Jump to content

andreiandrei53

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About andreiandrei53

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    BMW R1200GS
  • Numar Moto
    B 92 MXS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Transalp 650, BMW R1200GS

Recent Profile Visitors

145 profile views
  1. Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba.
  2. Nu ma plictisesc cu banii in portofel, asta e clar. De aia intreb de ceva in format electronic. Sigur are cineva, nu știu insa cine e dispus sa dea cu share. Pe hârtie il am deja, a fost inclus in pretul motoretei, din pacate nu cunosc germană. Mai am si CD-ul, ala e in engleza, dar nu cred ca il pot pune pe telefon sau tipari....nici nu m-am uitat sincer.
  3. Salut, Un manual pt GS 2008, in engleza, are cineva in format electronic? Eu am doar varianta tiparita in limba germana. Multumesc.
  4. Salut, Am de vanzare un set de cutii laterale GIVI E360, aproape noi, utilizate in 2 iesiri pe un Transalp 650. Am schimbat motoreta si acestea nu s-au mai potrivit. Au mai putin de 1 an vechime, prinderea este monokey. Vin cu cele 2 seturi de chei originale. Se pot vedea in Bucuresti, zona Dristor/Baba Novac. Poze pe anuntul OLX: https://www.olx.ro/oferta/givi-e360-ca-noi-sidecase-cutii-laterale-moto-IDcBgxH.html Ma puteti contacta la nr. 0741 088 360, poze la cerere pe whatsapp.
  5. Unde gasesc si eu o priza cu iesire USB/auto, pret decent? In mod normal as lua de pe aliexpress, dar nu mai e timp (nu ajunge in 3 saptamani). Am nevoie de fast charge (9 sau 12v).
  6. Eu vreau suportul original, ca sa pun adaptorul, ca sa pun telefonul. Am luat acum o sapt pt cineva un navigator vi, dar a fost 2150 de lei....prefer telefon de banii astia. Respectivul luase pt ca avea bordul in mile si voia afisaj cu km. Gps-ul asta de la Garmin, ii indeplinea si treaba asta.
  7. Chiar asa, suportul original pentru Navigator, se poate pune pe modelul 2008? Se gaseste pe piata SH asa ceva? Unde se conecteaza si ce functii ofera? Inteleg ca pe modelele LC se conecteaza GPSul (BMW Navigator) la computerul motoretei.
  8. Salut! Am facut acelasi lucru pentru roata spate a transalpului 650 ce l-am avut, aici in RO, a fost 150 de lei acum 3 ani. De ce ai platit asa de mult? Diferenta e justificata de "restaurare"?
  9. Salut din nou! Pe un GS 2013+, se poate monta o cutie topcase Vario de pe un GS 2008? Exista o placa adaptoare intre acestea care sa permita aceasta combinatie? L.E.: Deasemenea, eu pe GS 2008, de ce am nevoie ca sa montez un Givi TRK 52? E suficienta o placa universala GIVI cu monokey precum: https://www.amazon.co.uk/Givi-E251-Universal-Monokey-Plate/dp/B00FYOQB5A ? Placa mea actuala + rack-ul, arata asa: https://www.bobsbmw.com/store/product/bmw-vario-top-case-mounting-plate-kit-r1200gs-thru-2012
  10. e mobra barca in majoritatea pozitiilor in care ma joc cu setarile, mai putin cea in care reglez de la valva de jos spre unul din capetele reglajului, caz in care nu mai sare ca mingea dar nici nu prea mai revine - deci in cateva comprimari succesive, am sanse sa ajung in capat de cursa => suspensia complet comprimata (revine, dar mai incetisor...poate ma mai joc pe la surubel...cu sfertul de tura deja, sau poate chiar mai fin). Deci nu mai sunt alte reglaje la amortizorul standard de pe GS in afara de cele 2 de care am amintit eu? (valva de jos si rozeta din dreapta).
  11. Salutare, Am apucat aseara sa ma mai joc la reglajul amortizorului spate si am invatat ca: - rotita din lateral dreapta imi regleaza inaltimea motoretei - banuiesc ca asta se face prin comprimarea/decomprimarea arcului. - jos de tot, la prinderea de bascula, exista un surubel care regleaza o valva la interior. Mai umblasem la ea, insa fara efect. Acum am umblat din nou si am dus-o in ambele extreme. Pe una ramane barca motoreta, pe cealalta revenirea amortizorului este mult intarziata (posibil la denivelari repetate se comprima arcul de tot). Nu ar treb
  12. De la Wilbers, cu ceva reglaje vad conform sugestiei lui Gabyshor: https://www.wilbers-shop.de/en/Motorcycle/BMW/R-1200-GS-R12/shock-absorber-type-640-Road.html?year=2008 Este echivalent cu ce spui tu? Eu ca si greutate, as calcula asa: - Eu + sotia + echipament protectie 200 kg. - bagaj ...35 de kg. Cred ca deja am depasit sarcina utila a motoretei....dar cine nu o depaseste in 2? Intre timp am discutat si la Rams, inteleg ca ma costa reconditionarea amortizorului actual 1300 de lei.
  13. Lucian, Ce model de Hyperpro ai? L-ai luat pt DL650 sau tot pentru un GS? Cat a costat? Esti multumit de cum functioneaza?
×
×
  • Create New...