Sari la conținut

ro_GPS

INACTIV
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.furat.ro/
  • Yahoo
    ro_gps

Profil

  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1992
  • Numar Moto
    B 03726

Informații profil

  • Interests
    prevenirea si recuperarea moto furate

ro_GPS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. BUNA,VREAU SA VB SI EU CU TINE IN LEGATURA CU ACCIDENTUL DE PE SPLAIUL INDEPENDENTEI,NR DE TEL ESTE;0768814602,MULTUMESC!

  2. ;) "La multi ani!" sanatosi si frumosi!!!
  3. Poate ca nu erau 132,... km/h insa sigur erau peste 100 mai mult ca sigur si era cu accelaratia la max , mica portiune care s vede motocilistul pe camera era in plina acceleratie dupa schimbarea intr-o treapta inferioara si s-a simtit auzita cresterea turatiei intr-un mare fel de copetitie , si chiar in culmea turatiei s-a produs impactul. Daca urmaiti filmul veti vedea cum cateva persoane atrasi de turatia excesiva , au iesit din curte sa vada ce bolid va trece inainte de accident cu o secunda , precum si viteza medie a masinilor care circulau spre Grozavesti care clar jumate din ce a motociclistului care se ducea pe jos din inertie , in franare totusi. Cei care au cu ce stiu cu cat creste viteza de la 70-80km/h in 100m cu acceleratia la max? eu n-am asa ca nu stiu atat din cate mi-am dats eama cu vreo 40km/h fara sa numar pixeli ca mi-a vajait prin ceafa . Undeva inainte de mom T0 a foast o pauza pentru schimbarea vitezei , de unde s-a accelerat blana , vedeti viteza cu care intra in camera dinspre cotroceni si viteza cu care iese inspre grozavesti
  4. Daca n-ai inteles ca ce am vrut sa subliniez . Este faptul ca motociclistul ar fi putut preveni mai mult acest accident decat amaratul ala cu matizul care chiar n-avea cand sa mai vada un motor la peste 100km/k din spate in unghiul mort . Depasirea era facuta pe axul drumului in unghiul lui mort , nici n-a iesit mai mult de 30-40cm in afara benzii in momentul impactului . avand in vedere circulatia destul de tampita in intersectia respectiva datorita vitezei aberante cu care se circula atat la masinile care vin din fata cat si la cele care vin din spate . Poti sa te dai si cu 200km din partea mea insa s-ar putea sa zbori mult mai sus , vino la locul accidentului sa vezi traficul si nebuni care ii dau cu 200 printre masini , crede-ma ca nu mai consider soferii de la volan vinovati. Asa va fi vinovat si ca ii cade un avion in cap. Da e de vina legal matizul.... insa soferul n-a avut nimic ... si motocilistul putea sa previna Cum? : sa nu mearga cu peste 100km/h , sa pastreze o distana laterala suficienta , sa nu forteze depasirea a inca unei masini cand ii venea o alta masina din fata , sa reduca viteza cand a vazut semnalizarea celui din fata ca poate ala e chior si nu se uita in spate . Cu ce te incalzeste ca face ala cu matizul puscarie? mai sunt inca cel putin 2 milioane ca el , in lei noi. Daca ai vedea inregistrarea in varianta initiala ai vedea ca nu avea cand sa vada motociclistul vorbim din punct de vedere practic si nu al vinovatiei legale . Exact regulile pe care le impartasesti si tu altora: 1. Asigura-te - spate si fata 2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic 3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai 4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor 5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea 6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei 7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit a fi vazut in oglinzi 8. Nu tasni la stop -arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii ?) si dreapta. 9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat 10.Nu depasi cand ai Peco, etc pe stanga - cel depasit poate vira peste tine 11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii 12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt 13.Nu croseta printre masini in mers 14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba ! 15.La stop, daca e posibil pozitioneaza-te in fata masinilor, astfel eviti sa vireze peste tine si esti vizibil. Nimeni nu e mai presus de lege ! Toti avem aceleasi drepturi si obligatii.
  5. Avand in vedere ca am fost de fata la producerea accidentului pot sa va spun ca vina legala ii apartine in totalitate matizului , insa orice om normal cu cap nu poate sa prevata o depasire de coloana pe contrasens a unui motociclist , pote se supara unii , mai mult de cat inconstient . Omul semnalizase demul intentia de a vira la stg si mai mult de 10km la ora nu avea , insa a inceput manevra de viraj la stg mai repede decat a calculat motociclistul , care initial a incetinit la vreo 50m , dupa care a schimbat in treapta inferioara si a accelerat puternic ca au intors toti capetele sa vada cine e nevosul. O accelerale dusa la extrem care a coincis aproape cu impactul care cred ca s-a produs la o viteza a motocicletei de peste 100 km/H , iar matizul sub 20 km/h , diferenta fiind de peste 80km/h la impact . De mentionat ca l-a salvat casca in primul rand ca a dat si cu capul in stalpul din stg spate al matizului , iar in urma infundarii usii din spate cu genunchiul , muchia usii din fata i-a accidentat destul de grav piciorul , sectionandu-i piciorul stang destul de tare, o genunchera intradevar i-ar fi salvat piciorul daca avea. In rest a fost un adevarat profesionist , daca nu a fost o o intamplare , intrucat s-a lasat pe partea dreapta si pozitionandu-se pe spate unde l-a salvat rucsacul, ca un adevarat cascador si dand drumul la motor care probabil in urma impactului i-a ramas maneta de acceleractie blocata la maxim unde si era in acel moment. Acest accident ar fi putut fi evitat daca : 1. matizul se asigura temeinic , insa si acesta se grabea sa efectueze virajul la stg constrans de masina ce venea din fata si orice sofer ar fi facut acelasi lucru , deci n-as vrea sa fi fost in pielea lui. 2.rider-ul avea atata minte sa nu forteze o depasire atat de periculosa cu un act de bravura care putea sa-l coste viata si din cate am auzit de la mama acestuia nu e la prima tentativa "de suicid", avand si alt accident in trecut destul de grav. Concluzie: OCHII MARI si lasati viteza in trafic . Si eu sunt pe 2 roti mai mici desi nu prea pot depasi 90km/h insa depasesc cu frica orice autovehicul , prefer pe 2 roti sa ma feresc de cei din fata decat de cei din spate si asta deoarece sunt sofer de mult timp si stiu ca nu poti fi atent tot timpul in spate pe nebunia care este pe strada si toti din fata ta ii apauca sa faca te miri ce in timp ce vb la tel. Cateodata imi este greu si mie care ma consider un sofer cu f multa experenta si ma intreb cu supravietuiesc majoritatea afonilor in ale volanului , simplu conducand eu sau altii care citesc mai prudent, atat automobilisti cat si motoristi. Incerc prin acest post destul de lung sa atrag atentia atat soferilor sa caste ochii de 2 ori ,cat si motociclistilor sa aibe mare grija si sa se se asigure pe cat poate ca cel din fata le-a simtit prezenta in vreun fel, altfel ii poate costa viata si nu conteaza cine a fost de vina. Consider ca un conducator atat auto cat si moto este nevinovat doar ataunci cand sta pe loc si altul il loveste. In rest un orice conducator auto-moto este vinovat ca nu a putut evita un accident indiferent din vina cui
  6. Chiar draga Dodo, la 18 ani arati cam de 25 , oare la 25 cat au fetele din poza de cat o sa arati? nu zic ca esti cam trecuta pt 18 ani si sti sa postezi degetul lala a gura chiar la poza de profil...Ma mir ca n-au bagat sacalii astia de seama pana acum. Nu sunt nici fotograf , nici n-am prelucrat pozele si nici n-am cine stie ce aparat foto. N-am vrut sa le laud pe acele fete si nici sa le fac de ras , am postat niste poze mai altfel decat fetele uzuale obosite , si pe care le-am vazut destul de des la toate expozitiile din ultimii doi ani , poate cautati si niste poze prin click sau can-can cu Crudutza la piata , netunata cu 3 kg de farduri si fara luminile bine calculate ale reflectoarelor. Oricum s-a dovedit inca odata natura salbatica a barbatilor si nu numai , iar parerea mea este ca ramane valabila zicala cu strugurii. Aproape toti care treceau prin fata standului salivau sa faca o poza cu ele , din pacate putini au reusit ca erau trasi de lesa de cate o stramba sau , mai mult, luau cate o palma dupa ceafa sa se miste de acolo mai repede . Si daca erau asa nashpa de ce dracu se aplecau toti sa vada ce culoare sunt chilotii? Deci...STRUGURII....rautaciosilor
  7. Un spectacol cu bani putini , organizat pe bani putini , asa cum are romanul in asa vremuri . Multe firme au participat de dragul de a fi acolo pentru voi , cu cheltuieli destul de mari in comparatie cu beneficiile obtinute, de regula, la un astfel de salon in vremuri normale. Oare stie vizitatorul ce costuri are organizarea unor astfel de evenimente , cat costa un mp de stand si ca nu are loc sa probeze jacheta ?, mai mult decat chiria magazinului pe o luna pentru 2 zile de targ, + mutatul bagajelor, hostess-ele , protocolul etc? Parca nici fetele de pe motoare nu mai zambeau ca altadata ....credeti ca ele nu simt criza prin buzunare? A fost , in schimb un succes total pentru vanzatorii de mici cu fum inclus si 5 lei cafeaua la pahar de plastic sau hartie , preturi de mall la iarba verde Noroc cu politista ca a trecut timpul mai placut........
×
×
  • Creează nouă...