
andreiandrei53
Membru-
Număr conținut
30 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Carnet moto din
2016
-
Motocicleta
BMW R1200GS
-
Numar Moto
B 92 MXS
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda Transalp 650, BMW R1200GS
Vizitatori Recenți Profil
422 citiri profil
andreiandrei53's Achievements
Newbie (1/14)
-
Rare
-
Rare
-
-
-
Recent Badges
-
Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba.
-
Nu ma plictisesc cu banii in portofel, asta e clar. De aia intreb de ceva in format electronic. Sigur are cineva, nu știu insa cine e dispus sa dea cu share. Pe hârtie il am deja, a fost inclus in pretul motoretei, din pacate nu cunosc germană. Mai am si CD-ul, ala e in engleza, dar nu cred ca il pot pune pe telefon sau tipari....nici nu m-am uitat sincer.
-
Salut din nou! Pe un GS 2013+, se poate monta o cutie topcase Vario de pe un GS 2008? Exista o placa adaptoare intre acestea care sa permita aceasta combinatie? L.E.: Deasemenea, eu pe GS 2008, de ce am nevoie ca sa montez un Givi TRK 52? E suficienta o placa universala GIVI cu monokey precum: https://www.amazon.co.uk/Givi-E251-Universal-Monokey-Plate/dp/B00FYOQB5A ? Placa mea actuala + rack-ul, arata asa: https://www.bobsbmw.com/store/product/bmw-vario-top-case-mounting-plate-kit-r1200gs-thru-2012
-
e mobra barca in majoritatea pozitiilor in care ma joc cu setarile, mai putin cea in care reglez de la valva de jos spre unul din capetele reglajului, caz in care nu mai sare ca mingea dar nici nu prea mai revine - deci in cateva comprimari succesive, am sanse sa ajung in capat de cursa => suspensia complet comprimata (revine, dar mai incetisor...poate ma mai joc pe la surubel...cu sfertul de tura deja, sau poate chiar mai fin). Deci nu mai sunt alte reglaje la amortizorul standard de pe GS in afara de cele 2 de care am amintit eu? (valva de jos si rozeta din dreapta).
-
Salutare, Am apucat aseara sa ma mai joc la reglajul amortizorului spate si am invatat ca: - rotita din lateral dreapta imi regleaza inaltimea motoretei - banuiesc ca asta se face prin comprimarea/decomprimarea arcului. - jos de tot, la prinderea de bascula, exista un surubel care regleaza o valva la interior. Mai umblasem la ea, insa fara efect. Acum am umblat din nou si am dus-o in ambele extreme. Pe una ramane barca motoreta, pe cealalta revenirea amortizorului este mult intarziata (posibil la denivelari repetate se comprima arcul de tot). Nu ar trebui sa pot regla amortizorul si la compresie? Mi se pare ca se comprima prea usor......poate mai trebuie sa studiez problema. Dar dupa comprimarea asta rapida, ce pot face eu ca sa mai elimin din efectul de barca, este sa inchid acea valva astfel incat sa anulez din acel balans. Insa nu sunt convins ca e ok asa, daca incasez 3-4 gropi si amortizorul nu are timp sa revina e nasol, nu mai punem la socoteala ca mai iau si pasager. Este normal modul acesta de functionare? Mai exista si altceva de setat?
-
De la Wilbers, cu ceva reglaje vad conform sugestiei lui Gabyshor: https://www.wilbers-shop.de/en/Motorcycle/BMW/R-1200-GS-R12/shock-absorber-type-640-Road.html?year=2008 Este echivalent cu ce spui tu? Eu ca si greutate, as calcula asa: - Eu + sotia + echipament protectie 200 kg. - bagaj ...35 de kg. Cred ca deja am depasit sarcina utila a motoretei....dar cine nu o depaseste in 2? Intre timp am discutat si la Rams, inteleg ca ma costa reconditionarea amortizorului actual 1300 de lei.
-
Ideea ar fi ca ce mi-as dori eu, este ca in momentul in care ma duc cu moto la service pt reparatie, sa am deja solutia cea mai buna aleasa si sa stiu clar cat ma va costa, intrucat abia am luat moto si sunt cu bugetul f stramtorat. Acum, inteleg ca intre ce vreau eu si ce se va putea e f posibil sa fie diferente mari. Faptul ca lucreaza acest George acolo....nu imi dau seama ce avantaj aduce, daca vorbim despre a comanda un Wilbers nou. Montajul il face in pricipiu oricine. Daca se pune problema sa il reconditionez....suna interesant, dar depinde si de cost/rezultat. Oricum, foarte interesante informatiile oferite, multumesc.