Jump to content

Cavaleru

Moderatori
  • Content Count

    6,969
  • Joined

  • Last visited

About Cavaleru

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://ambulantamoto.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 400 ABS
  • Numar Moto
    B831CAV
  • Club
    TDM Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A

Recent Profile Visitors

4,502 profile views
  1. mori de ciuda de consumu meu? hai ca nu cred ca am zis de 3.8, a fost 2.8 dar la drum intins viteza constanta. in oras se duce de la 4 si ceva la 5si, mai ales ca atunci cand mergeam la munca cu el o faceam si cu pasagera dus intors.
  2. here is another option more closer to you: https://bmw-motorrad-motohub.ro/
  3. poate pt tine e asa, un moft, pt mine e o unealta care trebuie sa ma duca si sa ma aduca rpd de la munca indiferent de trafic. eu am un maxiscuter, din pacate la 4 ani sau 20.000km cureau trebuie schimbata si ai sa razi daca fac o medie per km ies la acelasi pret cu un kit de lant. l-am folosit din august de cand l-am luat cu foarte putine pauze in iarna cand temperaturile erau cu minus sau a nins, binenteles pana cand a venit pandemia si nu a mai fost nevoie sa merg la birou.
  4. mai e un tip care face niste cutii tare faine la aspect @eskapada @eskapada moto contacteaza-l, eu il am pe facebook si produce in cantitati mari. Nu stiu de suporti ce sa zic dar poti vorbi cu el si te ajuta. Suportii e bine sa fie fixati bine pe motoreta, te ajuta in caz de tranta (protejeaza) plus ai de ce sa apuci in cazul in care trebuie sa o ridici sau sa o impingi (gen in off cand esti in grup)
  5. eu nu inteleg de ce tot sustii cardanul in conditiile in care ai dat 6000lei pe o reparatie a cardanului. ai platit 9 kituri de lant care la un minim de 25.000km (am pus o valoare empirica sa pot calcula mai usor) inseamna 175.000km. la valoarea asta ajungi sa faci revizie capitala la un BMW la cati km ti-a crapat tie cardanul?
  6. incepator fiind, nu mai spala tu motoreta, o duci undeva unde stiu sa faca asta sau iei un amic care are experienta cu tine. ai bagat apa la buji sau in instalatia electrica. o sa se usuce intr-o zi doua de stat in soare.
  7. @Silver Arrow e vorba de cum transmite forta cardanul, uite aici citat de la BMW ca ei au adus paralevelul pe piata fix pt a compensa aceste forte The paralever system, which combines the tasks of the rear suspension and power transmission, eliminates the forces induced by the cardan shaft drive to a great degree, which otherwise lead to the suspension stiffening during acceleration. This upward moment (known as the "rubber cow" effect) is effectively compensated - whereas a conventional swing arm would need a length of more than 1.4 m for this. Essentially it constitutes a parallelogram-type moment strut between the rear axis gear and frame.
×
×
  • Create New...