Sari la conținut

blue shoshon

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    pacino42002@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Suzuki VL 800
  • Numar Moto
    PH 34 EVR
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Izh Jupiter 3, Kawasaki EN500

blue shoshon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Lansarea volumului Cultura Motocicletelor: Studii de sociologia motomobilitatii, autor prof. Gabriel Jderu, colectia Sociologie, Editura Tritonic 23.02.2015 Libraria Bastilia
  2. blue shoshon

    Kawasaki EN500

    vand: kawasaki en 500 b 1.150 euro /index.php?showtopic=392909
  3. duminica am parcurs o parte din traseul pe care il propui. de la Valeni am mers inainte spre Bertea (adica nu am facut stg. in Alunis spre Pietriceaua- Brebu - Lunca Mare- Valea Doftanei) pentru a folosi drumul care te scoate in V. Doftanei. In Bertea m-am consultat cu trei localnici care mi- au recomandat sa nu folosesc acest drum ( deoarece, citez cu aproximatie: " pasajul in cauza apare doar pe harta, in realitate este un shleau foarte noroios, care poate fi accesat doar de catre unele tractoare sau de catre atelaje trase de cai sanatosi"). astfel ne-am intors si am facut dr. spre Pietriceaua si cand am ajuns in Brebu, am facut iar dreapta pe un drum (aprox. 1 km in lucru sau asfalt prost, in coborare cu mult pietris si nisp). pasajul asta te scoate in drumul pt Valea Doftanei, la Lunca Mare, treci Doftan pe un podetz (suficient de solid) si te scoate aproape de "Moment Poetic" (pentru cunoscatori). de la Valeal Doftanei spre Comarnic prin Secaria, nu am mers recent dar stiu ca drumul este foarte prost. Ramane de vazut......adica voi sa vedeti. ca eu m am intors prin Campina. un alt traseu fain, daca nu va iese cel cu V.Doftanei- Secaria- Comarnic, ar fi V. Doftanei- Voila- Shotrile-Vistieru. Afaltul este bun, sper sa nu fie nisp si pietrish mult), ca viraje sunt suficiente. mare atentie la balegile de neam prost aflate in mijlocul curbei.
  4. salve, cu mine v ati intalnit. eu am facut stanga la intrarea pe centura
  5. blue shoshon

    Kawasaki EN500

    daca vrei sa le schimbi, gasesti sigur la Louis. Daca te intereseaza pentru altceva imi spui si ma duc la garaj (am un set pe care nu l-am schimbat pentru ca nu a fost necesar) le masor (cred ca mi-ar trebui un shubler pentru asta) si iti spun. Vorbim!
  6. blue shoshon

    Ij (izh)

    mercic! mister, am lasat-o asa cum era cand am "dezgropat-o", la exterior am schimbat doar ghidonul, mansoanele, oglinzi, retapitat saua, stopuri, semnale si cam atat. este adevarat tobele se aud modest dar o problema reala generata de parte finala a tobelor apare cand cobor borduri mai inalte pentru ca ating. doar capacul lateral de pe dreapta este schimbat pentru i-am pus alternator de jupiter 4 si nu se potrivea daca nu faceam schimbarea (defapt am schimbat toata jumatatea dreapta a motorului si a cutiei). aripa fata este de j 3 dar i-am schimbat amplasamentul, am coborat-o de pe jug si am adaptat un sistem de prindere pe jambe, in urma adaptarii a trebuit sa decupez protectile metalice ale jambelor si am montat burdufurile (sunt burdufuri pentru cap de bara de aro, daca nu ma insel). aripa spate este tot de j 3 si este putin coborata pe roata. Dar poate din cauza pozitiei din fotografie nu ti-ai dat seama. motorul este tot de j 3, rezervorul este izh dar nu stiu ce model, eu doar i-am decupat suportii laterali care sustineau niste plasticele. cat despre amortizoare, nu stiu daca sunt de IZH sau MZ, pot sa iti spun ca acelea erau pe ea cand am luat-o si le-am pastrat pentru ca se incadrau in linia motocicletei. Doar am schimbat lichidul din ele. cam asta.
  7. blue shoshon

    Ij (izh)

    Cand am luat-o era intr-o stare similiara cu aceasta /index.php?showtopic=290523 (fotografiile facute in faza initiala sunt pe suport de hartie si le voi pune dupa ce le scanez). Dupa lungi procese de reparatii si adaptari ( schimbat ambielaj si segmenti, schimbat rulmentii din cutia de viteze, schimbat instalatia electrica de la 6 la 12 volti, schimbat uleiul si simeringurile amortizoarelor, vopsit, lustruit, schimbat anvelope, schimbat sabotii de frana etc.), a rezultat : Ii mai trebuie un carburator functional, un set de platini (al caror suport sa nu se topeasca) si centrata roata fata. Atashul a trecut de faza reparatiilor de tinichigerie si pregatire pentru vopsit. Cand voi avea timp il voi vopsi si asambla. PS. Cumpar un carburator, platini, un ghidon (modelul care nu este foarte lat si care este aproape T bar) si o roata (sau daca este cineva care mai centreaza roti as prefera sa o centrez pe actuala). Mercic! Dan
  8. blue shoshon

    Kawasaki EN500

    Salve, Eu sunt Dan, celalalt este Lucian. Eu inca mai am un EN. Daca putem sa va ajutam cu ceva, da un semn. Ai id mess si mobil la profil. Numai bine!
×
×
  • Creează nouă...