Jump to content

ENEOS

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About ENEOS

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania
  • Carnet moto din
    secolul XX
  • Motocicleta
    CBF
  • Numar Moto
    patrat

Recent Profile Visitors

32 profile views
  1. Chestie care ține mai mult de tehnică decât de greutatea moto și forța motociclistului.
  2. Nț! Materialul e moale, căpuitorul se duce naibii după 2-3 utilizări.
  3. Cel cu frână în butuc, torpedou i se spunre parcă, nu face zgomot când te oprești din pedalat.
  4. La trânte cum rezistă? Că la cum sunt aranjate parcă așteaptă să pice...
  5. CBF600 nu are pompă ci robinet vacumatic.
  6. Deloc! La taxe și impozite se ia în evidență doar pe baza CIV, deci faptul că rar a emis așa ceva nu implică luarea în evidență.
  7. Cu condiția ca releul să suporte curentul absorbit de 4 semnalizatoare, dar rămâne problema funcționării avariei fără contact. Dacă mai punem și motocicletele la care martorul din bord (bec, nu led) e conectat între semnalizările stg și dr se complică și mai mult treaba.
  8. Acum mulți ani am făcut așa ceva la un atelier pe Dorobanți, pe colț lângă fostul magazin al tineretului, nu știu dacă mai există atelierul. Nu e așa greu, poți face și singur dacă ai puțină îndemânare, mai ales așa cum a spus un coleg, adică nu perfect pe cheie.
  9. Poți să cauți pe cineva care să-ți modifice un alt bușon și să-l adapteze la cheia ta.
  10. Salutare! Sunt in cautarea unei motociclete mai mari si m-am uitat si la FZ1 Fazer, modelul cu cadru de aluminiu (dupa 2006 parca). Pe wikipedia am gasit ceva referitor la fisuri ale cadrului la modelele din primii 2 ani, stiti ceva despre asta? Multumesc.
×
×
  • Create New...