Sari la conținut

odie

Membru
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    odiekore

Profil

  • Locatie
    Brasov
  • Club
    Happy happy, joy joy!

odie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. odie

    Motociclistu' Biciclist

    Chiar asa? 10 oameni? Ei, dar pana la urma... tot e bine! Numai sa nu vin singur la "mass ride". )
  2. odie

    Motociclistu' Biciclist

    Pe cand o intalnire la Arc pe biciclete? Sau sa facem un CMR (critical mass ride) pe bike-uri, cei de pe forum, intr-un weekend... Ce spuneti? Mai ales ca-mi place bike-ul lu` Krupp... it brings back memories to me... Iar fannyflint sa se uite luuung la o frana "cu apa", neintelegand mare lucru (that was sooooo funny) si punand 1001 intrebari in stanga si-n dreapta. In fine, poate ne mobilizam intr-o zi cu soare, ce spuneti?
  3. Daca zici ca faci scoala, pustiulk, inseamna ca stii probabil ca in primul an este (cvasi)interzis sa circuli cu un motor ma mare de 350 sau cu o putere a motorului mai mare de nu stiu cati kw... In fine... am mai avut o discutie pe un forum cu un baiat care vroia sa isi cumpere motocicleta si ajunsese la concluzia ca i s-ar potrivi R6, in ciuda insistentelor mele de a opta pentru un motor mai putin puternic. I-am dat un link, la vremea 'ceea, de pe forumul motociclism.ro cu un accident mortal al unui tip tot pe un R6, la fel, incepator. Ironic, nu? Dar se pare ca exista o continuitate si in asta. On and on and on... Maine, poimaine vom mai auzi cu siguranta despre accidente, ale altor motociclisti, cu R6 sau altceva, de pe forum sau nu, incepatori sau avansati, pe motoare puternice sau mai putin puternice, ideea e ca nu suntem singuri pe sosele, oricand, dar oricand poate interveni ceva, acel ceva care duce la acel "ireparabil"... Fiti mai prudenti... Love! Un R.I.P. pentru toti ce-au pierit pe sosele...
  4. Merci mult de sfatul cu dilatarea tijelor, chiar nu m-am gandit ca materialul din care-s facute ar conta atat de mult, desi e logic, dar eu... faceam din altceva... Acum trebuie sa gasesc si in mester sa ambutiseze partile de metal din capete, care vin in culbutori si in tacheti, ca nu erau tot din aluminiu... Ufff... Uatevăr. Multumesc!
  5. Poate cineva sa-mi spuna ce dimensiuni au tijele de culbutori de Simson Awo T? Eu le-am pierdut p-ale mele si asta ar fi un impediment in a-mi monta cilindrul si chiulasa inapoi; am nevoie de lungimea lor, grosimea si diametrul semisferei din capete, pentru a-mi face la strung draciile. Daca cineva cu un Awo e amabil, as fi recunoscator! Multumesc! Bye!
  6. Intamplator, am un service de biciclete si am citit atent problema ta. Intr-adevar, bratul angrenajului pedalier se monteaza pe ax conic, care, prin strangerea piulitei (sau a surubului, depinde de modelul de ax), se preseaza de nu-l mai dai jos decat cu un surub extractor (presa), sau cu Sf. Ciocan, pentru ca romanul e taticul ciocanului. Bafta!
  7. A-nceput de ieri sa-mi vina, cate-un gand; acum a stat. Un Mikuni pe Simsonache. Din cate-am auzit, ar avea un randament mult mai bun, in sensul ca ar consuma mai putin si, paradoxal, ar avea o putere mai mare. True? Sau ma credeti si o sa de mine?
  8. Asta cica e sefu` sor-mii... Asa da sef!
×
×
  • Creează nouă...