Sari la conținut

paul_e38

INACTIV
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    hornet 600
  • Numar Moto
    HAI

Informații profil

  • Motociclete detinute
    cagiva mito evo, aprilia rs 125, honda hornet 600

paul_e38's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. am avut la un moment dat un rs50 2006.pot sa spun ca in afara de carena fata, carenele laterale, bordul si motorul de provenienta aprilia, absolut toate piesele (cadru, roti, bascula, frane, rezervor coada etc) sunt aceleasi ca si pe derbi gpr 50 si 125. al meu era zgariat pe o parte si l-am dat cu 1500 e asta vara. sincer, decat sa mai merg cu rs50 mai bine merg pe un scuter(parerea mea). nu mi-au placut rapoartele scurte si sunetului mai urat decat la rs125. oricum nu l-am tinut decat vreo 2 saptamani dupa care l-am vandut
  2. 100% de acord, pe langa rs adaugand si cagiva mito
  3. vand geci dainese ducati model piele marimi 44-54 si 2 modele textile cu mesada pt vreme rece marimi 48,50 si 54. pretul e de 600 ron
  4. o sa incerc sa pun finalu original pe galeria sport sa vad cum se aude
  5. intr-adevar in ture mici se aude mai urat, dar compenseaza dupa 7-8000 rpm. am zis de 10500 pt ca atat imi urca mie si unui prieten cu toba originala.
  6. inginerii de la aprilia cand gandesc toba sunt obligati sa tina cont si de normele de poluare. de aia, toba originala e plina de site (catalizatoare), cel putin la modelele mai noi. tobele sport au galeria goala si lasa motorul sa urce mai mult in ture. si la modelu 2007 degeaba i-au pus 14 000 rpm pe bord ca mai mult de 10500 nu urca cu toba stock
  7. de exemplu eu mi-am laut un rs 2007 la 1000km. motoru limitat la 7700rpm sau 90 km/h. are power valve, toata limitarea fiind din cdi. am luat un cdi de pe modelu din 2005 de la un preten, am taiat mufele, le-am lipit la loc, si am facut schimb de cdiuri. a meu e acum full power si a lui merge 90. nu stiu daca la toate modelele e asa limitarea, cert e ca la al meu era doar din cdi.
  8. ala vechi are 14000 p ebord si la 11000 deja incepe linia rosie, n-o sa iti mearga mai mult de 11500, si oricum motoru nu difera la asta nou, tot rotax 122 e (austria).numa dak i pui set mai mare urca pe la 12000
  9. paul_e_38 dak vrei sa vbim dak te-ai uita mai bine ai vedea k si maneta si sistemu de franre e tot brembo. toti pe aici vorbesc si isi dau cu parerea despre ceva ce nu au....
  10. sal... am avut mito, nu se compara cu rs dak vrei sa vbim raspunde pe topic si iti dau id de mess... deci de mers merge 180 cel putin, si asta cu toba stock si filtru stock, are telescop de voblaj, frane brembo, modelu pana in 2000 are 7 trepte, toba de carbon, ambreiaju la ele e CRC care e folosit pe modele de top de la mv agusta adik f4 si altele. dak vrei sa da aici un rasp cu idu tau
×
×
  • Creează nouă...