Sari la conținut

Razziel

INACTIV
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.vaddit.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda NSR 125

Razziel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! 10W40 cel mai bine in cazul in care exista nelamuriri in legatura cu uleiul folosit, poti sa intri pe http://www.motul-romania.ro si acolo ai "asistenta alegere lubrifiant" dupa care alegi tipul de motocicleta si iti arata ce fel de ulei sa folosesti si o scurtatura pentru link-ul respectiv http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1 Spor si asfalt uscat
  2. Salut toti NSR-istii care au iesit de la iernat! si pe aia din Braila care nu au putut sa stea linistiti iarna Eu am iesit weekendul trecut ca a fost mai cald, si cu pofta de motor mi-am luat amenda de viteza. Da e bine Asfalt uscat!
  3. la mine cuplu maxim e pe undeva pe la 10.500 si se duce maxim pana in 11.500 mai mult nu am incercat ca face urat...
  4. spre rusinea mea... nu... o cam caut cu lumanarea... dar sper in saptamana viitoare sa ajung la un service tu ce ai facut pana la urma ai gasit semeringuri?\ in schimb am invatat sa folosesc fortat frana spate mai eficient adica franez la inceput cu spatele ca sa schimb centru de greutate si dupa opresc si cu fata nu de alta dar fiind incepator foloseam excesiv (mai exact exclusiv) frana fata si nu franam foarte eficient de abia astept in primavara sa ma duc la cursurile de siguranta rutiera de pe amkart
  5. mah da eu din cate am vazut pe forumul asta copilu se baga pe toate thread-urile si pune unu', doua posturi... auzi copilu' tu nu esti mah ala tare care a rupt cadru in doua... jos palaria esti un adevarat, neatins inca de pubertate...
  6. in carte si ce am gasit pe net e BR9ECS sau BR8ES si eu tot BR9ES aveam inainte totusi se pare ca la mine era de la carburatia dereglata si un pic off topic am gasit cea mai buna solutie pentru securitatea motocicletei o pisica motociclista care toata ziua doarme pe sa de 3 zile nu se misca de acolo de nici un fel... LE: am gasit un site mishto daca va intereseaza http://www.nsr-world.com/
  7. cine stie pe aici ce ulei imi trebuie pentru furca si ce cantitate?
  8. erau negre ambele... cu depuneri masive de calamina...
  9. da puteti sa incercati fara filtru de aer... acum nu stiu cum e la voi dar problema asta o aveam si eu iar mecanicu' mi-a scos filtru de aer si m-a pus sa dau o tura fara sa vada daca mai face la fel acum eu am o Honda NSR si filtru de aer e destul de usor de scos si pus la loc (filtru sport) la voi nu stiu cum e... cert e ca in final la mine era de la bujii... care erau busite de o carburatie dereglata... spor
  10. bujiia nu am apucat sa o schimb... dar incerc maine sa ajung pe la cotroceni sa imi iau o bujiie noua... stiu ca cel mai bun e full synthetic cu 2 esteri... dar si cel mai scump... acum incerca si tu sa pui mai putin in vasul de amestesc si vezi cum merge cam 100 de km daca merge bine eu zic sa il folosesti Motul de obicei sunt destul de bune... Da chiar ti-ai facut furca? eu nu mai merg cu ea pana nu ii fac furca ca a ramas complet fara ulei si cum pun o frana mai tare un pic cum intra in voblaj... asta daca nu ma arunca in cap inainte
  11. Asta e bine de stiut... am gasit acum ambalajele de la ambele bujii... scrie "Made in France" pe ele deci nu e de la bujii e de la motor...
  12. super o sa incerc si asa... cert e ca mi-am facut o lista cu posibile defecte iar cand ma duc la mecanic o sa le verific sa fie ok. totusi eu nu ma prea pricep la mecanica de loc... deci trebuie sa il cred pe cuvant pe mecanic asta e
  13. am stat acum cateva zile de la 19:00 pana la 00:15 si am facut tot felul de probe carburatorul curatat cu 2 ore inainte si reglat de un prieten care a lucrat in service la Yamaha aveam 2 bujii BR9ECS folosita 2 saptamani si BR8ES folosita 3 saptamani BR9ECS nu mai avea deloc scanteie BR8ES avea dar slab si haotic din cinci scantei 2 erau intre borne 3 pe oriunde altundeva ce teste sa fac? ca sa ma asigur ca nu era de la bujii cat despre mers... la inceput cat e rece motorul daca ma grabesc sa ii dau gaz scade in turatii pana moare motoru' dar cel mai aiurea a fost acum 2 saptamani cand luam curba de la arcul de triumf si s-a oprit motorul... era incalzit ca venea de la pipera la ora 18:00 deci am stat ceva in trafic nu am mai putut sa pornesc motocicleta...
  14. o sa pun dar cand ajung acasa... nu arata foarte rau... dar dau o scanteie foarte slaba... pana la urma tipu' respectiv ca sa se convinga ca este de la bujii a scos una de la masina lui Fiat merg si acum cu bujiia respectiva dar a inceput si asta se oboseasca... de asta zic ca e ceva ca imi arde bujiiile dar nu stiu ce...
  15. am o Honda NSR 125 RW din '98 pana acum am schimbat 3 bujii la ea toate NGK recomandat in carte sunt BR9ECS sau BR10ES ultima data am fost la un prieten si mi-a curatat carburatorul si l-a reglat totusi problema persista ce poate sa fie? pentru ca imi vine greu sa cred ca se ard la fiecare 200 de km pentru ca sunt proaste bujiiile... cand mi-a verificat releul sa vada cum imi incarca bateria tipul mi-a zis ca baga prea mult curent. nu stiu sigur, se poate sa fie asta cauza? daca nu, care sunt cauzele pentru ca se prajesc bujiiile asa repede? multumesc anticipat. LE: si am mancat un "n" in titlu... sorry
×
×
  • Creează nouă...