Sari la conținut

zapp_robert

EX+
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Targoviste
  • Carnet moto din
    1980
  • Numar Moto
    DB-...
  • Club
    Gilera 4Tempi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Carpati Jawa 250 Jawa 350 California CZ Sport 250 KTM LC 550 Suzuki DR 850 Big Husqvarna TE 650 E Honda Africa Twin

zapp_robert's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Un top general e greu de facut... Chiar si daca reduci top-ul la motocicletele din clasa enduro, totusi raman multe categorii de acoperit... Vezi tu, sunt enduro mici, enduro usoare, enduro grele, enduro puternice si, multe altele. Sa luam de exemplu Honda AfricaTwin, in comparatie cu Aprilia Pegaso 650: prima, e o motocicleta grea, cu un motor relativ slab, mai degraba un tourer decat un enduro adevarat. Calitatile in teren sunt modeste, dar e foarte fiabila si usor de intretinut. O garda la sol modesta (tinand cont de pretentiile de enduro), face ca ea sa nu fie cu adevarat o motocicleta de teren... Nota 10 din 10 totusi, pentru stabilitate, performante dinamice on road si pentru pozitia de conducere. O nota 8 din 10, pentru siguranta, pentru ca desi este destul de slabuta ca putere, se poate dovedi destul de nabadaioasa uneori... A doua, desi din aceeasi clasa, e o motocicleta sprintena, mai puternica si mai usoara, foarte stabila de asemenea, insa nu la fel ca AfricaTwin pe teren lis si alunecos. Raportul masa/putere, net inferior, o face sa fie mai periculoasa in conducere si mai greu de stapanit pe noroaie. Plusul e dat tocmai de acest raport, care o face sa fie mai rapida, sa raspunda mult mai rapid la comenzi si orice parcurs sa fie mai plin de adrenalina. O garda la sol mai mare, la un ampatament mai mic, o fac sa fie foarte buna pentru teren cu adevarat accidentat. Cam asa stau treburile cu toate motocicletele... Fiecare e unica si perfecta in felul ei! Uita de grandomanii care spun ca motocicleta lor e cea mai buna sau cea mai tare! Toate sunt cele mai bune si cele mai tari si, nici una nu e atat de buna sau tare pentru a strange in ea calitatile tuturor celorlalte! Din punctul meu de vedere, a mea e cea mai buna si cea mai tare! Motivul? E a mea si sunt indragostit de ea. Cred ca tu ca incepator, de aici trebuie sa pleci: de la a invata sa apreciezi ce ai si de a face tot posibilul sa cunosti BINE motorul pe care-l conduci... Ai sa razi, dar nu strica sa incerci sa-l intelegi si altfel decat strict mecanic... Bine ai venit in randul biker-ilor! Sper sa nu ajungi si tu doar un sofer teribilist de motocicleta, ci un adevarat biker! Si sa sti si tu, sa ajungi un adevarat biker e o mandrie!
  2. Nu stiu de ce ai impresia ca italienii fac motociclete pentru "mititei"... Urca-te pe o Gilera RC600 Enduro si ai sa vezi cum ii privesti de sus pe toti care au suedeze sau japoneze... Plus ca are o fiabilitate la care japonezii nu pot decat sa viseze, ca sa nu mai vorbim de calitatile in teren! E adevarat ca piesele de schimb sunt foarte scumpe si se gasesc greu, dar realitatea e ca nici nu ai nevoie de asa ceva tot timpul... Oricum, Gilera nu e buna ca "prima motocicleta", si nici nu prea e pentru incepatori...
×
×
  • Creează nouă...