Jump to content

ro_GPS

INACTIV
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About ro_GPS

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.furat.ro/
  • Yahoo
    ro_gps

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1992
  • Numar Moto
    B 03726

Profile Fields

  • Interests
    prevenirea si recuperarea moto furate
  1. BUNA,VREAU SA VB SI EU CU TINE IN LEGATURA CU ACCIDENTUL DE PE SPLAIUL INDEPENDENTEI,NR DE TEL ESTE;0768814602,MULTUMESC!

  2. ;) "La multi ani!" sanatosi si frumosi!!!
  3. Poate ca nu erau 132,... km/h insa sigur erau peste 100 mai mult ca sigur si era cu accelaratia la max , mica portiune care s vede motocilistul pe camera era in plina acceleratie dupa schimbarea intr-o treapta inferioara si s-a simtit auzita cresterea turatiei intr-un mare fel de copetitie , si chiar in culmea turatiei s-a produs impactul. Daca urmaiti filmul veti vedea cum cateva persoane atrasi de turatia excesiva , au iesit din curte sa vada ce bolid va trece inainte de accident cu o secunda , precum si viteza medie a masinilor care circulau spre Grozavesti care clar jumate din ce a motociclistului care se ducea pe jos din inertie , in franare totusi. Cei care au cu ce stiu cu cat creste viteza de la 70-80km/h in 100m cu acceleratia la max? eu n-am asa ca nu stiu atat din cate mi-am dats eama cu vreo 40km/h fara sa numar pixeli ca mi-a vajait prin ceafa . Undeva inainte de mom T0 a foast o pauza pentru schimbarea vitezei , de unde s-a accelerat blana , vedeti viteza cu care intra in camera dinspre cotroceni si viteza cu care iese inspre grozavesti
  4. Daca n-ai inteles ca ce am vrut sa subliniez . Este faptul ca motociclistul ar fi putut preveni mai mult acest accident decat amaratul ala cu matizul care chiar n-avea cand sa mai vada un motor la peste 100km/k din spate in unghiul mort . Depasirea era facuta pe axul drumului in unghiul lui mort , nici n-a iesit mai mult de 30-40cm in afara benzii in momentul impactului . avand in vedere circulatia destul de tampita in intersectia respectiva datorita vitezei aberante cu care se circula atat la masinile care vin din fata cat si la cele care vin din spate . Poti sa te dai si cu 200km din partea mea insa s-ar putea sa zbori mult mai sus , vino la locul accidentului sa vezi traficul si nebuni care ii dau cu 200 printre masini , crede-ma ca nu mai consider soferii de la volan vinovati. Asa va fi vinovat si ca ii cade un avion in cap. Da e de vina legal matizul.... insa soferul n-a avut nimic ... si motocilistul putea sa previna Cum? : sa nu mearga cu peste 100km/h , sa pastreze o distana laterala suficienta , sa nu forteze depasirea a inca unei masini cand ii venea o alta masina din fata , sa reduca viteza cand a vazut semnalizarea celui din fata ca poate ala e chior si nu se uita in spate . Cu ce te incalzeste ca face ala cu matizul puscarie? mai sunt inca cel putin 2 milioane ca el , in lei noi. Daca ai vedea inregistrarea in varianta initiala ai vedea ca nu avea cand sa vada motociclistul vorbim din punct de vedere practic si nu al vinovatiei legale . Exact regulile pe care le impartasesti si tu altora: 1. Asigura-te - spate si fata 2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic 3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai 4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor 5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea 6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei 7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit a fi vazut in oglinzi 8. Nu tasni la stop -arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii ?) si dreapta. 9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat 10.Nu depasi cand ai Peco, etc pe stanga - cel depasit poate vira peste tine 11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii 12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt 13.Nu croseta printre masini in mers 14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba ! 15.La stop, daca e posibil pozitioneaza-te in fata masinilor, astfel eviti sa vireze peste tine si esti vizibil. Nimeni nu e mai presus de lege ! Toti avem aceleasi drepturi si obligatii.
  5. Avand in vedere ca am fost de fata la producerea accidentului pot sa va spun ca vina legala ii apartine in totalitate matizului , insa orice om normal cu cap nu poate sa prevata o depasire de coloana pe contrasens a unui motociclist , pote se supara unii , mai mult de cat inconstient . Omul semnalizase demul intentia de a vira la stg si mai mult de 10km la ora nu avea , insa a inceput manevra de viraj la stg mai repede decat a calculat motociclistul , care initial a incetinit la vreo 50m , dupa care a schimbat in treapta inferioara si a accelerat puternic ca au intors toti capetele sa vada cine e nevosul. O accelerale dusa la extrem care a coincis aproape cu impactul care cred ca s-a produs la o viteza a motocicletei de peste 100 km/H , iar matizul sub 20 km/h , diferenta fiind de peste 80km/h la impact . De mentionat ca l-a salvat casca in primul rand ca a dat si cu capul in stalpul din stg spate al matizului , iar in urma infundarii usii din spate cu genunchiul , muchia usii din fata i-a accidentat destul de grav piciorul , sectionandu-i piciorul stang destul de tare, o genunchera intradevar i-ar fi salvat piciorul daca avea. In rest a fost un adevarat profesionist , daca nu a fost o o intamplare , intrucat s-a lasat pe partea dreapta si pozitionandu-se pe spate unde l-a salvat rucsacul, ca un adevarat cascador si dand drumul la motor care probabil in urma impactului i-a ramas maneta de acceleractie blocata la maxim unde si era in acel moment. Acest accident ar fi putut fi evitat daca : 1. matizul se asigura temeinic , insa si acesta se grabea sa efectueze virajul la stg constrans de masina ce venea din fata si orice sofer ar fi facut acelasi lucru , deci n-as vrea sa fi fost in pielea lui. 2.rider-ul avea atata minte sa nu forteze o depasire atat de periculosa cu un act de bravura care putea sa-l coste viata si din cate am auzit de la mama acestuia nu e la prima tentativa "de suicid", avand si alt accident in trecut destul de grav. Concluzie: OCHII MARI si lasati viteza in trafic . Si eu sunt pe 2 roti mai mici desi nu prea pot depasi 90km/h insa depasesc cu frica orice autovehicul , prefer pe 2 roti sa ma feresc de cei din fata decat de cei din spate si asta deoarece sunt sofer de mult timp si stiu ca nu poti fi atent tot timpul in spate pe nebunia care este pe strada si toti din fata ta ii apauca sa faca te miri ce in timp ce vb la tel. Cateodata imi este greu si mie care ma consider un sofer cu f multa experenta si ma intreb cu supravietuiesc majoritatea afonilor in ale volanului , simplu conducand eu sau altii care citesc mai prudent, atat automobilisti cat si motoristi. Incerc prin acest post destul de lung sa atrag atentia atat soferilor sa caste ochii de 2 ori ,cat si motociclistilor sa aibe mare grija si sa se se asigure pe cat poate ca cel din fata le-a simtit prezenta in vreun fel, altfel ii poate costa viata si nu conteaza cine a fost de vina. Consider ca un conducator atat auto cat si moto este nevinovat doar ataunci cand sta pe loc si altul il loveste. In rest un orice conducator auto-moto este vinovat ca nu a putut evita un accident indiferent din vina cui
  6. Chiar draga Dodo, la 18 ani arati cam de 25 , oare la 25 cat au fetele din poza de cat o sa arati? nu zic ca esti cam trecuta pt 18 ani si sti sa postezi degetul lala a gura chiar la poza de profil...Ma mir ca n-au bagat sacalii astia de seama pana acum. Nu sunt nici fotograf , nici n-am prelucrat pozele si nici n-am cine stie ce aparat foto. N-am vrut sa le laud pe acele fete si nici sa le fac de ras , am postat niste poze mai altfel decat fetele uzuale obosite , si pe care le-am vazut destul de des la toate expozitiile din ultimii doi ani , poate cautati si niste poze prin click sau can-can cu Crudutza la piata , netunata cu 3 kg de farduri si fara luminile bine calculate ale reflectoarelor. Oricum s-a dovedit inca odata natura salbatica a barbatilor si nu numai , iar parerea mea este ca ramane valabila zicala cu strugurii. Aproape toti care treceau prin fata standului salivau sa faca o poza cu ele , din pacate putini au reusit ca erau trasi de lesa de cate o stramba sau , mai mult, luau cate o palma dupa ceafa sa se miste de acolo mai repede . Si daca erau asa nashpa de ce dracu se aplecau toti sa vada ce culoare sunt chilotii? Deci...STRUGURII....rautaciosilor
  7. Un spectacol cu bani putini , organizat pe bani putini , asa cum are romanul in asa vremuri . Multe firme au participat de dragul de a fi acolo pentru voi , cu cheltuieli destul de mari in comparatie cu beneficiile obtinute, de regula, la un astfel de salon in vremuri normale. Oare stie vizitatorul ce costuri are organizarea unor astfel de evenimente , cat costa un mp de stand si ca nu are loc sa probeze jacheta ?, mai mult decat chiria magazinului pe o luna pentru 2 zile de targ, + mutatul bagajelor, hostess-ele , protocolul etc? Parca nici fetele de pe motoare nu mai zambeau ca altadata ....credeti ca ele nu simt criza prin buzunare? A fost , in schimb un succes total pentru vanzatorii de mici cu fum inclus si 5 lei cafeaua la pahar de plastic sau hartie , preturi de mall la iarba verde Noroc cu politista ca a trecut timpul mai placut........
  8. MCN e putin DUS dintre noi si are ceva cu toata lumea , mai ales daca vrea sa faca profit, mai ales cu mine>>> Tin sa dau definitia activitatii principale a unei societati comerciale : obtinerea de profit . Daca pretul de cumparare este mai mare decat cel de vanzare cumulat cu cheltuielile atunci este ori o societate de binefacere , o asociatie non profit , o fundatie , etc nu o societate comerciala. Aceleasi posturi le-a pus pe toate forumurile ca sa-mi faca rau mie , n-am timp de tampenii , ca dovada a abia acum am apucat sa citesc aici ce se discuta de 2 luni deja si cred ca nici nu intram dca nu vedeam ca jumatate din traficul de pe website-ul meu e generat de motociclism.ro . Cred ca ar trebui sa priceapa odata ca ce vede MCN pe diverse site-uri chinezesti sunt in mare parte piraterii dupa alte marci de renume sau originale si de calitate (chiar si la ei in China) Nicaieri in nicio economie sanatoasa ( macar la minte nu pot exista preturi de 2-3 ori mai mari aiurea , e clar ca ceva nu e in regula . Daca toata lumea vinde cu o marja de ex de 8-10 lei si vine unul care vinde acelasi lucru cu 3 lei e clar ca ceva e putred acolo si ceilalti continua sa vanda cu 8-10 lei ) Astfel ce a vazut pe un site de tipul alibachina este un produs tracker GPS AF-10 si costa 90 EUR chiar si in Romanica si i-am propus chiar si o reducere ) TVA-ul poate multumesc clientul , iar un alt aparat care arata identic pe exterior AF-10X , intrucat aceiasi producatori folosesc aceleasi carcase gata fabricate are in plus in afara de calitatea componentelor : alarma cu senzor pe 2 axe ca si alarmele Scorpio , modul de incarcare micro integrat , memorie flash de 4 Mb pentru memorarea pozitiilor pierdute , software mult avansat si posibilitati reale de monitorizare prin internet , posibilitatea afisarii pozitiei direct pe telefoanele cu internet, calitatea acumulatorului , etc aduc acelasi aparat , identic optic la exterior de altfel, la aproape 80% in plus . Il sfatuiesc sa cumpere in continuare de la buticarii chinezi care garanteaza durata de functionare a unui tracker de pana la 40-50 ore , eu am testat de 3 ani toate modelele de pe piata si nu depasesc 10-16 ore in funtionare , nici nu au cum functionand cu un acumulator Li-Ion de 3.7V si max 1000mA , este exact ce specifica firmele care se respecta la un telefon de calitate adica pana la 7 zile in stand-by si 3-4 ore in convorbire , cam asa stau lucrurile si aici ... nimeni, nici un vanzator nu scrie cat tine acumulatorul in functionare...Am reusit sa fac un sistem sa tina 5 zile cu 8 (OPT) acumulatori in paralel . Este si normal atata timp cat un tracker GPS este compus prin combinarea unui modul de telefon GSM cu un modul de pozitionare GPS , iar modulul GPS care este tot un emitor -receiver si disipa o energie destul de mare prin antena pentru emisie si receptie catre sateliti , care sunt putin mai departe decat antenele GSM montate peste tot imprejur, iar ambele module functioneaza cu acelasi acumulator amarat de telefon de 3.7V si cca 1000mA. E la mintea cocosului ca daca ar exista asa ceva ar fi deja pe piata telefoane minuscule GSM care sa poata functiona fara reincarcare 5 zile in convorbire continua. Un alt exemplu consta in oferirea gratuita a unui software de monitorizare care nu este decat o mare teapa , nu e nicun software , este o interfata grafica de introducere manuala a locatiei GPS in locul introducerii directe a adresei sau locatiei GPS in casutele dedicate acestui lucru de pe harta Google. Aceste lucruri le aflati dupa ce le cumparati , cine a vazut pe site-urile de mokazii vreun manual detaliat care sa explice functionarea produselor? corespund intotdeauna descrierile acelea cu aparatele complexe electronice atunci cand puneti in final mana pe ele ? Au mai fost acuze ca sunt firme mai serioase care investesc in publicitate si ca pun un banner pe cate un site , da aceasta reclama costa cam 100EUR/luna pentru fiecare site in parte , nu mai vorbim de targuri si expozitii unde tarifele ajung in Romanica la cca 20Eur/mp pentru 2-3 zile de expozitie , ca firmele cu sediu si magazin in Romania mai dau si garantie si ca din pacate o mai si respecta si mai exista si cate o uscatura , in marja de cca 5-10% pe care le suporta tot importatorul si pentru care plateste TVA-ul si taxele vamale de cand intra in tara , iar ca sa le trimiti inapoi de multe ori costa mai mult decat face ( transport tur-retur acolo in China atat din cauza transportului cat si din cauza formalitatilor si comisioanelor vamale) Asa ca il sfatuiesc pe domnul asa nervos care nu ii mai ajunge CAPS-l , slava Domnului ca e limitat la 72 sa comande in continuare de pe site-urile de mokazii din lume intrucat putinele aparate pe care le-am trimis inapoi cu diverse probleme se revand la preturi de dumping de catre angajatii firmelor respective prin alte firme fantoma de familie, sau acolo se vand produse depasite moral sau tinute mult timp in depozite si nevandute. Ca un calcul simplu datorita profitului mic , credeti sau nu, reinvestit in oferirea unor servicii de mai buna calitate si a legilor micului Boc am avut profit doar in trimestrul 1 al anului 2009 si inceputul trimestrului 2 , urmand ca spre sfarsitul anului sa investesc in aceste lucruri , am ajuns sa platesc un impozit de 32% DA 32% , dublul lui 16% care ar fi normal, + taxe vamale + TVA + salarii+ telefon , server , etc cu 100% adaos comercial iesi in Romania pe minus daca afacerea este legala asa cum este in cazul meu . E simplu cum spunea cineva mai sus ca aduce prin posta ca persoana fizica , ca poate il iarta vamesul , ca nu plateste nici taxe si impozite , ca nu plateste salarii si chiar si asa spunea ca 100% este un adaos decent . By the way il astept sa ma si bata ca asa m-a amenintat pe un alt forum pro-moto ca a gasit adresa pe site-ul firmei .Aici vad ca trebuie sa bata destul de multi .....Noi ne pazim cum putem...N-am avut posibilitati sa angajam barbati sa ne pazeasca la SMAEB Domnule , iti multumesc din inima pentru traficul adus in cautarea unor astfel de produse , nu sunt singurul importator , daca vanzarile cresc pe piata din Romania si preturile acestora vor scadea , asta iti pot garanta in mod sigur. Pe de alta parte m-am vazut dator sa informez cumparatorii despre riscurile cumpararii unor astfel de produse de pe site-urile de mokazii din China , nu sunt niste ursuleti de plus.
×
×
  • Create New...