Sari la conținut

SILVIU.C

EX+
  • Număr conținut

    3.020
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    prin casa...
  • Club
    nu-mi plac...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    a fost si fratele mai mic(gsxr600) ...a fost si cel mare(gsxr1000)...
  • Interests
    moto

Vizitatori Recenți Profil

1.053 citiri profil

SILVIU.C's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ai perfecta dreptate! ...dar cum la o motocicleta NU ma intereseaza sa remorchez ceva sau sa car ,deci clar NU ma prea intereseaza acest aspect si anume,cuplul
  2. Vezi ca si la testele pe stand se da din start o marja de eroare(parca era + - 5%)...deci in cazul unui motor de 100cp te pot trezi ca ti-a "luat" sau ti-a "oferit" 5cp.Asta in cazul in care e un stand brici din toate punctele de vedere,acea eroare e una minima. Si la masini se da tot puterea motorului,pt ca ala(motorul) e inima masinii.Peste tot si la utilaje si la orice se da puterea motorului.De ce nu face toata lumea o petitie ca producatorii sa nu mai dea puterea motorului,ci sa o dea pe cea la roata ???
  3. Parerea mea si cred ca a multora care se informeaza cat de cat ,e ca producatorul NU minte cu privire la puterea MOTORULUI,repet a MOTORULUI!!!!....deci,producatorul da puterea la vibrochen,la motor ,la iesire ,NU la roata ,la spita sau mai stiu unde s-au trezit unii si altii sa le masoare.Iar puterea motorului pe stand se incadreaza in acele limite + - cateva procente,dar in nici un caz diferente asa enorme,de cativa zeci de cai!!! Cititi mai atent inainte sa vorbiti si sa condamnati. Si inca o chestie,daca ar fi asa de mare discrepantele intre declaratii,credeti ca nu exista diverse organizatii(asta cel putin in afara) care abia asteapta sa dea cu un mare gigant de pamant??!??! Dar,inca odata repet,producatorul da puterea MOTORULUI si nu cum s-au trezit diversi sa ia puterea la borcanelul de frana,la spita,etc etc.Te intereseaza puterea la ventil,te duci si masuri si aia e,dar asta nu inseamna ca puterea motorului ,la iesirea din motor nu e cea declarata(ma rog,cu foarte mici diferente,de cativa caluti si nicidecum vorba de zeci de cai diferenta!!!) Intereseaza-te ce cuplu infim ,dar si ce putere IMENSA au motoarele de F1 si apoi gandeste-te si ce acceleratii ofera o masina de F1(intradevar la turatii f mari,dar asta conteaza prea putin in raport cu destinatia pt care au fost create) si daca acolo conteaza cuplul sau puterea
  4. SILVIU.C

    Zvon

    Si despre ce sa discutam "prea-marite atotstiutor" ca sa nu ne luam valea????...despre un zvon auzit de la baba-cloanta??? ...despre ceva care a auzit de la nu stiu ce kilot dar nu poate spune ??? Hai ca mi-e jena iar eu doar am atras atentia asupra "veridicitatii" unui "interesant" topic ,dar se pare ca moderatorii dorm de ceva vreme...eu atat am avut de spus
  5. SILVIU.C

    Zvon

    Pai daca stai si crezi pe unul care cu o tinikea din anii 90 face un miar autentic sau un veyron(si exemplele pot continua)....asta ne si trebuie...sa scriem pe asemenea topicuri de toata jena in care cica are informatii dar nu poate spune de la cine si ce mai "informatii"!!! Ps:vina totala e a moderatorilor care lasa asemenea penibilitati de topicuri, care se bazeaza pe asemenea "informatii" dar "nu poate spune de la cine"
  6. SILVIU.C

    Zvon

    Daca nu ai prins esenta din acel post se pare ca sergiu are destui camarazi alaturi Ps: si vezi ca sunt yamaha ,honda,suzuki vs "prea marita ,prea..." kawasaki
  7. SILVIU.C

    Zvon

    Si eu am auzit un "zvon" (dar nu spun de la cine!) despre x problema...oare o fi credibil sau nu si asta fara cel mai mic lucru concret,doar dupa niste "zvonuri" lansate de "x-men" pe care doar tu ii cunosti? Ps:oare nu te-ai saturat in cat paralelism cu motociclismul te scalzi????...mai trebuie sa convingi pe cineva?.... mai bine baga tu cum te tii pana la 150km/h dupa un miar modern cu tinikeaua ta de 750 din anii 90 sau cum faci tu un veyron sau.... Pps:baga "replica maestre"
  8. Hmmm,ai dat si valoarea vitezei atinse in prima treapta de o moto de gp,crezand ca pari mai interesant ,dar cand vezi ca esti luat la misto de TOTI(chiar si de idolul tau care si el s-a saturat de minciunile si dejectiile tale),lasi coada ca un catel si te eschivezi penibil
  9. Te inteleg si ai perfecta dreptate!!!....dar eu am intrat din dorinta de a afla lucruri noi si cat de cat reale; sansa a facut sa am si eu motocicleta si sa-mi dau seama cand minte cineva referitor la niste chestii,caci astfel citeam si ma minunam cum o tinikea antica se tine dupa un miar modern sau cum un 400 ii da fum unui M5(2006) pana la 170km/h si alte si alte tampenii debitate...de aceea ma implic! Ma agit pt ca sunt multi care doresc o informatie cooerenta iar multi ne scaldam in aceast sentiment de turma si nu facem nimic,ii ignoram,iar lor le cresc aripi zicand"mama ce destept sunt ,deci am dreptate" si dai si dai mai departe cu minciunile si ineptiile debitate doar doar o mai crede vreun puber ceva
  10. Uita-te mai sus Taz ,caci i-am spus de mai devreme ca daca schimba pinionul o sa-i fie super-eronata viteza,mai ales ca daca are pinion de demaraj ,NU are cum sa-i arate ca prinde mai mult decat cu cel stock..e ceva logic ,dar se pare ca pt el nu are cum sa fie logic
  11. Hahahahaaa....daca zis taz ca urca in jurul a 170,nu-l crezi.Eram sigur ,de aceea ti-am si spus sa-ti intrebi unul din idoli ca sa nu o dai apoi la intors(desi vad ca o dai),ca sa vezi cat poti fi de afon in ale motociclismului Ce ti-e 140 ce ti-e 142,hai sa aruncam cu caii in stanga si in dreapta cand "prostul" ala de producator da o cifra EXACTA si se trezeste cate un basit care i-a pus o tabla pe post de toba "reising" ca spune ca are nspe sute de cai dintr-o odarlitura rupta-n doua pe la nu stiu cati proprietari....si retine,ti-am dat exemplul puterii ULTIMULUI zx7(122cp) si NU basina ta din epoca preistorica Singurul banc de probe ,de la noi din tara,este cel de la United ,dar tu lasa ,zi ca antikitatea ta e preparata in afara pt Rossi etc etc Ps:tot spui de oile lui bunica-ta...du-te si mai vinde niste branza ciobanule,caci acum ai spus-o cu gura ta...esti cioban,nu-i nimic,nu e nici o rusine...dar te rog,nu mai manca cct aiurea pe aici caci mai sunt multi care doresc o informatie cooerenta si nu basinile tale de ineptii venite de la un cioban paralel cu motociclismul Pps:uite,ca sa nu zici ca sunt rau si tot arunci tu cu caii in stanga si in dreapta,iti vand un pont cum mai poti castiga 1cp
  12. Amice ,daca ai fi fost atent ,ai fi vazut ca am spus ca o parere PERSONALA ca se vad acele suduri mai bine executate pe cadru.Era strict o parere personala,alaturi de multe alte pareri,inclusiv pilotii aia "prosti"(dupa "creierul" tau) PROFESIONISTI ,ziceau acelasi lucru.Ca tie ti se pare si cadru la mobra ,doar pt ca e vopsit tot negru ,la fel ca unul dupa o japoneza noua ,asta e cu totul altceva. Referitor la cei de fapt 142cp ai trotinetei tale(iar acum zici de 140cp ,dar ce mai conteaza la un "cunoscator" ca tine cativa cai in plus sau minus ) ,nici in vis nu are atat ,avand in vedere ca ULTIMUL zx7r(si NU tinikeaua ta de zxr din 1900 toamna) avea 122cp.Iarasi demonstrezi cat esti de paralel Ai spus ca iti place 954,pt ca a fost singura motocicleta pe care te-ai urcat in timp ce proprietarul era plecat si ai zis sa nu ratezi ocazia sa te urci si pe alt motor si acum cica esti cunoscator TI-am spus de ce ziceam de Honda,tocmai pt ca in ochii tai de "mare cunoscator" era cea mai de rahat si vezi-ti nenumaratele posturi pline de frustrari ce s-au revarsat asupra acelei firme...de aceea am spus de Honda.Iar referitor la faptul ca de ce mi-am luat Suzuki in loc de Yamaha ,ti-am explicat civilizat care a fost rationamentul meu ,dar tu te repeti ca o moara ca voiam honda ,dar mi-am luat yamaha in colaborare cu x-ulica etc etc Hmm....spui ca nu ti-ai laudat tinikeaua...hmmm,la asta ,chiar mi-e sila sa caut ...dar,vezi ca mai in fiecare post iti laudai ragalia de sub dos si nu mai posta in victima neinteleasa.Esti mandru de trotineta ,foarte bine ,dar tine-ti naibii ineptiile ce le debitezi despre fosila ta Ps:era vorba de 150km/h!!!...iarasi esti paralel si incerci sa denaturezi discutia spunand acum de 170km/h in prima treapta
  13. Categoric ,e o motocicleta foarte buna pt banii respectivi ,dar hai sa pastram simtul realitatii si sa nu mai comparam o antikitate cu ultimele noutati in materie si tot felul de cct-uri ieftine de genul asta,caci mai sunt si altii care intra pe site-ul asta si doresc informatii cat de cat corecte si adevarate si nu asemenea dejectii.
  14. Eu zic ca e ok.Gandeste-te cate flasnete cu 10-20000km se vand iar ele au peste 10ani!!! ...si cu vesnica duma:"e de la o baba din jermania care nu mergea decat de 1august".Aia e realitatea si sper sa nu preferi sa vezi 10000km pe bord si ea sa aibe defapt vreo 100000km
×
×
  • Creează nouă...