Sari la conținut

haldan

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Botosani
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    HONDA TRANSALP

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SUZUKI FREEWIND

haldan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. stie cineva unde asi putea gasi o semnalizare dreapta fata de er-5 si sticarele de pe rezervor si codita ca un prieten deal meu cata de nebun si nu gaseste.Multumesc.
  2. Mi-am luat k60 pe fata si k60 scout pe spate. La mine scoutul e fara dunga aia pe mijloc.Dupa 500 km cu gumele sunt foarte multumit chiar si la temperaturi joase.Sunt putin zgomotoase dar nu deranjeaza m-am obisnuit in schimb pe off road indiferent de situatie esti sef. Foarte bine sta si pe curbe,chiar neasteptat de bine. Pe franare asi face foarte bine treaba,pana acu numai lucruri bune sa vedem pe parcurs. Spor la km!
  3. Dintre toate variantele a ta e cea mai buna,e cel mai solid crashbar; si celalt e bun dar la o cazatura ai sansa sa-ti distrugi radiatorul. Multumesc la toti pt poze si timpul acordat. Si al meu pierde ulei si se simte la mers;daca se poate face ceva te rog dane de stire
  4. Are cineva posibilitatea sa puna cateva poze cu un crashbar,ca as vrea sa-mi fac unul sa vad daca ies mai ieftin decat pretul de lista de pe net.3-4 poze cum ar arata pe motocicleta si cum sunt prinderile.Daca iese mai ieftin va avea toata lumea(daca e interesata).Multumesc.
  5. Multumesc pt. sfat M-am gandit intre k60 si metzeler tourance si asta ca aproape sunt la acelasi pret. despre metzeler nu prea am citit laude asa cum am citit de k60 si nu stiu ce sa zic!! k60 am citit ca de la 6000 km se patrateste si nu poti sa te mai increzi pe el pe curbe. Acu cred ca fiecare asi lauda guma ;eu tre sa aleg cum cred ca e mai bine. Succese!!
  6. Nu stiu acu un an sau doi care a fost diferenta intre heidenau si metzeler tourance,dar in momentu de fata uitate pe anvelopemoto.eu si te vei convinge,diferenta e de 30-40 ron asta la suzuki freewind. Adevarat,cu tourance nu ai ce sa cauti pe offroad,dar ideea e cat de mult servesti offroad in meniu; si sa faci alegerea cum trebuie ca de pret se poate convinge oricine. Respect.
  7. Domnilor ce cauciucuri ami recomandati pt. un suzuki freewind 130/80/17 100/90/19 cam 70-30 on-off. multumesc.
  8. Asa e.Vezi daca nu e ghidonul indoit sau suporti ghidonului sau sa tras un pic telescoapele din juguri.
  9. Deocamdata ramane la stadiul de propunere,ca asta s-a cerut.Sa vedem daca mai vine altcineva cu vreo ideie.Daca se ramane la Colibita atunci vom discuta despre cum voi face organizarea intalnirii.
  10. Eu ti-as recomanda" metabond" tot pt.benzina, e un aditiv care eu unul l-am incercat si merge. Se simte diferenta in performantele motorului de cum il pui si are dozaj foarte mic la un plin. Uita-te pe you tube ca te convingi acolo.http://www.youtube.com/watch?v=0sCUDEceabs&feature=related La Colibita.E o zona extra cu tot ce vrei: apa,barci,munte,drumuri pe care freewindul le doreste.Organizarea s-ar putea face foarte simplu,fiind posibilitate de loc pt,cort cazare si masa la masura fiecarui buzunar. De doi ani trec si stau cateva zile acolo cand ma duc in concediu.E un loc care nu-l uiti usor.
  11. Am dat jos telescopul pt.a intoarce bucsa pe care sta arcul,iar dupa ce am slabit arcul sa pot scoate bucsa s-o pot intoarce am tras de amortizor si sa auzit un "fasc", sa umezit un pic tija telescopului dar foarte putin.Va rog sa-mi spuneti cine stie e compromis amortizorul sau nu.Pana acum nu am opservat nici un fel de scapari de ulei in privinta lui.Multumesc
  12. haldan

    Poze

    Da frumoasa barbata esti. Ai fi si tu vreun experiment ceva zici, juma -juma !?!?
  13. Foarte corect. Dupa cate vad eu setarea asta a inaltimi se face doar daca vrei sa cobori motocicleta,cea mai inalta optiune fiind standardul si asta la ambele amortizoare. Eu ca sa ami ridic motocicleta i-am modificat ciolanele alea doua de pe lateral(cushion lever),am facut altele mai mici si sa ridicat considerabil.Acu sper ca nu am afectat cu nimic ciclistica ca nu am avut cum sa o testez.Daca incarc motocicleta cu gentile laterale si top-case+ pasager se lasa tare de tot si asta cand nu aveam modificate ciolanele.Nu am incercat intoarcerea bucsei din pareta de jos a telescopului spate pe care sta arcul care acu ami dau seama ca m-ar putea scoate un pic din impas,dar asta inseamna rigidizarea suspensiei pt.a nu bate amortizorul in cap datorita greutati. Sanatate!
×
×
  • Creează nouă...