Sari la conținut

TheDarksider

INACTIV
  • Număr conținut

    79
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    moreni town
  • Carnet moto din
    va veni
  • Numar Moto
    wouldn't you like to know...

TheDarksider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. se vede ca ai invatat in caragiale, imi amintesti de dirigul meu domnu' purcaru (tre' sa-l stii). mare om, mare caracter . nu am nici pe departe suficienta exp sa fac comparatii tehnice etc, dar stiu ca tipu' care a deschis topicul a mentionat si de rieju rs2 125. am fost la un dealer din ploiesti si nu mai aparea prin nicio brosura, nu era pe stock, cred ca nu se mai aduce in tara. asa ca ramane sachs, oricum si daca nu ar fi foarte performant, designul futurist (nu sariti nu e termen indecent) il vor face sa atraga priviri pe strada.
  2. imi place profesionalismul vostru si faptul ca discutati de probleme tehnice etc dar chiar nu ma poate ajuta nimeni cu melodia aia? va rog... nu imi ziceti de torrente si odc ca am incercat peste tot si nimic. tre' sa o aiba cineva, nu vedeti ce nume banal are?
  3. fratilor, puteti sa ma ajutati cu ceva va rog? ma uitam la un clip cu scutere pe youtube si melodia de pe fundal era super tare. denumirea e Metz - Gooi die wielen in de lucht . sigur e corecta, problema e ca am cautat peste tot si nu am gasit-o. daca o are cineva, poate mi-o trimite pe mail pls.
  4. termenul corect e abtibild, verificat la n surse inclusiv dex si profi de romana.
  5. salut... s-a mai discutat despre asta si probleme asemanatoare... bujie necorespunzatoare, carburator murdar si/sau dereglat, filtrul s-ar putea sa nu filtreze prea bine (poate are scopul sa permita un flux mare de aer sa intre in carburator si intra cu tot cu mizerie) etc. se poate sa ai compresia proasta si atunci tre' segmenti sau altele dar ma indoiesc ca e asa grav... sper sa te ajute, bafta...
  6. nu pierzi garantia pentru ca te duci la un mecanic priceput sa regleze carburatorul (nu exista ceva gen sigiliu pe el) . am fost eu cu jucaria la sediul din targoviste si aveam 2 optiuni: ori baga mana in el un vanzator care statea p-acolo si care habar n-avea mecanica, ori il trimiteau la brasov si il vedeam dupa muuult timp; asta pentru o problema minora.
  7. dupa nume e clar fabricat in china. sunt printre putinele persoane care nu critica tipul asta de scutere (ma refer la locul fabricatiei), de obicei modelul este o copie dupa unul al unui fabricant consacrat, preluat de mai multe firme (la noi first bike, gopop etc). oricum sa nu te astepti la calitate exagerata, dar daca ai grija de el presupun ca nu iti va face probleme (desi tot aud de exemplare sosite de pe linia de asamblare cu defecte grave, span in motor, carene prinse prost etc.) daca aflu ce imita revin cu detalii. p.s. e grav, nu gasesc pe tot netul modelul imitat. ar putea fi o tentativa proprie a chinezilor sa scoata un maxi scuter. asa ca sincer te sfatuiesc sa mergi pe principiul "romanu-i prea sarac sa cumpere lucru ieftin" si sa cumperi altceva. si asa cei ce cumpara motoare chinezesti se plictisesc repede de ele.
  8. salut! bun venit pe forum si printre scuteristi... baietii ti-au dat sfaturi foarte bune, daca le urmezi nu ar trebui sa ai probleme. sfaturi suplimentare: nu-l brusca sub nicio forma, la inceput si 30 km/h pare o viteza colosala, pleaca usor cu el de pe loc si pe drum uita-te foarte des in oglinda retrovizoare, nu intoarce capul sub nicio forma la domnisoarele de pe marginea drumului, te poti dezechilibra foarte usor. cand il achizitionezi ai grija sa-i faci rodajul corespunzator daca il iei de nou (fara pante abrupte, fara pasager, ma rog pentru scuterele performante gen aprilia sau yamaha nu cred ca sunt necesare regulile astea). mergi in ritmul tau si nu accepta tot felul de provocari venite de la persoane tampite care confunda scuterul cu gsx 1300. ai grija sa citesti cartea tehnica sa vezi ce operatiuni de intretinere sunt necesare si la ce interval, accidentele se pot intampla si din cauza unor defectiuni. sa nu-l forjezi pana nu capeti experienta, iti risti sanatatea inutil; oricum organismul uman se acomodeaza repede pe un motor de 50 cmc de la mama natura si dupa 2-3 sezoane iti vei dori ceva mai mare, nu are rost sa grabesti procesul . bafta...
  9. nu te grabi sa-l arunci la gunoi, al meu are 2200 km si inca merge de rupe. chestia e foarte simpla, ai carburatorul murdar si/sau dereglat. jos carenele, tai alimentarea, il cureti cu benzina pe exterior si ii sufli cu o pompa jiglerele. (cu ocazia asta curata si filtrele si bujia) apoi ai sa vezi ca undeva sunt 2 suruburi: unul pentru benzina, altul pentru aer. pui mana pe surubelnita si le rasucesti in asa fel incat sa gasesti raportul optim (prea multa benzina= bujie uda, consum excesiv si motor inecat etc.) daca nu ai experienta si presimt ca nu ai, sa nu te apuci in niciun caz sa faci chestia asta singur ( chiar si eu l-am dereglat rau odata). nu pierzi garantia pentru faptul ca ti l-ai reglat si daca il duci la ei, astepti mult si bine pana il primesti inapoi (si cu diagnosticuri false si costisitoare). sper sa te descurci... bafta...
  10. eu detest uniforma scolara care tocmai a devenit obligatorie ... (nea' nicu power! celor din ministerul invatamantului li s-au ancasat bujiile la cap ) invat la un liceu respectabil si prin urmare e relativ placut sa ma evidentiez, dar nu asa... materialul ala irita ingrozitor si nasturii cad de 3 ori pe saptamana.
  11. uite chiar vroiam parerea ta despre sr ca eu vad exemplarul tau ca fiind cel mai frumos dintre toate. spune-mi te rog ce operatiuni de intretinere sunt necesare si la cati km, probleme des intalnite, viteza maxima de croaziera cu si fara pasager etc. al meu stiu sigur ca bate piaggio, am facut si liniutze si trasee in care se solicita tot ce era posibil la el si e net superior (ma refer la si-urile obosite de multi ani). ma bate gandul sa trec la ceva carenat, cu pornire la buton si 2 locuri, dar tind sa cred ca nu merita sa schimb pentru aceeasi cilindree. am fost la o plimbare eu cu al meu si un prieten cu factory si ma cauta prin oglinda retrovizoare dar oare chiar asa de mare sa fie diferenta? p.s cand eram in perioada de rodaj, lipsit de experienta, am tras la maxim de acceleratie si i-am dat drumul cand am atins 30 km/h... imi lacrimau ochii, simteam ca ma plimb cu avionul supersonic, iar acum il tin numai la 45-50 (viteza de croaziera), il stapanesc perfect si mi se pare chiar plictisitor.
  12. pe moped e cosmar indiferent de viteza dpv al suspensiilor. simt cum mi se face coloana acordeon la fiecare groapa, desi suspensiile sunt relativ bune pe modelul asta (nu sunt pe arc). dar tot ma simt bune cand ma plimb cu el
  13. rieju toreo e un scuter dragut ca aspect, probabil destul de fiabil avand in vedere ca e in 4 timpi, ieftin etc. pe mine chiar m-a incantat, in schimb nu suport paseo (mic, suspensii proaste etc). daca il cumperi pentru a te strecura prin trafic si/sau naveta pe distanta scurta si nu pentru a goni cu el, de ce nu?
  14. nu am pretins asta my friend, dar cu atitudinea ta fata de bietul om care a pus o intrebare in alt topic cum ai de gand sa fii respectat? chiar daca era o prostie raspundeai acolo, eventual il atentionai politicos cu topicurile deschise aiurea (desi mai aiurea e asta) si aia era.
  15. sa te uiti la topicul "discutii intre noi" sa vezi acolo conversatii de-a dreptul filozofice, baietii isi ureaza reciproc niste chestii de-ti vine sa inchizi pc-ul si sa ramai cu concluzia ca forumul sucks . pacat, credeam ca e mai mare potentialul p-aici dar totusi se mai gasesc si persoane mature cu bun simt si experienta, poate se mai redreseaza situatia. speranta moare ultima... it's not over 'till the fat lady sings!
×
×
  • Creează nouă...