Sari la conținut

sergiu_91

Membru
  • Număr conținut

    169
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://-
  • Yahoo
    sergiu_91@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Urziceni, Ialomita
  • Carnet moto din
    2008
  • Numar Moto
    IL 91 SEG, IL 00014

sergiu_91's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Probabil masina a vrut sa il depaseasca, l-a luat putin oblic (atunci cand a tras stanga) deci...i s-a dus spatele motorului spre stanga ==>roata fata a luat-o spre fabia parcata. aA trosnit furca si motocicleta a zburat spre pom. Sanatate rider-ului
  2. sergiu_91

    Ij (izh)

    wow! Multumesc mult! acum cred ca o sa imi fie mult mai usor
  3. sergiu_91

    Ij (izh)

    Pai si daca vreau vreau sa schimb pistonul de care sa caut?
  4. sergiu_91

    Ij (izh)

    din ce am cautat pe net... motorul pare de ij planeta 3.
  5. sergiu_91

    Ij (izh)

    Salut! Am capatat si eu o motoreta d`asta dar am o problema. Nu stiu exact ce model este. Aripile spun un lucru, rezervorul alt lucru, motorul... alt lucru. ) Alte probleme ar fi: 1)a fost modificata aprinderea(se vede in poze ce a fost pus) 2)cand am incercat sa scot cilindrul am ciupit putin fusta pistonului. 3) segmentul de jos are lipsa vreo 5mm Oare daca incerc sa o pornesc asa risc sa o fac praf? Multumesc anticipat
  6. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  7. Motorul este inclinat cam la 60 grade si ambele au frecat undeva pe burta(partea dinspre pamant). Cred ca nu baga ulei bine . Update: acul de dozaj era pe pozitia 1 din 4 si l-am mutat pe 3/4. In ture joase merge cam inecat asa... dar urca ceva mai bine, undeva la 10.000rpm. Dar de la 8.000 incolo urca tot aiurea si nu trege cum ar trebui. Bateria e cam dusa si are si un scurt la un fir pe langa baterie. E posibil sa nu dea scanteie prea bine fiind bateria descarcata. Sau cateodata sa faca firisoru ala scurt si sa mearga numai pe alternator. Ce ziceti?
  8. Pai si cu al doilea mergea 12000rpm, ala era identic cu asta. Acum de ce nu ar merge tot asa? (pistoanele sunt Narita)
  9. Pistonul de acum este identic cu cel de-al doilea care l-am avut si cu ala mergea pe rosu fara probleme. Iar motorul il incalzesc de fiecare data inainte sa plec(2-3 minute pe loc) si inca primii 4-5 km din drum.
  10. Nu am modificat nimic la carburator cand am montat noul piston. Iar "cadere" din rezervor are, am avut problema anul trecut si am rezolvat treaba. Carburatorul este Dell`orto VHSA 32. Singura chestie care as putea sa o fac ar fi sa mai ridic cuiul ponton, alte reglaje nu cred ca are pentru ca este destul de simplu carburatorul. Poate fi si de la partea electrica ? Sau ma uit mai mult la carburator?
  11. daca tot vreti senzatii tari... turnati pe toba o punga de porumb pentru popcorn )
  12. Am dat replica pt cazul in care cineva nu doreste sa riste astfel, sau scapa un alt obiect care nu se poate topi.
  13. 1. scoti tot traseul de evacuare (astfel poti vedea in interiorul cilindrului prin fanta aceea) 2. bagi in a 2-a si misti oleaca mobra cat sa miste pistonul 3. ar trebui sa vezi betisoru ala prin fanta evacuarii(asta daca nu il da singura afara cand o misti in viteza)
  14. Este vorba de o Yamaha TZR 125R ( din 1992). Cand am luat-o mergea ok, se tura pana pe la 12000(are 13000 max). Am pleznit acel piston, am pus altul.... iarasi a mers bine (se ducea la 12000). L-am pleznit si pe al doilea iar acum sunt la cel de-al treilea cu care am 120km. Am mers 100km pana in 5.000 rpm si am zis sa incerc si powervalve-ul (sa vad daca e totul ok la motoreta). Trage foarte bine(la fel ca inainte) pana pe la 7.000 dupa care incepe sa "paraie" foarte tare si nu vrea sa urce mai mult de 8.000-8.500.... . Powervalve-ul lucreaza ok, l-am verificat, chiar si cand pun contactul isi face acel "test". Are cineva idee de la ce poate fi?
  15. pfff....aveam impresia ca nu am prezentat-o. Am cutat pe profilul meu la Topics , nu era nimiic, am dat search dp yamaha tzr 125 si iar nimic Alzheimer, boala copiilor.... pe acolo pe undeva Rog un moderator sa stearga threadul ala
×
×
  • Creează nouă...