Jump to content

gottzy

INACTIV
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About gottzy

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://----
  • Yahoo
    andrei_florist

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda VTR 1000F
  • Numar Moto
    B-07-UPP
  • Club
    liber de profesie

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha R1
  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!
  2. Salutari, Intrebarea este f. scurta. Ce ulei functioneaza cel mai bine cu modelul asta? o am de vara trecuta si am folosit Motul 5100 15W50. Mi s-a parut un ulei bun, insa am mers mult in oras si dupa cateva zeci de minute de "alergare" mi se parea subtire , parca incepea sa tacane ceva.....n-am idee. ma bate gandul sa iau 300V 15W50 Motul, dar gasisem mai demult un topic de genul ca acest ulei nu e deloc pe placul motorului. Saaau sa trec pe Motorex? Va rog idei sau pareri ! Multumesc abia astept un pic de caldura sa aranjez mobra
  3. da ...chiar ar fi super sa ne intalnim cu o mare parte din VTR-urile de pe strada.ganditi-va si hai s-o dam intrebare: Cand se schimba distributia , semne specifice si costuri ???? : cati km faceti in oras cu un plin ??
  4. Merlyn .... Eu nu am zis nimic de tobe , nici nu ma gandeam sa fac 2 in 1 , am Leo vince carbon si arata f bine cu 2. O sa ii modific DB KILLER-u pt ca daca il las , se aude prea incet , daca il scot , nu o mai suport. . o sa ma gandesc la culoare...sa vad , mai caut pe net ....probabil sezonu' asta o lacuiesc ....si alta data o sa il desenez.
  5. Salut , Am si eu un Vtr din 98. As fi curios cum suna 5-6 VTR-uri turate la un loc E vopsita albastru mat , dar nu prea imi place , a fost vopsit in italia si nu tocmai frumos. ma gandeam fie sa-l lacuiesc sau sa fac un efort sa-l vopsesc pe tot din nou , tot albastru dar aprins.
  6. da ajuta f mult , condusul preventiv normal ca se dezvolta in urma " experientelor" , iar eu am condus 2 ani de zile 3000 de km pe luna , cat am lucrat la o firma si 90% in bucuresti deci sunt extrem de familiar cu imbulzeala. iar in astia 2 ani am avut absolut toate situatiile posibile care includ handicapatii cu carnet si blondele cu masini de la tati. m-am aruncat la un motor maricel pt incepator si au fost N situatii de genu "era sa ..." dar cum ziceam , doar atentia si experienta m-au facut sa ies cu bine , am invatat sa nu am reflexe violente ( referitor la frana ) , cu toate ca am fost de 2-3 la limita cand mi-a iesit unu in fata si chiar nu vedeam vreo eschiva , am franat aproape de limita fara sa blochez si m-am oprit aproape de el ....dar nu am blocat si sa ma duc pe jos. ma rog ...teribilismul e si aia o mare problema dar nu dezvolt ca sunt off topic . oricum treci tu in viteza printre coloane de masini si la 2-3 semafoare maxim tre sa ai o surpriza.
  7. eu am carnet de 11 luni ...si am aproape 6500 km facuti si nici un incident. nici nu am inceput cu 125 . tot ce m-a salvat de la tranta a fost atentia si experienta cu B-ul.
  8. merci mult ...din pacate l-am vandut acum putin timp ...urmand sa imi iau ce ziceam intial ! nush inclin mai mult catre K4 sau K5 . o sa vad la momentul respectiv. deocamdata am vazut parerile
  9. adevarat ca mare gafa ....cand l-am cumparat ma contraziceam cu fratimiu ( eu ziceam ca e racit cu aer , el cu apa ) pana cand mi-a demontat carenele si a vazut ochiu meu ca are radiator si vas de expansiune. dar nu stiu de ce am revenit la ideea mea idioata ca e racit pe aer! oricum ...n-am scuze
  10. chiar mi-a placut cum tragea R1 ...si la asta ma refer tocmai de explozia de care spuneati ! mi-a placut mult dar...in oras era criminala. 1 pt ca stateam in maini si ma dureau ..iar 2 se incingea in draci ca era racita cu aer si statea in permanenta la 106...110grade C ! si frigea a dracu oricum cred ca raman la 954 sau k4 ( ca de k5 mai greu). faza e ca imi place mai mult k4 ca aspect si cu o toba scurta se aude intr-un fel! oricum intre astea doua modele raman...si sunt extrem de nehohtarat. mi se par amandoua super motoare! m-as orienta catre k4 dar daca reiau pozitia de stat in maini ....mai greu ! --- Mesaj completat în 03 Apr 2008 13:22 ------------- aa si ....ca si mod de folosire nu am cand sa ma duc afara pe circuit ! va fi oras + tara. m-am gandit initial sa iau hayabusa dar 70% merg in oras... e pacat sa o chinui aiurea. era o chestie misto daca puteam sa vad si eu mai de-aproape un k4-k5 si un 954... prin trafic dar nu cunosc pe nimeni cu ele. vroiam sa arund un ochi de aproape si cum stai pe ele! daca va plictisiti vreunu de moarte si ploua afara poate fac o vizita sa vada si ochiu' meu ( cei cu 954 sau k4)
  11. salut baieti ! nu am intrat pe forum de f mult timp ( in scris ma refer) ca nu prea am avut timp si oricum sunt oarecum nou. Am avut de vara trecuta pana acum cateva zile un R1 . da poate unii va aduceti aminte de incepatorul ala pe R1 de ati spus toti ca asteptati organe de la mine si multe incurajari ! nu va acuz , am vazut si eu cum da cand apare cate un incepator si vrea R6 sau motoare din clasa asta. practic am luat carnetu anul trecut mi-am luat R1 (2000) si hai sa vedem ce iese ! am facut aproximativ 7 000 de km fara nici un incident. Nu sunt teribilist dar l-am chinuit cand am avut ocazia , cu wheelie cat m-au tinut OO-lele , derapaje. chair sunt mandru dar nu stiu de ce....ca nu i-am dat nici un burnout. ma rog ideea e ca l-am dat si acum am un mare dubiu ....vreau sa imi iau unu dintre cele 3 mentionate in titlu. pe R1 nou am mers (dupa 2004 si e f misto) ....cel mai mult as vrea un K4 de 1000 ....dar m-am uitat si la 954 . cu cele 2 din urma nu am mers nici macar nu m-am suit pe ele ! rugamintea mea era sa-mi spuneti care ati avut sau aveti . cate ceva despre ele. ciclistica , piese , probleme , performante intre ele stiu ca 954 nu este agresiva dar e comfortabila si e honda (adica fiabila) , mai exact echilibrata- R1 e razna despre aia stiu ...dar de k4 (poate chiar k5 daca o fi cascaval) am auzit numai de bine ....sta f bine in curbe ...nu e prea obositoare si trage bine rau ( sa nu mai zic ca e cea mai "stunt bike ") Asfalt uscat ! PS: in poza bagam motoru in curte sa nu sariti ca merg fara casca sau d-astea
  12. gottzy

    Incepator R1

    da...ma rog , am asteptat sa vad ce se mai aude , F multe comentarii aiurea , facute de catre veterani, expertii de motoare....sau cum le place sa se alinte , zei ! in rest merci celor care nu m-au acuzat ! nu am pus postu' ca sa ma laud ca am R1 , oricum e din 2000 , nu 2007 , deci nu costa 12 000 E ! m-am referit la cei 2000 de km , pt ca sunt multi carora le e frica sa isi cumpere de 600 ca o sa moara ! si ma refeream la faptu ca nu am avut nici un incident , nu e vorba de noroc, doar de temperament ! experienta in trafic am destula , pt ca fac cam 2000 km pe luna cu masina , multi in bucuresti ! probabil multi fac 5 000 pe an cu motoru! Cand am fost sa imi cumpar motor , plecasem chitit pe cbr F4i si am gasit R1 la aceeasi bani , si f bine intretinut , nu stiu daca multi dintre voi ati fi mers mai departe cu cautarile. mi-a placut pe loc, nu ma mai interesa nici un F4. nu vroiam neaparat sa am 150 cai , si 100 erau de ajuns ! si da , nu ii folosesc cum trebuie , nu ai cum in bucuresti , in schimb afara daca stai in spatele unei masini , in max 2 sec ai trecut de ea ! Pt admin, poti sa inchizi topicul ca m-am lamurit de comunitatea motociclistilor din romania! daca ar fi sa trag o concluzie din comentariile celor batrani cu 2000 de km mersi cu spatele si SF-uri d-astea , sa moara toti incepatorii pe SS hai mi-a parut bine , pa ! aaa...da, si nu am sustinut eu ce bine merg , doar m-am obisnuit cu ea destul de bine si o simt calumea , dar frica am destula pt ea ( asta referitor la cei care au spus ca " tu ai impresia ca o stapanesti ? bla bla bla "
  13. gottzy

    Incepator R1

    Acum aproape 2 luni am pus eu un topic cu incepator pe R1 , unde am primit mai multe pareri contra decat pro ! Probabil e normal. Si am pus asta pt ca stiu ca mai sunt destui care vor sa-si ia prima motocicleta una de 600 , gen cbr F4 , gsx , R6 ....! am facut aproape 2 000 de km , majoritatea in oras , nu prea mult afara ! prima mea motocicleta fiind R1 , 2000 si normal ca peste tot dai de handicapati care ies cu juma' de masina in strada "sa se uite" , femei care trag de volan sa ocoleasca groapa si chestii de genu asta ! dar nu am avut nici un incident neplacut si nici nu eram sa ...! acum incerc sa ma aplec cat mai mult pe viraje , dar pentru ca nu mi-am luat inca echipament complet , am o jena ! iar le ce drumuri avem , de multe ori nu apuc sa ma aplec prea mult ca imi arunca ghidonu o groapa sau un damb . am mers si cu ea forja si m-am obisnuit , la 250 m-am oprit ca era vant , pe autostrada , dar in rest merg normal ! ma rog , ideea e ca pentru mine cel putin mi-am demonstrat ca nu prea conteaza ce motor ai , totul depinde de tine cat stai in picioare. si nu foarte mult de cei din trafic. Daca te bagi esti constient ca poate sa deschida unu usa sau sa schimbe banda , daca pui frana la limita , poti sa aluneci sau sa intre o blonda cu beetle in tine ....eu unu nu sunt de parere ca trebuie s-o iei de jos , adica 250 cm2 ca sa nu mori repede, cum ziceau unii. Sunt curios care dintre voi ati inceput cu o prima motocicleta , puternica , peste 100 cai si ce s-a intamplat ! Probabil unii recunoasteti topicul , atunci cand s-a suparat adminul si l-a inchis
  14. baiatul avea 3 luni de carnet , R6 2003 , nu stiu ce a vrut sa faca , a intrat motocicleta in voblaj , a redresat-o ....dar din pacate directia a fost exact bordura , casca nu era prinsa ! avea in jur de 80 la ora . asta mi-a zis un prieten care era exact in spatele lui . RIP
  15. gottzy

    Incepator Pe R1

    pentru restul care ati avut raspunsuri pozitive sau cel putin neutre , multumesc Practic am intrat pe forum sa aud si eu pareri de la motociclisti , poate ceva sfaturi.
×
×
  • Create New...