Sari la conținut

Stefan_Sv650sf

Membru
  • Număr conținut

    286
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki SV650Sf
  • Numar Moto
    Avem

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -Suzuki RF400RR

Stefan_Sv650sf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Si in manual ai niste parametrii pentru soc(ala de service - ti-l recomand sa gasesti si surubelul de reglaj al socului). Timp de vara/iarna. Nu facem reglaje?..., ajut o cu niste gaz ca e prea frig sa stea saraca la 6 grade la 1200 ture la pornire.(Stai linistit ca nu e ca la carburatie; dai gaz dar el isi face singur reglajul din clapete si pt aer - ideea e sa deschizi putin gazul in timp ce invarte, nu sa dai sprituri ca la carburatie) Daca nu e de la baterie, bujii(sa nu ai condens, apa in pistonul fata) sau vre-o fisa/pipa de sta prost treaba se-mpute.(cam greu sa fie de la filtru de aer). Ca fapt divers, am incercat eu s o pornesc odata afara la -7 grade. NU PLEACA NICI DACA TORNI CHEROSEN PE EA. Am bagat o napoi in garaj cu bateria lesinata de acu (10 grade) - a plecat la sfert de cheie/buton.
  2. Poti sa mpingi la ea pana lesini ca daca e inecata asa moare pana nu se usuca bujiile. Deci clar o varianta poate fi nu aveai voltaj suficient la baterie. de curiozitate... ce ulei ai pus. sunt mai multe de zis. Ai incercat s o pornesti afara? cate grade erau afara? la cate ture ai reglat socul automat? "relantiul" la cat iti sta in mod normal la cald/rece? ai incercat la pornire s o ajuti cu foarte putin gaz? ce sa ntaplat daca da?
  3. pana sa se ajunga la schimbat etrieri... pompa este cea nissin veche? furtunele de care sunt? ce placute de frana folosesti? merg pistonasele cum trebuie la acei etrieri? la capitolul adaptori de fac niste calcule de cuplu de forte pe franare si-ti iese adaptorul de anumita dimensiune.
  4. aia nu s pt etrieri radiali. sunt pt. etrierii de sv de 1000.
  5. Asa face cand primeste aer rece. Daca ai incercat sa o pornesti afara nu ma surprinde ca face asa. Ajut-o 3 secunde din gaz(foarte putin) ca nu se ntampla nimic. Asta inseamna s o ajuti ducand turometrul la 2500rpm pt cca 3 secunde. Plus ca trebuie reglat si socul automat. Daca e pus sa plece de la 1500rpm, de la 2500 rpm etc. Exista surub de reglaj, nu e treaba de calculatoare. Vara nu ar trebui sa mai ai astfel de probleme. » Post actualizat in 11 Mar 2015 10:25 Pentru cine este interesat de mobra de mai sus, este a mea. Curiozitati PM, tel. Merci.
  6. fu 2 10 (_*_) de "viching". Te ai dat pe mistouri!
  7. Auzi tu... bucura-te de japoneza pe care o ai! Cumpat schimba-ti numele ca nici macar mobra n "v" nu mai barai! Anhele dai si tu ceva daca facem prezenta?
  8. Oricum, ca idee, cu cat scade cmc-ul cu atat pleaca mai greu mobra pe frig(camera de ardere mai mica, oxigen putin). A ta e miar (compresie mare, inertie mare; daca a pornit greu se mai potoleste)... La 650 daca mai ai si tulumba aia de evacuare cu shpe-mii de site si catalizatoare.... ti o gatuie si mai tare la pornire.
  9. Si la cat ti s a ridicat turometru la pornire? Asta fara sa mai intreb ce filtru ai si ce evacuare.
  10. Exista doar o singura explicatie de ce ai schimba bateria odata pe an. Mergi 90% din timp numai prin oras(cu mobra ma refer), si mergi in ture relativ mici, 3-5k, pe distante scurte. Peste iarna nu ai pus redresorul pe ea (trebuia odata la 6 saptamani). Dupa reperele date de tine, releul de incarcare e bun. Pe la 4k mers constant... as zice ca ncarca in marja consumului. Fa un drum de 50-100km, tine o la 6,5k si daca se mai descarca arunc-o. Oricum daca ai folosit o odata pana si a dat duhu' si s a auzit releul de pornire cum pacane.... daca nu e o baterie buna(noua)... cu greu o mai salvezi daca nu ai redresor de calitate. Inca ceva pentru posesorii de sv-uri pe injectie. Dati-va socul automat mai sus. El este setat standard la 1,6k, dar pentru temperaturi de pornire de 20 grade. Pe 10 grade daca vrei s o pornesti tre s o ajuti cu gaz ca moare altfel... Si, in caz ca e cineva care nu stie exact, suzuki indica sa pleci cu ea dupa ce apa a depasit 40 grade.
  11. Don'soara dihania face alpinism de are expadrile la vanzare? Pont: Lasa un biletel la sala in crangasi cu numele expadrilelor, marimea, de cate ori au fost purtate si un numar de telefon. Sala se numeste galactic gim si e in capatul strazii constructorilor. Asa ai avea cele mai mari sanse sa scapi de ei!
  12. da pentru ambele intrebari. dar iti trebuie cartea si rca valabil
  13. Vand casca suzuki Boulevard Full Face Gloss Black originala 100$ din state. Noua, nepurtata, in cutie. Marimea M. Contact: 0726444828 Alecu. Merci.
  14. Vand casca suzuki Boulevard Full Face Gloss Black originala 100$ din state. Noua, nepurtata, in cutie. Marimea M. Contact: 0726444828 Alecu. Merci.
  15. Vand casca suzuki Boulevard Full Face Gloss Black originala 100$ din state. Noua, nepurtata, in cutie. Marimea M. Contact: 0726444828 Alecu. Merci.
×
×
  • Creează nouă...