Jump to content

Cavaleru

Moderatori
  • Content Count

    7,104
  • Joined

  • Last visited

About Cavaleru

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://ambulantamoto.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 400 ABS
  • Numar Moto
    B831CAV
  • Club
    TDM Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A

Recent Profile Visitors

4,697 profile views
  1. nu am mai urmarit cursa dupa ce l-am vazut pe doctor pe jos, era atat de rapid.. dar nah asa in curse cand mergi la limita mereu ... Omu si-a tarait boasele extrem de rapid pe circuit. Mir si Suzuki sunt bomba, daca rezolva si prima parte a cursei sau macar calificarile o sa fie un concurent serios in viitor. imi pare rau de Morbi ca a pierdut podiumul. Oricum un pilot extrem de rapid concurent serios pt Mir
  2. Bucuresti prefer predare presonala tel 0722.xx.xx.xx pret fix 50lei Pantalonii sunt folositi, sunt marimea 38, corespund marimii XS-S. - protectii pentru genunchi - mesada detasabila - 2 buzunare forontale - curea - dosul dublat - fermoare pana aproape de genunchi in partea de jos pe exterior + inchidere cu scai - elemente reflextorizante - 2 buzunare pentru adaugarea unor protectii la solduri
  3. Eu zic ca vine MM cand mai sunt 5-6 etape, face 6 victorii si castiga campionatu. Nici un pilot nu e constant. nici macar la mijlocul clasamentului... Nu stiu ce cota are MM la pariuri dar pe el as paria avand in vedere haosul din sezonul asta. o fii si din cauza ca sunt curse dupa curse, si nu au timp sa se odihneasca, dar cand ai 2 curse indentice ar trebuii sa stii ce ai de facut ...
  4. La majesty 400: ai nevoie de 2l de ulei (120lei) 1.7 pt motor, restul intra in grup, un filtru de ulei (15-20le), mai are si o sita care necesita curatarea, are 3 filtre de aer, 2 pt motor si unu pt transmisie (echivalentul a unui filtru de aer pt o moto de 600 ca si cost) cureaua se schimba la 20.000km eu am luat-o cu 250lei rolele le-am schimbat preventiv cu originale si au fost vreo 200lei mai am de schimbat discul spate caci s-a nenorocit de la vechiul proprietar care nu a curatat deloc etrierul ~350lei consumul in oras intre 4 si 5.2%, iar extraurban la mers linisit si
  5. numere exprimate trebuie sa fie niste oameni deosebiti care au facut lucruri memorabile pe pista intreaga cariera au castigat numere mari de campionate, s-au afirmat printr-un fair play deosebit sau si-au sfarsit-o pe pista... ex: Kato, Sic din istoria recenta, 46 cand va pune casca in cui. 99 n-are ce cauta si nici 27 (chiar daca a fost un pilot deosebit) sau 26 si nici 69. (parca asta era a lui Hayden) o fi acolo niste motive anume, dar voi ati exprimat niste numere care chiar nu isi au rostul de a fi retrase..
  6. @frigider se duce ca sa ajute la dezvoltare, ca stie si el ca nu o sa castige, dar cum zicea el in documentar, daca nu se bate pt victorie nu vede de ce ar continua...
  7. vine MM si ia campoionatu la cum dau astia cu mucii in fasole. Bine ca Rossi e tot mereu constant, in ritmul asta daca MM face pauza totala anu asta poate ia campionatu ca Hayden
  8. e dus filetul, au sudat piulita de ax.. astept sa ajunga mobra sa o vad si sa vad ce pot face.
  9. cred ca e pas de 1 din cate imi aduc eu aminte, este vorba de axul pinionului de atac
  10. are cineva filiere de dimensiuni mari dar cu un pas marunt? as avea de reparat un filet la o mobra care are piulita sudata ca s-a dus dracu filetul. Nu stiu dimensiunile exacte ale axului dar pasul filetului este marunt din cate imi aduc eu aminte pentru ca nu ai mult spatiu la dispozitie, ceva de genul 1 sau 0.75 Plus reparatia trebuie sa o fac pe motoreta deci tre sa inventez si o scula care sa imi permita sa fac filetul un pic mai din exterior ca in filiera clasica nu prea e spatiu destul decat daca i se scot manerele si atunci e altceva
×
×
  • Create New...