Sari la conținut

cosalx

INACTIV
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://alexandruantoniu.blogspot.com/

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda Varadero
  • Numar Moto
    MK55YZA

cosalx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Asta e prima mea motocicleta, la consum sunt foarte incantat 4% cu carburator simplu nu solex. Cu nipru normal nu am mers ca nu am avut ocazia . Bascula s-a rupt in vara, acum iarna m-am hotarat sa-i schimb roata pe spate si sa repozitionez amortizoarele ( cu ajutorul lu Copilu )
  2. Sunt actualul posesor al bijuteriei soarta mi-a placut. Tot respectul pentru Cristi la ce a facut din comunista DAR: frana pe spate a avut ceva probleme(am rupt bascula de 3 ori) supradimensionare si pozitionare gresita amortizoarele sunt ineficiente (cu 2 persoane lucreaza cat de cat)
  3. la al meu are 8-9.000 cu pistonul nou(deci 10-11.000 in total) si porneste fara probleme si pe frigul asta.la a2a cheie,e drept,dar nu o chinui sa o pornsec si merge la fel de bine,daca e cald porneste si la "sfert de cheie" si mi-a zis un mecanic ca daca nu imi face probleme la pornire nici sa nu ma gandesc sa o segmentez. Am si menajat-o ce-i drept,si am cumparat piston de calitate,dar chiar nu ma asteptam.
  4. Resurse umane si rahat copt Daca ar fi stiut ce-l asteapta, Seful l-ar fi ascultat pe Paulica si i-ar fi acordat acea marire de salariu. Nici nu cerea mult omul, 1 milion de lei vechi si prapaditi,macar sa-si scoata banii dati pe transportul in comun si, poate, si ceva din factura de mobil necompensata. Paulica avea prea mult bun simt sa-i spuna Sefului sa faca bine si sa-i sune personal pe acei furnizori din cateva simple motive: 1) Nu-i cad bilutele; 2) Cuvantul lui are mai multa greutate; 3) Paulica era prea gras si cu craci prea strambi ca sa fie secretara, fie si a Sefului, aflat la varsta temerilor si indoielilor,drept pt care ar fi regulat si-o pisica, numai sa-si reconfirme indoielnica virilitate; 4) Seful avea minute nelimitate, Paulica vorbea pe banii lui (putini). L-am auzit de multe ori pe Paulica spunand cu naduf ca lucram intr-o firma de (cuvant urat). Si ca merita sa ne pisam pe ea si sa ne caram in lumea larga. Dar n-aveam cum sa-mi inchipui nici in cele mai negre vise ca refularile pasnicului Paulica aveau sa se adevereasca mai ceva ca abstractiunile lui Nostradamus. Si se facu o zi de noiembrie oribil, cu o ploaie diluviana, numa' buna sa stai acasa, cu plapuma-n cap, necum sa vii la scarbici. Un fum alb gros, o duhoare patrunzatoare patrunsese in tot sediul, in toate ungherele, in toti porii. Nu atat frica de incendiu ne-a precipitat pe toti afara, in ploaie,ci mirosul acela lugubru, care parea ca ne exfoliaza esofagul si plamanii."Ce Dumnezeu o fi? A luat foc serverul? O fi vreun scurtcircuit?" "De unde,miroase a sobolan mort, cred ca s-o fi prins unul in fire si asta i-a fost!", ne dadeam noi cu parerea. Evident ca nimeni n-a avut curajul sa orbecaie prin fumul gros inauntru nici macar pt a-si salva hainele. Ne-am numarat intre noi. Lipsea Paulica. "Te pomenesti ca a ramas inauntru,bai, sariti si scoateti-l, ca asta se asfixiaza acolo si, aitist nebun ce este, daca nu ii da nimeni un mail ca arde sediul, singur nu-si da seama"."Nu va duceti, ca muriti degeaba, Paulica a iesit val-vartej acum 10 minute", ne-a spus o colega. Si dus a fost.Nu si consecintele plecarii sale intempestive. Ce am aflat ulterior a fost o palma pe obrazul tuturor domnisoarelor de la resurse umane care ne invata ca la interviu se merge cu capul in pamant si nu se intreaba de salariu. Asa facuse si Paulica si a ajuns ca noi toti,doar ca pragul lui de toleranta era altundeva situat. Ardelean molcom, Paulica se enerva greu, dar cand ajungea la concluzia ca-i bai, apai bai era! Dupa a douazecea intrevedere cu Seful, in care i se pusese aceeasi placa (compania e-n dezvoltare, are cheltuieli mari - normal, Seful isi luase 4x4 si pasase vechea masina socrilor - ca el, Paulica, este platit oricum regeste pt munca "de rahat" pe care o face, ca ar trebui sa fie recunoscator ca i s-a dat sansa de a munci la patron strain si ca este un vierme profitor), Paulica a ajuns la concluzia ca-i bai. Restul e istorie. Cand firma e de (cuvant urat), iar tu faci - zice Seful - munca de rahat, nu poti decat sa accepti ca duci o viata de rahat. Dar macar cald sa fie, sa nu faci amigdalita. Drept pt care Paulica si-a facut nevoile pe platoul din cuptorul cu microunde. Un rahat mare, incolacit, ca un kurtoskolacs, de abia a incaput. Dupa care ardeleanul scos din minti, pe care nimeni nu-l auzise un an ridicand tonul, a rotit temporizatorul pt 10 minute. Si dus a fost. Domnisoarele de la resurse umane ar trebui sa invete ca un rahat copt lent si uniform, la peste 300 de grade Celsius, timp de 10 minute, pute nu ingrozitor, ci este insasi definitia ororii. Pute insidios, pt ca nu te paleste dintr-o data, ci lent, prin toate lufturile de sub usi si intra pana si-n tencuiala. Ceea ce s-a si intamplat. - n-am mai putut purta niciodata haina uitata in cuierul de pe holul de langa biroul sefului, unde era amplasat nefericitul cuptor cu microunde.Nici colegii mei - sediul a trebuit sa fie abandonat definitiv. Dupa 2 saptamani de stat cu usile si ferestrele vraiste, mirosea ca la crematoriu. Nici zugravitul nu a rezolvat mare lucru, desi a costat mult mai mult decat milionul in plus la leafa bietului Paulica - a trebuit schimbat tot mobilierul. Prinsese miros de privata comunala, cu imbunatatiri de mahon nobil - cuptorul respectiv n-a mai fost bun nici pt tiganii care treceau prin zona sa ridice deseurile. "Da' ce-ati facut, manca-v-as, v-ati uscat cainele in cuptor si l-ati uitat acolo?!", ne-au intrebat ei si au renuntat sa-l mai ia - Luminita a facut hepatita. De greata. Acum sufera si de constipatie cronica si colon iritabil, pt ca orice drum la toaleta pt cuvenita usurare ii da frisoane - Seful a pierdut un contract banos de publicitate cu o mare agentie.Clientii au intrat la banuieli vazand ca El Lider Maximo se tot codeste sa-i invite in sediu si se intalneste cu ei prin restaurante si hoteluri.Probleme de bonitate, daca nici sediu nu-si permit - si-or fi zis ei si dusi au fost. Pt ca zgarciobul nici macar n-a vrut sa inchirieze temporar un alt sediu. - chiar daca lucrez acum altundeva, eu nu mai vin cu mancare de acasa si cu atat mai putin nu concep sa o mai incalzesc la microunde. Si asta ma costa al naibii.Unde mai pui ca am fobie la electrocasnice Ziceti si voi, acum. Nu era mai ieftin sa-i fi dat amaratului blestematul acela de milion in plus?
  5. M-am consultat si cu un amic (care intradevar se pricepe la mecanica) si se pare ca nu ar trebui sa fie problema din cutie ci ce undeva de la discul de ambreaj dar o igienizare a cutiei sa stii ca nu strica. Ca sa ajungi la disc si la ce e in spatele lui nu am inca idee ca nu am ajuns nici eu inca acolo dar urmeaza ca trebuie sa-mi schimb un simering ca am ceva scurgeri de ulei. Nu-ti face probleme cu desfacutul cutiei si montatul ei la loc ca nu e f greu si dureaza in functie de indemanarea ta. UN SFAT : NU FOLOSI CIOCANUL PE CAPACUL DE LA CUTIE DACA VEZI CA NU INTRA USOR LA LOC , AI GRIJA LA CENTRATUl TRENURILOR SI MAI ALES LA AXUL CU DEMARORUL. DUPA CE AI ASEZAT TOATE PIESELE LA LOCUL LOR CAPACUL INTRA FARA NICI UN FEL DE SOC MECANIC.
  6. Problema cu caraitul sigur e din cutie. Eu mi-am desfacut cutia de vreo 5-6 ori si iar trebuie sa o desfac ca mi-a ramas o piesa in plus dar nu e problema. sfatul meu e sa desfaci capacul de la cutie si sa iti bagi nasul in ea ( daca mai ai pe langa tine pe cineva care se mai pricepe ar fi ideal ) verifica daca pinioanele au toti dintii si in ce stare sunt dintii angrenajul de pornire are o buba : se blocheaza cand are chef, dar nu e bai ca isi da drumu dupa ce faci constatarea pui mana pe telefon si faci comanda la nenea Gashpar de piese.
  7. Felicitari pentru achizitie, si eu am tot o comunista mai noua ( se zice ca e din 91) A trecut prin 2 maini pana sa ajunga la mine si binenteles ca fostii proprietari au adaugat fiecare cate ceva . Nu pot sa ma plang de ea merge foarte bine chiar daca am si eu carburator de dacie pe ea . Consumul este rezonabil (4% fara exagerare ) La drum ex: Tulcea - Galati chiar si cu 2 persoane nu ies din a 4 a In prezent comunista mea sufera o operatie estetica la partea din spate multumita lu MENDOZA si COPILU . S-a gasit janta aliaj cu cauciuc lat de 180, bascula cu prindere exterioara pe cadru. Eu unu nu cred ca as renunta la ea chiar daca mai mult de 110 Km/h nu rulez ( nu am nevoie de mai mult Asfalt uscat si mai vb
  8. Daca permiteti o scurta interventie posed echipament textil (IXS) negru ( pantaloni si geaca cu protectii soft ) in culoarea motorului si binenteles bocatele probiker clasice ieftine si bune. Echipamentul m-a cam usturat la buzunar dar merita . Nu am ales pielea chiar daca e cea mai potrivita pentru motor pentru ca e mai greu de intretinut . Textilele le-am aruncat in masina de spalat seara si a doua zi sunt uscate gata de imbracat Asfalt uscat si iarna asta
×
×
  • Creează nouă...