Sari la conținut

cosalx

INACTIV
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://alexandruantoniu.blogspot.com/

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda Varadero
  • Numar Moto
    MK55YZA

cosalx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Asta e prima mea motocicleta, la consum sunt foarte incantat 4% cu carburator simplu nu solex. Cu nipru normal nu am mers ca nu am avut ocazia . Bascula s-a rupt in vara, acum iarna m-am hotarat sa-i schimb roata pe spate si sa repozitionez amortizoarele ( cu ajutorul lu Copilu )
  2. Sunt actualul posesor al bijuteriei soarta mi-a placut. Tot respectul pentru Cristi la ce a facut din comunista DAR: frana pe spate a avut ceva probleme(am rupt bascula de 3 ori) supradimensionare si pozitionare gresita amortizoarele sunt ineficiente (cu 2 persoane lucreaza cat de cat)
  3. la al meu are 8-9.000 cu pistonul nou(deci 10-11.000 in total) si porneste fara probleme si pe frigul asta.la a2a cheie,e drept,dar nu o chinui sa o pornsec si merge la fel de bine,daca e cald porneste si la "sfert de cheie" si mi-a zis un mecanic ca daca nu imi face probleme la pornire nici sa nu ma gandesc sa o segmentez. Am si menajat-o ce-i drept,si am cumparat piston de calitate,dar chiar nu ma asteptam.
  4. M-am consultat si cu un amic (care intradevar se pricepe la mecanica) si se pare ca nu ar trebui sa fie problema din cutie ci ce undeva de la discul de ambreaj dar o igienizare a cutiei sa stii ca nu strica. Ca sa ajungi la disc si la ce e in spatele lui nu am inca idee ca nu am ajuns nici eu inca acolo dar urmeaza ca trebuie sa-mi schimb un simering ca am ceva scurgeri de ulei. Nu-ti face probleme cu desfacutul cutiei si montatul ei la loc ca nu e f greu si dureaza in functie de indemanarea ta. UN SFAT : NU FOLOSI CIOCANUL PE CAPACUL DE LA CUTIE DACA VEZI CA NU INTRA USOR LA LOC , AI GRIJA LA CENTRATUl TRENURILOR SI MAI ALES LA AXUL CU DEMARORUL. DUPA CE AI ASEZAT TOATE PIESELE LA LOCUL LOR CAPACUL INTRA FARA NICI UN FEL DE SOC MECANIC.
  5. Problema cu caraitul sigur e din cutie. Eu mi-am desfacut cutia de vreo 5-6 ori si iar trebuie sa o desfac ca mi-a ramas o piesa in plus dar nu e problema. sfatul meu e sa desfaci capacul de la cutie si sa iti bagi nasul in ea ( daca mai ai pe langa tine pe cineva care se mai pricepe ar fi ideal ) verifica daca pinioanele au toti dintii si in ce stare sunt dintii angrenajul de pornire are o buba : se blocheaza cand are chef, dar nu e bai ca isi da drumu dupa ce faci constatarea pui mana pe telefon si faci comanda la nenea Gashpar de piese.
  6. Felicitari pentru achizitie, si eu am tot o comunista mai noua ( se zice ca e din 91) A trecut prin 2 maini pana sa ajunga la mine si binenteles ca fostii proprietari au adaugat fiecare cate ceva . Nu pot sa ma plang de ea merge foarte bine chiar daca am si eu carburator de dacie pe ea . Consumul este rezonabil (4% fara exagerare ) La drum ex: Tulcea - Galati chiar si cu 2 persoane nu ies din a 4 a In prezent comunista mea sufera o operatie estetica la partea din spate multumita lu MENDOZA si COPILU . S-a gasit janta aliaj cu cauciuc lat de 180, bascula cu prindere exterioara pe cadru. Eu unu nu cred ca as renunta la ea chiar daca mai mult de 110 Km/h nu rulez ( nu am nevoie de mai mult Asfalt uscat si mai vb
  7. Daca permiteti o scurta interventie posed echipament textil (IXS) negru ( pantaloni si geaca cu protectii soft ) in culoarea motorului si binenteles bocatele probiker clasice ieftine si bune. Echipamentul m-a cam usturat la buzunar dar merita . Nu am ales pielea chiar daca e cea mai potrivita pentru motor pentru ca e mai greu de intretinut . Textilele le-am aruncat in masina de spalat seara si a doua zi sunt uscate gata de imbracat Asfalt uscat si iarna asta
×
×
  • Creează nouă...