Sari la conținut

aship

Super Membru
  • Număr conținut

    753
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Intre doua. Roti.
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Steaua Dragului
  • Numar Moto
    este
  • Club
    de noapte

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Drag Star 650
  • Interests
    iesiri moto, ulei moto, palinca de prune

aship's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. aship

    Yamaha Dragstar

    Asta n-am mai auzit-o. Poti sa ne lamuresti? Ti-am zis cum e bine sa faci, in rest poti sa cauti explicatii pe goagal. Pe mine nu m-a deranjat asta destul cat sa ma interesez de ce. Da, poti merge. Incearca sa nu mergi pe ploaie, sensul rotatiei e pentru eliminarea corecta a apei de sub cauciucuri.
  2. aship

    Yamaha Dragstar

    Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil. Cumpara o roata fata sa fie la fel cu cea din spate. Asta inseamna ca peste 2-3 ani va trebui sa schimbi roata spate cu aceeasi. Fa-ti un calcul si vezi cum e mai bine. Iti iei un Metzeler fata acum si altul pt spate peste 2-3 ani - daca gasesti - sau, iti iei 2 cauciucuri noi acum. De Maxxis nu stiu mai nimic. Googleste sa vezi niste reviewuri. Nu cred ca exista cauciucuri "proaste" pe piata in ziua de azi. Poate ca nu se comporta ideal, dar la 1000 km/an nu o sa simti diferenta.
  3. aship

    Yamaha Dragstar

    Talpile alea sunt pentru americanii care se dau pe autostrazi. Eu le-am dat jos de mult.
  4. Ieri am scurtat aripa din fata, si astazi m-am umplut de noroi.
  5. aship

    Yamaha Dragstar

    Probleme la motor nu o sa ai. Pe ala l-am folosit doi ani fara nici un reglaj la motor sau carburator. Reglaje faci daca incepi sa dai gauri in toba, in cutia de aer, etc. Pana cand nu ai gauri, esti ok. Eu zic ca merita investitia din plin si fara beneficiul economiei de benzina. Aia a fost cireasa de pe tort, cu o diferenta destul de mare, de vreo 20km in plus la un plin. Filtre de hartie eu nu mai cumpar veci. Pentru tine nu stiu, tu decizi.
  6. aship

    Yamaha Dragstar

    Poti sa-i pui linistit filtru K&N, nu trebuie sa schimbi nimic la motor. E putin mai scump, dar in 3 ani ti-ai scos banii. K&N-ul e "valabil" 50.000 de km. Multi nu fac atat in zece ani. Dupa care se curata cu uleiul lor special, si iara e valabil. Ca sa nu mai zic ca economisesti si niste benzina folosindu-l.
  7. aship

    Yamaha Dragstar

    Uleiurile e de preferat sa le pui tu, ca sa stii o treaba. Motorul sa-ti mearga - pornit fara probleme, vezi sa nu fie motorul "preincalzit", sa schimbe toate vitezele, sa nu ai probleme la furca. Verifica axul cardanic la Dragstar. Mai exact toate canelurile care fac legaturile intre roata si motor. Pentru asta trebuie sa dai jos roata spate, si sa demontezi corpul de la ax. Daca iti schimba anvelopa spate, roata oricum o da jos...
  8. Si de unde ai cumparat sprayul asta? Mai am ceva din vopseaua veche, dar sunt interesat de o sursa atohtona. ​ ​
  9. aship

    Yamaha Dragstar

    Am vazut la Lidl incarcator pentru baterie. Nu mai stiu pretul. Incarcatorul parea destul de ok. Scria ca e pt masina dar merge si pt moto.
  10. aship

    Yamaha Dragstar

    Eu folosesc asa ceva: http://www.e-acumulatori.ro/cabluri-de-pornire-si-accesorii-acumulatori/panou-solar-ring-rsp150-pentru-mentenanta-acumulatori.html Nu tin priza ocupata, nu folosesc curent si tine bateria incarcata. Din pacate pretul la noi e dublu fata de cat am platit eu.
  11. aship

    Yamaha Dragstar

    Corect. De ce sa am ulei vechi de 6 luni daca pot sa am ulei nou in primavara, cand chiar ma folosesc de motocicleta?! Nu am nici timp nici chef sa deschid o discutie despre uleiuri in topicul de dragstaristi. Vezi ca e topic separat cu oameni fericiti ca au ocazia sa-si arate muschii virtuali. Exista si google sa te lamureasca. Nu am zis nicaieri ca ti se topeste interiorul motorului, nici ca nu iti porneste daca schimbi uleiul in toamna. Daca gasesti articole pro sau contra, sunt interesat sa le citesc. Dar, va trebui sa le postezi in topicul cu uleiuri, aici discutam despre dragstaruri.
  12. Cateva videouri ca sa iti dea idee de cam ce presupune curatarea carburatorului. Vezi daca vrei sa te bagi sau lasi pe altcineva. Atentie: sunt cateva suruburi de reglaj pe care nu trebuie sa le atingi. Sau va trebui sa le marchezi pozitia. Citeste despre carburatoare inainte sa te apuci. Un mecanic nu ar trebui sa coste prea mult. Roaga-l sa stai cu el cat face treaba, ca sa inveti. Ii cumperi o bere, ii spui bancuri, te descurci cumva sa te accepte. Uite aici am niste idei cu ce trebuie sa faci inainte sa pui motocicleta la pastrare: /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/?p=4234472 Asta ca sa nu mai ai probleme la pornire. Succese.
×
×
  • Creează nouă...