What a Givi shit, cu cel vechi, antic și de demult de pe cealaltă mobră am cărat fiare, cred că am avut și 20 kg în el, și n-a zis nici pâs în ~50000 km, ăsta are maxim 5000 de nou, n-a văzut greutăți, are tamponașe noi pe placă să nu joace, și, deși la fel ca de fiecare dată când îl pun, am tras de el să fiu sigur că s-a clipsat, decide să zboare la plecarea de la un semafor... O închizătoare din tablă de conservă, face "click" dar am verificat după ce l-am recuperat și dacă îl scuturi nițel mai aprig pe o anumită direcție se desprinde... Avea în el husa de cască, o șapcă și un chiloțel cu 10 foi A4 înăuntru, nici 500 g. Râdeam de un client cu o de 3x mai scumpă decât a mea că l-a găurit în fund și a băgat șuruburi...
Totul e bine când se termină cu bine, taxa plătită, actele depuse, cutia recuperată! Mâine leg cutia cu Kinga, că plec la Archangels Fest și nu vreau să dau cu topcase-ul după urși pe Transfăgărășan!
Și afurisit să fie ăla care o mai da vreun € pe ceva Givi, gata, i-am trecut pe listă lângă sămisung! Mai bine pun lăzi de scule pe post de cutii, cum are colegu' Lucian. Alea laterale originale de 15 ani ale draq nu cad...