Sari la conținut

jderul

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    autorelatedparts@yahoo.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Honda
  • Club
    fara club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    honda,honda,honda

jderul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ofert ptr un Cagiva 350 : Rezervor si Saua originala. poate mai am si un plastic din coada...nu-s sigur...astept cereri
  2. are dreptate omu'.. nu uitati TRW= pret ok si destul de bun ( dupa nissin, brembo..) ma bag si io un pic interesat la lazile astea... se poate???
  3. SUPER Eu ma bag 100% la asa ceva.... Ekkemule... anunta-ma tu neaparat cand va fi teraba asta sa vin si eu ... nici nu credeam vreodata ca se poate inampla asa ceva pe la noi..... bafta
  4. SUPER TARE..super faina zona Zona pe care o vrei tU = buzunarul meu... cunosc cam tot ce misca ca traseu in zona respectiva... niciodata n-am folosit harta acolo dar cunosc bine zona...acolo m-am dat eu pana la refuz...si sper sa mai pot sa ma dau Cand vreti sa faceti tura musai sa ma sunati sau sa ma anuntati dinainte ..daca ii pos ....va ofer orice sfaturi vreti... sunt trasee de diverse grade de dificultate .. ne auzim ... poate la sf lui mai se topeste zapada...desi nu prea cred...iunie ii mai sigur Best regards / Cu Stima, Adrian Cioltea Responsabil Vanzari Piese EVW Holding SRL Reprezentanta Cluj 407042, str.Clujului 7 Sannicoara, jud.Cluj mobil: +40 724 323685 tel: +40 264 407745 fax: +40 264 407795 e-mail: adrian.cioltea@dafcluj.ro, dafparts@dafcluj.ro web: www.evwholding.ro
  5. SALUT am patit exact la fel ..aproape exact.. cdi-ul nu are radiator...ala ii releul acolo este buba la mine a fost mai simplu - relativ era doar mufa care unea releul cu cablajul principal ..acolo a facut scurt si am venit acasa fara incarcare..... deci verifica toate contactele... deca este releul..atunci tre sa-l schimbi
  6. h a ..... nu-mi vine sa cred AT meu are numarul CJ75BUL al tau are tot BUL????
  7. potecile le poti uita la categoria asta.. in rest ii foarte simplu Africa Twin ii pe primul loc, la distanta astronomica de restul
  8. fac acum o cerere oferta si te anunt poz.19 roata melcata costa 120 ron + tva poz. 18 ansamblu complet 550 ron + tva ..cam scump asta is identice la ambele modele... ii cam scump dar e japonez 100% original am gresit ii pretul cu tva inclus scuze
  9. SALUT probabil problema ta a aparut deoarece ai circulat fara aprindere pe cilindu spate si pe acolo a intrat benzina in baie.. in lipsa scanteii benzina a spalat cilindrul....... daca vrei piese originale Honda ..pot sa-ti fac oferta pret si termen... trimite-mi o cerere la adrian.cioltea@dafcluj.ro cu datele de identificare: marca, model, serie sasiu, an fabricatie, typ motor, cilindree, putere si evident ..necesarul de piese
  10. sALUT stiu un baiat foarte serios din Bistrita ..cred...iti aduce aproape orice Second hand iti dau datele lui Robert.......Distribuitoru) 0747794970 sau 0721218034 adresa:Rob Rob [romaniatransport@hotmail.com.... mie mi-a facut oferta ptr orice tampenie pe care l-am intrebat Daca-ti treb insa piese noi originale... la dealeri Honda sau pot sa-ti fac si eu oferta eu ma ocup de piese de camion...dar pot aduce orice piesa de motor japonez nou.... la dominatorul meu a fost cam scumpa roata aia melcata cam 110 ron +tva.. origina Honda... livrata la mine la cluj ;la twin nu cred ca-i mai ieftina... daca te intereseaza zi-mi din ce an ii twinul tau si fac o oferta.. nu are nici o treaba ..stai linistit nici n-o sa-l schimbi daca-l incarci prea tare te anunta el singur.. apasare pe fata scade si la viteza mica vobleaza ghidonul... cam naspa pe macadam spart daca nu-i dai in gura... iti pun o poza din super tura de anu trecut .. 4000 km in muntzi solo..+ un munte de provizii daca vrei pot sa-ti aduc noi originale .. honda da-mi un mail cu datele motor marca , model/typ, cilindreea, an fabricatie si NECESARUL de piese apoi iti fac oferta adresa : adrian.cioltea@dafcluj.ro
  11. Multam de link-ul cu Becurile h4 Da jos carburatoarele..dar nu le separa... desfa-le.. inspecteaza-le ..regleaza-le nivelul.. tre sa i un pic de cunostiinte, pasiune si/sau un Manual reparatie Haynes... apoi schimba-ti bujiile, filtrele ... verifica fisele optic si prin marurare ... gasesti in manual valori limita... Te mai poate freka si pompa de benzina care ii comandata de un releu ..verifica-le si pe astea daca toate is bune .... Ar trebui sa fie ok ...a era sa uit ..cel care spunea sa verifici traseul de aer are mare dreptate ... tubulatura de aer tre sa fie etansa..pe tot parcursul ei intre carcasa filtru si cilindru.. Spor!! Acum am gasit original cam tot la banii astia... original Honda nou modelul meu ii din 90 iar programul de piese Honda imi ofera doar dupa 1992...par la fel ... Oricum se pare ca-s 2 modele ale adin 1990-1992 si aste amai noi care se vede clar ca-s prinse altfel ...si sasiul difera Dupa ce soseste te anunt Abia in 15 sept am livrare la el Daca si angrenajul din butucul rotii este bun iar cablul de viteza nu-i rupt ...mai exista posibilitatea ca, camasa (bowden-ul ) cablului de vitezometru sa fie fisurat chiar acolo jos unde are urechea de fixare cu surub m6 astfel ca aceea camasa se ridica putin iar cablul se decupleaza ..in capul cablului fos este o tija metalica crestata care se angreneaza cu limba metalica din capatul surubului melcat din butuc... asta re realizeaza prin acel surub de m6... ....eu asta am patit la twinul meu... am lipit provizoriu camasa aia cu Poxipol acum 1 an si acum tot asa este... tre' sa cumpar un cablu complet ...
  12. Salut mitas-urile e07 is extrem de bune dar sa nu le areti noroi si iarba daca te astepti la performanata acolo.. am folosit e07 pe xrv 750 aprox 10000 km mixt si asfalt si macadan si forstier mai bland... dar in regim maxim... peste 100km/h pe macadam oricat de spart..sic inclinate in curbe pe transfagarasan la maxim ... iis ok .. dar fara noroi su iarba.. decat la plimbarica...la misto doar de ce nu incerci pirelli mt21 ...eu vreau sa pun pe dominatorul meu insa acum am probleme la lombar si am eliminat un pic dominatorul din program... la cine am recomandat ii multumit. ekkemu..incearca... bineinteles ca pe asfalt nu mai sta ca e07 dar are acces la noroi si iarba.. amu am un sahara enduro3 metzeler pe african...dar nu cred ca se pot compara cu mitasu... ala e07 ii mondial dupa 10mii pe africa twin-4000 doar intr-o tura prin munti ... amu mere de 1000 km pe dominator si mai are un pic pana la senzorul de uzat.. pacat ca nu mai fabrica 140/80r17 ca tot asta cumparam de restul nu stiu nimik
  13. ha ha ha Mnezule.... ai reusit?? este o metoda sigura... cu o kinga si-un stivuitor... o stii pe aia?? cred ca ti-am zis-o
×
×
  • Creează nouă...