Jump to content

CristiaNNNw0w

Membru
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About CristiaNNNw0w

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR600, Kymco People S200
  • Numar Moto
    Acelasi
  • Club
    Nuba,Tapo,Boa, ca romanu'

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER6N
  • Interests
    Cultura viermilor de matase si efectul razelor de soare asupra cizmelor de cauciuc

Recent Profile Visitors

548 profile views
  1. Eu am discutat cu o doamna de la compania respectiva care se ocupa de transporturile din tara respectiva catre Romania.. daca ea are combinatiile cu soferul/ omul de la depozit treaba ei,... nu am stat sa fac ancheta. Stiu ca a fost riscant, dar dupa 3 saptamani de cautat transport din zona respectiva am acceptat orice doar sa ajunga odata. Din comentariile lasate de mine reiese ca aveam numere valabile si toate actele. Pe site-ul DRPCIV nu vazusem ceva specificat cum ca daca ai numere valabile nu ti-ar trebui CMR sau alt document pentru transport. Legat de reclama, ha? Am dat numele
  2. Exact, ma bucur ca acum s-a inteles situatia. Ti-am zis, eu am spus ce info aveam de la ei pentru ca nu am cunostinte in domeniu.
  3. E una dintre cele mai mari companii de transport din romania, cu puncte de lucru si depozite in multe tari din UE.. nu stiu cum lucreaza sincer, nu m-am documentat foarte mult, a fost o chestie de cum rezolv mai repede... Nu am zis ca e o solutie buna, am zis cum am rezolvat eu. In cazul in care cineva are parte de o situatie asemanatoare, poate ajuta informatia...
  4. Informatie poate folositoare pentru cineva si pe care eu nu am gasit-o nicaieri, este ca poti si fara un act de transport sa mergi la ghiseul DRPCIV pentru eliberare numere de RO. Nu stiu daca e valabil peste tot, sau a fost indulgent nenea, dar m-am gandit ca poata ajuta. Nu inteleg, de unde atata hate?!
  5. Nu stiu ce frustrari ai dezvoltat si care este motivul din cauza caruia iti expui in asa fel ideile si ... sincer nici nu este problema mea. Multumesc pentru explicatia referitoare la AWB, respectiv CMR. Ca sa te luminez: 1) transportul era cu 100-150€ mai scump daca firma de transport imi facea CMR (din ce mi-au zis ei). AWB a fost facut pentru ca era mai ieftin(nu am cunostinte in domeniu, asta e ce mi-au spus ei)... am actul in fata, dar daca stii mai bine, felicitari. 2)Aveam placuta de inmatriculare din tara de origine, pentru ca de acolo se radiaza dupa ce o
  6. Poate ajuta pe cineva aceasta informatie: Motocicleta mea a fost adusa din afara si a venit cu o firma de transport colete, iar pentru taxe reduse nu a fost facut CMR. Asta inseamna ca am mers pe premisa ca proprietarul a venit cu ea pe roti din tara de origine(pentru ca nu aveam act de transport, doar un AWB sifonat care nu cred ca ajuta). La ghiseul de la DRPCIV unde am lasat toate actele, politistul s-a uitat de multe ori pe acte, si cu greu m-a "crezut" ca proprietarul a venit cu motocicleta, 3500km in luna Oct .
  7. Intra apa pe undeva... dupa se usuca si e totul ok, din ce spui tu
  8. Ideal asa ar fi, sa pot pleca cu ea de acolo. Banuiesc ca daca las actele si nr. de Spania la RAR, pot lua numerele rosii inainte sa merg acolo, astfel incat sa pot pleca cu ea de acolo? Imi poti spune cam care sunt pasii pentru obtinerea numerelor rosii? Multam!
  9. Multumesc, asa o sa fac. Pai, a vorbit acolo si i-au zis ca o sa-i informeze cei de la RAR de aici din RO, sau daca nu RARul o sa-mi dea o hartie pe care o sa o depuna el acolo.
  10. Salutare! Da, pot sa circul cu ea. Ce nu inteleg este punctul 1). Motocicleta ajunge astazi in tara, insa noi nu am facut niciun CVC. A ramas ca ma ocup eu aici. In cazul in care motocicleta este pe numele lui, vine cu ea pe roti in Romania si decide aici ca vrea sa o vanda, cum s-ar putea face CVC conform cu rezidenta fiscala?
×
×
  • Create New...