Jump to content

Cavaleru

Moderatori
  • Posts

    8,003
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 400 ABS
  • Numar Moto
    B831CAV
  • Club
    TDM Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900A

Recent Profile Visitors

6,285 profile views

Cavaleru's Achievements

  1. pt cruiser choper e clar: cardan, n-ai nevoie de reactivitatea lantului, iar cureaua nu prea o gasesti pe cruisere de a2. plus cureaua e recomandat sa o schimbi cand iei cotetul ca sa stai fara griji. Cardanul are mentenata usoara Lantul necesita atentie constanta Cureaua doar sa o schimbi la timp si sa o verifici din an in paste pt uzura sau crapaturi
  2. in capul lui Q odata depasit nu avea cum sa revina .... bine ca a revenit el din pietris..
  3. Bestia a debutat in 2021 la Avintia pe un GP19, iar trecerea la Gresinia urcat pe GP21 destul de radicala schimbarea, ceea ce zice multe despre potentialul acestuia. Peco a debutat la Pramac si a avut la dispozitie mereu cea mai noua iteratie a Ducatiului probabil si ceva mai mult suport de uzina. dar nah si Morbi a fost vice pe Petronas M1 si la uzina.. jale.. revenind la comparatie Peco are 5 DNF anu asta dar mai multe victorii iar Bestia doar 4 DNF-uri, daca nu erau "ordinele de echipa" poate erau la egalitate de victorii pe mine m-a suprins foarte placut Bestia, pun de acum pariul pe el ca va urmatorul sezon pretendent la titlu, cu MM, Q si poate si Peco.
  4. pe mine ma deranjeaza, in sensul lipsei de spectacol de la cursa la cursa la varful curselor. adica in epoca lui Rossi, Lorenzo, Stoner, MM stiai ca cursa de cursa pretendetu la titlu e acolo in top se bate din toate puterile sa ia cat mai multe puncte si avea cu cine. Zici ca dupa 2020 e venit generatia snowflake si toti merg pe stilul lui Mir(hayden) ok ok, constanta aduce puncte si titlu, dar spectacolul e pe trend descendent. nici nu mai zic de toate dispozitivele astea aditionale, aripioare, blocatul suspensiei.. interzicerea lor va aduc o echilibrare mai stransa a grilei m-am uitat la cursa asta cu juma de ochi ca eram obosit si efectiv am adormit in anumite momente.. in timpul cursei, da (alt tip de gume), inainte de start nu. Bestia e la al doilea sezon la motogp pe moto de client si e pe 4 in campionat. Peco e la sezonul 2 iar comparativ Bestia e peste el daca compari primele lor 2 sezoane. Bastianini are un trend ascendent excelent. Trecerea la echipa de uzina ii va da acces la si mai multe informatii si tehnica de top. Echipa Gresini e la primul sezon cu Ducati, cu atat mai mult performatele Bestiei sunt impresionante cat despre progresele factute de pian.. nu vor fii singurii care or sa aibe progrese.
  5. spre deosebire de alte coate aici nu s-a cazut muhahahaha
  6. eu de pe filelist l-am luat si n-am avut probleme, vezi pe piratesbay, au de obicei transmisia de la bbc parca in engleza mult mai fain. revenind la cursa Eu nu inteleg o treaba, cate anvelope au la dispozitie pt un week-end? Intreb pt ca Aleix a zis ca motoreta a doua nu avea medium pe spate ca numai aveau altu.. si asta a fost unul din motivele pt ca nu a putut urca mai mult in clasamentul cursei.
  7. inconstanta la peco si lipsa de vlaga a pianului, jur de nu ma gandesc la duel la titlu intre MM si Bestie, in 2023
  8. @PzKpfW pentru ca tot week-endul a mers prost iar cursa a terminat-o pe 8... pt mine e o performanta slaba, foarte slaba cand te bati la titlu mondial, indiferent ce face principalul contracandidat.
  9. ca sa vina sezonul viitor cu moral si un plus psihologic peste Peco. eu ma declar placut suprins de MM. nu ma asteptam sa fie demonu atat de sus, iar la final de cursa nici nu parea terminat/epuizat 18 puncte nu-s multe, cade Q si Peco cel putin locul 2 si gata, a disparut diferenta dar spre deosebire de Peco, Q nu prea cade, are doar 2 DNFuri parca fata de 6 ale lui Peco si totosi Peco e cel care sufla in ceafa lui Q. Cursa slaba pt amandoi oricum. Ce franare a avut BB pt a lua locul 2, motoreta pe diagonala...
  10. @B.B. @frigider da, eu am zis pe topicul de la Aragon ca nu se lasa mana din gaz, instinctul se pare ca dicteaza altceva.
  11. e vorba aia: "cand esti prost mai si semnalizezi!", fix asa si cu raspunsul tau ca noi habar n-avem si ca tu zici ca acel cotetz se poate face cu 2000euro. ti-au raspuns oameni cu experienta, ceea ce tu n-ai si dupa cum raspunzi nici habar de ce vrei nu ai. fac pariu ca iti scoti cu surubelnita ochii daca pui mana pe ea sa incerci sa repari ceva
  12. eu zic sa revii cu picioarele pe pamant, ce visezi ca vrei tu nu-ti face nimeni cu mai putin 8000euro asta daca ai noroc. vrei un scrambler misto, uita-te la Moto Morini 1200 Scrambler mai pune, mai pune, evacuare modificata sau inlocuita presupune si verificat si refacut carburatoarele... refacut cablajele electrice sa ascuzi totu frumos modificat rezervorul sau pus altul nou, vopsit si ala..
  13. monteaza astia toate prostiile pe cotetze... miss the good old days. fara aero era altceva Motoreta nu vrea sa se desparta de MM
×
×
  • Create New...