Jump to content

SILVIU.C

EX+
  • Posts

    3,020
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    prin casa...
  • Club
    nu-mi plac...

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    a fost si fratele mai mic(gsxr600) ...a fost si cel mare(gsxr1000)...
  • Interests
    moto

Recent Profile Visitors

903 profile views

SILVIU.C's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ai perfecta dreptate! ...dar cum la o motocicleta NU ma intereseaza sa remorchez ceva sau sa car ,deci clar NU ma prea intereseaza acest aspect si anume,cuplul
  2. Vezi ca si la testele pe stand se da din start o marja de eroare(parca era + - 5%)...deci in cazul unui motor de 100cp te pot trezi ca ti-a "luat" sau ti-a "oferit" 5cp.Asta in cazul in care e un stand brici din toate punctele de vedere,acea eroare e una minima. Si la masini se da tot puterea motorului,pt ca ala(motorul) e inima masinii.Peste tot si la utilaje si la orice se da puterea motorului.De ce nu face toata lumea o petitie ca producatorii sa nu mai dea puterea motorului,ci sa o dea pe cea la roata ???
  3. Parerea mea si cred ca a multora care se informeaza cat de cat ,e ca producatorul NU minte cu privire la puterea MOTORULUI,repet a MOTORULUI!!!!....deci,producatorul da puterea la vibrochen,la motor ,la iesire ,NU la roata ,la spita sau mai stiu unde s-au trezit unii si altii sa le masoare.Iar puterea motorului pe stand se incadreaza in acele limite + - cateva procente,dar in nici un caz diferente asa enorme,de cativa zeci de cai!!! Cititi mai atent inainte sa vorbiti si sa condamnati. Si inca o chestie,daca ar fi asa de mare discrepantele intre declaratii,credeti ca nu exista diverse organizatii(asta cel putin in afara) care abia asteapta sa dea cu un mare gigant de pamant??!??! Dar,inca odata repet,producatorul da puterea MOTORULUI si nu cum s-au trezit diversi sa ia puterea la borcanelul de frana,la spita,etc etc.Te intereseaza puterea la ventil,te duci si masuri si aia e,dar asta nu inseamna ca puterea motorului ,la iesirea din motor nu e cea declarata(ma rog,cu foarte mici diferente,de cativa caluti si nicidecum vorba de zeci de cai diferenta!!!) Intereseaza-te ce cuplu infim ,dar si ce putere IMENSA au motoarele de F1 si apoi gandeste-te si ce acceleratii ofera o masina de F1(intradevar la turatii f mari,dar asta conteaza prea putin in raport cu destinatia pt care au fost create) si daca acolo conteaza cuplul sau puterea
  4. Si despre ce sa discutam "prea-marite atotstiutor" ca sa nu ne luam valea????...despre un zvon auzit de la baba-cloanta??? ...despre ceva care a auzit de la nu stiu ce kilot dar nu poate spune ??? Hai ca mi-e jena iar eu doar am atras atentia asupra "veridicitatii" unui "interesant" topic ,dar se pare ca moderatorii dorm de ceva vreme...eu atat am avut de spus
  5. Pai daca stai si crezi pe unul care cu o tinikea din anii 90 face un miar autentic sau un veyron(si exemplele pot continua)....asta ne si trebuie...sa scriem pe asemenea topicuri de toata jena in care cica are informatii dar nu poate spune de la cine si ce mai "informatii"!!! Ps:vina totala e a moderatorilor care lasa asemenea penibilitati de topicuri, care se bazeaza pe asemenea "informatii" dar "nu poate spune de la cine"
  6. Daca nu ai prins esenta din acel post se pare ca sergiu are destui camarazi alaturi Ps: si vezi ca sunt yamaha ,honda,suzuki vs "prea marita ,prea..." kawasaki
  7. Si eu am auzit un "zvon" (dar nu spun de la cine!) despre x problema...oare o fi credibil sau nu si asta fara cel mai mic lucru concret,doar dupa niste "zvonuri" lansate de "x-men" pe care doar tu ii cunosti? Ps:oare nu te-ai saturat in cat paralelism cu motociclismul te scalzi????...mai trebuie sa convingi pe cineva?.... mai bine baga tu cum te tii pana la 150km/h dupa un miar modern cu tinikeaua ta de 750 din anii 90 sau cum faci tu un veyron sau.... Pps:baga "replica maestre"
  8. Daca nu ma crezi pe mine,ti-am recomandat sa citesti si materiale pe net ,reviste etc etc ...asta ca sa te informezi ,dar tu esti cel mai destept ce stiu aia pe net sau PROFESIONISTII cand testeaza,noroc cu tine... Ps:ca sa vezi ca eu sunt serios si nu o petarda mincinoasa ca tine(iti faci regiunea de ras cu "seriozitatea" ta) , chiar nu mai am ce discuta pe marginea acestor 2 topicuri si astept decizia moderatorilor.Pana atunci ,poti scrie ce vrei!
  9. Bai "omule"...tu te-ai referit la rezistenta sudurii cum ai pus problema ,eu la finisaje.Ce e asa de greu de priceput???....chiar nici o urma de creier sa nu mai fie?
  10. Hmmm,ai dat si valoarea vitezei atinse in prima treapta de o moto de gp,crezand ca pari mai interesant ,dar cand vezi ca esti luat la misto de TOTI(chiar si de idolul tau care si el s-a saturat de minciunile si dejectiile tale),lasi coada ca un catel si te eschivezi penibil
  11. Ce jignire e ca am spus ca o motocicleta din 94 e antika in comparatie cu una NOUA?!?!?....aia e REALITATEA mai baiatule,realitate care la tine duce la afirmatii gen"fac miarul nou pana la 150"-niste ineptii!!! Referitor la sudurile de pe cadru nu fi asa de inapoiat si sa spui ca ma zis eu ca e mai bine sudat cadru de pe honda....NU am spus asa ceva niciodata!!!!Am spus ca sudura este mai atent realizata ,mult mai frumos realizata....asta am spus mincinosule care incerci sa denaturezi de fiecare data ce spun,desi ti-am spus clar ca sunt mai atent realizate acele suduri ,doar ochi sa ai...dar se pare ca tu nici creier nu ai ,de unde sa ceri si ochi Ps:accept cu seninatate si bucurie sa fiu banat ,macar sa fie si acest specimen banat,ca sa nu mai citeasca si alti novici minciunile si dejectiile lui
  12. Te inteleg si ai perfecta dreptate!!!....dar eu am intrat din dorinta de a afla lucruri noi si cat de cat reale; sansa a facut sa am si eu motocicleta si sa-mi dau seama cand minte cineva referitor la niste chestii,caci astfel citeam si ma minunam cum o tinikea antica se tine dupa un miar modern sau cum un 400 ii da fum unui M5(2006) pana la 170km/h si alte si alte tampenii debitate...de aceea ma implic! Ma agit pt ca sunt multi care doresc o informatie cooerenta iar multi ne scaldam in aceast sentiment de turma si nu facem nimic,ii ignoram,iar lor le cresc aripi zicand"mama ce destept sunt ,deci am dreptate" si dai si dai mai departe cu minciunile si ineptiile debitate doar doar o mai crede vreun puber ceva
  13. Imi pare rau ca s-a ajuns la cct-urile astea,dar nu pot caci datorita unor asemenea indivizi cu permis si cu o motocicleta(nu mai zic cum) vin si indruga tot felul de minciuni penale ,doar doar de o mai vedea vreun puber cosuros si sa zica"mama ce tare e asta ,imi iau si eu motor de 1000" iar a doua zi citim la accidente pt ca s-a trezit unu pe forum sa spuna ca el face veyronul,ca nu stiu ce viteze astronomice prinde el ,ca face orice miar pana la nu stiu ce viteza si exemplele pot continua.Eu am intrat si intru in continuare din dorinta de a avea acces la informatii REALE(ma rog ,cu unele mici erori),dar nu sa citesc minciuni care l-ar face invidios pana si pe Pinochio Ps:dopeman,imi pari baiat inteligent...tu,cum ai fi reactionat cand te face un mincinos tampit direct in fata,tot el jignindu-ma primul?!?!...imi pare rau ca m-am coborat la mintea unui asemenea specimen,dar repet ,doresc o informatie cat de cat corecta ,iar ignorarea unor asemenea specimene nu ar face decat rau
  14. Uita-te mai sus Taz ,caci i-am spus de mai devreme ca daca schimba pinionul o sa-i fie super-eronata viteza,mai ales ca daca are pinion de demaraj ,NU are cum sa-i arate ca prinde mai mult decat cu cel stock..e ceva logic ,dar se pare ca pt el nu are cum sa fie logic
×
×
  • Create New...