Sari la conținut

bside

Super Membru
  • Număr conținut

    772
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.rockfm.ro/listen.pls
  • Yahoo
    filipbikes

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    dr 650 rse vtr1000f
  • Numar Moto
    da

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra yamaha dt 175yamaha rd 350 , kawasaki zzr 1100
  • Interests
    hard soil-soft landing

bside's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. bside

    Garaje in Timisoara

    Ai incercat si pe alte forumuri ? Gen garajdedeinchiriatintimisoarapentrumasinamea.ro> ?
  2. bside

    Mortal Arad 19.09.2015

    Habar nu am cum am trecut de tineretea mea. Sigur, nu era un carnet sa imi alinte parintii sau prietenii... Nu era nici circulatia asta ... Doamne iarta-l ! Era un copil ...
  3. bside

    Arad, 16.05.2015

    Salut Galen si restul lumii. Deocamdata discutia este civilizata si directia este cea pe care ar trebui sa o aibe toate posturile de pe topicul de accidente. "Sa invatam din greselile altora !!!". De aia imi dau si eu cu parerea (nu arunc cu piatra). Am vazut filmarea din prima zi. Acuma aduc si eu cateva variabile in discutie. Cine a incercat tranzitia neasteptata de la gaz la frana ? Nu e usor si nici simplu sa te opresti ...asta mi se pare adevarata cauza in acest caz. Riderul a scapat si a facut target fixation. Adica vei merge EXACT unde te uiti. Nu spun ca daca te uiti peste umar mergi in spate ci doar ca, in orice moment, trebuie sa stii unde este aflii, cine si cum se deplaseaza in jurul/ spatele tau si mai ales ce se intampla in fata... mult mai in fata decat primele doua masini din fata ta. Sa intelegi ca traficul este un organism viu si mai ales PLURI-CELULAR. Orice participant afecteaza cumva mersul TUTUROR. Vederea periferica (Paranoia) trebuie educata si hranita. Cred, ca multi dintre antevorbitorii mei, ca acest accident se putea evita. De catre rider. Dar vinovat dpdv rutier e acel Punto. 100 % ! De asemenea recomand cursul de conducere avansata, care se tine folosind motorul personal, in fiecare vara in Oradea. Cursul asta iti schimba felul in care reactionezi si modul de a conduce o motocicleta in mediul urban. Si mai ales te invata sa eviti target fixation ! PS: eu ma dau cu VTR-ul (vitezana/ minicarenata) in fiecare zi si incerc sa supravietuiesc
  4. bside

    DONATII

    il vreau eu daca adaptorul de priza scoate 5 V
  5. bside

    Motociclist in Romania

    M-am gandit mult inainte sa postez asta: NU te pazeste nimeni pe drum. Invata privirea periferica. Fii atent ! In frana si in femei sa NU ai incredere. Franeaza "de urgenta" cu ochii beliti la oglinzile REGLATE ! Masinile NU se amesteca cu motoarele. Da-te in Enduro! Cat mai mult ... Mergi cu grupuri de motoare ca sa te calmezi. Stai in spate daca vrei sa mergi mai tare ... Fa un curs de condus motociclete cand stii ca le stii pe toate. Mai bine sa se sperie ei decat Mama! ( daca stii ce faci) ...
  6. bside

    Facerea de bine...

    http://motomike.eu/autonet/search/led+blinker+relay/in/all/article/161039 La stela .
  7. bside

    Facerea de bine...

    la un zx 6 din 2007 ? Cauta prin sigurante. Scoate cate una si da valorile (fara ele) .tutorial:
  8. poate e stramb discul ... cu fata suspendata invarte cu mana ... sau ia un marker si vezi. daca e asta se poate indrepta din nervurile de aluminiu.
  9. Doua crossrunner si un hornet Bafta trupa si sa faceti multe poze.
  10. bside

    Facerea de bine...

    Sper ca ai stricat tu mecanismul. Daca ai cumparat-o asa inseamna ca a fost taiata de pe sistemele de blocaj instalate pe toate motocicletele. Asa casti (cu inchizatorul scurt taiat) NU SE CUMPARA indiferent de motiv.
  11. bside

    Bursa locala - Timisoara

    Vand Honda VTR 1000 F af 1998 sau 1999. Depinde cine intreaba. Preferabil unei persoane majore cu sex M si varsta peste 35 ani !!! Motorul are defecte optice si este mecanic foarte in regula. Anvelope Dunlop 75 % (uzura 25 %). Pretul este de 3000 eur negociabil la 2400 (asta e fix). Cine are banii, face un test drive. Numarul meu de telefon se poate afla din comunitate. Sau schimb cu FJR 1300 !!! fara diferenta.
  12. Se poate merge in Sarbia- Sirbia (evitati numele de Serbia) cu CI si carte verde unde srb este NEtaiat. Pana la Nis e tare fain drumul si soferii sunt mult mai rari si mai atenti ca in Romanica noastra. Daca o puneti de excursie mergeti la Banja Nis (baile din Nis) merita. Benzina are o calitate ciudata de a ciocani rau cu avansul ... (mai putin la BMW-uri) Se poate trece prin Severin si se poate campa in Negotin (Portile de Fier 2) unde e o pensiune faina cu proprietar biker . In Nis e MK Shadow (moto klub) si politia e (in general) biker friendly. Engleza e aproape indezirabila in Sirbia Asfalt uscat si pasarici umede (nu invers) .
  13. Si eu vorbeam de o doleanta. Poate ai avut tu in postul anterior o ratacire de moment... Cum sa nu accepti ajutorul celor mai calificate cadre medicale in materie de URGENTA ??? Nu vorbesc de studenti si asistenta (chiar daca ar putea face un pic de treaba si acestia) ci de un DIRECTOR MEDICAL !!! Sunt revoltat cumplit de cacatul asta de tara si de politisti corupti (baiatul primarului era implicat) ... Daca ar fi fratele meu cel lovit de licheaua de doi bani i-as fi rupt MILITIANULUI epoletii cu dintii in secunda doi (cu rugaminte sa moara si sa inteleaga corect situatia). Scursura umana ! Cum sa refuzi cel mai bun ajutor posibil .... Si Tsunami unul din flamistii de pe forumul asta mai da si cu nasul pe sus .
×
×
  • Creează nouă...