Sari la conținut

asimion

EX+
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1997

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra hoinar

asimion's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut baieti ! am si eu o intrebare ; cine imi poate spune si mie ce bujii sunt mai bune pentru o yamaha fzr 1000 din 1988 ??? de unde pot sa cumpar si cat m-ar costa??? apoi as dori daca are cineva ...imi trebuie si mie un lant second hand tot pentru ea...stiu ca e mai ciudat dar acum nu imi pot permite un chit de lant nou si al meu e foarte uzat,are un punct unde este foarte intins apoi e foarte slab,mai ales cand reduc si merg in ture mici imi bate rau de tot,ma gandeam ca o pot lungi cu un lant second mai bunicel...daca ma poate ajuta cineva ...mentionez ca l-am spalat cu motorina si l-am uns cu un amestec de vasilina si motorina si parca imi bate mai rau,imi e si frica sa mai ies cu ea...multumesc.o zi buna !
  2. salut baieti ! am si eu o intrebare ; cine imi poate spune si mie ce bujii sunt mai bune pentru o yamaha fzr 1000 din 1988 ??? de unde pot sa cumpar si cat m-ar costa??? apoi as dori daca are cineva ...imi trebuie si mie un lant second hand tot pentru ea...stiu ca e mai ciudat dar acum nu imi pot permite un chit de lant nou si al meu e foarte uzat,are un punct unde este foarte intins apoi e foarte slab,mai ales cand reduc si merg in ture mici imi bate rau de tot,ma gandeam ca o pot lungi cu un lant second mai bunicel...daca ma poate ajuta cineva ...mentionez ca l-am spalat cu motorina si l-am uns cu un amestec de vasilina si motorina si parca imi bate mai rau,imi e si frica sa mai ies cu ea...multumesc.o zi buna !
  3. salut baieti ! multumesc pentru sfaturi,am citit topicul despre dinamica motocicletei...interesant,mai am foarte multe de invatat. referitor la cine mi-a zis sa incerc sa ii dau la peste 8000 de turatii pe neutral...am incercat si ziua si noaptea,am dat cam pana la 11000,12000,am si redus imediat....dar nimic,nu a scos nici o scanteie,o sa umblu si la carburatoare sa le curat si mai vorbim. numai bine si asfalt uscat!....am mai strans putin telescoapele de pe fata caci un prieten le slabise o liniuta la gradaj ca sa nu mai fie asa dura furca,poate asta a cauzat voblajul,sa vad acum cum se mai comporta... sa fiti iubiti !
  4. multumesc pentru sfaturi dar mai am ceva sa va intreb si sa va spun.de curand i-m facut o sincronizare la carburatoare la toate 4,apoi intreb si eu in legatura cu problema cu furca ,care mia facut figuri in traseu,are si arc acolo?sau este numai hidraulic?nu imi da semne ca e ceva rupt acolo. apoi legat incaodata de consum...daca in cartea ei scrie ca are un consum mediu de 6,3/100 sau 6,1/100 si am tot citit pe forumuri la baieti care se dau cu model ca al meu,probabil ceva mai nou,si la viteze mai mnari ,adica peste 120 ,140 consumul a fost de 6,ceva la suta mi se pare normal sa ma intreb ce are a mea de consuma 9/100. deci o sa incep cu bujiile,si o sa incerc si cu turatiile peste 8000 sa vad ce scoate pe teava...dar imi e cam teama,nu i-am dat niciodata la turatiile astea ,nici macar in mers,dar stationat... as dori sa va mai rog ceva pe cei care ma pot ajuta..lantul meu este foarte uzat,momentan nu am bani sa schimb chitul,pinioanele sa zicem ca sunt inca bune...bunicele,mai duc,are cineva vreun lant second de vanzare care sa nu fie asa uzat???al meu mai ales cand reduc bate rau de tot in aparatoarea lui e foarte nasol.multumesc anticipat.in rest numai de bine . sa fiti iubiti !
  5. salut baieti!sunt si eu de 2 luni posesorul unei motociclete yamaha fzr 1000 din 1988 , am mers bine cu ea pana acum,sunt incepator...adica am avut prima data o mobra hoinar din '97 pana in 2002 si de vreo 5 ani nu am mai condus nimic,apoi am trecut la 1000 cm3...cam nebunie,asta e.ok am si eu o intrebare pentru cunoscatori: cand am adus-o din salaj in sudul tarii mi-a consumat la 530 km cam 30 litrii de benzina,deci undeva cam la 6/100 .asa am citit si pe forum ca consumul e cam de 6,7/100. ok eu am venit si foarte incet ca am prins vreo 7 ploi pe drum ,mergeam si cu 40,50/h . de vreo cateva zile am observat la o iesire cu un prieten ca mi-a consumat cam mult,adica la 40 km distanta parcursa,avand vreo 7 litri in rezervor,mergand prin localitati cu 60/h si in afara cu 100, 120,cu un varf mic la 160 am trecut pe rezerva,adica a consumat 3,5 litrii ca rezerva e de 3,5l,vi se pare normal???inteleg ca nu e un motor economic dar sa consume cam 9/100 in regimul asta?? nici nu merg de fel in turatii mari,rar cand vede 6,7000.care ma puteti ajuta cu un sfat ,v-as fi recunoscator. apoi ieri la o iesire cu baiatul meu pe un asfalt mai denivelat mergeam cu 120/h si deodata coarnele,furca cu totul a inceput sa se miste stanga/dreapta cu putere de abia le mai puteam tine,imi scartia cauciucul din fata de nu se putea.nici n-am zis ca nu o sa cad,abia am redresat-o reducand acceleratia si ciupind usor frana spate,de la ce sa fie???dupa aceea nu a mai facut,dar nici nu am sarit de 80,90/h. mentionez ca nu am dat in vreo groapa,sa fie de la drumul denivelat si sa nu aiba ulei egal in telescoape sa se fi produs un dezechilibru???eu nu ma pricep,poate s-a mai lovit careva de asa ceva,oricum am tras o sperietura zdravana,mai ales baiatul meu care brusc s-a hotarat sa o vindem...astept sfaturile voastre,va multumesc.o zi buna.sa fiti iubiti!
×
×
  • Creează nouă...