Jump to content

ingineru

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About ingineru

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am mers cu un pasager mai solid (și eu și el câte 110kg) și nu mi-a plăcut ținuta de drum în general, nu doar în curbe. Cu pasager mai ușor pe la 50-60kg este ok. Cel mai probabil când umbli cu greutăți mari trebuie să umbli la setarea suspensiei și se rezolvă. Am văzut în manual că sunt setări manuale pentru toate elementele de suspensie, însă probabil merită să stai cu mâna în ele dacă faci mai mulți km în modul respectiv, așa să stai să reglezi zilnic nu cred că este plăcut. Eu sunt adeptul minimalist la bagaje, nu cred că voi căra vreodată cu motorul 100kg, merg pe 30-40kg maxim.
  2. Pentru peisaje frumoase, recomand drumul spre Curmătura Maliței și apoi se poate continua pe drum forestier până în Curmătura Furfuescu (2200m), unde se termină de fapt drumul și se poate continua pe potecă către Vf. Moldoveanu (3h). Este mult mai frumos și spectaculos decât celălalt drum spre Stâna lui Burnei. Drumul spre Stâna lui Burnei este un forestier destul de întreținut și care de fapt nu urcă cine știe ce (altitudine aprox. 1300m la capăt).
  3. Oarecum....schimb totuși vitezele din padele, iar schimbarea e rapidă/comodă, încălțămintea ține mai mult . În oraș, în aglomerație DCT te scutește de o grijă în plus. După cum am menționat la primul post, eu nu am vrut DCT, nu sunt un fan (încă) al cutiilor automate nici la mașini. Chiar am avut o mașină cu cutie automată la un moment dat, însă nu a fost pe gustul meu experiența. Unii zic că începe să-ți placă cutia automată la mașină odată cu înaintarea în vârstă :). Dar dacă asta a fost să fie, știam că are și manual mode....îmi doream prea mult una, iar prețul a fost bun. Oricum,
  4. Salut. Nu prea am avut unde sa ronțăi atâția kilometri de la sfârțitul lui ianuarie până acum. Am aproape 11.000 km. Dacă nu era cu pandemia.... Între timp, din punctul meu de vedere, am ajuns la concluzia că cel mai ok pentru mine este modul de mers manual. Mai ales pe serpentine și în general drumuri de munte. Pe drumuri de acest gen nu m-a mulțumit nici unul din modurile predefinite de mers în mod automat. Așa că de vreo 5000km, 99% din timp merg pe manual, prin oraș am mai dat pe automat din comoditate.
  5. Și cutia de la Eskapada. Foarte bine realizată, cu garnitură, încuietoare. Încape o cască în ea. Prețul imbatabil. Acum să sperăm că anul ăsta ne vom și plimba. Momentan doar drumul până la job.
  6. Update 2500km. Deși am fost sceptic, m-am obișnuit cu DCT-ul, în oraș prefer modul URBAN-Sport 1, iar în afară TOURING-Sport 1 - astea ca preferințe personale de confort, fără pasager/bagaje. Modul URBAN-Drive schimbă treptele prea repede pentru gustul meu, însă ce nu-mi place de fapt este că nu retrogradează treapta de viteză când mi-aș dori și uneori trebuie să îi dau câte un "-" din clapetă sau să frânezi suplimentar. În modul URBAN-Sport 1, însă este ok pentru mersul în oraș. Dintre dotările stock m-aș lipsi imediat de închiderea automată a semnalizării, eram să mi-o fur la un viraj s
  7. Salutare tuturor, Urmăresc forumul de mai mult timp, însă nu am postat nimic până acum. Azi mi-am ridicat noul motor Africa Twin CRF 1000L DCT despre care tot studiam și strângeam păreri, iar în paralel mă uitam la prețuri pe olx, însă am prins lichidarea de stoc și am cumpărat una bucată nouă din 2018 la 12.430E. Având în vedere că trecerea se face de la un MT07, comparația este cam forțată. Deși am 1.90m și 100kg, protecția la vânt chiar îmi place. Astăzi de exemplu a bătut vântul destul de tare în zona București-Ilfov și am făcut peste 100km exterior fără probleme. La MT-0
×
×
  • Create New...