Sari la conținut

bogdi492T

EX+
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    beja_freakdadisk93@yahoo.com

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    Numar de inregistrare la primarie.
  • Club
    Club Vespa Romania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piaggio Vespa ET2(an 1999)

bogdi492T's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. bogdi492T

    Club Vespa

    Corect! Eu cand am zis ca e in stare proasta ma refeream la noroi Ca oricine poate avea ghinionul sa cada cu ea sau eu stiu ce..si sa afecteze caroseria
  2. bogdi492T

    Club Vespa

    Nu e intr-o stare prea buna Vespa ta...mai bine zis, o stare foarte proasta ..Janta e mata..mai bine o vopsesti direct.
  3. bogdi492T

    Club Vespa

    Eu zic ca asta e cel mai demential vespa ET din cate am vazut..arata superb.. Daca nu il dau pe al meu, incerc sa il vopsesc exact asa.
  4. bogdi492T

    Club Vespa

    Nu merita sa vopsesti plasticurile de la torpedou..fiindca sunt din plastic din ala granulat. si nu vor arata bine (daca e culoare deschisa-alb..; daca e o culoare mai inchisa probabil vor arata bine) si din cate stiu eu, trebuie tratata suprafata (de plastic) cu un fel de grund inainte de vopsire.....si nu merita..poate va crapa si va cadea vopseaua
  5. bogdi492T

    Club Vespa

    Inca un lucru pt "ro_3x" sunt unele modele de jante de vespa ET care sunt mate...si la alea nu ai ce sa faci, doar sa le vopesti
  6. bogdi492T

    Club Vespa

    Pai roata am spalat-o cu Mr Proper...dar vara trecuta am spalat-o Curata foarte bine Mr Proper dar sa nu dati pe vopsea cu el, ca dauneaza
  7. bogdi492T

    Club Vespa

    Buna. Am un update. Sambata aceasta am spalat scuterul, l-am lustruit, am dat topcase-ul jos si am aplicat doua dungi subtile pe capacul de la claxon Mie unul imi place enorm cum arata acum Salutari de la arad!
  8. Problema la Piaggio Vespa 2timpi an 1999. Am scos acum o saptamana limitatorul de pe toba..un limitator care se afla PE toba, NU IN toba. Acceleratie si viteza! Inainte: Pleca foarte bine de pe loc si continua constant pana la 55, apoi mai incet pana la 70 Dupa delimitare: Pleaca si mai bine de pe loc, dar o tine asa pana la 30-35, apoi merge destul de greu pana la 50, apoi se tureaza treptat si merge foarte tare pana la 70, apoi se intinde pana la max 75... Cand sunt in trafic, si am 30kmh, trag la max de acceleratie si se tureaza FOARTE putin, vreo 4-5 secunde nu creste viteza, apoi accelereaza usor.. Acuma nu stiu ce are..mecanicul mi-a zis prin telefon ca ar trebui sa il duc sa il verifice, dar totusi un prieten avea aceeasi problema, si cureaua era cam intinsa...poate fi aceasta problema?
  9. Scoaterea unui limitator nu mi-se pare un tuning Ms de sfaturi. L-am scos, merge cam 75-poate 80..daca se intinde bine de tot..dar acceleratia de pe loc e brutala, pana la 30. Apoi o ia mai lent de la 30 la 50, apoi trage tare pana la 70, iar de aici mai greu.. Cred ca e cureaua de vina, ca mecanicul a zis ca nu prea e normal
  10. Am un Vespa din '99. Si inca are limitatorul ala pe toba (teava aia care iese din toba...nu situ cum sa explic.) Si el merge 70-75 cand se intinde mult. Vineri as dori sa merg sa il scot, dar merita oare? Ca eu vreau sa il vand, si nu stiu daca sa mai dau 400de mii si sa pierd aproape o zi intreaga. Cineva mi-a zis, un mecanic, ca daca il scot, si motorasu meu care merge foarte bine si are doar 3000km, o sa mearga cam 90km/h! Oare asa sa fie? Multumesc anticipat!
  11. Si eu am auzit de DiTech..si am avut aceeasi dilema, si am optat pentru Vespa! Sunt FOARTE multumit de cum merge, DAR rotile cam mici iti vor pune probleme...deoarece la drumuri rele..nu se comporta foarte bine, in comparatie cu un scuteru cu jenti de 12"...vespa are 10".. si este cam jos spatele...dar poate fi inaltat din cate stiu eu.. Si sa verifici daca are limitator pe toba...al meu are un limitator pe toba..merge fix 70...mi-a zis cineva daca il scot, o sa mearga 80-85, poate chiar 90, dat fiind ca are doar 3000km.... Vineri am programare, si te tin la curent...
  12. bogdi492T

    Club Vespa

    Inca nu am vandut vespa. Doritori?
  13. bogdi492T

    Club Vespa

    plinul ma duce 250km...deci 3-4%,
  14. bogdi492T

    Club Vespa

    Cum vi se pare pretul? Eu nu mai am de gand sa modific nimic la pret!
  15. bogdi492T

    Club Vespa

    Va anunt de astazi cu tristete ca Piaggio Vespa ET2 al meu este de vanzare. Am discutat mult cu tatal meu, deoarece noi ne vom muta la periferie la casa, si strazile acolo in mare parte ne-asfaltate, si fiind un scuter foarte ingrijit, si cu roti destul de mici pentru asemenea drumuri, decid sa il vand mai departe la un pasionat, o persoana care va avea grija de el. Vreau sa imi iau dupa ce il vand, un Gilera Runner, pt simplul motiv ca este destul de simplu, are un design robust (parerea mea), si este rezistent (din cate am auzit), si pe acele drumuri imi va fi mai usor decat sa stau cu frica in spate ca (in timp) voi strica un vespa exceptional... Eu am dat pe el 1000Euro, avea 1100km la bord REALI!! Deci acum cer pe el 1100Euro cu casca HJC si topcase keeway si 1000 fara casca, PRET FINAL!! (vezi poza mai jos)! Aproximativ 100euro au fost investiti in intretinere si piese consumabile! Detalii: -Inscris la primaria ARAD, nu are asigurare! An fabricatie 1999, km 2900REALI!!, sistem injectie, 49cmc, 2timpi, STARE EXCEPTIONALA! mai multe detalii la nr de telefon: 0745 627 086. CASCA HJC! O zi buna!
×
×
  • Creează nouă...