da stiu de search dar din pacate am dat doar de acest topic inca unul de dezmembrari si restul cele puse de bikeshop
de aceea cer ajutorul pe topicul acesta
nu stie nimeni pe cineva care dezmembreaza DR ??? am mare nevoie de un decompresor
Mesaj completat
nu stie nimeni pe cineva care dezmembreaza DR ??? am mare nevoie de un decompresor
salutare
ma poate ajuta si pe mine cineva imi trebuie sistemul de la decompresor daca are cineva sau stie pe cineva de unde pot face rost
multam
numa bine
motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus
Mesaj completat
motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus
salutare! posed si eu un domi de 650 si din pacate de cand l-am cumparat nu i-am auzit glasul.
am problema cu jiglerul de relantiu a fost rupt si nu il pot porni. nu stiu daca e numa ala sau nu dar nu porneste.
daca ati mai patit careva ceva de genu astept sfaturi va rog
daca e cineva care are un carburator de vanzare daca imi poate spune un pret
numa bine
am un motor de hoinar de vanzare facut boboc(cutia noua, ambielajul echilibrat, piston nou) in cilindru au fost marite transferele si pistonu e scurtata partea de pe evacuare. astept oferte
salutare
am si eu un motor de mobra(are piston cu segmenti noi, toti rulmenti sunt noi) vreau sa ma scap de el
astept oferte pe PM
numa bine
Mesaj completat
aa si mai am ceva piese de mobra la fel cin e interesat sa scrie pe PM
salutare tuturor!! cine imi poate spune unde mai gasesc piese de hoinar ca la noi in Timisoara era un mos care aducea dar a spus ca nu mai are de unde sa aduca stie cineva de unde as mai putea gasii?????acuma mi-ar trebui o coroana de ambreaj si pinionu de atac. numa bine
mah nu stiu cum de la tine tinea segmentii doar o saptamana eu la kart pe hoinar ii schimb dupa vreo 2 3 curse + antrenamentele si imi tine setu si e modificat la 9 cai al meu si reglat calumea o data nu umblat saptamanal la avans si platina o data reglat calumea si ala e sfant acolo si la hoinar la cutie difera pinionu de 4 si are in plu al 5 si la mobra e putin mai miuc ala de a 4 de aceea mobra iti merge mai turata in a 4 si hoinaru cand ii dai a 5 cum pinionul e mult mai mic e mai greu sa te intinzi cu el in blana
depinde ce vrei sa faci cu acel kart si eu am un kart cu motor de hoinar pe el dar eu concurez cu el si atunci mi-am permis sa il modific sa am o performanta mai buna tu daca vrei sa il ti asa de destractie poti sa il pastrezi asa cum este ele acuma eventual dai un PM cu id tau de mess si mai vb
este o diferenta intre o mobra modificata si un hoinar net normal ca vei trece pe langa ca din cate stiu eu cele 5 viteze de la hoinar se compenseaza cu cele 4 de la mobra