-
Număr conținut
539 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
crisscdc@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Timisoara
-
Carnet moto din
2005
-
Motocicleta
Yamaha XT600,Yamaha YZF600R
-
Numar Moto
-
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzuki GS500E
Vizitatori Recenți Profil
978 citiri profil
CDCriss's Achievements
Newbie (1/14)
-
Nici EU !
-
.. si pentru cele inscrise in cartea funciara [intabulate] se plateste concesiune pe teren, atata timp cat terenul aferent este in proprietatea statului. Intradevar este bine de stiut daca este inscris garajul in cartea funciara, caz in care se poate discuta si de contract de vanzare-cumparare notarial/inscrierea noului proprietar, diferenta mare la momentul cand le vine randul la 'demolare' in programul ROBU, ..diferenta la bani / despagubiri ...mai devreme sau mai tarziu toate cele de pe domeniul public vor fi demolate
-
momentan un loc liber in garaj, baterie de garaje situate in spatele pizzeriei Thalia din zona Soarelui ..chiria 50ron / luna, platibil pana in data de 15 pentru luna in curs ...pret total 150ron pe luna..si se imparte la numarul de ocupanti ..detalii la tel. 0720538994, Cristi
-
Locuri Faine De Plimbare Pt Orice Gen De Motocicleta...
topic a răspuns lui CDCriss în black_princeul Timisoara
"curand" cred ca este mult spus .. e foarte ambiguu acest termen ca notiune de timp ..probabil luna viitoare se va incheia procedura de achizitie pentru PROIECTAREA "largirii la 4 benzi" cand va fi desemnat un proiectant, in mod clar va mai dura ceva pana vor fi alocati banii .. pana va fi desemnat si un constructor [alta procedura] .. si pana sa putem circula pe cele 4 benzi .. va mai dura !! toate astea doar pentru limita MUNICIPIULUI TIMISOARA .. pentru restul de tronson pana la GIROC [mai manci un corn ..pana acolo] .. sunt alte demersuri ..alte discutii ..alte proceduri .. - ca idee: pentru santierul de la Parvan - BRD - pod Michelangelo, lucrarile de proiectare au inceput prin 2008 .. si uite ca abia in 2013 .. au ajuns muncitorii acolo -
..am avut exact aceleasi simptome ca si cele descrise de tine ..la mine NU ii taia curentul .. II venea benzina ... doar ca nu ardea toata benzina si se ineca ..intr-un final sa dovedit joc de supape necorespunzator [cele de evacuare..din cate imi aduc aminte] ..verifica bujia dupa ce ii dai ture si se opreste .. sa vezi daca o gasesti umeda..daca DA .. vezi jocul la supape Sunt aproape sigur ca NU este de la carburatie si nici problema de natura electrica .. si daca ai si facut lucrari la supape .. cred ca ti'a scapat ceva/ori dereglat
-
..cochetam si EU cu o astfel de idee cu ceva vreme in urma .. NU chiar ca si in filmulet .. doar pozitie/frana - benzi de LED'uri gasesti si in talcioc- aka MEHALA .. la cei ce vand "cocalarisme"/tunning auto .. direct pe 12V dar nu stiu cat sunt de pretabile la asta [Eu aveam in plan ..proiectare/design propriu cu leduri SUPERFLUX ROSU cu vizibilitate la 120 grd] de studiat : http://ledmaster.ro/led_termek/banda-cu-leduri/impermeabil-%28exterior%29/3 - la problema cu MUFA tata/mama cu soclu ... aici NU am gasit nici o varianta decenta si asta este si motivul pentru care "totul" a ramas la stadiu de "gandire" ..bineinteles ca daca nu esti pretentios poti adapta diferite mufe mama/tata .. si totul poate fi functional ..nu neaparat si practic [ideea este sa montezi/demontezi topcase'ul .si atat.. fara sa mai faci alte conexiuni adiacente ...si bineinteles instalatia sa fie imbatabila si daca circuli fara topcase] - in principiu .. merge totul pus in paralel cu instalatia originala ..mult succes ..
-
Impartasesc aceeasi parere ... proiectorul cu lupa si bec xenon ..este cea mai buna alegere in privinta cresterii vizibilitatii. Totusi operatiunea de "montare" desi nu este foarte complicata, necesita putina indemanare si atentie din partea executantului si nu este chiar pentru "mana" oricui. Majoritatea suntem contra modificari/aspect original .. asa sunt si eu ...dar aceasta modificare/adaptare este un UPGRADE in ceea ce ma priveste si as face'o oricand inca odata ..la ce far standard/chior aveam. E adevarat ca poti reveni oricand la starea initiala dar la fel printr-un proces de demontare/montare [aici are avantaj instalatia clasica de bixenon..unde sa spunem "poti remedia problema pe loc" schimband becul bixenon cu halogenul normal la fata locului in caz de necesitate] Pot spune ca pana in prezent NU am avut vreo dificultate privind legalitate acestui montaj ... cred ca nici nu si'a dat seama politia, am fost oprit la control, am depasit si faza de ITP ...am fost si prin tari vestice, trecut pe langa echipaje de politie si NU am atras atentia ... De ce ? .. e simplu: nu deranjeaza ceilalti participanti si ai eficienta maxima la luminarea dsi unui necunoscator privind modelul motociletei .. i'i da impresia ca farul este asa din fabricatie. Fiind o fire mai conservatoare .. initial am lucrat pe un alt far acelasi model [sa nu'l stric cumva pe cel original] .. am testat inclusiv varianta cu oglinda vopsita negru mat, iar ulterior am modificat si farul ORIGINAL far a o mai vopsi .. Pari o persoana rationala si cred ca ti'ai cantarit foarte bine optiunile. Categoric cea mai simpla varianta este inlocuirea clasicului halogen cu unul mai performant/modern [asa am inceput si eu .. ] Daca nu circuli des noaptea si ai avut faruri decente [design/oglinda de calitate] din fabricatie se poate sa fi complet satisfacut de aceasta inlocuire. Urmatorul pas - este traditionala instalatie de bixenon ...care nu aduce modificari ci doar o "completare" la instalatia originala Dupa parerea mea este mai benefica pentru utilizator decat orice halogen ..dar este o "tiganie" in cele mai multe cazuri .. o lumina dispersata aiurea cu un spot luminos central si o capacitate mare de "orbire", oricat ai regla farul .. nu poti sa si vezi "decent" la distanta si sa nu "orbesti pe altii" in acelasi timp .. asta in cazul celor mai multe faruri cu oglinda si partea exterioara din plastic transparent ... exceptie fac unele faruri mai vechi care au partea exterioara din sticla cu striatii, la care iese ceva acceptabil. In orice caz, se vede de la o "posta" de pe contrasens cine are montata o astfel de instalatie aftermarket, vizibila si ziua .. dar contrar aparentelor NU este asa de eficienta pe drum la intuneric Mai eficient - este proiectorul cu lupa si bec xenon ..care "bate la fund" restul ...bineinteles cu toate riscurile, dezavantajele si operatiunile necesare ..este un inceput .. o operatiune/experiment pe scuter poate iti dezvolta interesul pentru eficienta si mai departe iti tragi singur concluziile - nu imi dau seama cum "observi mult mai greu un far cu lupa decat un far cu oglinda" ambele reglate .. ..daca vorbim de proiector cu lupa si bec xenon, in comparatie cu un far cu oglinda/halogen ..cred ca diferenta este enorma in special la vizibilitate de la departare ..exista si proiectoare cu lupa pentru becuri halogen ..nu ma pot pronunta in cazul acestora ... ..in orice caz farurile cu oglinda si instalatie bixenon sunt "cele mai vizibile" !! ... la alea lumineaza mai mult decat sticla farului cand le pornesti !!! ..legat de halogen am avut PHILIPS XP MOTO +80% ... si am mai avut si un BOCH [nu mai tin minte ce model], oricum ceva scumpeturi .. o lumina mai alba si mai puternica decat clasicul halogen [ ala era un OSRAM ..nu chiar cel mai aiurea] vizibil mai puternic dar la capitolul iluminat drum ..tot un drac ... pe farul meu unde decisiva a fost oglinda de slaba calitate/proiectata prost astfel ca am fost nevoit sa iau masuri Mult succes in alegerea variantei/piesei cele mai potrivite nevoilor tale.. la urma urmei totul se rezuma la "bugetul" alocat si la "experienta acumulata"
-
Loc VACANT in garaj, Str. Intrarea ARENEI [Zona SOARELUI, in spatele Pizzeriei THALIA], fara curent/apa, hidroizolatie buna, usi metalice, acces nelimitat ..populat de motociclisti ..actualmente pretul este de 30RON*/luna /motociclist platibil pentru luna in curs pana in data de 10 ale lunii curente NOTA *: pretul de inchiriere al garajului este de 150RON/luna si se imparte la numarul de motociclisti ocupanti [suntem cel putin 2 motociclisti cu "state vechi" in acest garaj in ultimii 3ani] CONTACT: Tel. 0720.538.994; Mail. crisscdc@yahoo.com; Cristi - NU sunt proprietar ..ci doar "chirias" - NU acceptam "colegi" decat persoane decente si motociclete cu acte de provenienta/inmatriculate
-
200 ron stima doar de pus pe motocicleta este complet bec etc .. daca va intereseaza sa imi spuneti eu maine mai am drum sa pun un colet
-
..am gasit adineaori manualul complet *.PDF .. multumesc frumos
-
salutare ... ..am nevoie de o schema electrica pentru o Yamaha FZ6, an fabricatie 2004, daca ma poate ajuta cineva [am cautat pe internet ..dar fara succes pana in acest moment ...] mail: crisscdc@yahoo.com multumesc anticipat
-
..pentru ca in magazine NU erau manusile din reclama !!! uita'te la detalii: model, strangere pe incheietura, prinderea velcro ... http://www.lidl.ro/cps/rde/xchg/SID-4AD4EFEC-20385BC6/lidl_ro/hs.xsl/index_9634.htm ..oricum nu sunt "de vara" ..nu au pic de aerisire ..geanta intradevar are prinderile de rezervor "magneti" foarte firavi...nu inspira deloc incredere daca ai vrea sa cari ... multe doze de bere de exemplu ..braurile ..mi se par o afacere buna
- 1.893 răspunsuri
-
- redresor moto
- Lidl
-
(și 1 alții)
Setat cu taguri:
-
"aparat de sincronizat carburatoru" nu exista ! ..ca sa "sincronizezi" ceva trebuie sa ai minim 2 (doua) chestii ... carburatoare de exemplu - studiaza aici: /index.php?/topic/66111-sincronizator-carburatoare/ la un moment se discuta si de carbtune http://www.carbtune.co.uk/carbdtls.html
-
... demonteaza farul .. uitate la becuri .. respectiv cel de pozitie/halogen - din ce spui faza scurta functioneaza .. deci cel mai probabil la pozitie- contact oxidat .. si posibil ars/intrerupt filament ul de la faza lunga a halogenului (verifica vizual filamentul) - uita'te la becuri inainte de toate sa nu fie arse dar sa mai faca contact ocazional - verifica cablurile electrice in locul unde trece pe langa juguri ... posibil de la miscarea ghidonului ..sa fi'e intrerup - si intrerupatorul il opti desface cu grija .. faci o punte directa pe contacte si iti dai seama daca este de la el sau nu - verifica firele la imbinarea de la dulie/soclu