Jump to content

Cavaleru

Moderatori
  • Content Count

    6,540
  • Joined

  • Last visited

About Cavaleru

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://ambulantamoto.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    cu 4 roti
  • Numar Moto
    B814CAV
  • Club
    TDM Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A

Recent Profile Visitors

3,759 profile views
  1. coanee, e vreo 1900 cel mai eftin pe mobile.de 500 adusul.. tu dc ti-ai luat kymco? 30% avansul, vine cu numere rosii, 30 zile parca termenul e maxim 2 saptamni din momentul in care dai comanda, dar poate fii si mai scurt. pt ca transporturile vin la 2 saptamani.
  2. te referi la modele cu ani de fabricatie 2017-2019 sau vorbesti despre modele cu 10-15ani vechime?
  3. Medley de la Piaggio e o alternativa interesanta dar e scump, cam ca PCXul, dar ce imi place este imensul spatiu de sub sa si intervalele de service de 10.000km. nu stiu daca e expus pe undeva ca as vrea sa il vad fizic
  4. Am fost si eu si am testat Symphony ST (Jet-ul nu este inca disponibil) am dat o tura pe baicului - electronicii, ocazie cu care am ajuns si la un 90+ pe ceas km/h Suspensia e ok, a absorbit bine asperitatile din asfalt, spatele se mai poate intari fiind reglabila pe preload. Pozitia e ok pentru mine am stat si cu picioarele pe platforma dar am folosit si pozitia specifica maxiurilor cu calcaiul in interior si varful orientat in afara scuterului. ABSul foarte tare, precum si intreg sistemul de franare, spatiul sub sa este suficient pentru o casca integrala, iar manerul spate necesita doar un mic adaptor ca sa poti pune o placa de tocase ( in functie de modeul posibil sa nu fie nevoie de adaptorul acela) Adaptoarele si topcaseurile sunt comandate si urmeaza sa ajunga in stoc pentru a intregi echiparea. Cele cateva minusuri care le-am remarcat: - desi spatiul sub sa e mare, e insuficient pentru o casca ca a mea Shark Explore-r marime L - demarajul se face parca prea lent, dar odata pus in miscare accelereaza liniar si fara sa te surprinda neplacut - iar ultimul si cel mai neplacut pentru mine care am niste probleme cu incheietura mainii drepte, cursa acceleratiei mi s-a parut mult prea mare atunci cand vrei sa folosesti instant toata puterea pe care o pune la dispozitie (posibil sa fie ajustabila) o chestie pe care nu stiu unde sa o incadrez, intervalele de service la 2500km dupa prima revizie de 500km, parca e prea mic, citeam intr-o brosura de Piaggio Medley ca are avea la 10.000km. La pretul cerut e greu sa gasesti o alternativa mai buna daca ne gadim doar la pretul de achizitie.
  5. sambata la 10 ma postez la ei in poarta
  6. ma duc si eu sambata sa testez ce au in ograda, ca nu mai pot in bucuresti cu masina...
  7. ai atentia mea, te rog detalizaza, pt ca sunt curios! mi s-a parut mai mare CB500x decat tracer 700. pt 1.71 ai mei amandoua par croite pt mine, tracerul chiar l-am barait un week-end intreg si m-a cucerit. CBul m-a facut curios
  8. nu Eru draga, Honda a facut o motoreta pentru o anumita plaja de clienti. faptul ca sunt to felul de oameni care utilizeaza motorul de pe CB500x in tot felul de conversii pe necesatile lor, nu inseamna ca Honda a dat dat-o in balarii. E clar pt toata lumea ca asta nu este motoreta facuta pt globetrotteri, cu anumite modificari poate deveni o platforma buna pt asta. Desi poti pleca cu ea si asa la drum si te vei bucura la fel de mult de calatorie. stie cineva daca poti face pe undeva un test ride cu ea? ca toate conversatiile astea m-au facut curios
  9. pe asfalt uscat si cauciucurile vechi au aderenta, care dispare cand fortezi limitele sau pe ud. verifica dotul anvelopelor, nu m-ar mira sa vad ceva de genul 1509 adica saptamana 15 din 2009:
  10. eu mizez pe cauciucuri atat de vechi incat sunt plastic sau franarea aia usoara nu a fost atat de usoara de asemenea cele 2 de mai sus se pot combina avand rezultat intalnirea cu asfaltul
  11. mergi la un electrician, sau ia manualul de reparatie si izi cice acolo pas cu pas cum sa verifici
  12. se cumpara unu nou pana nu strici si alta baterie si ajungi la costuri mai mari decat daca luai un releu nou. masoara si faze alternatorului si vezi daca scot voltajul corespunzator. iti zice manualul de reparatii cat ar trebuii sa fie
  13. din nou o dam in diverse, in sensul ca vorbim de motorete custom. care pe langa bani implica si un necesar de abilitati tehnice pe care nu sunt comune. asta va insemna ca trebuie sa apelezi la terti si de aici costul nu va face altceva decat sa creasca...
  14. majoratul filetului trebuie verificat daca e posibil, pt ca aerisitorul inchide pe con jos, iar tarozii normali au nevoie de ceva spatiu in adancime pt a face filetul
×
×
  • Create New...