Sari la conținut

univet

Super Membru
  • Număr conținut

    589
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://office@univet.ro
  • Yahoo
    univetconstanta@yahoo.com

Profil

  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    2000
  • Numar Moto
    diferite
  • Club
    seariders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMw F 650 GS, Honda Africa Twin 750, Honda XR 400 R, Yamaha YZF 450
  • Interests
    Enduro (street si offroad)<br />"The KTM will reward you like a very expensive mistress where the BMW will reward you like a, like a�.like a wife "

univet's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am avut ocazia s-o compar cu un ktm 250 4 T din 2007 cred. Diferenta mare la motor si cuplu. I-am dat Honda ktmistului si s-a intors numai zambet. -Tare dom-le. -Incredibil de tare. Eu insa am fost mai multumit de suspensiile lui. Moi si totusi tari pe coborare. Una peste alta sunt mai multumit de Honda, dar ma mai dau cu KTM-ul meu vechi de 450. Tare-mi place......cuplu si cuiele din cauciucuri.
  2. Honda e generalist. Are o foarte redusa adaptabilitate la piata - plus ca lucreaza cu cifre mari. Nu-i intereseaza faptul ca enduristii din Romania vor o motocicleta de munte buna pe piatra asa cum e Ktm-ul. Are suspensii cam tari, pompa de apa si capacele expuse si friabile pe piatra. Dar calitatea de executie e mai buna si constanta. Si ca sa fiu poet - ktm - pictura de serie mica - Honda - o fotocopie f bine realizata
  3. Am lasat setarile originale deocamdata. Nu inteleg ce setezi la un DRZ-E - asta nu e cu suspensii clasice? Mesaj completat Honda e generalist. Are o foarte redusa adaptabilitate la piata - plus ca lucreaza cu cifre mari. Nu-i intereseaza faptul ca enduristii din Romania vor o motocicleta de munte buna pe piatra asa cum e Ktm-ul. Are suspensii cam tari, pompa de apa si capacele expuse si friabile pe piatra. Dar calitatea de executie e mai buna si constanta. Si ca sa fiu poet - ktm - pictura de serie mica - Honda - o fotocopie f bine realizata
  4. M-am dat ieri cu ea lapaducel-monteoru.com. Pareri: Motor bestial ajutat de toba - are un cuplu de jos ca un tractoras. Cutie-ambreiaj cam aspre in comparatie cu ktm-ul meu cu 300 de ore dar e si prea noua probabil. Suspensii tari dar asa le-am vrut - am peste 80 kg si pe coborari vreau sa nu mi se infunde prea mult. O vad asa de delicata - sper sa ma tina. I-am pus is mousse-uri si cauciuc 100/100R18 pe spate. Belea pt noroi.
  5. Gata m-am decis la Honda cu kit Atena de 290. O iau miercuri. Doamne-ajuta!
  6. Ce e cu big bore kit? De ce ar fi mai putin fiabila? Ca aceste kit-uri de regula au materiale mai bune decat cele stock. Conditia este sa fie bine montate. Are frate-meu doua Honde una cu kit Wertex de 490 si alta Ice Cube de 522 parca si n-are probleme. Cel putin aia cu Wertex are peste 300 de ore - a fost desfacuta si inchisa la loc fiindca era inca buna.
  7. Ce motor e mai bun? Faimoasa Honda cu kit Atena, WR de la Yamaha, Sau TE 310 de la Husqvarna care mai are si injectie. Ar mai fi kit-ul de 350 ce se pune pe motoarele de 450 pe la Husaberg parca am auzit....
  8. Vreme buna la Monteoru Eu merg de maine la Paducel.
  9. univet

    Ktm 250 Exc-f

    Am un exc 450 2007 merge bine. Am incercat un sx 250 2006 - vioaie usoara cuplu mai mic dar suficient - te mai joci cu acceleratia un pic, cu vitezele. E manevrabil usor si placut. Exc 250 e alta poveste prea limitat pt un moto asa de comprimat (euro 3) plus ca suspensia era cam moale - ma rog reglaje...Tre toba, schimbat in carburator si pus ventilator si....to SX e mai bun Mesaj completat Am un exc 450 2007 merge bine. Am incercat un sx 250 2006 - vioaie usoara cuplu mai mic dar suficient - te mai joci cu acceleratia un pic, cu vitezele. E manevrabil usor si placut. Exc 250 e alta poveste prea limitat pt un moto asa de comprimat (euro 3) plus ca suspensia era cam moale - ma rog reglaje...Tre toba, schimbat in carburator si pus ventilator si....to SX e mai bun
  10. Bravo Cyril. Sa vedem la anul ce-o mai face ktm. Nici moto si nici bicla de 450 n-o sa tina la rally. Yamaha e mai solida iar Aprilia mai puternica. Si nu-i vad pe criza asta sa scoata un motor in V de 450...Las sa mai vina si altii...Oricum vacile de 690 erau foarte frumoase...
  11. Coma speriat de pene si de ridingul sau agresiv, in conditiile nevoii de recuperare de timp a pus botu la o schimbare ilegala de cauciuc. Despres l-a dat elegant in gat, la comisarii de traseu. La Tv a zis ca i s-a cam parut lui dar ca nu crede, Coma e un om prea serios....Ha. ha ha
  12. Dar cand avea Coma timp sa-si schimbe cauciucul? Au avut vreo neutralizare ceva? Oricum n-are cum galiganul asla cu stilul lui agresiv de riding sa apara la sosire cu un cauciuc asa de bun. vrea sa razbune pana?
  13. La modelele noi cu motorul separat de transmisie mersul e mai potrivit pentru enduro, mai fluid. Puterea maxima parca e mai redusa poate si din cauza normelor de poluare care nu adauga doar piese ce pot fi eliminate, ci e si mai atenta la dozajul carburantului. Eu iti recomand 400 pentru enduro si 530 pt supermoto.....sau 450 pt ambele sporturi...
  14. Da o sa venim la Buzau......vo doi trei constanteni.
  15. Azi am schimbat cauciucul de pe mousse si am pus margarina. Asa a vrut mecanicul. Daca se iau cainii dupa mine o sa-mi placa, doar sunt veterinar. Nu gaseam in Constanta vaselina speciala care sa nu aiba origine petroliera.....iar cremele de maini sunt cam prea hidratante - au prea multa apa.
×
×
  • Creează nouă...