Sari la conținut

constantind

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Informații profil

  • Interests
    500 cc.. oo, daaa..

Vizitatori Recenți Profil

326 citiri profil

constantind's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! E cumva de vanzare Derbiul? Multumesc.

  2. Domnilor, am gresit zona? Rog un admin sa mute topicul in Supermoto, e posibil?
  3. Salut tuturor, Va fac cunostinta cu scuter.. motocicle.. bicicleta? mea de 50cc nervosi, pe numele ei Derbi Senda X-Race supermoto. Ne-am intalnit in toamna lui 2016, ea pe un camp din Miercurea Ciuc, eu pe net cu ochii dupa o alternativa ieftina si simpla (a se citi ca nu voiam sa dau examen pt categoria A din considerente de timp si bani) la aglomeratia din Bucuresti. Faptul ca faceam o ora si jumatate cu masina pana la birou ma imboldea sa cumpar ceva ultra manevrabil si inalt pentru a acoperi cei 20 km spre birou si inapoi. Pe scurt, cateva mii de lei mai tarziu era in oras si eu fericit. The good (punctele forte): - foarte inalta, e practic off road, nu exista obstacole prea mari pentru ea - acceleratie foarte ok, viteza maxima ok - extrem de manevrabila, sunt ca si cu o bicicleta - usoara, pot sa o tin inclinata la 45 grade si nu imi scapa - (pur subiectiv) frumoasa, atat in oras cat si prin ierburile de pe campurile adiacente Bucurestiului (am iesit de pe asfalt pe la Otopeni, Chitila, etc) The bad (punctele slabe): - consuma cat un Logan (estimez undeva spre 6%) - fumega cat un Trabant (estimez undeva spre 3 metri) - 6 viteze si motorul mic inseamna ca mesteci in cutia de viteze constant - rotile cu spite practic garanteaza ca vor sta mai mereu murdare, pt ca sunt super greu de curatat The ugly (punctele defecte): - indata fac 2 ani de cand merg fara cric. Cricul care era pe ea la cumparare era atat de scurt incat statea la 45 de grade, nu se plia bine pe langa bascula - am decis sa il dau jos si sa o sprijin de garduri pe unde ma duc. Consecinta imediata a fost ca manerele de cauciuc de pe ghidon s-au rupt in capete. - mi-au crapat rulmentii de la roata spate - comandati/inlocuiti cu 75 lei - mi-a crapat surubul de reglaj de la cablul de ambreiaj, cel din capatul manetei de ambreiaj - comandat/inlocuit cu 10 lei - dupa o ploaie, bordul s-a decis sa se aprinda ca un bradut de craciun (toti martorii stau aprinsi constant - far, ulei, benzina, temperatura). De cand nu mai functioneaza, am ramas fara benzina de 3 ori si a trebuit sa o imping cate 2-3 km pana la prima benzinarie. - vitezometrul nu mai functioneaza (nu stiu daca este cablul sau melcul) - furtunele de alimentare au plesnit, m-am trezit la victoriei cu balta sub mine (a curs benzina pe motor, te miri ca nu am luat foc) Moto e din 2010, per total merge foarte bine. Acum urmeaza partea la care am nevoie de ajutor. Dupa 2 ani de proprietate, vreau sa o aranjez estetic si mecanic astfel incat sa o mai tin inca 2 ani (eventual sa o fac si puuuutin mai puternica). Singura problema e ca duc lipsa de cunostinte mecanice, asa ca ma indrept catre voi cu urmatoarele intrebari: 1) as vrea sa ii schimb pinioanele fata si spate, precum si lantul (mi se pare ca a inceput sa clantane, nu stiu cand a fost schimbat). Momentan am pe ea 9(pinion fata) x 53(pinion spate) x 130(zale pe lant). Am mai gasit si un cod pe lant "420AZ3", care banuiesc ca ii indica pasul. Problema e ca nu stiu ce configuratie sa aleg. Orice sfat in aceasta zona e binevenit. Tineti cont ca va fi folosita exclusiv in oras, printre masini. 2) as vrea sa ii maresc putin puterea. Asta inseamna set (70 sau 90?), chiulasa (exista chiulasa la 2 timpi?), carburator (momentan am unul de 17.5, nu stiu daca e suficient pt set de 90) 3) vopsire elemente plastic: asta mi se pare sigura treaba pe care ar trebui sa o fac la un atelier specializat, deoarece orice spray cu vopsea arata urat, se cojeste dupa 2-3 luni. Asa este sau stiti vreo metoda astfel incat sa o pot face in garaj? 4) demontare instalatie electrica, cautat scurtul care tine bordul aprins si refacut circuite. Am schema electrica, dar nu am mai facut niciodata asta. Merita sa ma chinuiesc, sau mai bine dau 200 lei si chem pe cineva care se pricepe? 5) schimbare bord - e optional, functie de costuri. Cel analog de acum arata chiar mai batran decat este (vezi imagine mai jos "dash.jpg") In principiu, mi-ar placea un bord electronic. Vezi mai jos "dash electronic.jpg". Intrebarea este: se potriveste? 6) schimbare manete ambreiaj si frana, schimbare acceleratie, ceva colorat cu gust. Aceeasi intrebare: sunt standard, se potriveste orice as cumpara? Multumesc, ConstantinD
  4. iti multumesc pentru oferta, dar nu ma tenteaza naked-urile, iar cat despre modificat eu motocicleta nici nu se pune problema.. in primul rand sunt paralel cu mecanica, iar in al doilea rand, eu abia sper sa am timp sa o scot la plimbare, nici nu ma mai gandesc sa stau sa lucrez la ea. tot la un cruiser micut vreau sa raman. si pana acum se pare ca en500-le intruneste majoritatea conditiilor. era la bataie cu viroaga, dar balanta atarna in favoarea lui din cauza racirii pe apa si a puterii motorului. sa ne auzim cu bine. apropo, cred ca ne vom intalni la un eveniment sau doua din vara asta, ca ma gandesc ca daca vad motoarele pe viu am mai mari sanse sa ma decid care imi place cel mai mult. am luat deja lista evenimentelor si voi vedea la care reusesc sa ajung.
  5. da, chiar mi-a facut placere sa citesc pe forum povestile de succes cu baietii astia doi si cu clientii lor multumiti. e destul de probabil sa apelez la ei. chestia e ca unele firme care fac chestia asta cu adusul din afara imi pot oferi leasing sau rate.. si e mai convenabil, ca n-am toti banii odata. plus ca mi-e rusine sa ii sun pe baieti si sa ii rog sa imi dea in rate.. adica, frate.. come on..
  6. Dragilor, m-am hotarat. Am luat in considerare toate argumentele pro si contra si am ajuns la concluzia ca nu merita sa dau o groaza de bani pe motor, pentru ca voi fi unul dintre cei care ies sambata, duminica si in concediu cu el. asa ca m-am decis sa imi iau un Kawa EN500. motor bun, racire pe apa, destul de puternic motorul ca sa imi duca burta de bere in fine.. nu ma prea deranjeaza valoarea de revanzare, pentru ca pur si simplu nu cred ca il voi vinde vreodata. poate il dau lui fiu-meu (cand s-o naste). pe 30 (cand iau avansul ) o sa imi cumpar o casca, undeva la 3 milioane, apoi luna viitoare va veni randul scolii pt categoria A si a unei geci de piele cu protectii, iar atunci cand o sa iau motorul imi voi lua si o pereche de pantaloni de piele cu protectii. abia in august voi putea sa fac credit pentru a cumpara motorul din Germania. am vazut deja aici pe forum cativa baieti seriosi care aduc si s-ar putea sa apelez la ei, dar mai am oferte si din Bistrita si de la Medias. Voi alege cand va veni momentul. Voiam sa va multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru ca mi-ati deschis ochii. Numai bine si asfalt uscat pentru fiecare!
  7. perfect adevarat. si arata si bine.. dar a ta e scumpa ca aurul..
  8. turbogixxer, nu merge linkul pus de tine.. ce voiai sa imi arati?
  9. tocmai am vazut o viroaga in campus la Leu. Ma duceam sa iau masa si am avut norocul sa il gasesc si pe proprietar. cu scuzele de rigoare ca il deranjez l-am rugat sa ma lase si pe mine sa ma sui un pic pe motocicleta, sa o simt. cel de mai sus care spunea ca e cam mica, avea dreptate partial. pe langa o honda VT 750 sau VT600 pare mica atunci cand le compari una langa alta. dar senzatia dispare cand te sui pe ea. nu mi s-a parut ca stau incomod in nici un fel, si nici ea nu parea mica din sa (sha). probabil ca si ghidonul modificat contribuia la senzatia asta. oricum, proprietarul se potrivea cu ea. un pic mai mic decat mine in inaltime, suplu (ca sa nu zic slab).. mie imi trebuie ca motorul sa imi duca si burta de la bere, pe care n-o pot lasa acasa. as fi vrut sa imi faca o poza din lateral sa vad cum arat pe ea, dar mi-a fost jena sa il rog. in fine.. am vorbit cam 10 min si a zis ca intr-adevar, vara se cam incinge prin oras, pt ca motorul e racit cu aer si cam dupa o jumate de ora o simti ca nu mai trage bine si ca suna altfel. dar la drum intins, n-are probleme. linia de fond este ca as vrea sa fiu sigur ca nu regret alegerea facuta, asa ca mi se pare corect sa ma mai caut de niste bani si sa iau o honda VT 600. este putin mai mare, dar si eu sunt putin mai mare.. are racire cu apa,ceea ce imi FOARTE convine, pt ca o sa merg mai mult in oras cu ea, si probabil ca mai sunt si altele. daca ma insel in orice fel, va rog atrageti-mi atentia. multumesc
  10. Interesanta optiune.. cum de e asa de ieftin? mai ales.. cum naiba nu mi-a sarit in ochi pana acum? arata destul de bine.. exista vreun motiv (fiabilitatea sau motor prost, sau consum mare..) pentru care se vand asa de ieftin savage-urile? motorul e in linie sau in V?
  11. banuiesc ca virago 535 XV inseamna ca are motorul in V, nu? adica tinand seama de ce scrie mai sus, virago 535 ar fi cea mai buna alegere, chiar daca nu are comenzi avansate. oricum, nu am picioarele atat de lungi si nu cred ca o sa fac drumuri de sute de km, ca sa ma deranjeze daca stau cu picioarele in unghi. ce alte modele de 500 mai au motorul in V?
  12. in urma numarului mare de sfaturi pentru care va multumesc, m-am hotarat sa ma orientez spre un motor mai mare, respectiv de 500 cmc. modelele care conduc in momentul acesta sunt kawa en500 sau yamaha virago 535. dar cineva spunea mai sus ca virago e cam mica.. unde gasesc o lista de motoare cu inaltimile lor? asfalt uscat. costin
  13. drept sa iti spun cam ala imi placea si mie, dar mi-e teama ca ma voi satura repede de un motor de 250 cmc, in sensul ca voi vrea ceva mai tare, mai nervos un pic. dar ca aspect, intr-adevar, eliminatorul imi place. sper sa nu fie prea mic de inaltime pt mine (am 1.80)
  14. aud sfaturi bune, dar irealizabile.. si-asa tre sa fac un credit ca sa imi indeplinesc visul.. nu cred ca mai pot sui pana la 2500 euro. poate sa storc un 2300 dar asta e deja intins. am vazut pe mobile.de niste modele de 400 cc in jur de 1500 E si ma gandesc ca mai dau 500 pe adus in tara, deci reusesc sa o scot pe la 2000 cu totul. voi pune diseara niste linkuri sa va dati cu parerea. efortul suplimentar de 300 euro era pentru echipament. pana la urma, cred ca nu ma deranjeaza nici25 cc, pt ca nu sunt speed freak.. mie imi trebuie sa ma distreze 2 zile pe saptamana, nu mai mult. ne auzim diseara cu linkurile. multumesc de sfaturile de pana acum si multumesc in avans pentru cele ce vor veni. asfalt uscat nu ma lasa inima sa astept, asa ca mi-am luat un pic de pauza de la lucru si uite ce am gasit. chiar daca adaugam 500 Euro la preturile motoarelor, eu zic ca oricum e f f bine. kawa en500 http://mobile.de/SIDn2AF2CwTMEXy-zAz6Kvcfw...1250446389& kawa el250 http://mobile.de/SIDn2AF2CwTMEXy-zAz6Kvcfw...1262079590& shadow vt600 http://mobile.de/SIDXi-Ubd6z2LUuMeSaGzekzg...1262344872& http://mobile.de/SIDXi-Ubd6z2LUuMeSaGzekzg...1262161757& virago 535 http://mobile.de/SID6qAxYjGXXmVIB1TYT7TW1g...1262769186& http://mobile.de/SID6qAxYjGXXmVIB1TYT7TW1g...1262738453& ba chiar am gasit si un intruder de 800 http://mobile.de/SIDRH4atf9LZfmw6tPzn44OmQ...1262655078& iertati lungimea nesimtita a linkurilor, dar astia de la mobile.de se pare ca nu au auzit de eficientizarea portalurilor web. in fine..
  15. aud sfaturi bune, dar irealizabile.. si-asa tre sa fac un credit ca sa imi indeplinesc visul.. nu cred ca mai pot sui pana la 2500 euro. poate sa storc un 2300 dar asta e deja intins. am vazut pe mobile.de niste modele de 400 cc in jur de 1500 E si ma gandesc ca mai dau 500 pe adus in tara, deci reusesc sa o scot pe la 2000 cu totul. voi pune diseara niste linkuri sa va dati cu parerea. efortul suplimentar de 300 euro era pentru echipament. pana la urma, cred ca nu ma deranjeaza nici25 cc, pt ca nu sunt speed freak.. mie imi trebuie sa ma distreze 2 zile pe saptamana, nu mai mult. ne auzim diseara cu linkurile. multumesc de sfaturile de pana acum si multumesc in avans pentru cele ce vor veni. asfalt uscat LE: rog un admin sa stearga unul din posturi. mi-a dat netul un rateu
×
×
  • Creează nouă...