Jump to content

Cavaleru

Moderatori
  • Content Count

    6,716
  • Joined

  • Last visited

About Cavaleru

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://ambulantamoto.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 400 ABS
  • Numar Moto
    B831CAV
  • Club
    TDM Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A

Recent Profile Visitors

4,206 profile views
  1. Eu am achizitionat de curand printr-un concurs de imprejurari versiunea actionata penumatic a celui de al doilea. nu are rost sa mentionez pretul. dar pot sa spun ca de fiecare data cand ridic o motoreta stau cu o mana pe ea. iti da senzatia de plapand cateodata dar pana acum nu a fost cazul. a rezistat cu brio la diverse solicitari. probabil cel de vanzare de pe topic este mult mai rigid avant in vederea toate intariturile care se vad in poze. Cel mai misto elevator pe care am lucrat si m-a impresionat prin constructia lui, l-am vazut in atelierul celor de la Bavaria, mai profi de atat nu cred ca se poate.
  2. se refera la placutele originale BMW comadate la bavaria, care sunt vreo 360 lei +tva parca (nu tin 7500. tin mai mult dar depind de stilul de mers al fiecaruia)
  3. Nu ai ce cauta cu motoreta in spatiul dintre gardurile pentru tramvai. Nu esti nici transport in comun nici serviciu de ambulanta sau interventie. 1. Pt imbunatatirea traficului ar putea suprapune statiile de autobuz cu cele de tramvai, astfel incat pe portiunile unde liniile celor 2 se supraun sa foloseasca portinile pe care gardul le ingradeste, totodata coroborat cu ajustarea semafoarelor, semafor dedicat, pentru ca autobuzul STBul sa aibe timp sa iasa de pe portiunea ingradita inapoi pe sosea. 2. s-ar mai putea copia de afara multe solutii si as zice Line fileringul sa fie acceptat prin lege, precum si un spatiu de 3-5m lungime la fiecare semafor in care sa te poti alinia dupa ce ai trecut printre masini (am vazut asta undeva in Spania)
  4. lipseste starea actelor si din celelate anunturi
  5. Nici nu vreau sa ma gandesc cu am fost pe coborare ...
  6. esti si nesimtit si neghiob. pe langa ca nu ti-a cerut nimeni parerea si nici nu ne intereseaza. Omul ne impartaseste ce face el pe 2 roti. dar sobolanii de tastatura prefera sa dea din taste fara folos ca ei nu ai bilutele necesare sa iasa pe zapada din casa.
  7. arata foarte bine construit. e o unealta excelenta intr-un garaj
  8. orice trusa de scule e utila atata timp cat poti desface cele mai uzuale suruburi de pe motoreta ta. Cand aveam TDM-ul 850 caram 2 truse asemanatoare ca marime in care aveam patent, cleste, imbusuri diverse tubulare si chei, surubelnita stea si dreapta, cheie de buji, coliere de plastic si vreo 2 pt furtune + o lanterna mica. Am folosit-o in mai multe ocazii decat m-am asteptat pe motocicletele prietenilor de drumetii. Cea mai complexa operatiune care am facut-o cu ea a fost sa dau jos carburatoarele si sa le desfac pentru ca imi ramasesera cuiele pontou blocate si curgea benzina ca la nebuni pe furtunele de prea plin. asta se intampla intr-o benzinarie. Trusa te ajuta atata timp cat ai si bagajul de cunostinte cu care sa o pui la lucru Uite ca si postasem aici ce caram dupa mine:
×
×
  • Create New...