Sari la conținut

dmt_ctl

Membru
  • Număr conținut

    258
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    23.11.2006
  • Numar Moto
    PH69 C U M

dmt_ctl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. intradevar asta a fost problema.in momentul in care am demontat carena din fata am deconectat si acest senzor si nu mi am dat seama.multumesc mult de tot pentru ajutor!
  2. Salutare tuturor. Motocicleta: Honda cbr f4i an fab 2003, 43000 km. Problema: in urma unor intamplari a trebuit sa dau jos carena din fata cu tot cu far si carena laterala stanga. daca tot am ramas fara carene la motocicleta am zis ca ar fii bine sa curat si lantul.l am curatat am dat capacul jos de la pinionul mic,am mai mesterit eu ce mai aveam pe la ea, si dupa ce termin zic sa o pornesc un pic. cand pun contactul si dau la automat nu porneste.am sesizat faptul ca in momentul in care pun contactul nu se mai aude bazaitul de la pompa.am luat la verificat mufele, am verificat sigurantele de sub sea,cele doaua relee(le am inversat intre ele) si tot nimic.nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. pana in acest moment nu am avut nici un fel de problema cu ea, pornea la sfert,se tura cum trebuia; cu o zi inainte am venit cu ea de la Bucuresti. ce poate avea?? rog pe cei care au mai avut aceasta problema si au rezolvat sa mi spuna si mie cum. Multumesc anticipat!
  3. honda F4i nu are indicator de benzina.ceea ce iti indica tie in momentul cand pui contactul este nivelul rezervei.daca esti un pic atent deasupra gradatiilor si scrie RES sau ceva de genul asta
  4. cine are un program de modificat poze si imi pozate modifica si mie cele 2 poze de mai de jos?...as vrea sa`mi fac capota neagra la masina...cu capacele negre...iar la faza scurta xenon...nu stiu cat de bine ar pica capota neagra de`aia as vrea inainte de tot sa fak o mica simulare...deci cine are porgram si crede k ma poate descurca si pe mn il rog sa incerce...multumesc anticipat
  5. http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=50146 ...imi vand scuterul...daca e interesat cineva...ast un semn...
  6. daca da cineva comanda sa ma anunte si pe mine...vreau si eu niste role malossi de 3,5 gr sau 4 gr.
  7. yo am dat 7,5 lei pe el...aku depinde si d eunde il iei:P
  8. pey e normal...alternatorul nu`i suficient de puternic pentru a aprinde becuri mai puternice decat ce ai tu acum pe scuter...
  9. pey nu fii asa sigur ca nu patesti nimic la instalatie...ce putere are becul?yo am pe scuter 55w/65w....si mi`a fst cam frica knd l`am pus sa nu`mi ard instalatia dar nu s`a intamplat nimic...yo zic ca la tine ar fii de preferat cand mergi cu muzik pornita sa nu ai farul aprins...sa nu fie prea mare sarcina pe instalatie si daca n`ai siguranta sa ti`o arda.
  10. allea de ti`ai pus nu cred ca sunt becuri de xenon...nu merg puse fara instalatie...ce ti`ai pus tu sunt defapt niste becuri albe(imitatie de xenon).de`alea am si yo la scuter si e diferenta sesizabila intre ce a fost si ce`i aku...
  11. da hotii astia vad ca n`au gusturi rele delok...cre k ti l`a filat ceva timp pana a vazut cum sta treaba...casco aveai la el?poate totusi il recuperezi k prea ai muncit destul pentru el...bafta
  12. am si eu o intrebare....as vrea sa`mi cumpar de la cineva un multivar malossi...intrebarea mea este:dupa ce il montez o sa am diferente apreciabeile in comportamentul scuterului...aici ma refer la un demaraj mai bun si de ce nu si o viteza mai mare...merita investitia? PS:eu acu la variator am totul stok in afara de curea(care`i malossi din kevlar) si rolele care sunt de 7 gr(si daca iau mutivarul o sa le skimb cu unele mai usoare) PS2:am inteles de la cineva ca pentru a avea un randament cat mai bun rolele trebuiesc combinate...adica pui 4 riole mai usurele(4gr, 3,5 g ,etc) cu 2 mai grele...este adevarat? vreau sa`mi raspunda cineva care chiar a modificat ceva la variator nu din auzite...multumesc
  13. am si eu o intrebare....as vrea sa`mi cumpar de la cineva un multivar malossi...intrebarea mea este:dupa ce il montez o sa am diferente apreciabeile in comportamentul scuterului...aici ma refer la un demaraj mai bun si de ce nu si o viteza mai mare...merita investitia? PS:eu acu la variator am totul stok in afara de curea(care`i malossi din kevlar) si rolele care sunt de 7 gr(si daca iau mutivarul o sa le skimb cu unele mai usoare) PS2:am inteles de la cineva ca pentru a avea un randament cat mai bun rolele trebuiesc combinate...adica pui 4 riole mai usurele(4gr, 3,5 g ,etc) cu 2 mai grele...este adevarat? vreau sa`mi raspunda cineva care chiar a modificat ceva la variator nu din auzite...multumesc
×
×
  • Creează nouă...