunt doar cateva modele...
×
×
  • Creează nouă...