Sari la conținut

BaresiK

Membru
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    baresi0904

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti, Ploiesti
  • Carnet moto din
    07/07/2007
  • Numar Moto
    PH-09-GRS
  • Club
    -

BaresiK's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Chitrosi nechitrosi , nu toti au 150 E sa dea pe un cauciuc nou de spate.Asta e realitatea.Si cand nu ai bani de unul nou ce faci, stai si te uiti la ea sau ii pui unu sh ???
  2. Pai da ca sunt ieftine in provincie.... in Bucuresti cer la jumatate din pretul de nou.....
  3. Pai imparte si cu noi tehnologia furata....sau asta e (cea pe care o descrii) ?
  4. Multumesc mult de link.Chiar merita timpul acordat citirii.Si dupa citire iesi doctor in cauciucuri.
  5. Corect dar aici vorbim de mai mult de juma de decibel ca ideea e sa te faci auzit deci vorbim de cateva zeci de decibeli in plus.
  6. Merge schimbat dar nu se recomanda pentru ca ar influenta negativ franarea.Era pe aici un topic in care se discuta aceasta problema.Si se ajunsese la concluzia ca ar trebui schimbate amandoua, desi iesi mai scump este mai sigur asa mai ales ca sunt marci diferite deci nu au aceleasi caracteristici (in afara de faptul ca ar fi amandoua pentru gixxer)
  7. Pai si e precizata undeva limita in db pentru fiecare tip de vehicul in parte sau macar e data vreo limita ?
  8. Problema e sa nu iti creasca peste 100.90 e o temperatura normala pentru traficul de oras si in conditii mai brutale de exploatare.
  9. Ar trebui sa dai si tu mai multe detalii.... adica iti ajunge la 90 si ce se intampla ? nu iti porneste ventilatorul ? Eu cred ca porneste din moment ce nu mai creste si da este o temperatura normala in conditii de trafic urban cu aceasta conditie: sa porneasca ventilatorul.In plus pentru a asigura o racire eficienta e bine sa verifici si tu lichidul de racire sa vezi cam ce concentratie de antigel are si daca mai e in stare buna.O concetratie mare de antigel asigura o mai buna racire a motorului datorita proprietatilor termice mai bune decat cele ale apei simple. Cauta si tu un manual si vezi ce iti zice acolo, adica la ce temperaturi terbuie sa fie motorul pentru o buna functionare. Cum adica nu iti arata ce temperatura ai si apoi trece pe rosu ? Sare asa pur si simplu ? Inseamna ca e defect sau ceva blocheaza acea sonda de temperatura.Iti cupleaza ventilatorul ca e un detaliu important pe care nu il precizezi.Aceeasi sugestie ca si mai sus: verifica lichidul de racire ca poate din aceasta cauza se incalzete asa repede desi nu e anormal in conditii de trafic urban in zile calde, mai ales la vitezane care din cauza carenelor nu se ventileaza bine in oras la 20 - 30 Km/h
  10. BaresiK

    SMAEB 2008

    Cel mai usor iei autobuzul 335 de la intersectia Lizeanu ( 5 min de mers pe jos de la obor te poate indruma oricine) si cobori la Piata Presei (linie directa)
  11. Un filmulet foarte instructiv.Frumos ar fi sa fie primul dintr-un lung sir care ar putea continua cu: 1."Limitarea la cei 25 - 30 Kw in primii doi ani: necesitatea respectarii acestei legi" 2."Necesitatea inscrierii vehiculelor pe doua roti in vederea circulatiei pe drumurile publice" 3."Respectul in trafic: moto vs. auto'' 4."Ignoranta Politiei si a autoritatilor face victime'' 5.''Scoala moto in Romania si examenul moto sau dispretul pentru viata viitorilor motociclisti" Si tot asa ... Lista e foarte lunga.
  12. BaresiK

    SMAEB 2008

    Ce vrei frate, vor oamenii motoare mai noi si e pacat sa nu traga sa ia cat mai mult pe astea vechi si sa puna diferenta cat mai mica.... Si eu caut motor si nu cred ca am vazut 10 motoare la preturi decente si mai sunt si aia care aduc de afara, au niste preturi, isi pun si 1000E la un motor desi le aduc cu TIR-ul si nici nu stii ce iei de la ei.Poti sa iei o teapa crunta si dupa stai si plangi dupa bani.
  13. Cu placere!Bine ca ai facut-o! Acum poti sa te plimbi linistit. Asfalt uscat!
  14. Salut! Probabil tu ai mers cu luminile aprinse si avand contactele imperfecte la baterie, alternatorul nu a mai incarcat-o si luminile ti-au consumat bateria, din aceasta cauza iti si cadeau ceasurile si indicatoarele pentru ca nu iti mai dadea curent (facea '' frana de motor" de fapt se oprea motorul dar iti pornea repede pentru ca aveai viteza si pornea ca si cum ai fi impins-o).Ti-am zis si fata in fata ca daca ti-a pornit impinsa inseamna ca nu ai alta problema (ai vazut ca a pornit destul de usor cand ai bagat-o in viteza ) .Ai putea totusi sa verifici daca iti incarca bine alternatorul, sa verifici bateria cu un amperemetru si eventual sa o pui la un redresor daca nu e incarcata bine. P.S. Vad ca esti nou pe forum asa ca iti dau un sfat dar sa nu te superi pe mine incearca sa scrii mai corect ca baietii, daca vad ca scrii asa nu iti raspund sau te iau la misto chiar daca ai o problema serioasa. Bafta si poate ne mai vedem pe motoare!
  15. Merci, sunt tare ce sa mai zic ... Atunci asa ramane, domnisoara.
×
×
  • Creează nouă...