Sari la conținut

raisa

Membra
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ciorogarla
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    FZ 750

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra

Vizitatori Recenți Profil

307 citiri profil

raisa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. contacte imperfecte , instalatie reparata cu toporul » Post actualizat in 08 Jan 2018 16:06 azi am scos bujiile , ca pana acum nu am avut timp , si cam asa arata , acum ca sunt scoase , tre sa fac rost de un tester de compresie sa i-i iau pulsul ... » Post actualizat in 08 Jan 2018 21:10 ok , din spusele unui mecanic , motorul papa ulei , acuma o sa-i fac si testul de compresie , si apoi ma gandesc daca o vand pt piese sau repar motorul , in functie de costul pieselor , de exemplu un set de segmenti la modelul cat ar putea costa aproximativ ?
  2. am rezolvat problema de aprindere , de sarit nu sare din viteze , ramane sa umblu prima data la bujii ... vedem ulterior ce mai zice
  3. foarte simplu , am legat o chinga de furca fata si de masina , un amic a stat pe motor si eu am plecat cu 1-a si am tras-o, el pana sa plecam de pe loc a bagat-o in a 2-a si cand am luat putina viteza (nu mult vreo 10 km/h ) a eliberat ambreiajul , de ce crezi ca e asa de greu sau imposibil ? ... da nu are cutia de filtru de aer , este scoasa , si miroase a benzina mai rau decat la alte motoare pe care le-am vazut , da cand am afirmat ca functioneaza perfect , nu o testasem suficient , dar in mare am inteles ce e de facut , am sa o rezolv ...
  4. multumesc mult pentru raspuns , cutia o s-o las ultima , am gasit la un baiat bendixul si piesele din cutie si le iau sa le am fiind la un pret ok , ambreiajul e hidraulic , din ce observ cred ca sunt cam slabe aercurile , dar prima operatie care o pot face este sa scot bujiile si sa le schimb direct probabil ... si testul de compresie , adevarul despre baterie este ca e una cam mica , dar voi pune in paralel una auto sa vad diferenta ... am sa incerc sa rezolv cat pot , am ceva cunostinte de mecanica , dar cand am sa-mi prind urechile , da o s-o duc la un pasionat , dar daca a-s si cunoaste unul ...
  5. am inteles , se pare ca nu e nimeni competent aici sau nu vrea nimeni sa ajute , pacat ...
  6. am testat cat de cat motoreta , la cutie are o hiba , schimba vitezele ok , dar de la mare la mic in mers cam agata , ramane cumva intre trepte , trebuie apasat si ambreiajul ... iar prblema principala este pornitul la rece , o ia doar trasa cu masina , dupa ce se incalzeste porneste mai bine adica la buton sau daca se mai opreste din senin cand sta la relanti , impinsa 2 m si o ia , mirosul este pregnant de benzina , am bagat si cativa ml de benzina in fiecare carb si degeaba , de aici tind sa cred ca sunt bujiile , nici la relanti nu sta foarte frumos , de tras trage bine , voi ce credeti , este foarte important pt mine ca motorul si transmisia sa fie ok , va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi ...
  7. colegule ai inteles gresit , nu curge nimic pe la carburatoare , butonul res este anulat si se afla in partea stg si stutul care iese din rezervor e lasat liber , cat despre bendix , acesta era cu probleme cand am luat-o , nu am dat la automat pana l-am distrus ... am cunostinte ... minime , dar si cateva necunoscute ... » Post actualizat in 02 Jan 2018 21:19 ideea este ca (atat cat am putut sa-mi dau seama pana acum) , tot ce inseamna transmisie , motor , kit lant , ambreiaj , functioneaza bine , teoretic ar trebui cateva carene , revizuita electrica , discuri de frana si fraiul (bendix ul , care functioneaza , dar cateodata scapa) , credeti ca merita sa o reconditionez sa o fac ca de expozitie , sau nu ...
  8. buna colegi , am luat un fz750 si la proprietar mergea bine , am oprit-o bagat-o in duba si a 2-a zi la mine nu a mai vrut sa porneasca , in final am sesizat ca nu da scanteie si am verificat si am vazut ca nu ajunge curent la ignitor , are o mufa care vine de la senzori, 2 la numar si inca una unde intra 4 fire , unul alb cu rosu cred ca e plus ca se duce in bobine , cel negru masa si celelalte comanda pe fiecare bobina (portocaliu si gri) , am mai observat ca miscand de fire pe acolo porneste pompa aiurea si cu butonul rosu oprit si pornit , o sa ma uit ca sigur e problema de electrica pe acolo , dar am mai citit pe aici ca pompa este actionata de acest cdi , de unde ia comanda ? bine ca maine o sa ma uit sa vad ce e acolo , dar ca sfaturi , si daca e problema o sa le alimentez separat , adica la cdi i-i dau plus direct pe firul rosu-alb si gata , banuies ca e ok ... macar sa o aud mergand , apoi o pun la punct corespunzator , ........... si mai am o necunoscuta , pana acum , la rezervor sub sa , iese un stut , mi s-a spus ca este de la rezerva si ca a fost anulata , butoul anulat (asa este) , etc , ideea este ca pun benzina si iese pe acolo la un moment dat , apoi numai curge , este ok sa i-l obturez de tot ?
  9. pai am vazut ca acum este la 1500 euro , dar garda la sol o are de vreo 21 cm si a zis ca mai are gume de offroad si ar ajunge si cu alea la vreo 25 cm
×
×
  • Creează nouă...