Jump to content

sorinm

Super Membru
  • Posts

    1,093
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBF1000

Recent Profile Visitors

4,555 profile views

sorinm's Achievements

  1. Hai ca dupa ce m-am coit aproape 2 luni intre hornet 900, CBF1000 si BMW F800, am ales CBF-ul. Am dat un mic avans si miercuri il iau de la motomus. Pare ok din poze, mi-am asumat un mic risc, dar vad ca baietii au o oarecare prestanta si renume. Sa vedem cum este, am citit ca e putin plictisitor, e perfect sa mi-o taie de la radacina fiind proaspat parinte Nu am gasit nici un hornet de 900 nici in italia la bani ok dar nici aici sa fie in stare buna, fiind putin overkill CBF-ul dar...nu cred ca am gresit cu ea. Doresc cuplu, nu cai
  2. Salut, tot cochetez cu ideea de a achizitiona un F800ST. Am anumite intrebari si anume: - Motocicleta in cauza ( http://www.hobbymoto.ro/2018/07/26/bmw-f800st-abs/ ) are motorul negru. Stiam ca toate pana in 2010-2012 au motorul argintiu. Au existat motoare negre in 2006 sau cel mai probabil a fost inlocuit cu o alta revizie ? - Vad ca in manualele de service, la revizie este necesar doar 1 litru de ulei? E adevarat ? Mi se pare ciudat sa fie uns doar cu 1 litru. - La cat timp se schimba cureaua de transmisie ? Vad ca e vreo 700 lei Contitech. - Are lant sau curea de distributie ? Se schimba regulat sau doar cand zornaie (lant) ? - Cum sta cu fiabilitatea acest motor Rotax? Vad ca sunt pareri impartite, unii au prins sute de mii de km iar altii au motoarele crapate in primii 50.000. - La ce ar trebui sa ma uit cand achizitionez acest motor ? Care sunt bubele cunoscute ? Multumesc ! » Post actualizat in 12 Oct 2018 08:44 L.E Vad ca intra 2.9 L de ulei, ma uitasem aiurea inseamna.
  3. Salut, ma mananca undeva sa iau hornetul de 900 dupa 2004 (furca fata reglabila). Care este valoarea ei? Vad unele preturi destul de mari, peste 2800 euro care mi se par cam exagerate. Multumesc.
  4. Mister Florea, mai moale, ca ai tu permisul suspendat , nu ne dam seama pana nu vedem contraventia. Mai era unul care se batea in piept ca i-a luat permisul ca a intors peste linia continua dar de fapt il avea suspendat ca n-a oprit cand i-a facut semn politia.
  5. Pentru incalcarea liniei continue nu se ia permisul, se ia doar ptr depasire daca s-a efectuat incalcarea marcajului. Adica, daca intorci masina pe linie continua, nu se ia, doar daca depasesti pe cineva.
  6. Capacul de tico are 0.9, cel de matiz e tocmai bun 1.1 ! Am luat de pe autokarma jako parts cu 41 lei
  7. Termostatul e nou, rad. se incalzeste uniform, circuitul e curat, nu am spuma, nu am nici un schimb de lichide. Scoate si putine bule in expansiune...toate semnele duc spre garnitura de chiulasa..
  8. Hmmmm, scoate bule in expansiune, poate fi de la busonul de radiator sau e garnitura?
  9. Am mers peste 15.000 Km cu ea asa, am stat atent la lichid si la temperatura. Daca era garnitura cred ca aflam.
  10. Nu a suferit nici un accident, gura este in stare perfecta.
  11. Salut, Se da un hornet PC36 an 2005 pe care il am din 2012 de la 7600 Km reali. Dupa cateva luni de la achizitionare am observat ca atunci cand se incalzeste, nu porneste ventilatorul. El porneste la 104 grade normal, pornea la 106..108...115 cateodata. Normal ca i-am schimbat antigelul de N ori, primul schimb a fost fff jegos, a curs numai cu cojite, mizerii, a stat fff mult nepornit intre 2005 si 2012 si probabil a corodat ceva pe acolo. Problema este ca imi baga foarte mult aer in radiator iar volumul de antigel inlocuit cu aer se duce in preaplin. Simptome: - Imi baga aer in radiator, tot volumul de antigel inlocuit cu aer se duce in vasul de expansiune si dupa aceea curge pe furtunul de prea-plin. (il aeresesc corect dupa completare, tot baga aer) - De fiecare data cand opresc motorul, daca in mers nu pisha antigelul, imi picura preaplinul 4-5 picaturi, depinde. - Am observat ca atunci cand merg mai turat cu motorul (peste 5000 rpm) se produce fenomentul explicat mai sus. - Daca aeresesc instalatia si merg linistit in oras nu se intampla nimic dar linistit insemnand mersul melcului...sub turatia mentionata mai sus. - Circuitul este sub presiune , atunci cand il desfac imediat dupa oprirea motorului (stiu ca nu e recomandat, nu m-am fript prea tare inca ) se aude depresurizarea iar daca il desfac atunci cand lichidul are ~ 100 grade , incepe sa fiarba deci capacul isi face treaba. - Aseara am facut buc - cta cu o repriza de 170 Km/h deci cam 8000 rpm si mi-a umplut cizma stanga numai de antigel, volumul aruncat afara fiind de circa 0.5 litri inainte sa nu mai faca fata sistemul de racire. - La mers mai linistit dar peste 5000 rpm tot imi umple cizma de antigel dar sistemul de racire inca face fata, nu scoate asa mult pe preaplin. - Daca merg linistit si nu imi prea umple cizma de antigel, dupa un drum lung ,la prima oprire incepe sa curga destul de tare cu jet continuu vreo 200 ml, ca si cum s-ar elibera vreo presiune. - Ce am facut: - Am inlocuit termostatul, cumparat piesa de origine, noua. - Am inlocuit vreo 4 busoane de radiator - Am aeresit si ras-aeresit de mii de ori instalatia de racire, turnat antigel pana in gatul radiatorului si pornit motorul, dupa ce scadea nivelul in radiator, completam iar. Ce e ciudat este faptul ca dupa ce pornesc motorul , in primele 4-5 secunde scade nivelul de antigel din radiator dar dupa aceste 4-5 secunde creste brusc si da pe afara, e normal ? Eu trebuie sa ma incadrez in aceste 4-5 secunde sa completez sau sa-l opresc ptr completare. - Nu am facut inca voodoo, nu stiu ce sa-i mai fac - Nu am garnitura de chiulasa ciupita, am facut 15.000 Km cu ea asa, m-am saturat sa merg la drum lung cu bidoanele de antigel dupa mine. - Nu am observat absolul nici un schimb de lichide, de antigel cu ulei si viceversa. Ce poate sa fie??? Sa fie un fel de suprapresiune de la pompa de apa ?
  12. Salut, Se da un hornet PC36 an 2005 pe care il am din 2012 de la 7600 Km reali. Dupa cateva luni de la achizitionare am observat ca atunci cand se incalzeste, nu porneste ventilatorul. El porneste la 104 grade normal, pornea la 106..108...115 cateodata. Normal ca i-am schimbat antigelul de N ori, primul schimb a fost fff jegos, a curs numai cu cojite, mizerii, a stat fff mult nepornit intre 2005 si 2012 si probabil a corodat ceva pe acolo. Problema este ca imi baga foarte mult aer in radiator iar volumul de antigel inlocuit cu aer se duce in preaplin. Simptome: - Imi baga aer in radiator, tot volumul de antigel inlocuit cu aer se duce in vasul de expansiune si dupa aceea curge pe furtunul de prea-plin. (il aeresesc corect dupa completare, tot baga aer) - De fiecare data cand opresc motorul, daca in mers nu pisha antigelul, imi picura preaplinul 4-5 picaturi, depinde. - Am observat ca atunci cand merg mai turat cu motorul (peste 5000 rpm) se produce fenomentul explicat mai sus. - Daca aeresesc instalatia si merg linistit in oras nu se intampla nimic dar linistit insemnand mersul melcului...sub turatia mentionata mai sus. - Circuitul este sub presiune , atunci cand il desfac imediat dupa oprirea motorului (stiu ca nu e recomandat, nu m-am fript prea tare inca ) se aude depresurizarea iar daca il desfac atunci cand lichidul are ~ 100 grade , incepe sa fiarba deci capacul isi face treaba. - Aseara am facut buc - cta cu o repriza de 170 Km/h deci cam 8000 rpm si mi-a umplut cizma stanga numai de antigel, volumul aruncat afara fiind de circa 0.5 litri inainte sa nu mai faca fata sistemul de racire. - La mers mai linistit dar peste 5000 rpm tot imi umple cizma de antigel dar sistemul de racire inca face fata, nu scoate asa mult pe preaplin. - Daca merg linistit si nu imi prea umple cizma de antigel, dupa un drum lung ,la prima oprire incepe sa curga destul de tare cu jet continuu vreo 200 ml, ca si cum s-ar elibera vreo presiune. - Ce am facut: - Am inlocuit termostatul, cumparat piesa de origine, noua. - Am inlocuit vreo 4 busoane de radiator - Am aeresit si ras-aeresit de mii de ori instalatia de racire, turnat antigel pana in gatul radiatorului si pornit motorul, dupa ce scadea nivelul in radiator, completam iar. Ce e ciudat este faptul ca dupa ce pornesc motorul , in primele 4-5 secunde scade nivelul de antigel din radiator dar dupa aceste 4-5 secunde creste brusc si da pe afara, e normal ? Eu trebuie sa ma incadrez in aceste 4-5 secunde sa completez sau sa-l opresc ptr completare. - Nu am facut inca voodoo, nu stiu ce sa-i mai fac - Nu am garnitura de chiulasa ciupita, am facut 15.000 Km cu ea asa, m-am saturat sa merg la drum lung cu bidoanele de antigel dupa mine. - Nu am observat absolul nici un schimb de lichide, de antigel cu ulei si viceversa. Ce poate sa fie??? Sa fie un fel de suprapresiune de la pompa de apa ?
×
×
  • Create New...