Sari la conținut

crivat

Membru
  • Număr conținut

    232
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.autoevolution.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure
  • Numar Moto
    Foarte frumos!

Informații profil

  • Interests
    Metal, motoare.

Vizitatori Recenți Profil

1.152 citiri profil

crivat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. La vanzare este motorul meu BMW R1200RT, din 2006, 77700 km la bord, in stare de functionare excelenta si in stare optica mai buna decat a altor surate de aceeasi varsta, in Iasi. Are ITP valabil pana pe 6 aprilie, daca nu se vinde pana atunci, il refac. Ofer fiscal, caci nu am datorii la stat. De noua, a avut 2 proprietari: 1 proprietar in Germania,iar eu sunt primul proprietar in Romania. ABS combinat, ESA, manere incalzite in 2 trepte, preparata pentru instalare de sistem audio, parbriz electric, sa reglabila doua pozitii, side-case-uri BMW, 2 chei. Cauciucuri Michelin Road 5 (fata nou, 2000 km, spatele mai duce un sezon), ulei proaspat, ulei de cutie si cardan 5000 km, full-service la furca si frane/ABS recent, reglare supape, throttle bodies si gresare cardan 5000 km, placute frane Brembo noi spate, filtru aer nou 2000km, bobine inductie 2000 km, compresie testata – ok. Lista de accesorii incluse: - protectii cilindru BMW - claxon Stebel Nautilus ~130dB - RAM ball-mount - inaltatoare ghidon Wunderlich - pedala schimbator cu protectie incaltaminte Wunderlich - pedala frana Wunderlich - adaptor baseplate SW Motech - baseplate Shad - topcase Shad SH58, capacitate 58 litri, configurabila in trei dimensiuni - spatar pasager Shad - genti interioare pentru sidecase-uri (mana cereasca pentru vacante) din Cordura, made in UK - doua seturi de placute de frana fata noi, Brembo. Pretul este 6000€, usor negociabil. Metoda de contact: Florin, telefon 0722170392.
  2. crivat

    Job for a Biker

    mda, deci nu sunt oameni care au nevoie de un job in zona iasi si sa stie engleza. asta e, am 'cercat
  3. crivat

    Job for a Biker

    Nu e copy-paste, google recunoaste de multa vreme pasajele copiate. Descrierile trebuie "facute de mana" Cat despre titlu, trebuia pus ceva interesant, nu?
  4. crivat

    Job for a Biker

    Da, munca se face la sediul din Iasi.
  5. crivat

    Job for a Biker

    Vreau sa angajez in Iasi o persoana care sa stie sa scrie FARA PROBLEME in limba engleza, careia sa ii placa motocicletele si lumea moto/ATV, si care isi cauta un job serios. Treaba consta in a duce mai departe o baza de date despre motoare. Angajarea se face cu toate actele in regula, contract individual de munca, fara bani "la negru" si altele asemenea. Angajatorul e autoevolution.com si se lucreaza la sediul din Iasi. Detalii pe privat sau la florin(dot)tibu(at)autoevolution(dot)com Ca si idee, asa arata baza de date in forma ei web:http://www.autoevolution.com/moto/kawasaki/kx/ Munca presupune redarcatrea de descrieri pentru modele si introducerea lor, impreuna cu detaliile tehnice intr-un formular electronic. NU este neaparata nevoie ca cel care isi doreste postul sa fie motociclist/motococlista, sau sa aiba permis de conducere. Conteaza mult mai mult stapanirea foarte buna a limbii engleze in scris (vom da un test), notiuni elementare despre tehnica si evident, pasiune si dorinta de a munci.
  6. Dezgropam, pentru ca e momentul sa dezgropam. Soferul care i-a omorat pe Rebe si pe pasagerul lui tocmai a luat 2 ani cu suspendare. Inca nu stiu alte detalii (daca se poate face apel au ba). Nu zic sa fi ajuns cu borfasii si violatorii in puscarie, pentru ca nu e locul lui acolo.. dar macar daca nu ar mai putea conduce vreo 15 ani ar fi normal intr-o tara normala. Revin cand apar noutati.
  7. @ qarews: da, mare dreptate - totul e exprimat din convergenta unor situatii si factori care, desi ar putea parea separate, sunt legate in modalitati subtile intre ele. Cine nu intelege asta se prea poate sa nu inteleaga mai nimic din ce se intampla in rest; discutia de pana acum totusi vad ca incepe sa mearga pe argumente logice si lasandu-se patimile si atitudinea de "ceac noris" deoparte. Unul si poate cel mai important element in dinamica accidentului caruia Taz i-a cazut victima este prezenta combinei (ca tot) pe sosea. Iar prezenta ei ei la randu-i o suma de cateva infractiuni si contraventii, acte sociale la care, daca statul (termen generic) si-ar face datoria, nu s-ar ajunge cu atata usurinta. De asta propuneam ideea avansata de unul din amicii mei, cu "chinuirea" celor de la 112. Cum mai nimic in Romania nu se face direct si simplu ci dimpotriva - distorsionat si cat mai complicat (ca poate pana la urma nu mai trebuie de facut), exista posibilitatea ca datorita unui aflux mare de sesizari REALE ale neregulilor (in numar imens) de pe soselele patriei, cineva sa isi ia campii la serviciul de urgenta si sa chinuie mai departe pe cei care trebuie sa aiba grija de respectarea legii. Schimbarea in tara asta are de infruntat o inertie uriasa, stiu, insa putem acumula si noi "energie" ca sa declansam schimbarea pe care imi palce sa cred ca toti ne-o dorim, de la "batranii soselelor" care merg cu un Simson din '52, pana la poulique de 18 ani si-un sfarc, ce da in R1 (fara a vrea sa jignesc proprietarii de R1) de-i sar pistoanele prin rezervor.
  8. @blackd1rt... nu e un complex ci mai degraba o constatare In cazul in care ai condus in Germania sau Austria, imi e imposibil sa cred ca nu ai sesizat diferentele majore in felul de a se pune problema. Cat despre faptul ca la noi carutele, carutasii beti dusi acasa de cai, tot soiul de animale slobode pe drumuri nationale, europene si autostrazile (asa cum sunt ele)au ajuns un loc comun - personal le consider MARI pericole. Se pare ca si "noi, legiuitorul" le cam considera la fel din moment ce prezenta lor pe sus-numitele drumuri este reglementata sau mai bine zis, interzisa ( cu notabile exceptii gen combina - vehicul agabaritic si care are nevoie de coloana sau masini de semnalizare). eu unul as indemna la acel "haideti sa haidem!" si sa incercam sa facem in asa fel incat cotatia de cacau a drumurilor romanesti sa se mai imbunatateasca. si poate ca altii ca noi nu-si vor mai ingropa asa repede prieteni. In cazul in care nu s-a observat deja, nu caut polemici, nici macar razbunare nu mai caut... caut solutii. Edit: nu, echipajul de politie nu va veni fuga-fuga, ai mare dreptate. Dar daca se naste un val de sesizari, poate cineva se misca sa vada ce dracu se intampla pe drumurile patriei. Se stie ce se intampla, dar e de sperat ca se vor lua si ceva masuri. Din nefericire, ai totala dreptate, caci dupa de suni la 112 sa le zici ca un vacar beat mort "conduce" pe E85, e posibil sa te ia unul in plin cu un tractoras ce cara busteni furati
  9. Am plans si am si ras azi/ ieri, cand il conduceam pe Adi spre "garajul final"; am plans pentru ca stiu ca imi va lipsi si poate pentru ca nu am considerat ok felul in care a trebuit sa ma despart de omul asta. Pe cealalta parte am ras cu cativa amici (al'de Lorin, Alveola, Chucky, Puc si care mai erau acolo) facand exact aceleasi poante deplasate la care si Berescu radea de facea temperatura prin Fundatie sau pe unde ne mai nimeream si ne lasam mintea la N. Spuneam cuiva vineri ca , luand in considerare ce si cum s-a intamplat cu bietul Taz, fiecare dintre noi, cand revenim acasa seara dupa o zi de motociclism politicos pe drumurile patriei, ar trebui sa petrecem salbatic, ca intr-o ultima seara alaturi de familie sau copii, iubiti sau dupa caz - iubite, prieteni si vecini non-cocalari, celebrand o victorie a bunului simt impotriva marlaniei si lipsei de respect fata de lege. Desi ce ai scris mai sus e adevarat si doare prin simpla realitate si brutala actualitate, ma incapatanez sa sper ca NU vom ajunge sa iesim din casa cu teama. Inima mi-e grea si stiu ca pentru multa vreme o sa plang la munca ascuns dupa monitoare, aducandu-mi aminte de tovarasul Taz... am dus multi oameni la groapa si dupa fiecare zic ca data viitoare va fi mai usor - NU e asa, din nefericire Insa dincolo de furia ce ma indeamna cateodata sa impart dreptatea "bratului secular" razbate o sugestia unui prieten: poate ar fi momentul sa incercam sa schimbam ceva nu prin marsuri, nu prin campanii, nu prin ragete sterile pe forumuri, ci prin ACTIVISM: impreuna cu cativa apropiati stransi zilele astea sub umbra napastei, ne-am promis ca de acum inainte vom sun la 112 de fiecare data cand vedem pe drumurile nationale sau europene carute, tot soiul de atelaje si alte ciudatenii interzise prin lege. Bataia unei asemenea actiuni e lunga ( precum e si evolutia tarii asteia din glod+balega catre civilizatie) insa daca am putea extinde comportamentul asta la nivelul intregii comunitati moto (si auto, caci sunt o droaie de piloti care au si B-ul), poate-poate vom reusi sa schimbam ceva. In tarile cu apa calda non-stop, serviciul de urgenta are influenta si personal, consider ca si aici se poate face treaba... doar sa vrem. Desi si eu gandisem intial "baga-ti plua in 112 ca nu opresc sa sun", mi-am dat seama ca unul din factorii ce contribuie la perpetuarea (si agravarea) starii actuale este EXACT PASIVISMUL nostru. Cu cat se vor gasi mai multi participanti la trafic sa ii innebuneasca pe oamenii (nevinovati, de altfel) de la 112, cu atat sansele noastre de a schimba ceva cresc. CRED ca putem schimba ceva daca incepem sa actionam; marsurile au si ele rostul si impactul lor, insa am ami mult incredre in actiunea civica, in forta numarului de oameni care raporteaza nereguli flagrante in trafic. Din cate stiu, 112 e supravegheat de o comisie europeana care are rolul de a asigura eficienta raspunsului la solicitarile de urgenta. Daca noi insa NU folosim 112 pentru a reclama exact aceste nereguli ce ne duc la groapa... NIMENI nu o va face! Si nu ne ramane decat sa ne stergem nasurile si ochii inrositi de lcarimi cu maneca prafuita a gecii, iesind din cimitir cu capul plecat, blestemand pe cine stie ce alt cercopitec ce ne-a trimis inca un coleg/ o colega, sot/ sotie, prieten/ prietena, logodnic sau logodnica, mama, frate, tata, unchi, fiica sau ce naiba vreti voi... catre raceala gropii, lasandu-ne doar amintirile si durerea.
  10. Mai oameni buni, Jagi si restul... sa bem un ceai de tei nitel, sa ne calmam. Ca de fiecare data cand in ecuatia asta intervin elementele de tip "fara permis, "pe fondul consumului de bauturi alcoolice" sau generic intitulate "taranul roman" ( si stiti la care taran ma refer), viteza deja coboara in topul factorilor ce duc la dezastru. Fiecare are particica lui de dreptate: unii cu lacrimile si gaura din inima, altii cu viteza, un alt grup (din care fac si eu parte) cu permisul si tot asa. Desi nu apare nici un martor vizual al accidentului, latura oarecum "inexplicabila" este POSIBIL sa fie explicata dupa cum va scriu mai jos. Inclusiv eu (si stiu ca si multi dintre voi) am fost pus/ pusi in situatii oarecum similare si de asta m-am gandit sa scriu. Luati o gura din ceaiul virtual de tei si aduceti-va aminte de cazurile in care ghiobanul ce iese inoportun de pe un drum din stanga nu prea intelege pe ce banda veniti si iese direct pe B3 sau B2 a sensului vostru, doar ca apoi, incercand sa "intre in trafic", sa coboare pe B2, respectiv B1 a sensului de mers, in uralele de p.u.l.i. si cruci ce vin din parte-va. Personal, desi e o ipoteza doar, dar pe care inclin sa o cred una foarte plauzibila, consider ca in scurt, dinamica accidentului a fost in linii mari cam asa: tov. Taz mergea pe singura banda disponibila, a vazut ca iese ghiolbanul, a franat (fiind un pilot cu experienta foarte mare, asta poate explica intrucatva absenta urmelor de frana violenta la motor) incercand sa evite combina prin dreapta, prin locul ramas liber + refugiu. Nenorocire vine (iar) din partea combinei, care "inchide" portita ramasa libera iar Taz al nostru se tranteste in utilaj. Inca un lucru asupra caruia ii rog pe motoristii cu experienta la drum lung (nu experienta la terasa, scuze)sa mediteze: stim/ stiti ca in situatii de criza, in acele fractiuni de secunda in care este evaluata o situatie nasoala, se ia o decizie... care nu e neaparat cea mai buna. IDeea e ca in derularea situatiei de cacau este indeobste loc de cam 1 (daca nu chiar 0) decizii si de pus in practica "cat de instantaneu se poate". Cu alte cuvinte, extreme conditions demand extreme responses - Taz a ales (posibil) sa incerce sa evite combina prin dreapta, sperand poate ca pitecantropul de la volan ii va lasa un 90 cm pe unde sa poata trece, asa cu juma de creasta albita si spatele asudat cum ar fi trecut. Derularea evenimentelor arata ca alegerea, care avea sanse mari de reusita, a fost viciata in practica de comportamentul (a nu stiu cata oara) iresponsabil al conducatorului combinei. Dupa cum discutam ieri cu apropiati din Iasi care sunt si soferi si piloti.. se poate vorbi foarte mult despre CE AR FI PUTUT TAZ face in situatia asta - culti motorul, iesi in camp, iesi pe contrasens, etc... sunt toate solutii care si-ar putea gasi locul in lista de rezolvari a problemei. Cu toate asta, sa ne aducem aminte ca deciziile astea se iau pe loc, in cateva zecimi sau sutimi de secunda... si CTRL+Z indeobste nu merge. Iar pentru final, referitor la "nu ai vazut combina cum iese din camp"... stai un pic si meditati asupra a ce se intampla cand aruncati un ochi in oglinzi... si sper ca imi veti da dreptate cand afirm ca inclusiv atat de necesarul privit in oglinzi poate produce belele atunci cand "e sa nu-ti iasa". Sper din inima sa nu mai iasa balacareli pe forum... azi am ajuns si eu la locul unde odihneste Taz... daca nu ar fi livid as zice ca are exact zambetul ala de dezamagire acoperita din plin cu intelegerea ce il caracteriza; un fel de "da-o ma-n pisda ma-sii, da' asa se face?" Pace si liniste in inimi (cata se mai poate).
  11. Pentru cine doreste, cdr.ul e atasat. taz.zip
  12. Am trecut acum intampaltor prin fata Filarmonicii Iasi, si din toate afisierele zambea tov. Taz; daca sub fotografia lui nu ar fi fost 2 date ai fi zis ca e sarbatoritul saptamanii
  13. Chiar la inceputul sezonului radeam la un chef moto de Taz ca imi zicea cum se simte oarecum ciudat in perspectiva din toamna, cand voiam sa inregistram parti de vioara pentru noul album... is imi spunea ca pana atunci niciodata nu mai lucrase cu trupe de metal, dar ca o s-o scoatem elegant la capat Taz a fost unul din cei mai galanti si mai politicosi oameni pe care i-am intalnit, un adevarat domn, in toata puterea cuvantului; ma bucur ca am fost amici si voi tine dragi in minte si in inima clipele petrecute impreuna. Domnule, cu respect!
  14. Pacat mare de asa om... nu mai zic nimic
  15. http://picasaweb.google.com/a6d6d6a/IntrunireBMC2010# dar mai sunt cateva
×
×
  • Creează nouă...