Sari la conținut

Wild Hog

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cristian_dragan2002

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Honda Shadow 1100 c2; Transalp XLV650
  • Numar Moto
    b97ddo;b98dod
  • Club
    none

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Transalp XLV 650

Wild Hog's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, daca tot iti arde de putina "miscare", eu maine cu noaptea in cap vreau sa plec spre bulgari : Buc - Veliko Tarnovo - Burgas - Varna - Silistra - Bucuresti. In jur de 750 km , plecam dimineata si seara suntem inapoi. Eu am un Transalp 650 XLV, cu viteza nu ma prea omor ( 120-130 km/ora viteza de croaziera ) . Daca te pasioneaza da-mi un beep pe mess ( cristian_dragan2002@yahoo.com) si vorbim seara faina , Cristi D.
  2. Multumesc frumos Vlady, super site. O sa incerc sa cumpar de pe el, chiar aveam nevoie si de un rulment de coloana volan, sper sa nu fie probleme la cumparare Bafta si inca odata multumesc frumos , Cristi D.
  3. Salutare tuturor, are cineva idee unde as putea gasi stiker-ele cu Honda Transalp pentru cele doua carene fata pt un TA din 2006 ? la Honda am incercat si nu se pot comanda decat cu tot cu carene, si parca nu as da 5 mil pe una bucata carena doar pt un abtibild in alta ordine de idei : se baga cineva la o iesire pana in Instambul si inapoi ? 2 zile cu plecare dimineata la 6:00 si intoarcere a doua zi dupa amiaza respect si drumuri uscate Cristi D.
  4. cred ca eu am sa merg la Snagov avand in vedere ca Sambata sunt pe drum si nu stiu exact la ce ora ajung in Bucuresti
  5. salutare, Cristi e numele meu si am o mandrete de "umbra" de 1100 de care sunt tare indragostit. Ma mai dau si pe un Transalp de 650 ca prin Bucuresti in curand nu cred ca se va mai circula decat pe jos asa ca vrei nu vrei trebuie sa gasesti o formula de compromis. sunt plecat din Bucuresti dar fac tot posibilul sa vin sambata la intalnire si sa merg si eu la breaza. toate cele bune si asfalt uscat!
  6. salutare. tocmai am luat si eu un transalp xl 650 si poate ma puteti ajuta cu un sfat : anvelopele cu care am luat-o sunt 90x90x17 spatele si 90x90x21 fata. ma intereseaza sa ii pun niste anvelope mai mari, de exemplu 130x80x17 spate si poate 110x80x21 pe fata. credeti ca as putea monta astfel de anvelope in conditiile in care drumurile mele vor fi cam 80% asfalt si 20% off road, si nu hard, ci drumuri de munte. poate ma sfatuiti si pe mine ce ar merge mai bine pentru un astfel de regim, si cam ce marca ar fi mai bune pentru aderenta asfalt mai ridicata (viraje sigure, ploaie etc). Cu stima
  7. Craciun Fericit si linistit, si sa va dea Dumnezeu la toti "cioplitorii" tot binele din lume si doar asfalt uscat! Spor la carnati si la carafele cu vin respecte
  8. Apropo de motorul asta pot sa iti confirm ca e o motocicleta buna. Am fost la Targu Mures la baietii aia, care printre altele sunt niste oameni extraordinari, si chiar am studiat motorul asta ceva mai mult timp. Dar asa cum spunea Blackrider, cred ca ideea de a o lua de pe net este mult mai buna si mai convenabila. Asa am luat-o eu. M-am hotarat ce motor vreau dupa care am restrans cautarea pe mobile in functie de criteriile pe care le-am considerat eu importante (km, proprietar, etc), dupa care am ales. Trebuie sa fii atent de la cine o cumperi, (preferabil persoana privata) si la kilometrii. o zi buna
  9. Cred ca aceasta ultima Duminica de autentica toamna intarziata, ne-a pus pe jar mai pe toti cei virusati cu acest sublim virus care se numeste "doua roti". Asa ca nici noi nu am stat acasa zgribuliti pe langa cele 5 grade Celsius ratacite prin termometru, si am luat-o catinel catre Targoviste, pe o sosea relativ libera, dar al dreaq de inghetata. A fost extraordinar, si mai ales safe si fara nici un incident. Toate cel bune si asfalt uscat (cat o mai fi )
  10. multam'fain! intr-adevar o iubesc tare mult un istoric scurt ar cam fi : Am gasit-o in Germania de la un tataica de 69 de ani, care s-a hotarat sa o vanda sa isi mai ia si el o masina ( pe langa un Ferrari si un Maserrati se hotarase la un Porsche Carrera Biturbo ). omu'a importat-o din State (primul proprietar) in 1996, si in cei 10 ani cat a tinut-o nu a scos-o pe ploaie si nu a dat de pamant cu ea NICIODATA! (performanta pe care mi-am propus-o si eu!) in tot acest interval i-a facut "fabuloasa" suma de 12.000km, in ultimii cinci ani reusind performanta de 500km Asadar, e o bijuterie, pe care cu tot cu echipament si drum am dat cam 8000 Euro. la un moment dat am fost tentat sa o vand (unul dintre baietii cu care am fost in Germania sa ne luam mobre, a hotarat sa ne paraseasca - accidentul de la Fetesti de asta vara cu CBR-ul, daca va aduceti aminte- si asta a fost motivul pentru care am pus-o la vanzare, ce-i drept la un pret nesimtit de mare , dar cred ca inconstient am facut asta pe pentru ca in sufletul meu nu puteam sa ma despart de ea...). Asadar, am ramas impreuna Si nu-mi pare rau deloc In plus, omu' mi-a dat si un rand de evacuari sport pe care el le-a montat si le-a tinut pe motor cam 5 min ( a zis ca sunt prea galagioase pentru el ), mi-a mai dat si un parbriz scurt, o baterie nou-nouta, plus ambele cauciucuri noi (le schimbase din cauza ca imbatranisera....) . Una peste alta cred ca am facut o afacere buna, si sincer nu imi pare rau deloc. Ma cam inspaimanta ce se intampla pe strazi, dar cred ca mai multa prudenta si experienta multor ani/kilometrii facuti la volan fara incidente majore poate face mult bine si te poate pazi destul de mult. Am vazut aici multi motoristi cu state vechi in meseria asta, cred ca au supravietuit tocmai datorita acestor concepte, sau poate nu numai. Sper ca nu v-am plictisit, o zi buna tuturor --- Mesaj completat în 23 Nov 2007 11:08 ------------- scuza-ma bykerkess, transmisia este pe cardan
  11. Acum ca veni geru'si vaju', hop si eu cu baba mea Baieti va prezint pe Miss Ellie, cea mai draga amanta, dusmanca nevestei si happymaker-ul meu Apropo : bine v-am gasit si sa va aiba Dumnezeu in paza pe toti
  12. si eu incerc mai tot timpul sa folosesc geaca de piele,armura Dainese pe sub, ghete scurte in oras, iar la drum lung cisme Explorer trei sferturi cu protectii de gamba pantaloni de piele cu protectii articulate pentru genunchi si gambe pe sub ei; nu este un efort extraordinar dar in schimb ma simt in siguranta. ca si casca folosesc un Caberg flip up cu sun visor incorporat si vine un Shoei xr1000 relic apropo : am luat acum o saptamana un costum chill out de la united motors pe care l-am si incercat vinerea trecuta : pot sa va spun ca este absolut fantastic, nu se mai simte nici mama curentului sau a frigului, cel putin la 6-7 grade cate erau atunci. asfalt uscat sau hibernare placuta
  13. Cred ca sta e de fapt esenta problemei. cred ca am putea asemana preventia cu countersteering-ul: la inceput o faci din instinct, dar daca ajungi sa il constientizezi de multe ori iti poate salva viata. am carnet din 1989 si pana acum mi-a ajutat Dumnezeu sa raman intreg fara nici un incident grav la activ. dar cred ca asta se datoreaza exclusiv faptului ca si pe verde sau pe drum cu prioritate intru cu piciorul pe frana si cu capul girofar. Tot in aceeasi masura consider ca este esentiala distanta pe care o pastram fata de orice vehicul in miscare. cu cat marim distanta fata de cel 2 secunde obligatorii cu atat creste timpul in care putem lua decizii corecte, indiferent de viteza noastra de reactie. B afta si asfalt uscat
×
×
  • Creează nouă...