Sari la conținut

Shoricel

Membru
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    LC4 640

Vizitatori Recenți Profil

440 citiri profil

Shoricel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pai hai sa ne gandim logic... Zici ca pompa de ulei isi mareste debitul odata cu cresterea turatiei. Ok...si in cazul in care uleiul este pus in benzina cantitatea nu creste odata cu turatia? La ture mai mari intra mai multa benzina in motor automat si mai mult ulei. In plus la majoritatea motoretelor care au pompa de ulei acesta ajunge tot in carburator si se amesteca cu benzina.
  2. Salut. A fost echipat cu BST 40 din 1990 pana in prezent ( Inca se vinde in America ) www.suzukicycles.org
  3. Merge , motoarele la 650 sunt identice 90-95. de la SP 41 A-B la SP 44 fara nici o problema;)
  4. deci treaba cu intinsu lantului sta in felul urmator: se zlabeste patina din alea 2 suruburi mai mari, si ala mic din lateral. In momentul ala arcul din spate o trage inapoi cat e nevoie. Tensiunea pe care o aplica arcul este cea de care are lantul nevoie. Nu se strange mai mult de atat. apoi se asigura cu surubul mic dupa care se strang si cele mari. daca tot zornaie e lantul uzat(in role) si nu ai ce sa ii faci decat sa il schimbi. poti sa il strangi oricat ca tot se va auzi.
  5. pai , eu in principiu sunt multumit de motorul de DR... imi place , trage, e fiabil a suportat aproape 3 ani de chin la mine si inca merge f bine DAR: mi se pare o idiotenie sistemul ala de echilbrare cu 2 arbori antrenati de lant. Lantul ala se uzeaza si zornaie, trebuie intins la 5000 KM dupa manual si cand il intinzi si tot zornaie il schimbi. Daca nu il schimbi la timp se poate rupe. A patit-o un prieten si i s-a blocat motorul. Mi-ar fi placut un sistem ca la 350 sau alte monocilindre care nu au lant si au un singur arbore actionat de pinioane. Alta parte slaba ar fi Ambreiajul: eu sunt la al 3-lea, in conditiile in care nu-l actionez aproape deloc. + ca majoritatea care le-am intalnit si sunt destule aveau aceeasi problema. Mi se pare subdimensionat pt motorul ala. Acum am pus un EBC Dirt Racer cu kevlar si sper sa mearga mai mult. Daca nu imi iau campii. Cam asta despre DR
  6. Stai linistit! Nu ai de ce sa iti ceri scuze, facusem doar o precizare:) btw, ce bun ar fi fost motoru ala cu alt sistem de echilibrare decat lantu ala scarbos...
  7. nu e lant pentru nici un fel de pompe e lantul care antreneaza arborii de echilibrare ( balansieri )
  8. Succes in continuare si drumuri cat mai placute pe ea:)
  9. Man daca la rece porneste bine si la cald nu, ba merge si prost e clar ca are amestecul bogat. verifica pozitia cuiului de dozaj sa fie musai la jumatate si pune pilot screw la 1 si 1/8 ture si vezi ca o sa mearga:)
  10. ) foarte tare. daca nu-ti place de ea da un zvon
  11. Daca da rateuri pe accelerare nu e bine. verifica jocul supapelor, asta poate fi o cauza. Fa ce te-am sfatuit cu carbul, ( in manual astia dau 1 si 1/8 reglajul la pilot screw nu 2 ture cat am zis eu deci de la valoare asta pleci) si cu benzina care curge fa asa: da capacul de la camera de nivel constant jos( aia de jos unde e plutitorul) inchide benzina de la robinet, si dupa ce ai dat-o jos deschide benzina. atunci o sa inceapa sa curga. ridica plutitorul cu mana pana nu mai curge, asta inseamna ca a inchis. Trebuie sa inchida cand ajunge paralel cu solul. daca inchide mai sus are nivelul mare, daca inchide prea jos il are mic. deci vezi ca are o tablitza din care il puto regla sa inchida la orizontala:) PS. Foarte misto motoreta. poti sa-mi spui si mie cat te-a costat ? vreau una in viitorul apropiat
  12. Salut. problema e foarte posibil sa fie din reglajul carburatorului mai ales daca motorul nu scoate sunete ciudate. Scoate si tu bujia, vezi ce culoare are , si daca este alba sau neagra poti da un verdict asupra carburatorului. Cuiul de dozaj din carburator la ce gradatie e? te-ai uitat cand l-ai desfacut. E bine sa fie pe centru, merge cel mai bine cu jicloare stock. Apoi verifica surubul de reglat amestecul. Strange-l de tot, apoi desfa-l 2 ture (asta cu motorul cald) si dupa regleaza-i relantiul cat sa mearga rotund in jurul a 1500RPM cred. dupa ce ai facut asta accelereaza pe loc si vezi cat de rapid revine din ture. Daca revine greu mai strange putin surubul de reglaj, daca da sa moara cand accelerezi brusc mai desfa-l:) Si eventual poti sa verifici si culbutorii dar daca ii reglezi sa ai grija sa nu ii strangi prea tare, poti chiar sa ii lasi putin mai largi decat in manual avand in vedere ca a trecut de mult de prima tinerete. Uite si pagina din manual cu valorile pt '93
  13. Pentru cei interesati de o vacanta pe litoralul romanesc m-am gandit sa va recomand o locatie in Neptun. Este o zona perfecta pentru relaxare si lipsita de agitatia permanenta din celelalte statiuni. Eu unul am petrecut cateva zile impreuna cu mai multi prieteni si am ramas placut surprinsi. Puteti sa va cazati cu incredere la hotelul Albert. Conditiile oferite sunt foarte bune, iar pretul este unul accesibil, mai ales daca doriti sa petreceti un sejur de mai multe zile. Hotel Albert format din : 53 de camere si 7 apartamente, clasificat la categoria 3 stele, este o locatie noua, foarte moderna, amplasata in statiunea Neptun, aproape de plaja (200 m). Hotelul este situat in apropiere vilelor speciale ( rezidentiale ) ale statiunii, la circa 200 metri de plaja. Complex Albert modern si confortabil, renovat in anul 2009 este localizat la intrarea in statiunea Neptun, amplasat intr-un cadru natural deosebit. Hotel Albert dispune de 53 de camere duble si de 7 apartamente. Spatiile de cazare sunt dotate cu baie proprie, tv cablu, aer conditionat, frigider, telefon. Amplasarea hotelului si serviciile oferite, fac din Hotel Albert unul din cele mai cautate hoteluri din statiunea Neptun. Deasemenea, Hotelul Albert detine salon de mic dejun, bar de zi cu terasa, fantana arteziana , bar la fantana, terase si loc pentru gratar, loc de joaca pentru copii, parcare. Pranzul si cina se poate servi in restaurant ALBERT sau pe terase. Camerele sunt dotate cu TV-cablu, minibar, telefon Âşi aer condiționat, iar apartamentele au living cu canapele Âşi fotolii asigurându-se un grad de confort deosebit, fiind adegvate Âşi pentru grupurile care doresc să sărbătorească diverse evenimente împreună. Complexul dispune de centrală termică proprie, care asigura permanent apa caldă, iar în sezonul rece si încălzire, fiind posibilă astfel utilizarea lor tot timpul anului. Tel: 0721667881/0241 731033 Fax: 0241 731088 E-mail:hotel.albert@yahoo.com Web: www.alberthotel.ro
  14. Salut, uite un numar de telefon al cuiva din bucuresti care se pricepe bine la DR-uri. Poti sa ii dai un telefon sa vezi daca te poate ajuta 0765342221 FLORIN
×
×
  • Creează nouă...