Jump to content

Lee_e

Membru
  • Content Count

    204
  • Joined

  • Last visited

About Lee_e

  • Rank
    Chillax, life is short

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nomad
  • Carnet moto din
    Din hartie de proasta calitate

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CBF, Transalp.
  1. Sa te odihnesti in pace Raducule, sper sa fie ceva dincolo pt binele tuturor... RIP

  2. Multumesc Adam pt info. Eu cautam totusi versiunea electronica a cartii - scanata, pdf etc. Am gasit de descarcat contra cost cu 9.95 $ dar pt CBF 1000 dar dupa < 2006 AICI, banuiesc ca 80% din manual se potriveste cu CBF 600 2004-2006, dar totusi caut ceva exact... Chiar nimeni nu are manualul pdf ? sau care sa fie dispus sa-l imparta si altora. Daca nu-l are nimeni si nu reusesc sa-l gasesc voi face eu un bine universal si dupa ce-l cumpar il incarc aici pe forum dar mai caut cateva zile...
  3. A) Multumita colegului nostru Rammstein, am primit "User Manual" in ENGLEZA pt Honda CBF 600 S/SA N/NA L-am atasat aici la postul meu, precum si pe 2 site-uri de upload : Download LINK 1 Download LINK 2 Sper sa nu expire prea curand... B ) Si manualul cu Piese si Preturi produse OE pt CBF600 S/SA N/NA pt cine intereseaza. PDF-ul este atasat ------------------------------------------------------------------------------- C) Am si Service Manual ( Workshop) dar e in italiana, puteti sa-l descarcti de aici: Workshop Manual .. Pe mine personal nu ma prea ajuta cu mare lucru tinand cont ca nu sunt mare cunoscator de limba italiana.. Are careva cartea service ( Service Manual ) in engleza?? Caut de cateva zile si nimic, dar chiar nimic ... ------------------------------------------------------------------------------- Pe langa cele mentionate mai sus, am o intrebare pt voi: La ce viteza vi se activeaza ABS-ul? Mie la CBF600S mi se stinge indicatorul ABS abia indepand cu 40 km/h... nu palpaie ca sa ma avertizeze ca s-a defectat, doar se stinge dupa 40 km/h si intra in functiune. Nu am putut compara cu alt CBf similar, asa ca va intreb pe voi daca si voi patiti lafel; pt ca mie sincer nu mi se pare normal, cred ca ar trebui sa se activeze de la o viteza inferioara. M-am uitat deja la senzoul ABS de pe roata, nu pare murdar sau sa aiba depuneri metalice, cauciucurile au dimensiunile recomandate; ar trebui sa ma uit altundeva? Multumesc CBF600_Users_Guide MANUAL HONDA.pdf despiece CBF.pdf
  4. Vad la datele tale ca esti din Caransebes; de la tine dus-intors sunt aproximativ 500 km
  5. Salutare tuturor ! Ca sa nu mai dublez mesajul atasez link-ul cu topicul mama. Click pe link ! Numai bine !
  6. Multumesc pt pont prietene Daca ai un nr de telefon sau o adresa de mail cu care as putea legatura cu baietii ar fi minunat. Numai bine!
  7. Salutare ! Va invit sa petreceti un weekend de vis pe transalpina in compania multor doamne generoase ! Hehe,as vrea eu ! Lasand gluma la o parte, cei doritori sunteti cu totii invitati la o iesire pitoreasca si nu foarte obositoare pe Transalpina. Transalpina (DN 67C) este o șosea din Munții Parâng, în Carpații Meridionali. Este cea mai înaltă șosea din România, având punctul cel mai înalt în Pasul Urdele (la 2.145 m). Drumul face legătura între orașele Novaci din județul Gorj și Sebeș din județul Alba. Fiind un drum alpin, este închis pe perioada iernii. Pivelistile sunt uimitoare, dupa parerea mea intrecand PE DEPARTE Transfagaraseanul. Nu stiu cant la % s-a asfaltat drumul, unii prieteni imi spuneau ca mai ramane 20% si termina de asfaltat anul asta. Eu personal apreciez pitorescul, eu sper ca sa fie mai mult de 20% neasfaltat Aruncati un ochi pe gugal goagal gagal, si va veti da seama singuri de frumusetile locale, este un traseu minunat care merita facut cel putin odata ( sincer pana nu se asfalteaza in proportie de 100% si apar micutii cocalari cu daciile lor turbo sport) Vremea se prognosticheaza foarte frumoasa, mancarea la gratar de asemenea foarte buna, si locul de campare pitoresc este foarte usor de gasit. Suntem un grup tanar din Lugoj, pana acum s-au anuntat 5 participanti. Sunteti asteptati cu caldura si bere Plecarea se va face de dimineata in ziua de sambata 21.08.2010, vom merge catre Sebes si vom strabate TOATA Transalpina, pana la novaci si inapoi pe Defileul Jiului, Petrosani, Hateg, Otelul Rosu, Caransebes, etc in data de 22.08.2010, Sunteti invitati cei din Timis, Caras, Hunedoara.. oricine are spirit de aventura si buna dispozitie, motociclisti iubitori de natura. Vizionati traseul 3D la: Click Aici pt 3D Harta 2D la: Sunt deschis la sugestii si intrebari. Numai bine tutoror
  8. Multumesc tuturor pt raspunsuri Prin acest topic mi-am atins scopul, si rezultatele sunt bune. Rog moderatorii sa inchida/stearga topicul Multumesc! :bow:
  9. Astept argumente pro si contra, coerente si argumentate. Va multumesc. P.S. a) Mentionez ca nu este un topic facut la "misto", ci este creat cu un scop precis.
  10. Mama, Tata, frate ! e un 1150 gs custom-izat cu accesorii de ktm 660 Adventurer ? Foarte interesant, si frumos desigur Eu atasez KTM 990 AdventureR Dakar Gauloises !
  11. Foarte frumos coleg Transalpist !! Dar spre tristetea mea, sa stii ca abtibildul tau cu transalp a cazut, eu nu l-am vazut.. Am urcat si eu weekendul asta pe Moldoveanu' dar nu pe valea rea ci pe valea Sambetei.. am avut de mers peste 20 de ore, am venit destul de indoiti de oboseala..am mers ieri 3 ore pe timp de noapte.. am ajuns la masini pe la ora 11 si ceva asta e viata Daca stiam si noi... probabil ne-am fi grupat cu voi si am fi urcat cu totii pe varf.. Data viitoate ! Frumoasa iesire, multa bafta Lutzifer
  12. Salutare, Topicul este din 2007, dar ma gandesc ca orice informatie este de folos cel putin pt incepatori care nu stiu in ce directie sa se orienteze in alegerea unui echipament adecvat. Legat de echipament partea superioara am: combinezon piele, geaca de piele, geaca textila lunga ( gen enduro ), armura, geaca textila de vara plina cu ventilatii, mentionez ca toate au protectii hard si sunt de buna calitate, asa ca o sa va relatez din experienta proporie la ce concluzie am ajuns eu. ( nu inseamna ca trebuie sa le urmati, eventual doar sa le ascultati ) Le am pe toate, le si folosesc pe toate la momentul oportun. Din punctul meu de vedere: - Geaca de piele ofera PE DEPARTE protectia cea mai buna, este regele incontestabil al durabilitatii si protectiei la impact. - Geaca textila touring este cel mai bun all-rounder la drumurile lungi, multe buzunare, protectie la vant f buna, pt intemperii, frig, etc. - Armura este un echipament foarte bun, dar din punctul meu de vedere limitat. Foarte limitat. Vara este buna doar la aspectul ventilatie si protectie; in rest este nula la utilitate, nu are buzunare, nu iti ofera protectie la vant, protectie la intemperii, la temperatura ( sunt si nopti racoroase in care iti dardaie bilele de frig, am patit-o, auzeam si sunetul cum se ciocneau intre ele de frig, saracele! ) Eu personal nu o port, nu e practica. Cu toate ca practic arte martiale, parca sa apar in public ca un ninjalau supraechipat, ma deranjeaza pe mine, nuam intentia de a speria pe nimeni, nu vreau sa fuga copii cand ma vad plus ca se "incalta" foarte dificil, si se da jos tot lafel de incomod. - Geaca textila de vara cu ventilatii ( ma refer la ventilatii, multe, si mari ! nu la un buzunarel cu fermoar ) , mi se pare o alegere mult mai potrivita decat armura. De ce? 1) Ofera o protectie mai buna la cazaturi. 2) Ofera protectie la vant evident superioara armurii, inchizi fermoarul pana la gat, nu te bate tot vantul in piept, braul sta strans pe corp, nu tragii grig nici la rinichi nici la piept, etc. Pot sa merg noaptea fara sa-mi fie frica sa trec peste programul meu stabilit, pot veni acasa si la 4 dimineata fara sa-mi fie frica sa trag raceala. 3) Protectie la intemperii ( in cazul meu ) am la geaca o mansarda detasabila din material impermeabil, ce evident opreste si vantul. Daca ploua iau geaca si atasez mansarda, si merg in ploaie cu tricoul uscat 4) La caldura mare este intr-adevar armura este mai racoroasa, DAR comparand geaca mea de vara cu armura pe care o am, pot sa spun cu sinceritate ca diferenta este de MAXIM 20%, si spun maxim cu indulgente ! Puteti sa nu-mi ziceti ca acei 20% fac diferenta, ok, poisbil. Eu sunt de parere ca "Restul" de 80 % o fac Bafta in alegerea echipamentului ideal. Eu deja am facut alegerea, si pentru mine este cea mai in potrivita. P.S. Am uitat sa mentionez ca nu sunt grasan, dar beau multe lichide si transpir parerea mea peste medie, si tot am ales geaca textila de vara in comparatie cu armura. Sa aveti multe drumuri de neuitat ! Bafta
  13. alcooolistuule, ce faci mai? iar bei suc? :D

  14. LA MULTI MUUUULTI ANI ! plini de fericire iubire si mai ales dragoste, sa se verse trenul iubirii in hainele tale scuze.. inima ta ! Numai fericire si bucurie tie sil kineder-ului tau simpatic
  15. La multi MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULTI ani nebunule ! dar cu o singura conditie... cu conditia ca sa ii petreci numai fericiti, degeaba sunt multi daca sunt plouati,uzi, si mohorati Multa bucurie , fericire, si desigur si neoficial.. FEMEIIIIIIIIIIII si BEUTURAAAAAA Ai grija de tine ardelean tembel, motociclist, schior, beutor, curv, si alte cuvinte infinite de lauda ! LA MULTI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA NI!!!!!! (mi-a derapat tastaa....aa... )
×
×
  • Create New...