Sari la conținut

BlazE_R27

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    szanto_i

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ludus
  • Carnet moto din
    1998

BlazE_R27's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Detin un Leonardo de 150 cmc din 2002. Ieri am incercat sa-l readuc la viata ,adica sa-l pornesc. Mi sa descarcat bateria si pana la urma i.am dat curent de la masina si a pornit. Foarte greu. Dupa vreo 15 min de mers ,pornea perfect. Astazi la rece nu a mai pornit. Stie cineva care poate sa fie cauza ?
  2. inca nu mi sa activat contu` pe WWW.transalp.ro dupa toate verificarile posibile....problema e cu CDI-ul din stanga.....am sa-l desfac....refac lipiturile.....si cand il pun la loc......CE ADEZIV SE FOLOSESTE LA REFACERE.....si inca ceva.....cxeva sfaturi....legate de o mai buna pastrare a CDI_ului.... Multzam fain de poze....ma ajuta tare mult....pe al meu scrie SHINDENGEN....si carcasa in care e placa nu e din doua parti ca si cea pe care ai postat-o tu in poza.....e numai dintr-o bucata....oare cum reusesc sa scot placa din el?
  3. prietene..... Te rog mult.....deci daca se poate sa-mi spui si mie in ce consta sa desfac eu CDI-ul ala......daca poti sa-mi explici pasii care tre sa-i urmez.....de la A la Z.... Astazi am dezbatut problema cu un alt prieten in timp ce desfaceam un motor de NINJA....(e prajit).......si a spus si el ca ar trebui sa cer sfatul celor care au mai facut asa ceva.....ca nu cumva sa fac o prostie este vorba(dupa cum am descoperit)de cel din STG.....mai exact la mufa cea mica....cand misc mufa ....isi revine....trag de ea ...tuseste....o misc in dr. se opreste ..... Deci pritene......da-mi te rog un HELP
  4. wooowww.....chiar la asta nu mam gandit....Dumnezeu sa-ti dea sanatate....chiar acu` ma si duc sa le dau jos....cu grija....tin cont de sfaturile tale:)
  5. salutare am si eu un Transalp din 88.......cumparat de vreo 2 ani Anul trecut in Junie s-a dus motorul pe apa sambetei....adica semicuzinetii de la biela.....praf Eu si un vecin ne-am apucat de desfacut la el....toate bune si frumoase In Targu Mures am rectificat arborele la Forish Company(lucra clasa 1)....si un nene prea priceput a confectionat semicuzineti dupa dimensiunea care aveam nevoie..... Din motive bugetare doar in aceasta luna am apucat sa montez masinaria la loc......toate bune si frumoase ...puse la loc..pus motoru pe cadru........dat cheie.....si surpriza!!!!!!!!!!!!!!la a treia rotatie de motor a luat-o( ..nu va pot explica ce bucurie la viatza mea...am pus suflet in reparatia acestui utilaj............................................... Una mica problema aparuta.....motorul porneste ceas....doar ca la un moment dat merge innecat....nu trage...de fapt pistonul din spate nu merge....nu are scanteie....ma urc pe el dau a 1-a plec .....trage slab doar ca dupa un timp....dupa cateva zdruncinaturi porneste ....adica i-si revine...merge TOTUL OK....opresc ....il las o ora==doua...dau cheie si .....................simptoma revine...adica numai un piston(ala din fata)...de fapt tzeava de la esapament care vine de la cilindru` din spate...E RECE FRATE ....CE POATE SA FIE CAUZA???????????????????????????????daca ar fi bobinele de la cilindru din spate...as zice ...dar cate o data merge /cate o data nu daca crede careva din voi....ca ma poate ajuta.......cei care au mai trecut prin asemenea chestiii....va rog din suflet.....HELP MEE!Chestia la mine e ca ....orice problema de mecanica....ma descurc....dar electronica ma nenoroceste..deci????????????? PS: motorul mai facea si inainte chestia asta(inainte ca sa-l desfac)....deci nu am gresit nimic....practic firele care le-am pus inapoi erau cu mufe unicat....sau culoare la culoare......nu aveam cum sa le gresesc. Din pacate nu prea am timp sa stau pe forum....intru foarte rar....va rog daca avetzi o ideee ce ma poate ajuta....un mail...sau un tel. e bine venit........si binenteles cu orice orice intrebare la care pot raspunde....va stau la dispozitie mail: szanto_i@yahoo.com tel. 0751 341 811
  6. ar trebui sa verifici putin robinetul de benzina.....are acolo un furtun subtire care merge la cilindru...e pt. vacum are functia de a deschide benzina .......cu cat turatia este mai mare cu atat robinetul este deschis mai tare de catre supapa aceea care functioneaza pe vacum..............SFATURI....desfaci robinetul si aranjezi garnitura aceea...sa vezi daca inchide bine...ai grija la arcul acela subtire......BAFTA....
×
×
  • Creează nouă...