Sari la conținut

ddmkro

Membru
  • Număr conținut

    314
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Harley Davidson Sportster 1200 Low

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ RT 125 ( 1960 ), Piaggio Vespa 50 (1988), Minimoto cross Suzuki GSR600 (2007), Harley Davidson Sportster 1200 Low
  • Interests
    motociclism

Vizitatori Recenți Profil

796 citiri profil

ddmkro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!
  2. E adevarat, nu imi vine sa il dau ... ca sunt un visator sau nu, naiba stie ... Cat despre "rapoarte" pret/calitate, cai-putere, Newtoni/metri ... in opinia mea sunt copilarii...toti alegem cu inima,emotional, dar unii dintre noi avem nevoie de o confirmare palpabila, masurabila, un fel de autoverificare ca am facut o treaba buna, ca nu ne fraierim ... Dincolo de asta, alegem cu inima...ca e Suzuki, Honda, Mobra, Jeely, BMW, KTM, Ural, Minsk, MZ ...toti suntem legati de jucarica noastra, fie ea cat de amarata ... Fara sa ma consider un exemplu, eu m-am atasat de Sportster ... Sfatul meu catre cei care discuta despre Sportster: lasati preconceptiile si cliseele la o parte, inchideti ochii la dogme, si dati-va o tura cu Sportsterul. Poate o sa va placa, poate nu. Dar dati o sansa experientei personale sa vorbeasca... Pana una-alta, sa ne bucram de vreme, sa ne bucuram de cele 2 roti, orice emblema ar avea pe rezervor ! Salutare, no problem Frumos intr-adevar. Nu vad nici un motiv special ptr care Fieru' ar fi ptr baieti...sau doar ptr fete. Incearca, macar la rece, in showroom, fa cativa pasi cu el Si mie imi place Fieru' ... GSR-ul e o motocicleta excelenta. Ai dreptate, tu controlezi motocicleta. Ma bcuur ca postul meu te-a scutit de agitatii. La 100 de ani ai mei o sa te astept sa dam o tura in tandem Ce vrei, unora ne plac carutzele ...depinde de asteptarile fiecaruia, nu ?
  3. Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile... Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna... Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley. Despre motocicleta Harley. Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este. Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu. Revenind la subiectul topicului. Am inca Brontozaurul. Am 20.000 km cu el. Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb. Nu am nici o problema tehnica cu el. Nu l-am menajat deloc. De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi. Si merge ok. Exista motoare mai bune si mai proaste decat el. E o chestiune de alegere pana la urma. Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?. De ce am ales Harley. Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce: - frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc... Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul de la colierul de evacuare care a ruginit. Conduc un tot. Tot-ul asta, imi spune mie ceva. Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ? Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului). Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok. Povesti din trafic Noroc maxim Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h). Frig, asfalt rece. La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine. Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea. Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care timpul pare dilatat. Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam. Alte stiri pe scurt... - m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii. - un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ... - o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )... Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"... Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ... Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti... Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie: cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost. In rest, sa auzim de bine. Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri.
  4. Chiar mi-e lehamite sa ma mai cert...treaba ta ce iti ei, ce faci cu el. Faptul ca nu intelegi un fenomen, nu inseamna ca nu exista. E marketing la Harley - si ceva imi spune ca si la ceilalti. Mai mult sau mai putin, mai agresiv sau nu, habar nu am. Nu mi-am luat Harley ptr ca am vazut o reclama la TV gen "barbatii adevarati conduc Harley". Sunt institutii specializate care sa masoare nivelul de marketing si nivelul de bulshit din marketing. Ii las pe ei sa se ocupe de chestia asta cu parul in vant. Ptr mine Sportsterul e doar o chestie de marketing, cu 2 in V la 45, care vibreaza al naibii de placut, scoate un sunet al dracului de misto, cu care mie imi place sa ma dau zilnic. Marketing, marketing da' pe langa ca vorbesc despre Harley, si calaresc unul. 'Oi sti io ceva, 'oi simti io ceva special de inca imi place... Am mai scris pe undeva despre clone...( ce e aia clona Harley si ce nu ). Nu orice naked/cruiser cromat cu rezervor lacrima e clona Harley. Toate motoarele enumerate de tine sunt superbe. Sunt mai bune, mai minunate, extraordinare, eclatante, flamboyante. Doar ca nu sunt Harley.
  5. Da, te inteleg. Ai alta experienta si vizinue decat mine. E firesc sa ai o parere diferita. Legat de pret, mmm... aici am putea sa discutam nesfarsit ... Unele firme vand (si fac marketing puternic ptr asta) performanta pura, altele traditie, inovatie, altele design misto ... Depinde de fiecare ce vrea sa cumpere.Nici una dintre optiuni nu e gresita. E doar diferita. Eu inteleg din ce spui tu ca tu cumperi performanta. Perfect. Eu prefer traditia/personalitate in detrimentul performantei... Mai prefer si originalul din gama asta...de aia nu mi-am luat una din zilioanele de clone. Ca sa experimentez sunteul si vibratia Harely, e singura optiune. Sa iau un Harley. Si originalul asta, comparat strict tehnic cu alte motoare, iese pe locul 2. Aici lumea tinde sa priveasca problema asta un pic unilateral...unii o fac cu intentie, altii fara ( din lipsa de educatie/informare). Nu franeaza bine, ziceam eu, si mai zic inca ( dar sunt mai temperat ). Are suspensii proaste ziceam... Poate ca am uitat sa mentionez ca asta in conditiile unui condus sportiv ( warp speed, stop, expected behaviour=instant freeze; real behaviour=...eventually stopping ). Cine greseste cand se asteapta la un comportament de sportiva la o motocicleta care nu e prevazuta sa faca asa ceva ? E fun intr-adevar sa faci comparatia, dar nu e corect. Frumos motor Iron-ul... si Nightsterul ... Ma bucur ca incepe sa devina si la noi treaba asta cu HD un pic mai populara decat era acum cativa ani... Si eu cand am inceput, nu am gasit o parere pertinenta despre HD, despre cum e ... nimic, numai bulshituri si pro si contra, de la oameni prost informati/rau voitori ("Harley isi iau prostii/basinosii cu bani; Harley e o trotineta cu motor care se rupe in doua daca te dai la ea;"). Clisee, clisee, clisee. Acum macar stiu cu ce se mananca.
  6. Sunt de acord cu "HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele", si as vrea sa adaug si o completare la aforism: "HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele iar posesorii adunati pe un stadion si impuscati. Si familiile si cunoscutii acestora trimisi la munca silnica " Sper din tot sufletul sa fi vorbit la misto, sau daca ai vorbit serios, sa nu faci parte din vreun for legislativ care sa poata da legi din astea... Lasand gluma la o parte, e evident ca avem preferinte diferite. Si la fel de evident este ptr mine, ca amandoi avem dreptate in privinta preferinteleor personale ( bine, ca de obicei, eu am un pic mai multa dreptate.) Mie imi plac senzatiile - poate chiar povestea asta cu masinarie medievala ma atrage ( de fapt sigur asta e - stiu ca nu e perfecta, ma incanta ideea ca trebuie sa fac ceva efort sa o fac sa mearga). Motocicleta nu trebuie deloc sa fie o scula de super precizie.(Sunt motociclist baga-mi-as nu chirurg pe creier...) Cand o sa apara motocicleta perfecta, care sa ma izoleze perfect de orice sezatie,pericol, adica sa fie mijlocul de transport perfect ( si nimic mai mult decat un mijloc de transport), eu o sa reunt la motociclism. Ptr ca eu ( si inca vreo cativa flacai ) iubesc treaba asta cu 2 roti ptr senzatii...chiar daca senzatii inseamna feedback prost de la o ciclistica nasoala. Ptr mine, cu cat contributia riderului e mai mica ( ciclistica super, frane gestionate electronic, control al tractiunii), riscul din ce in ce mai mic (fel de fel ABS, Telelever, Paralever, gume super aderente, AIRBAG, si ce alte povesti or mai fi), protectie la vant, manere, sa incalzite ... de ce naiba sa nu merg cu masina ? Ce dracu sa ma mai chinui daca eu tind spre confortul oferit de o masina ?... Zero challenge = Zero fun. Daca o motocicleta buna (ciclistica, gume, motor, fel de fel de sisteme de protectie) poate face dintr-un rider mediocru sa para un rider bun... care mai e treaba ? Pur si simplu se devalorizeaza o parte din motociclism... Toti cunoscutii mei cu motoare de touring moderne, cu experiente variabile, se descurca mai mult decat onorabil pe asfalt ud/mazga (mai bine decat mine)... Eu mai dau cash cu roata spate, mai blochez fata, mai "deraiez"... Am motive sa cred ca cel putin la cei cu experienta mai mica decat a mea, descurcatul mai bine poate fi pus pe seama sculei si nu a riderului. Si atunci cu ce as ramane daca as conduce asa ceva? Daca as conduce ceva super competent pe diferite tipuri de drumuri si competent in diferite conditii ( sa zic un 1200 GS Adventure sau un 990 Adventure...), m-as alege cu destinatia. Am plecat din punctul A si am ajuns in punctul B. Sa continuam catre punctul C. Nemteste, temeinic, dupa ceas, sa ne distram tovarasi, dar sa ne distram cu masura. Eu vreau sa ma aleg cu drumul. Un drum vreau sa fie un drum si nu doar o unire plicticoasa a 2 puncte - punctul de plecare si destinatia.
  7. Vineri dupa serv (dupa 6 ) am tras un drum la tara ( undeva la 50 de km de Craiova ). Ma cam plictiseam acasa, sotia e in concediu la tara...la perspectiva unui weekend singur sau cu amicii pe la terase, am zis ca ma duc mai bine la tara. In timpul serviciului, m-am hotarat, trag o tura pana la Cornu. Am terminat serviciul, si cum nu eram sigur daca am lasat vreo apa deschisa pe acasa sau vreun resou in priza, am zis, tura de verficare pana acasa. Cu ocazia asta mi-am luat si pantalonii de piele ( excelenta alegere, vedeti mai incolo de ce ). Pana la Craiova, a fost ok, cu mentiunea ca dupa ce s-a facut noapte, nu intelegeam daca pe drum sunt dare de motorina sau alt produs petrolier, sau e pur si simpu asfaltul tocit - totul lucea ( era asfaltl tocit, asta am vazut la intoarcere). In fine, ajung la Craiova, urc dealul Bucovatului si continui catre Cornu...drumul din ce in ce mai prost...plombe, denivelari si denivelari transversale...am ajuns sa merg cu 40 de km la ora ( patruzeci ), cu niste zgaltaieli teribile. Ca si treapta de viteza, am folosit a 2-a - daca foloseam a 3-a, era prea subturata ( iar la a 2-a e prea sensibila la manson ... ) M-am tarat efectiv...40 km la ora...Harley-ul parea ca se dezintegreaza (si eu la fel )...In 10 km aveam mainile amortite complet. Se facuse frig, cerul era intunecat, se vedea asa, un sfert de luna printre nori... Voiam sa ajung cat mai repede..cum nu prea se vad bornele kilometrice, cronometram ca sa imi dau seama cat mai am de mers. Dupa o ora 1 ora si 40 de minute( cu opriri de tigara cu tot), pe la 11:30 seara, am intrat glorios in sat. Intrarea in sat a fost apocaliptica - inchipuiti-va un satuc linistit, pastoral, uitat de lume, amortit in care intra un Harley cu tobe V&H...cainii latrau cu spume, se aprindeau luminii pe la casele pe unde treceam, taranii isi cautau furcile si toapoarele ca sa hacuiasca intrusii... Intoarcerea la Bucuresti s-a petrecut pe zi, asa ca nu am avut nimic interesant de mentionat relativ la drum. Ce e demn de menitonat, e ca mi s-au stricat ochelarii...Ptr condus, folosesc de cateva luni niste ochelari de la Harley, cu protectie UV, dar sticla e transaprenta complet...deci merg si noaptea. Vin foarte bine pe sub casca, stau bine pe fata ...in fine. Am luat cateva gaze in ochelari, ceva mai tari ... la una din opriri, am spalat ochelarii si am observat ca sa rupt cadrul in dreptul lentilei drepte!! ...iar la cealalta lentila, cam in acelasi loc, cadrul era fisurat... acum nu stiu care e cauza reala, dar chiar imi pare rau de ochelarii aia...eu am tot incercat fel de fel de ochelari, si astia imi placeau cel mai mult... Salutare De aprox un an, nu am mai pus fundul pe alt motor. Am avut ocazia week-endul asta sa ma dau cativa km cu un Suzuki V-Strom de 650. Locatia: A2, portiunea de inceput ( pana la Fundulea)= aprox 40 km. Suzuki V-STROM e un motor orientat catre functionalitate: Te duce unde vrei, mai repede, mai neshifonat ( mai odihnit adica ), oricum ar fi drumul. Am mers km intregi cu 160 km/h, fara sa ma resimt in vreun fel... Cu Harley-ul la 160, fara parbriz, cu picioarele cracanate si cu o suspensie de toata jena, e chiar o aventura. Suspensia e superba la V-STROM, franele excelente comparativ cu Harley-ul. Portiunea de inceput a A2, este cu un asfalt mai dur, cu ceva deniveleri pe care le simt in sinapse cand ma dau cu Harley-ul... Acum, cu V-STROM-ul nu am simtit nimic in zona aia. La un mom dat am si incetat sa ocolesc gropile...pur si simplu nu avea nici o treaba cu gropile...zbura prin ele. Ca si capabilitati de transport, V-STROM e taticul fara nici un fel de dubiu. Un paradox ptr mine: Frana de motor este groaznica la V-STROM, comparativ cu Harley-ul: inchis acceleratia un mm, buf frana de motor.Si vorbesc aici de viteza a 6-a, 160 km/h. La Harley nu se intampla asa ceva ( ...Sportsterul are 2 "ciocane" de de cate 601 cmc nu doua "ciocanele" de 315 cmc bucata)... Cu ce am ramas dupa tura cu V-STROM-ul: Per ansamblu, am avut senzatia de jucarie electrica... (not a real thing). Nu mi-a produs absolut nici o bucurie in sine...stiam ca o sa ajung la destinatie, repede, cu consum mic, ca nu o sa conteze daca drumul e prost sau bun, V-STROM-ul o sa mearga...o sa mearga...Adica a reusit sa ma deconecteze aproape total de drum, de condus in sine... V-STROM este un mijloc de transport foarte capabil, cinstit, care isi vede de treaba lui. La fel de bine as fi putut sa dau o tura cu masina. Ca emotie insa, e zero comparata cu Harley-ul. V-STROM-ul este plictisitor de capabila/performanta comparativ cu Sportsterul. Plicitisitor la modul secant...incat pe ultimii km, abia asteptam sa ma urc din nou pe Harley. (Acum am inteles de ce se mai mira unul-altul cand zic ca dau o tura pe A2: "ce dracu' ar putea sa iti placa ? sau ce naiba de challenge este pe A2 ?" ...Pai majoritatea care imi zic chestia asta, au motociclete moderne cu cadre/suspensii/motoare civilizate, si nu motoare atemporale gen V-twin la 45 cu cursa lunga, proiectat in 1900 toamna pe ploaie ) Concluzie: Raman inca cu Sportsterul. Macar ptr senzatii.
  8. ddmkro

    Reparatii sei

    Salut. Am un sportster 1200 Low. 1.Poti construi de la 0 o sa solo, cu arcuri ? Vreau sa spun si scheletul metalic si sistemul de prindere ? 2.Vreau sa modific saua existenta - sa de 2 persoane - extensie si pe inaltime, si pe latime. Am vazut ca poti asa ceva. 2.1.Cat ar dura asa ceva ? Nu am decat o sa, si nu vreau sa stau foarte mult pe bara 2.2.As vrea sa iti explic fata in fata, cu saua, unde vreau sustinerea laterala, si ce materiale de amortizare (o sa vreau din mai multe straturi, si materiale diferite). E posibil asa ceva ?
  9. Salut - legat de sa

    1.Poti sa imi faci de la 0 si scheletul metalic ?Vreau o sa solo, retro, cu arcuri, dar nu cum arata saua solo de la HD ptr Sportster ca e oribila. Pot trimite niste exemple si dimensiuni.

    2. La saua de 2 persoane(cea originala), as vrea sa ii adaug mai multa "carne" ( burete sau ce se pune) si sa o retapitez.Posibil ?

    3. Sunteti/Esti disponibil num...

  10. Pai suna excelent. O sa te contactez pe privat - probabil o sa vreau 2 sei - una solo, cu un aer retro si una dubla - poate o modificare a seii originale, cu mai mult sprijin.
  11. Stiu, in fata blocului la mine Sper ca nu...adica sper ca nu arata abandonat Ultimele povesti legate de brotozaur... Resuscitare mecanica -------------------- Cum spuneam, am facut eu revizia in fata blocului ... Cu toate astea, parca nu mai tragea, nu mai avea suflu ( de obicei dau vina pe filtrul de aer). Scos filtrul de aer, aspirat, pus la loc...tot lipsa putere. Bun, reglez tensiunea lant transmisie primara, adaug si niste aditiv in rezervorm, aditiv care promitea ca o sa curete tot traiectul de alimentare... Consum un rezervor si jumatate aditivat...tot lipsa putere. Ultima chestie pe care am facut-o a fost reglarea ambreiajului - nu ma refer la reglajul de cablu, ci la regaljul intern, distanta intre placute Reglarea ambreiajului Ptr cine se pricepe si are nevoie - cu motocicleta tinuta dreapta, nu pe cric(la mine a stat un prieten calare), se da jos capacul ala rotund mare din dreptul ambreiajului, se scoate arcul si piulita de blocare, se roteste surubul de reglaj in sens invers acelor de ceasornic pana incepe sa tina, dupa care se roteste in sensul acelor de ceasornic 1/4 tura, se pune piulita de blocare cu arcul, pus capacul si asta e. ) Dupa toate reglajele astea, i-a revenit puterea. Cheia 2011 - sambata trecuta ---------------------------- Sambata trecuta am avut supriza placuta ca sotia mea sa accepte un drum pana la Cheia ( de fapt pana la Bradet).Ca o paranteza, de obicei merg singur pe motor, jumatatea mea mai buna nu e fan moto. Am mers cu viteza mica pana la zona curbata - 80-90 - iar in zona curbata am mers incet - 30-40.Cu ocazia asta am avut si eu prilejul sa ma uit mai atent la frumusetile pe langa care trecusem de atatea ori...Extraordiar, totul verde, aer puternic de munte, prapastii, munti...drumul excelent. Drumul fantastic... Am plecat pe la 11 dimineata si ne-am intors pe la 9 seara. Acum cateva cuvinte despre Sportster...a mers exemplar. Singurul repros este legat de sa: Imi bag @#%^^#*# %$%$% si ranitii %$$% pastele si grijania #%#$ IN EA DE SA !!!! Am stat in sa aproximativ 7 ore...cu tot cu supra-saua mea, la intoarcere eram "paralizat" de la brau in jos...nu mai vorbesc de sotia mea, care a stat pe bucatia aia micutza care e saua pasagerului... Deci merita un upgrade total de sa ptr mers in 2 la drum lung.
  12. Marca exclusivista, butoane exclusiviste Ce am mai facut... Multe chestii statice (bibileli), si mai putin mers cu motorul. Mi-am facut o geanta de carat husa - se prinde intre numar si spatarul pasagerului. ... revizia de 16000 de km facuta in fata blocului: schimbat uleiuri, filtru de ulei, reglat tensiunea lant transmisie primara. Am mai construit ceea ce se poate gasi pe net sub numele de "Sportster solo bag" - o geanta care se prinde pe partea stanga, in triunghiul - amortizor, scarita pasager, capac cutie. Nu am montat-o ptr ca se tot plange lumea ca freaca vopseaua ... O sa pun niste poze mai incolo.
  13. Am fost cam fara chef la actiunea Harley ... imi lasasem echipamentul si motorul al servici, eechipamentul in cladire ...am venit de la Dristor la Semanatoarea sambata dimineata hotarat sa iau motorul...se facea revizie la tabloul electric general al cladirii, nu mergea cardul de acces, nu exista cheie de acces la firma la care lucrez, inapoi acasa sa iau alt echipament...am luat, ( deja imi pierise cheful) am ajuns la Harley cam cu capsa pusa ...cam putina lume pe la 12-13 cand am ajuns io. Motoarele frumoase ca de obicei, mmm...am avut ochiul cam critic si mi s-au parut variatiuni pe aceeasi tema, adica in afara de schimbari cosmetice, nu cine stie ce inovatii tehnice, dar asta e lumea Harley. Mi-a placut superlow-ul -> suspensiile par de calitate, nu stiu daca sunt Showa sau nu, dar par mai profesioniste decat de obicei. In rest ce sa zic, am gasit pe net din gresala "Sportser solo bag", genti care se pun pe lateral, integrate cumva mai bine decat gemantanele obisnuite -> m-am apucat sa imi fac si eu una, nu prea mi-a iesit, trebuie sa iau legatura cu nenea Acsinte ( chiar asa il cheama pe furnizorul meu de piele) sa iau ceva piele mai solida... Motto-ul (sau poate moto ? ...poate asa e mai corect ptr bikeri ) meu zilele astea este "Ride it like you stole it". Sa ne auzim cu bine.
  14. Bun, bun, imi place melodia. Am facut gresala sa imi pun vreo 2 melodii care imi placeau ca ton de apel: Breaking the Law si Brother Lee a lui Citizen Cope. De atunci nu mai suport melodiile astea ... Da, ma duc neaparat la test ride. Unde miroase a benzina si paraie motoare o sa fiu si eu . PS: Da' ce, caravana asta nu ajunge si prin Germania ?
  15. Asta cu BossHoss-ul ma arunca in cliseul "There is no replacement for displacement". Cand eram cu GSR-ul ma comportam ca orice biker normal - modest, pe treaba mea, fara figuri. E, de cand am luat Harley-ul si am mai consumat si ceva filme americane "bune", am inceput sa practic febril look-ul de baiat rau - fii atent, iti zic asa, ca intre prieteni - in fiecare dimineata, ma uit in oglinda si exersez replicile (mai in soapta, ca sa nu ma auda sotia ): "You talkin' to me ?" , "You talking to me ?" ...(Taxi Driver) "<...>Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? " (Dirty Harry)
×
×
  • Creează nouă...