Sari la conținut

ingineru

Membru
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Otopeni

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ingineru's Achievements

  1. Cu siguranță că exemplarul în discuție nu avea voie să părăsească fabrica și ajungă pe stradă. Undeva controlul calității pentru acel exemplar a eșuat. Da, aici nu au fost probleme de nici un fel. Am apreciat că au încercat să facă tot posibilul și mi-au dat de ales dacă vreau banii înapoi sau se continuă investigația chiar de la început. Inițial am crezut că este vorba de vreun senzor/mufă sau ceva de genul dereglat la transport și îmi doream mult mobra asta. Apoi, după câteva zile, când am văzut că nu se lasă dovedită....am zis pas. Psihologic vorbind, la o motocicletă nouă să se înceapă cu un service intens....n-aș mai fi putut să am încredere deplină în ea la drum.
  2. Motoboom. Livrează prin intermediul Triumph, care se află la câteva sute de metri de Honda Nord. În afară de divergența pe tema celor zero km la vânzare, comportamentul Motoboom a fost impecabil față de mine, cel mai probabil a fost un defect de fabricație și am înțeles perfect situația. Am avut mai multe mașini noi și trei moto noi și nici una nu a avut zero km la cumpărare, credeam că este un "must have" să te asiguri la vânzare că...."merge". Întâmplarea m-a făcut să nu mai cumpăr Forza 750, deși DCT-ul este ceva de vis pentru moto. Chiar dacă am poluat topicul (și îmi cer scuze), postarea mea se vrea doar un semnal de alarmă la verificarea mobrei la cumpărare, chiar dacă este nouă, iar cei zero km....nu înseamnă mare lucru, din experiențele anterioare eu unul nici nu credeam că se poate cumpăra un vehicul cu zero km pe bord - asta chiar avea zero km când m-am urcat pe ea.
  3. Credeam că lămâie=începător :), scuze. Da, așa este, pe partea cu banii nu am ce să reproșez, a fost impecabil, deși pe zona tehnică am avut oarece divergențe că nu țineam morțiș să indice zero km pe bord. Dealerul a susținut că majoritatea cumpărătorilor insistă să aibă zero km pe bord când se urcă pe ea și de asta nu au dat o tură măcar în curte cu ea. Îmi amintesc că CRF-ul avea câțiva km când l-am luat.
  4. M-am mulțumit că am primit banii înapoi, la faza asta nu am ce să repoșez dealerului, a fost foarte prompt și foarte rapid. Am înțeles că a fost trimisă înapoi la Honda. Nu este Honda Nord! Nu e vorba de nici o lămâie, am scris că sunt posesor de Honda AT CRF 1000 DCT de mai bine de 3 ani. La fel de mulțumit sunt de DCT, mi se pare cutia de viteze totală pentru moto, ăsta a fost unul din motivele de am ales Forza 750. Dar la Forza de am comandat-o....a fost o pocnitoare, nu mai zic mirosul de plastic încins, deși am mers doar câteva sute metri.
  5. După cum se poate citi anterior, urmăream de mai mult timp acest model și m-am hotărât să-l cumpăr, inclusiv după experiența povestită aici. Dar....nu a fost să fie. O să scriu totuși de ce, chiar dacă poluez topicul, poate experiența este utilă și altora. Am comandat agregatul la dealer, a sosit, i-am făcut recepția, m-am urcat pe el și am plecat. Numai că după câteva sute de metri am remarcat că nu schimbă vitezele, nici automat, nici în modul manual, iar ca să fie tacâmul complet a sărit chiar și din treapta 1 în "no man's land", în nici o treaptă adică. Și ca să fie și mai interesant, momentul cu pricina a fost pe urcarea unui pod rutier aglomerat din nordul Bucureștiului . Nu vreți să știți cum treceau toți pe lângă mine în timp ce mă lăsam ușor în vale cu spatele, în față nu aveam nici o șansă să urc pe lângă agregat și apoi să și cobor podul. Fiind posesor de Honda AT, cunosc exact cum și ce fel este cu schimbarea vitezelor la DCT. După niște discuții (penibile) telefonice pe tema schimbatului vitezelor, băieții de la dealer au venit și m-au preluat și au șurubărit la agregat.....aproape o săptămână fără să-i de-a de cap. Mi se pare de neacceptat să vinzi un motor nou, fără să verifici funcționalitatea deplină, măcar 1km "după blocuri". Sau măcar pe stander să vezi dacă schimbă vitezele, fiind un agregat mai special cu schimbare automată. Pilda ar fi că la Hondele cu DCT luate de noi, nu strică să vă asigurați că schimbă vitezele, înainte să plecați cu ele de la dealer. După aproape o săptămână am ajuns la concluzia că oricât aș încerca, nu m-aș simți în siguranță tehnică pe agregatul respectiv și am cerut banii înapoi și i-am și primit.
  6. Depinde și cât de lejer vrei să te simți când sunt toate straturile montate.
  7. Salut. Este la fel cu XXL de la hainele pe care le găsim la noi.
  8. Se vinde costum moto format din geacă și pantaloni stil adventure, RST, cumpărat din UK, mărime 58. Protecții umeri, coate, spate, genunchi. Aerisiri cu fermoare atât la geacă cât și la pantaloni. Membrana impermeabilă și stratul termic sunt detașabile. Costumul este într-o stare foarte bună, purtat maxim 3-4000km. Preț 850 lei. Telefon 0767234234
  9. Am 1,90m și sunt tentat de un agregat ca ăsta - nu am găsit pe nimeni până acum pentru o părere, doar filmulețele de pe net mai mult sau mai puțin de marketing. Mai ales pentru picioare că poți să le ții cumva mai relaxate, față de moto clasic, la drum lung. Am unele probleme cu genunchii în general și dacă-i țin îndoiți pe distanțe mari, pe moto clasic nu sunt prea ok.
  10. Având în vedere că ai mers mult pe autostradă, ce poți spune despre protecția la vânt?
  11. Mă bag și eu în seamă. Încearcă să găsești ceva pe stoc, mai ales că nu cauți ceva cu opționale sofisticate, chiar dacă bați >500km pentru ridicare. Din experiența proprie și a unui prieten, nu recomand cumpărarea unui motor nou fără testarea modelului. Eu m-am fript odată, am un prieten care s-a fript și el cu alt model. Realitatea proprie, personală percepută poate fi complet diferită față de a unor review-eri profesioniști (care este posibil să aibă anumite beneficii) și este posibil să nu obții simbioza cu motorul oricât ți-ai dori. Pe comandă durează cam mult din cauza crizei de semiconductori. Părerea mea este că pentru comenzile lansate acum se prinde sezonul 2022. La anumite modele de mașini termenul de livrare pe comandă este de 8 luni, ceea ce mă face să cred că toată industria auto-moto este afectată.
  12. Am mers cu un pasager mai solid (și eu și el câte 110kg) și nu mi-a plăcut ținuta de drum în general, nu doar în curbe. Cu pasager mai ușor pe la 50-60kg este ok. Cel mai probabil când umbli cu greutăți mari trebuie să umbli la setarea suspensiei și se rezolvă. Am văzut în manual că sunt setări manuale pentru toate elementele de suspensie, însă probabil merită să stai cu mâna în ele dacă faci mai mulți km în modul respectiv, așa să stai să reglezi zilnic nu cred că este plăcut. Eu sunt adeptul minimalist la bagaje, nu cred că voi căra vreodată cu motorul 100kg, merg pe 30-40kg maxim.
  13. Pentru peisaje frumoase, recomand drumul spre Curmătura Maliței și apoi se poate continua pe drum forestier până în Curmătura Furfuescu (2200m), unde se termină de fapt drumul și se poate continua pe potecă către Vf. Moldoveanu (3h). Este mult mai frumos și spectaculos decât celălalt drum spre Stâna lui Burnei. Drumul spre Stâna lui Burnei este un forestier destul de întreținut și care de fapt nu urcă cine știe ce (altitudine aprox. 1300m la capăt).
×
×
  • Creează nouă...