Sari la conținut

Mooaaa

Membru
  • Număr conținut

    142
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki RF400RVT

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPZ500S, Suzuki RF400RVT

Mooaaa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Stii că RF-ul de 400 are fix același motor? /index.php?/topic/745097-suzuki-rf-400/&do=findComment&comment=4309505 Dă-mi un mesaj pe privat daca te interesează.
  2. Eu de aici mi-am achizitionat o parte din echipament. Calitate testata: http://www.bikeweardirect.co.uk/mens-bikewear-leather-jackets/
  3. Mooaaa

    Itp Targoviste?

    Confirm, l-am facut la RAR, 108 lei taxa (alte costuri neincluse). Aproximativ o ora pana am primit actele, se face programare in prealabil.
  4. Mooaaa

    Itp Targoviste?

    Stie cineva daca in Targoviste se mai face pe undeva ITP? Cerd ca o sa imi raspund singur la intrebare, deoarece pe Rarom in Dambovita vad ca sunt doar trei unitati ITP care au si categoria I (motociclete), dintre care doua in Titu si una in Pucioasa, dar vreau sa ma comving, poate la RAR inca se poate face.
  5. Mai are cineva vreun RF de dezmembrat? Ma intereseaza si pe mine niste maruntisuri.
  6. Sculele YATO sunt recomandate persoanelor de pe forumul acesta, intr-adevar nu tuturor (de ex: Cesar), dar eu ca motociclist si mecanic pt utilajele personale am preferat sa imi iau scule de la ei, in primul rand pentru ca nu imi permit Stanley sau Fluke, iar in al doi-lea rand pentru ca prefer sa pierd o cheie sau un cleste YATO decat unul de 2-3-4 ori mai scump, deci mie imi este perfecta o astfel de trusa de scule. De altfel, veti observa ca multe persoane, chiar si service-uri folosesc scule YATO fiind chiar sunt multumiti de ele.
  7. Nu ma ajuta nimeni cu problema mea? Revin cu informatii suplimentare: Rezistenta catre bord, pe ambele fire masurate cu masa comuna este de 3.7kohm. Cred ca o sa schimb primul termistor de jos, cel care nu se incalzeste cu unul de aceeasi valoare cu celalat.
  8. Update: Poze cu ce am gasit in rezervor: Masurat la rece si fara contact pus au valorile: 1.3kohm si 1.9kohm, iar la cald cu contactul pus 10 minute ~500ohm, respectiv ~100ohm Intrebarea este: Cum functioneaza sistemul asta cu 2 tiristori?!?! P.S. Bordul meu nu are indicator de nivel combustibil, in locul lui este temperatura lichidului de racire.
  9. Ma confrunt si eu cu aceeasi problema. Becul se aprinde cand pun contactul (cum facea si pana acum) deci nu e ars. La mine (Suzuki RF) motorul are bord semidigital, iar cand se aprinde becul, un display aditional imi contorizeaza nr. de kilometri facuti. Mentionez ca becul se stinge dupa cativa km buni dupa ce fac plinul (5-10 km). Am incercat sa verific termistorul din rezervor, insa imi ies 3 fire din el, nu 2 cum am citit prin alte posturi, ceea ce m-a facut sa renunt. Manual cu borul nou nu gasesc, nici schema electrica. Am verificat mufa rezervorului si contactele sunt ok. Cum pot verifica termistorul? ce valoare trebuie sa aiba, si de ce sunt 3 fire? Bordul (vad ca e similar cu cel de katana): http://www.ebay.com/itm/2000-SUZUKI-KATANA-GSX600F-600-GAUGES-23-505-MILES-/380558562537
  10. L-am desfacut si am am invartit axul robinet plus saiba adiacenta, cea cu "limitator de invartire" Acum imi merge ok si pe rezerva, urmeaza sa mai pun niste benzina sa vad daca are circuitul ok si pe ON. Ramane problema becului din bord. Becul se aprinde cand pun cintactul (cum facea si pana acum) deci nu e ars. Am incercat sa verific termistorul din rezervor, insa imi ies 3 fire din el, ceea ce m-a facut sa renunt. Idei?
  11. Update: Am demontat robinetul si l-am decalat cu 180 de grade, acum cade sageata de orientare pe cele 3 indicatoare. Stie cineva cata benzina ramane pe rezerva?
  12. Interbare putin stupida stupida din partea mea: Care sunt pozitiile pt robinetul de la rezervor? Nu am folosit niciodata acel robinet deoarece aveam indicator de low fuel in bord, insa senzorul sau altceva s-a defectat si am ramas de rasul lumii fara benzina in plina intersectie, eu bazandu-ma pe acel bec galben, care, dupa ce se aprindea mai aveam de mers ~30 km. Am indicator pe carena insa la invartirea robinetului nu ajunge in dreptul acelui semn indicatorul meu de off. Se poate ca acel robinet sa fie montat altfel sau sa nu fie cel original? In prima poza atasata este invartit la maxim invers acelor de ceasornic, iar in cea de a doua este la maxim in sensul acelor de ceasornic. Mentionez ca pana acum mergeam cu el pe RES. Help?
  13. Donez cauciuc 180.55.17 /index.php?/topic/696344-donez-doua-cauciucuri/&do=findComment&comment=3451433
  14. Donez cauciuc 180.55.17 /index.php?/topic/696344-donez-doua-cauciucuri/&do=findComment&comment=3451433
  15. Picatura si-a facut treaba desi nu capacul crapat era problema ci garnitura lipsa de la orificiul de sincronizare a carburatiei. Am improvizat una si sper sa functioneze.
×
×
  • Creează nouă...