Sari la conținut

Musashi

EX+
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Snagov
  • Numar Moto
    B 90 FEY

Musashi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Yo is Musashi nascut prin aplilie 75, permis cat B din 93, cat A sep 2003. Prima mobra (si actuala) este un Suzuki GSX 600 F ....... si visez la Ducati 749 ( ca la 999 nu pot sa visez din cauza pretului aberant)
  2. Nu este numai problema lui ..... ai uitat de R6 rupt de pasat pe la munte, duminica, dupa intrunirea de la brasov ? Ala nu avea nici permis nici mobra imatriculata. Si pun pariu ca mai sint multi care merg fara permis.
  3. Cind am venit de la mare de la intunire am intilnit un CBR 125 .... oprit la slobozia la peco.... am oprit si eu putin. Este oribila ..... sincer nici nu stiu cum sa o descriu. Nici cadou daca as primi asa ceva nu as merge pe ea! Are niste roti de bicicleta cum erau pe vremuri la biclele alea bulgaresti cu roata de pe spate mai groasa. Hidoasa aratare NSR-ul de 250 este superb in schimb.
  4. coxanel ... tu il compari cu bestia ta. ZX 6 este cea mai sportiva din cele enumerate. Nu o recomand unui incepator!!! Daca ar fi sa votez din cele de sus as spune GSX 600 R ( aspect deosebit, calitate ok, pozitie comoda, pretul cel mai mic din clasa ei). Daca ar fi sa spun ce vreau eu in momentul de fata spun Ducati 749. Chiar asa .... pe Ducati 749 de ce nu l-ati pus la calcul ?
  5. NKZ tata ....... eu nu am spus si nu spun ca ducati este "cea mai tare dintre toate". Eu am citat ce spuneai baietii aia in revista. Ducati sta cel mai prost la CP / ccm ..... la cei 749 ccm pe care ii are ar fi trebuit sa aiba mai multi CP. Eu am vrut sa arat corectitudinea datelor furnizate de constructor fata de realitate. Mi se rupe cine si ce fura ......dar sa nu se mai spuna ca Honda este mai presus de toate banuielile ..... ! Si ei sint oameni care fac motoare si implicit si ei pot gresi.
  6. Mda ... asa este Honda arata si ca are mai multi CP la 600RR si 600 F dar in realitate pusa pe bancul de proba are mai putini. Dar sa lasam presa de specialitate sa spuna asta. Test facut si publicat de revista Motorrad si preluat de revista Univers Moto: "......... Rezultatul masuratorilor sunt imbucuratoare pentru Ducati si Kawasaki care, cu 106 si, respectiv, 117 CP masuratia la arborele cotit, se plaseaza deasupra valorilor de putere furnizate de fabricanti. toti ceilalti constructori au cam exagerat. In frunte il avem pe Suzuki care promisese 120CP pentru noul GSXR, dar la care nu se pot masura decit 108 CP la arbore. ..... Cele doua motociclete de la Honda nu fac nici ele exceptie. Honda CBR 600 F 103/12600 CP/rpm. Honda 600 RR 108/13300 CP/rpm. Yamaha R6 109/12400 CP/rpm. Suzuki GSX-R 600 108/13200 CP/rpm. Kawasaki ZX6R 117/13100 CP/rpm. Ducati 749 Dark 106/10200 CP/rpm. In afara de Ducati si Kawasaki, care stralucesc prin exemplele remarcabile cu care s-au prezentat, toate celelalte nu corespund datelor furnizate de fabricant" Si acum sa vedem ce declarau fabricantii si ce este in realitate: Honda CBR 600 F Fabricantul - 109/12 500 CP/rpm, Realitatea- 103/12 600 CP/rpm Honda 600 RR Fabricantul - 114/13 000 CP/rpm, Realitatea - 108/13 300 CP/rpm Yamaha R6 Fabricantul - 117/13 000 CP/rpm, Realitatea - 109/12 400 CP/rpm Suzuki GSX-R 600 Fabricantul - 120/13 000 CP/rpm, Realitatea - 108/13 200 CP/rpm Kawasaki ZX 6R Fabricantul - 118/13 000 CP/rpm, Realitatea - 117/13 100 CP/rpm Ducati 749 Dark Fabricantul - 103/10 000 CP/rpm, Realitatea - 106/10 200 CP/rpm Upssss Honda ....... Probabil "s-au asteptat" sa aiba mai multi CP dar nu le-a iesit . Oricum lider este GSX R 600 care "a mincat" 12 CP.
  7. Revista ProMotor nr 7 iunie 2004: "Slow down HONDA Honda a anuntat ca o parte din modelele 2004 CBR 1000RR comercializate vor fi rechemate in service pentru remedierea unei posibile defectiuni a kilometrajului. Eroarea consta in afisarea unei riteze cu 25 % mai mica decit cea reala ......." Upssss Honda - probleme ????
  8. Musashi

    Era Sa O Comit Rau

    Pai scuze ca trebuie sa spun: Frate 120 cu motorul tau in oras, ori esti taca ori inconstient. De altfel 120 cu orice fel de moto in oras este inconstienta. Soferii au o problema reala: nu s-au educat inca sa vada si motocicletele. Vad masinile pt ca sint mari si neuronul le trateasa ca atare, insa motoarele nu pre le "vad". In alta oridine de idei: Tu ca exemplu de moderator ce esti ai o exprimare foarte frumoasa si plastica?
  9. AndreiC Eu am un GSX 600 F rosu model 2000 B-90-CHZ! Echipamentul este in principal negru cu albastru. Asa ca vedem daca ne gasim pe acolo.
  10. Eu vreau sa plec vineri dimineata. Dar poate facem un grup cei ce nu vrem sa o frigem mai mult de 140 - 150 . deci ?
  11. Musashi

    Inca o victima?

    nu este vorba ca nu ne vad .......... mai este si rea vointa si invidie. Ieri la un semafor la Scinteia (pt Presei "libere") am trecut foarte foarte foarte incet printre masinile care stateau la semafor si am ajuns in fata. Cind soferul masinii din dreapta mea m-a intrebat tare iritat de ce nu stau si eu la coada ca toti ceilalti. I-am explicat ca am permis categoria B de 15 ani si ca fac minim 100 Km pe zi cu masina ......... dar ca nu ma deranjeaza niciodata ca un motor se baga la semafor in fata pt ca nu incurca practic pe nimeni. A dat din cap nervos ca a inteles si chiar s-a miscat putin drapta sa imi faca mai mult loc. Stresul, viata asta sociala de (cuvant urat) si desigur fitele si figurile $ kid sint de vina in mare parte ca soferii sint autorii celor mai multe accidente. Pe de alta parte sa nu ne amagim ..... ca sofer de nenumarate ori nu am avut timp decit sa vad culoare motorului care trece pe linga mine (in conditiile in care eu nu merg de loc incet cu masina). Prudenta si maturitatea ne pot salva de soferii imprudenti si imaturi !!!
  12. Cu siguranta a pus si umarul jos la aceste evenimente ...... . Ceea ce nu inteleg eu este de ce difera descrierea lui Bhairava de cea a lui Zahei vis a vis de incidentul dinspre Bv al lui Bhairava. Bhairava ...... ti-a incercat sau ba careva cu ranga rezistenta castii ?
  13. Musashi

    am comis-o

    Coxanel ...... Bhairava are memorie selectiva. Si a uitat cind mergea cu motorul noaptea spre Snagov fara far pe DN1 cu pasager si a dat motorul si pasagerul de o balustrada de pe marginea drumului. Prudenta si responsabilitatea ne scapa de multe "ghinioane" !!!!
×
×
  • Creează nouă...