Jump to content

Cavaleru

Moderatori
  • Posts

    9,712
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 400 ABS
  • Numar Moto
    B831CAV
  • Club
    TDM Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A

Recent Profile Visitors

8,991 profile views

Cavaleru's Achievements

  1. @DKW capac universal pt spate poate, dar iti zic sigur ca nu e universal, rezervoarele spate sunt diferite ca dimensiuni, la fel si alea fata eu am acelasi lucru numai ca o conectez la compresor, si furtunasul pe aerisitor
  2. scuze, nu e ABS e airbag eram obosit cand am scris. in polistirenul din spatele barii de plastic la BMW, eu de acolo il am cand am lucrat la BMW, si cand se inlocuiau la masinile accidentate, se inlocuia si respectivul furtun cu senzori. pai tre sa imi fac capac dedicat ... e aiurea metoda propusa de tine, face sens dar nu e practica, in plus risti sa tragi aer pe langa aerisitor, e mai simplu sa tragi cu pompa de vid pe aerisitor si sa tii rezervorul de la pompa sub control sa aibe lichid. eu folosesc acelasi lichid ATE si mi-am facut un dop dedicat cu o valva de camera de bicla aia metalica complet, si am prins-o in dop si am pus 6-7cm de furtunas prin care torn fara sa fac bule in vasul rezervorului
  3. toti care au testat noile amortizoare au spus acelasi lucru, ca se imbunatateste si comportamentul pe sosea. cum am zis, se inlocuiesc amortizoarele. crezi ca daca pe un F850gs pui un set de WPuri nu o sa se modifice in bine comportamentul daca suspensiile sunt setate corect? nu am sesizat asta
  4. crezi ca masina citeste fisa tehnica si zice ca eu nu tractez mai mult decat scrie in carte. omu a testat-o cum l-a taiat capu doar ca dusterul are mai multe avantaje in fata altor SUVuri din clasa lui de pret. Garda la sol ar fii odata, greutatea redusa si platforma compacta. Sistemul de tractiune integrala e similar cu ce se gaseste si pe Vitara, doar ca e mult mai rafinat pe Duster. Mai conteaza si cursa supensiilor. Nu stiu la Vitara, dar pt duster gasesti un kit de amortizoare cu care castigi 4cm garda la sol, fara alte modificari, aducand chiar o imbunatatire a comportamentului on si off road Al meu e standard, urmeaza un carlig demontabil si ma mai gandesc cat imi va folosi sau nu inaltarea de 4cm
  5. stiti ce a declarat JM la intrarea in spital: I dont know what happend, i had new tires....
  6. da, eu zic ca Duster 3 e un upgrade fata de un Duster 2, in primul rand e superior dpdv al calitatii produsului final, ma refer aici la confortul superior al scaunelor, insonorizarea mult mai buna, ecranul navigatiei mai mare, bordul digital. Nu are decat 130 de cai versiunea 4x4 dar are in plus un sistem mild hybrid care il ajuta pe accelerari n-am carlig si nu am tractat cu ea, dar uite e un buzoian Duster MCS care a tractat cu dusterul 3, vechiul lui duster pe platforma (2000kg ish) de la buzau pana la caransebes, fara probleme. crezi tu ca asta nu o sa fie in stare sa traga o remorca cu motoreta pe ea?
  7. vrei nu vrei JM e campion mondial, tot de carton, Blana orbitoare fara pic de creier in spate. A cata oara e cand JM o comite aiurea, fortand cand nu trebuie. acum colac peste pupaza si-a mai faramat si oase... mi-ar placea sa fie aprilia material castigator, dar cred ca in 2023 au avut cea mai buna evolutie, apoi au luat-o la vale. Sau poate Ducati reuseste sa dezvolte de la an la an 2pasi in timp ce restul sunt cu cel putin un pas in urma, honda pare ca bate indarat...
  8. Adica imi place feelingul care mi-l da acel tricilindru imi place mie motorizarea aia. La fel cum imi place S1000XRul cum trage si cum franeza. altceva la el nu imi place
  9. eu folosesc furtunul de silicon, care e in bara de la masini pentru declansarea ABS. n-are moarte, e de 7 ani montat si e flexibil in continuare. le bate la fund pe astea din PVC.
  10. inca ma mir ca mai e in gp individu asta
  11. nu as recomanda solutia asta. Mai bine o pompa de vid, sa tragi din instalatie si inchizi, dar tot as prefera metoda clasica pentru finalizare dupa pompa de vid. Presiunea exercitata de pompa de frana e cea mai buna arma contra bulelor de aer. Eu am in garaj o pompa de vid ce o conectez la compresor si trage prin aerisitor. dar chiar si asa, finalizarea i-o dau manual e aplicabila la orice motoreta la care lucrezi singur. nevoia te invata sa gasesti tot felul de solutii
  12. vrea motoreta SH. E greu? Pai ce il cara in spate. Zice ca vrea touring deci mult mai practica Africana decat Tran_shlapu Mie de exemplu imi place foarte mult Tracer 900 din prisma motorizarii. Pt touring gasesc foarte buna pozitia pe africana, in plus avantajul in fata tracerului il constituie capacitatile de a merge pe drumuri proaste fara nici o greata, ceea ce la Tracer poate deveni rapid obositor
  13. Nu e greu, foloseste o coada de matura sa faci parghie folosind scarita ca sa poti apasa pedala de frana, iar la maneta, faci 3-4 manete dupa care prinzi cu un velcro maneta de frana stransa pe manson (celebra banda cu arici, cum e cel pentru cablul de la laptop), deschizi aerisitorul si il inchizi, si repeti. e mai simplu in 2 dar o poti face si singur succes! PS velcro ca e mai simplu altfel ai putea folosi o banda elasica, gen un Oring sau un inel taiat dintr-o camera de bicla, sau soricei, numai ca toci cativa facand operatiunea asta.
  14. dintre toate care le-a specificat autorul nu as alege decat Africa Twin. cea mai motoreta dintre toate esti subiectiv cu Translapul, plus ca nu e in buget. Africana face cerculete in jurului si pe offroad si pe strada, cu o singura mana
×
×
  • Create New...