Jump to content

ENEOS

Super Membru
  • Posts

    2,014
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    www.eptec.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania
  • Carnet moto din
    secolul XX
  • Motocicleta
    FJR 1300, ZZR 1100, KTM LC4 640
  • Numar Moto
    B FJR, B ZZR, B KTM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50, Sova, IJ Planeta 5, Honda Transalp, Yamaha FZ6 Fazer, CBF 600

Recent Profile Visitors

1,755 profile views

ENEOS's Achievements

  1. Monolock. Era pe moto, instalat proaspăt de la cel care mi-a vândut . Și am mai dat vreo 400 lei pe kitul de leduri dedicat, tampoane noi, plm... E moale față de cel vechi, dacă îl burdușesc cu haine nu se mai suprapune capacul pe fund, trebuie împins cu mâna din aproape în aproape ca să se poată închide... În schimb de la trântă i s-au julit nițel proeminențele de la capac de unde îl ridici și puțin colțurile balamalelor, nimica toată. I-am pus-o pe Kinga.
  2. Adică nu se deschide la 10?!? Cum iau înapoi banii pe biletele luate online, că eu la 13 plec la alt eveniment?!?
  3. Nu, pornitul motorului nu e același lucru cu a conduce vehiculul. Nici dacă mergi pe lângă cu motorul pornit nu înseamnă că o conduci.
  4. Nu se mai taie crampoanele a.î. să se refacă muchiile (cramponul rămânând puțin mai mic). Știu că la gumele de dirt track făceau așa că să le mai poată utiliza.
  5. În București am plătit nr preferențial + placa/plăcile cash la ghișeul de înmatriculări, taxa de talon pe ghișeul.ro.
  6. Mai manelar de atât s-o putea?
  7. Internetul e o maaaare groapă de gunoi, și nu e totdeauna ușor să descoperi informația cu adevărat valoroasă!
  8. What a Givi shit, cu cel vechi, antic și de demult de pe cealaltă mobră am cărat fiare, cred că am avut și 20 kg în el, și n-a zis nici pâs în ~50000 km, ăsta are maxim 5000 de nou, n-a văzut greutăți, are tamponașe noi pe placă să nu joace, și, deși la fel ca de fiecare dată când îl pun, am tras de el să fiu sigur că s-a clipsat, decide să zboare la plecarea de la un semafor... O închizătoare din tablă de conservă, face "click" dar am verificat după ce l-am recuperat și dacă îl scuturi nițel mai aprig pe o anumită direcție se desprinde... Avea în el husa de cască, o șapcă și un chiloțel cu 10 foi A4 înăuntru, nici 500 g. Râdeam de un client cu o de 3x mai scumpă decât a mea că l-a găurit în fund și a băgat șuruburi... Totul e bine când se termină cu bine, taxa plătită, actele depuse, cutia recuperată! Mâine leg cutia cu Kinga, că plec la Archangels Fest și nu vreau să dau cu topcase-ul după urși pe Transfăgărășan! Și afurisit să fie ăla care o mai da vreun € pe ceva Givi, gata, i-am trecut pe listă lângă sămisung! Mai bine pun lăzi de scule pe post de cutii, cum are colegu' Lucian. Alea laterale originale de 15 ani ale draq nu cad...
  9. În funcție de cum te ai cu bibendum. Îl mângâi pe colăcei - hop ai pneuri fix cum îți trebe, nu-l mai mângâi - primești opinci!
  10. "Capacul" iasă cu o presă, nu cu un șurub! Presa se înșurubează acolo și apoi șurubul din mijlocul ei împinge, cu un simplu șurub ai forțat în câteva ganguri ale fileului și de aia l-ai fărâmat. Dacă e compromis total o să fie complicat tare, dacă mai poate fi rectificat pe loc și utilizat filetul mai ai o șansă cu presa + încălzit, incantații etc.
  11. În Austria, că la noi oricum habar n-au cu schema în mână, ba mai rău îi bulversează o schemă! Că și rar-ul de altfel, că și acolo tot pe linie de partid e treaba. Garoul la gât era o variantă de răspuns în chestionarele de examen.
  12. Am ING de firmă, nu bun că nu decontez. Am reușit cum scria în link-ul doctorului, s-a mirat tanti că am plătit unde trebuia, cică vine lumea cu hârtii de la ghișeul.ro dar plătit aiurea... Bine, pierdusem dimineață pe străzi topcase-ul cu actele (certificat de naștere și acte de casă în original + copie ), dar le-am recuperat și pe alea între timp.
×
×
  • Create New...