Sari la conținut

Japon

Membru
  • Număr conținut

    106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    FZ6N

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS 500E / Aprilia RS 50

Vizitatori Recenți Profil

666 citiri profil

Japon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Japon

    TM18JSU Timisoara

    A aparut filmarea: https://stirileprotv.ro/stiri/socant/motociclist-spulberat-de-o-masina-la-timisoara-barbatul-a-murit-pe-loc.html?fbclid=IwAR2sCDh4DgcV6w86MT3mpHyuaf8H1CMcKVRs7sGOMxfboVFpGYDq1_Ljsc8 Moto a trecut de pe 1 pe 2 (fara semnal) pentru ca a vazut o masina care urma sa se inscrie pe banda 1, pe 2 a venit tipul care l-a lovit... Pacat de o viata de om. RIP.
  2. Astazi am cumpărat si eu o geacă de la ei. Textil, Fang Fluoro, negru cu verde hivis. Am sa o descriu imediat, mai jos, dar e fix ce am căutat la un cost foarte ok. Superbă experiența din magazin. Într-adevăr, nu produce Vishal (proprietarul) in Romania, produce in Pakistan. Nu (mai) produce nimeni in Romania, din multe motive. Inclusiv produsele Alpinestars, volane si alte alea pe care scrie "made in Romania" sunt asamblate aici, materialul vine pre-taiat, aici doar se coase. Da, asta înseamnă cateva locuri de muncă aici. Dar producția nu e in Romania. Alphahead e o firma înregistrată in Romania, care plătește taxe aici. Proprietarul cheltuie banii tot aici. Care-i problema? Foarte bine! De ce sa nu cumpăr de la el? Pentru ca nu taie o vacă aici si nu are tot procesul in țară? Pentru mine, asta nu a fost un impediment. Din contră, totul incepe de jos. Chiar ma bucur sa pot purta o firma cu un cap de dac pe post de emblemă si cu un mic steag românesc cusut pe ea. Din nou, asta e subiectiv. Despre geaca, a costat 799 lei. Fermoare bune, vine ceas pe mine si sunt destul de slab si înalt, deci nu sunt chiar cu dimensiuni de Adonis. Mesada termică detașabilă. 4 aerisiri. Bucăți reflectorizante. Slidere umeri. Protecții level 2 sas-tec (spuma viscoelastica gen D3O) in coate, antebraț, umeri si spate. Reglabilă la talie si pe brațe. Ce pana mea sa mai ceri la banii ăștia? Ba chiar am primit si două 'cadouri', o cagulă si un breloc. Am sa mai iau de la ei si niste blugi, kevlar in zonele de impact plus sas-tec in genunchi si șolduri. Fac orice pe dimensiunea personala daca o marime universală nu îți vine. Cred ca ar trebui mult mai bine promovat brandul asta. Au produse ok, calitate faină. Sunt făcute de un motociclist, nu de un business man. Au un preț bun... Pacat ca pentru o firma de genul asta, abia gasesti cateva comentarii pe un singur forum. Eu va recomand firma asta.
  3. @Dan Ny - de acord, se merge tare prea des. Ce s-a intamplat in cazul de fata? Riderul mergea blana? Masina nu pare lovita rau. RIP.
  4. Japon

    Viteza din nou

    Viteza... mare. Sunt 2 filmari, una cum taie motociclistul o curba, depasind 3 masini pe continua si 5 secunde mai tarziu da in pieton si una cum il ia in plin pe mos, fara sa se vada portiunea de dinainte. A doua filmare: https://epitesti.ro/stiri/video/video-socant-momentul-impactului-dintre-motociclist-si-pieton-la-bascov?fbclid=IwAR3RIpwQWDAo20TpYymmli6O8u82-rVWBlxtqKdQpIDf44H3ucUpFFe6sN8 Pietonul se grabea sa ajunga la popa sa discute despre parastasul sotiei - tot de pe surse. Gaz mai putin = probabilitate mai mare sa ajungi acasa intreg.
  5. Salut, Dupa o perioada de mai mult de 10 ani pauza de la 2 roti, am decis sa revin in lumea asta. E un microb care iese greu din oase. De data asta insa, am de gand sa am alta abordare decat cea de la 18-20 de ani. Asadar, cercetez diverse subiecte de pe net, in special legate de dinamica accidentelor moto si de cum te poti proteja de ele, sau de urmarile lor. Am fost martor la destule accidente, chiar si implicat in vreo doua, e clar ca exista ceasu rau, pisica 13. E de preferat sa NU cazi. E de asemenea clar ca daca nu tragi ca maimuta de gaz ai sanse infint mai bune in cazul unui eveniment neprevazut si ca o conduita preventiva ajuta enorm si te scoate din multe. Totusi, din n motive, multi motociclisti cad. Consider ca merita sa-ti bati capul cu ce poti face sa reduci daunele in cazul unui accident. Daca pentru casti exista nshpe mii de studii facute, surprinzator, in anul 2020, pentru celelalte categorii de protectii moto... nu sunt asa de multe studii, spre deloc. Dupa cap, gatul si coloana sunt extrem de importante. Potrivit studiului italian din 2014, coloana sufera rani de orice natura (usoare sau serioase) in aproximativ 22% din accidentele de circulatie, iar traume serioase la coloana apar in aprox. 10% din accidentele moto. Asa ca au incercat sa faca un studiu prin care sa determine ce se intampla daca: 1) iesi in slapi si tricou 2) ai protectii de nivel scazul (geaca cu protectie spate din spuma) 3) ai protectii de nivel ridicat (protectie spate dura, aprobata EN1621-2/12 Standard; CE2 certification SAU geaca cu airbag) Surprinzator, in cazul 2) ai sanse ca protectia sa nu te ajute, ci sa faca rau in cazul anumitor accidente. Citez din studiul australian: "For spinal injuries, foam back inserts actually correlated to an increase in risk of a soft tissue injury to the spine or back. This finding suggests that more study on the design of body armor for the back and spine is needed." O explicatie posibila este si faptul ca accidentele in care motociclistii care au astfel de protectii au loc la viteze mai mari decat cele in care sunt implicati "slapangii", avand (poate) un sentiment fals de siguranta pe care o confera echipamentul. Deloc surprinzator, in cazul 3) riscul unei traume serioase la coloana este redus cu un procent similar cu care te ajuta centura de siguranta la masina sau in acelasi mod in care purtatul castii reduce probabilitatea de deces. Undeva cu 50%. Dinamica accidentelor moto este complicata si de cele mai multe ori implica forte de torsiune asupra coloanei, caz in care nici mama protectiei nu te poate scapa. Insa sunt si multe cazuri in care ai parte de un impact direct asupra coloanei, caz in care sa ai protectie inseamna un film cu totul diferit fata de cel in care NU ai protectie. Studiul italian aici: https://academic.oup.com/ije/article/43/6/1921/710817 In 2012, australienii au incercat sa faca ceva similar, un studiu cu mai putine cazuri, insa cu concluzii interesante. Studiul australian aici: https://archive.defense.gov/home/pdf/0412_militaryrider/DYK_USMC2.pdf Citez: " Wearing any type of boot provides a 53% reduction in risk of any foot or ankle injury, and a 73% reduction in risk of an open wound injury. But armored motorcycle boots make a much bigger difference in reducing the risk of an open wound injury (90%). " In fine, in 2016 niste scandinavi s-au gandit sa coreleze rezultatele celor doua studii si au ajuns la concluzii similare, sublinind totusi ca sunt date prea putine si fenomenul "protectia spate" in accidentele moto este prea putin studiat. Studiul scandinav aici: https://sjtrem.biomedcentral.com/articles/10.1186/s13049-016-0307-3#Tab3 Un alt studiu care n-are de'a face cu protectia spate, ci mai mult cu ce vertebre sufera, aici: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0386111216300772 (e un studiu Malezian). Concluziile mele personale: 1. Investitia intr-o protectie spate buna, hard, separata de buzunarul gecii, merita din plin! (in aceeasi masura in care merita sa-ti iei o casca de calitate si nu o coaja de ou la 150 lei de pe olx.) 2. Daca protectia este sau nu certificata potrivit standardelor europene EN1621-2/12 Standard; CE2 certification face o diferenta mare (de altfel e singurul standard international existent momentan). 3. Purtati cizme cu protectii serioase (n-are legatura cu protectia spate, dar datele prezentate de australieni sunt un semnal puternic) Pe langa cele scrise mai sus... sunt surprins ca la atatia ani dupa inceputul fenomenului moto, pe langa purtatul castii, celelalte protectii sunt studiate vag, ca sa ma exprim frumos. Cum naiba sa ai atata putere de analiza a metadatelor, orice soft imaginabil, date stranse din spital, posibilitatea de a simula sau a testa orice fie virtual fie real si sa nu cauti sa imbunatatesti la maxim echipamentele moto disponibile, mai ales considerand ca motociclistii sunt cei mai nasol loviti in accidente. Dar poate doar mie mi se pare surprinzator... Asfalt uscat. PS: ce protectie spate purtati? Daca purtati asa ceva...
  6. Fast Arrorw: Nu inteleg ce nu ai inteles. Te-ai trezit si ai pus un post. Repet: cel cu taxiul a INTORS fara semnalizare si fara sa se asigure, la 2 metri in fata motociclistului; din moment ce ma aflam la 10 metri in spate si nu mai erau masini inafara de noi (taxi, noi, moto) pe o raza de 30 de metri ce treaba are turatul si claxonatul? cel cu moto era singur practic pe un drum cu 2 benzi, partea proasta era ca iluminatul public era foarte... precar sa ii spunem, dar asta nu este o scuza din moment ce exista faruri. Aici nu discutam vina, speram sa aflam vesti bune despre pilot si taximetristul sa fie pedepsit.
  7. Salut, Pe la ora 21:30 in seara asta a fost un accident, kawasaki naked, numar B-**-AHO vs un taxi de la Leon. Accidentul s-a petrecut in fata mea (eram in masina la 10m in urma moto): - taxi stationat pe dreapta, fara semnal fara nimic, brusc, intoarce stanga fara sa se asigure macar 1 secunda, ia motociclistul din plin, nu a avut timp de reactie baiatul cu motorul pt ca i-a intors la 2m in fata. - motociclistul lipit de portiera stanga spate a taxiului. Am oprit, sunat la salvare si politie. Politia a venit in 2 minute, era in zona pt ca mergea la alt accident. Salvarea a venit in 7 minute (smurd mai exact). Fratele si cativa prieteni ai motociclistului au venit la fel in 5 - 6 minute. Lume multa. Politia zicea ca are martori. Daca e nevoie de martori, poti conta pe inca 2 oameni. Am lasat nr de tel fratelui motociclistului. Moto nu era foarte grav din ce parea, mana dreapta rupta (fractura deschisa), ceva sange, insa era destul de speriat. Tot el acuza si o durere de picioare... Sper sa fie ok. S-a strans bine inainte de impact, putea sa fie si mai rau de atat. Viteza mica, 50 - 60 km/h. Multa sanatate baiatului. Trebuie facut ceva cu cei care intorc asa.
  8. Aveti dreptate, m-am aprins cam tare si asa ceva in trafic nu se face. Imi cer scuze, intradevar am gresit admirandu-l asa si e cel putin pueril ce-am scris. Imi retrag cuvintele de lauda !!! Cu toate acestea, revin cu noutati - s-a vorbit cu tipul care a filmat treaba. Situatia a stat asa : soferul skodei nu a vrut sa il lase sa treaca printre masini, desi era coloana infinita; moto a asteptat, s-a mai miscat coloana, a apucat sa treaca, soferul a tras drepta, a dat geamul jos, a aplicat o flegma pe motociclist si niste cuvinte (dupa cum au spus cei de la realitatea) "foarte dure, jignitoare si urate" - moment in care... s-a declansat "extorsiunea unui degajament"
  9. http://www.realitatea.net/bataie-in-trafic-in-capitala-video_877003.html#comentarii A fost data azi dimineata la tv stirea, insa nici un comentariu adus motociclistului gen "vai ce violent a fost". Nu nu, s-a prezentat ca si cum ar fi fost ceva firesc si normal ce s-a intamplat. N-am prea multe detalii, insa treaba a stat cam asa, soferul tupeist "domle' am masina ce-mi poti tu face" - a sicanat motociclistul, poate l-a si atins putin, nu la lasat sa treaca, in fine, comportamentul clasic de sofer jegos. Motociclistul, caruia personal ii zic "bravo!" pentru prezenta de spirit de care a dat dovada - a lasat mobra, a deschis portiera, i-a carat omului BINE cateva bucati ! Nu sunt pro bataie sau violenta, dar in cazuri de genu, daca nu aplici URGENT o corectie, soferul auto va face si a 2-a oara in trafic aceleasi magarii si se poate ajunge la urmari mult mai grave, iar orice alta pedeapsa (legala, morala, sa ii arati obrazul etc) = praful de pe toba. Am postat la accidente deoarece cu siguranta a existat un contact intre masina si motor, mai ales din moment ce moto nu era prin zona (din ce se vede in filmare). PS: A se observa, desi lumea claxona, nimeni nu s-a dat jos - dovada ca ala cu masina si-a meritat-o. PSS: JOS PALARIA pt motociclist inca odata !
  10. Ce culoare era motorul ? Tii minte de ce judet era numarul ?!!?
  11. Domnule Petru Moldovan, propun sa o lasam mai moale putin cu frazele "codul rutier e esential in aproape (? cum adica) orice tara in afara de Romania" - deci tot mai sunt cativa "nelegiuiti" ca noi ). Lasand gluma, codul rutier, in foarte multe tari, este strict legat de bunul simt si de DENSITATEA traficului (ex istambul). blackd1rt - a fost foarte clar, IN VIATA REALA este... "asa si pe dincolo". Si a avut dreptate dupa parerea mea 100% in postul lui, exceptand PS-ul poate ). Cred ca uitam ceva, foarte adevarat, "cand esti la Roma, fa ca romanii!". Mai explicit, in Ro conduci ca in Ro (si in Bucuresti ca in Bucuresti, nu cu 40 km la ora ca in Cucuietii din Deal pe portiuni de 60km/h =))) ), nu ca in Austria, sub nici o forma! @blackd1rt - trist si adevarat PS: dati un ochi pe siteul http://www.reporterntv.ro/stire/accident-mortal-pe-bulevardul-aurel-vlaicu#formular_comentarii si vedeti acolo nene comentarii daca vreti sa va amuzati putin...
  12. La ce accident a fost... numai ce martori apar nu mai conteaza. Doamne ajuta sa fie bine baiatul ! O vita de genul te nenoroceste pe viata. Colegu', te asteptam inapoi pe moto cat mai curand.
×
×
  • Creează nouă...