Sari la conținut

RaduKu

EX+
  • Număr conținut

    296
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.sarmiscolumna.ro
  • Yahoo
    plurimob

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    B-13-BRG

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SUZUKI gsx 600 f
  • Interests
    Vanatoare; Motociclism; Sport

Vizitatori Recenți Profil

507 citiri profil

RaduKu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  2. Condoleante celor apropiati lui si Dumnezeu sa il odihneasca! Se intampla din nou un accident mortal in care culpa e comuna (sper ca stim cu totii asta, da?) cum nu poti sa il imbunatatesti pe celalalt participant la trafic ramane sa devii tu mai bun si sa iti reduci riscurile prin a fii tu prudent mereu. Din rubricile astea ar trebui 2 lucruri sa reiasa: 1. Omagiu celor disparuti si 2. Invatatura de minte (exemple) pentru toti motociclistii cu ce se poate intampla Subliniez inca o data, CONTEAZA FOARTE MULT STILUL IN CARE ABORDAM MERSUL PE MOTOCICLETA PENTRU A SUPRAVIETUII Am observat ca nu a spus nimeni nimik dupa informatia cu casca (Faptul ca nu era legata!!!) Oameni buni, cititi sau recititi sectiunile cu echip de protectie cum, de ce, cand se foloseste! Geci ne incheiate, casti ne legate, manusi lipsa, adidasi in loc de ghete sau cizme, viziere fumurii p timp de noapte sau ploi etc etc... hai sa le folosim corect! In rest, vai si amar de sufletul parintzilor lui si alor nostrii daca Doamne fereste patzim ceva, macar pt ei sa mergem mai cumpatat si sa nu ne omoare un hobby-pasiune!
  3. revin cu post pe www.motociclism.ro dupa 1 an si 6 luni de pauza tocmai din cauza acestor discutii de la rubrica accidente. (vezi: "selectie naturala" si altele....) Sunt prieten cu Alin, Dumnezeu sa il primeasca acolo sus alaturi de parinti, si nu vreau sa vb la suparare, asa ca fac apel la cei care doresc sa fie rautaciosi pt k nu li s-a intamplat lor, sa se abtina!!! si sa faca un topic separat la rubrica "hai sa dam vine pe cel mort sau eu sunt zmeu si merg ca un sfant!" Circumstantele acum sunt doar o curiozitate macabra a omului, finalul tragic, insa e acelasi!! Vestea ne-a socat pe toti din grupul de prieteni stiind mai ales ce fel de persoana a fost si stiind totodata ca stilul lui de mers era unul prevenitv si normal (dpdv al vitezei) Pentru toti cei care l-au cunoscut: in principiu va fi adus de la IML luni, si va fi depus la o capela, nu am inteles la care dar vom afla. Radu Barsan 0721.226.952
  4. si eu am trecut acum o ora p acolo si calul era mort p marginea drumului, iar moto era scoasa din camp, doar politi si curiosi, implicati nimci unul.
  5. @dragon warior....dc vorbesti aiurea? @Niko...in conditiile optime tre sa recunosti k asa e, la teste a iesit un porsche cu franare mai buna, dar ala avea disc p ceramik si de diametru cat ksa. franarea e tot mai buna pt k o dozezi tu, o combini cu frana de motor, cu frana spate si dc nu ai si abs la anumite modele. dar asta e alta discutzie kr se poate purta in alt topic la alte rubrik
  6. treaba cu prioritatzile o intzeleg, insa cu lasitatea si frica nu!! nu e cazul sa imi explici, asa simtzi asa faci. Ai grija in continuare la motociclisti pt k si noi avem oile noastre negre, si noi o sa avem grija la greselile voastre pt k si voi avetzi oitzele voastre si cu asta basta. Pentru a mia oara in acest forum: motociclisti, purtatzi echipament, nu exagerati mai ales acolo unde nu e loc, fitzi civilizatzi si preventivi!! A si mai ales, asfalt uscat si cu cat mai putzini "confrati" la rubrica accidente
  7. ok, dar de ce t limitezi, de ce spui k nu concepi decat 4 rotzi sub tine, te-ai gandit sa incerci si 2? fa scoala, ia-ti un motor un enduro street ceva de genul asta, knd o sa t urci in masina ta o sa zici, ce dreaq e asta? sa imi b...g p. ..a in ea de masina, k nu are frane, k nu are accelaratie, k stau k sucker-ul in coloana si imi ia peste 2 h sa trav bucurestiul si cate si mai cate.
  8. nu e vb d ura aici, e vorba k nu cunosti sentimentul. Mersul p 2 rotzi inseamna: priamvara sa faci un drum pana la mare p drumul vechi si sa te izbeasca un miros de pamant umed combinat cu cel de copaci infloritzi proaspat, sa t bata un vant caldutz in gat si in nari si sa simtzi caldura soarelui in spate. Vara inseamna evadarea din cotitdian, t urci p moto in 2 j esti la mare faci o baie itzi pui cortul p plaja sau itzi iei kmr la hotel cu prietenii si prietena, insemana mersul in grup cu regulile lui si farmecul aparte, toamna inseamna sa te calesti sa t ebata vantul rece si sa simtzi gerul ce urmeaza in iarna. Motociclismul inseamna oameni noi cu pasiune comuna, inseamna sa potzi purta o conversatzie de dim pna seara p acelasi subiect placut, motoare si femei Mersul p 2 rotzi este riscant pin prisma unui accident dar doar in mom in care acesta s-a produs pt k altfel, franarea la moto e mult mai buna, capacitatea d a evita e mult mai mare, gandeste-te k ocup 40 de cm p asfalt cu tot cu oglinzi, pai trec printre masina kr s-a bagat p contra sens k handikpt-ul si margine drumului k popa, intru in depasire si tu ma judeci spunand, uite cum s-a bagat asta, insa eu ma bag pt k p moto altfel stau lucrurile, eu am accelaratie si spatziu sa ma bag la loc. Eu la 160 pot sa ma inclin urmand trasa ideala, cu masina la 160 ai derapat de mult. Intradevar tu esti intr-o cochilie de metal si ai airbag-uri centura sist de control a tractziunii, iar noi suntem expusi toatal Iar daca e sa vb de masini (ps am si eu masina de ani buni ku peste 100.000 de km facutzi) la cate accidente sunt mortale dak faci proportzia, depaseste cu mult rata motocicletelor, si si acolo sunt atatzia kr o fac din teribilism, inconstientza, fitze, cacao in kp in loc de creier. Adrenalina la motor vine k bonus cel d p chopper nu o simte k ala d ps super sport, dar si ala de p chopper moare, potzi spune k pt adrenalina a murit?
  9. @kkk_kkk: pai asta se face se discuta ce nu trebuie sa faci, este singurul lucru bun din moartea unui om, faptul k dai un RIP, doamne iarta-l etc, arata doar partea umana si atat a murit degeaba, REPET, tre sa se invetze ceva de aici, nu se bucura nimeni k a murit ink unul din noi, insa daca reusim sa fim obiectivi vedem clar niste lucruri strigatoare la cer, precum mersul fara frane fatza (daca mergi fara frane fatza fiindk tre sa duci moto de la un garaj la altul, pai mergi in p.... mea cu 15 la ora k sa potzi sa t opresti), dat blana la motor (pai pune o jak p tine, leaga o ksk in cap kr sa corespunda normelor de sigurantza, pune manusi, si da-te), de aici mai rezulta ceva, da-te frate dak t simtzi in stare, nu fi teribilist ai 19 ani, pai scuza-ma ai in kp numai pi,,,,goale si viteza cu masina sau cu moto, ia-o progresiv, dai azi 80, maine 100, paimaine 120 si tot asa (azi maine poimine la figurat). Iar KKK_KKK dak esti un sofer da masina bun, felicitari ar trebui sa fie mai multzi k tine, dar stii c inseamna sa fii bun sofer p strada? Sa conduci preventiv, da? nu inseamna sa faci liniutze si sa castigi sau sa iei curbe de 90 de gr cu 100 km/h, sper la la aspectul asta suntem lamuritzi. Deci ce am invatzat din aceasta tragedie?
  10. vad ca ultimele reply-uri au fost scrise de nou veniti pe forum care probabil au citit asta la rubrica pt incepatori, si vad k nu atzi priceput mare lucru, pur si simplu r6 nu e moto de inceput pe ea, in al 2 lea rand nu te dai fara echipament, mai ales in spatele blocului unde e praf, nisip, sunt copii, masini, caini etc... si mai si bravezi; in al 3 lea rand nu te dai fara sa ai permis pt ca nu e legal, in al 4 lea kktul ala de scoala pe kr il blamati atat are si ea utilitatea ei, t invatza sa manevrezi motoreta, adik sa nu tzi se blocheze mana in gaz, t invatza sa apesi frana si sa fii pregatit pt ce se intampla knd franezi, evident k la alte viteze insa este fundamentala. si in al 5-lea fitzi mai respectuosi cu cei mai vechi pt k o sa invatzatzi multe de la un mers in grup la vre-o intrunire sau o plimbare prin orash daca stitzi unde va e locul, sau nasul nu mai stiu expresia dar se intzelege. De ex: cum ar fi l la arc sa vina nu stiu care din voi k am uitat ,sa ma intrebe ceva si sa zica sunt, x d p forum, iar tu x d pe forum sa se fi luat in gura aiurea cu mine sau cu un prieten de al meu?? pai itzi spun eu: ori nu t bag in seama ori dak ai fost kiar magar, t si pleznesc!! Totzi am inceput de undeva si totzi avem de invatzat de la cei cu mai multa experientza, km asta e calea teoretica
  11. RIP Cred ca ar trebui sa mai facem campanii si pt noi, nu numai pt conservari. Cum frate sa fii zmeu fara pic de protectie, nici cu, nu ar trebui sa fim zmei. Facand o paranteza veneam ieri pe dn1 de la munte, cand unu cu R1 facea slalom printre masini, masini bara la bara, atat de violent incat la fiecare inclinare ma asteptam sa il vad p jos, nu spun de conservari k totzi puneau frane, il evitau se speriau....pt ce?? pt 10 min mai dvrme? haite-ti sa ne potolim putzin si sa intzelegem k nu calarim un volvo xc70 si sa lasam bravurile pt circuite.
  12. asa est insa si nr nostru a crescut, iar raportul de accidente e proportional. din astfel d tragedii trebuie doar sa invatam ce tre sa nu facem. gandeste-te k makr dak purta ksk, nu eram nevoiti sa scriem 38776544 de comment-ur.
  13. cine doamne iarta-ma a mai murit?
  14. Eu am cazut la 180 la ora intru-un viraj strans in Padurea Bogatzii jud BV, echipament full din kp pna in picioare, am avut doar degetul mare de la mana stanga rupt, in rest mici vanatai de la impactul cu asfaltul. Achipament ars si gaurit pana la protectii. Cizmele si-afacut p deplin datoria, pt k mi-a kzut motorul pe piciorul stang, manusile cu extra protectie in palma, au functionat impecabil si Dumnezeu alaturi de mine. Asa ca FOLOSITI ECHIPAMENT A si sa nu incepeti sa imi sariti in kp cu viteza, pt k nu e cazul, am mers constient cu viteza aceea in virajul acela si mi-am facut-o cu mana mea, singur p motor si pe drum.
×
×
  • Creează nouă...