Jump to content

dezamagitoru

Super Membru
  • Posts

    649
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    de fete
  • Numar Moto
    da

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    cb500s, vx800, r850r, r1100gs, xv250

Recent Profile Visitors

1,300 profile views

dezamagitoru's Achievements

  1. In Germania, daca ai sub un anumit numar de kW (aparent 13) primesti un discount la asigurare/impozit. Nemtii sunt un neam de zgarie branza, tipicari si scarbosi. In afara de tehnologie n-au nimic care sa nu fie detestabil. I-am respectat ca populatie pana in ziua cand i-am cunoscut in mediul lor natural. Dar divaghez. Morala e cea de mai sus: putere mica = discount la asigurare. Prin urmare, ca sa capete numitul discount, au aplicat o solutie nemteasca, finala, facuta cu abuz de tehnologie si procedura, solutie care o data pusa in practica nu mai poate fi retrasa, ci doar regretata. De ce oare imi suna atat de familiar chestia asta... zici ca s-a mai intamplat candva, demult... Nici eu n-am crezut pana cand nu am vazut cod separat de piesa pentru axa cu came exact in catalogul OEM de piese al Yamaha.
  2. Am aflat cum este limitata Virago 250 de la 17 la 13 kw. O minte germana, ca una normala nu gandea o solutie atat de finala pentru o problema atat de minora. a socotit ca cel mai elegant este sa conceapa o axa cu came care sa reduca puterea. Bata-l Dumnezeu. Se gasesc de cumparat de pe eBay cu circa 60 de euro perechea axe cu came de provenienta chinezeasca. Sau se pot pune axe cu came de 125, ca sunt "normale". Bag si niste meta-taguri, pentru nefericiti care or mai cauta pe internetul romanesc solutie la asa problema: yamaha virago xv 250 limitare la 13kw 17 cai eliminare 17kw 22 cai. Spor la toate domnilor.
  3. De vânzare bmw r1100gs din 1999, complet mobilat utilat, cu ohlins, touratech pt cutia de viteze, parbriz desierto. Plinul făcut, ITP până pe 28 august 2020,asigurare până în 30 decembrie. Cauciucuri pilot road 5 trail noi nouțe. Preț 2700 euro negociabil.
  4. Revin. Am fost si in evacuari, nu exista nicio obturatie. Curatat, pus la loc. Intr-un final am inteles de ce nu trece de 100. Pentru ca sunt gras si aerodinamica mea este dezastruoasa. Cu o usurica de 50 de kile si o forma considerabil mai aerodinamica a trecut de 120 fara emotii. Deci... Problema este ca si rezolvata. Trebuie sa ma intorc la sala. Multumesc tuturor pentru idei si sprijin. In aceasta calatorie a mea catre velocitatea terminala am ajuns sa devin foarte intim cu motoreta mea, si sa ii repar mai toate micile bube. Domnilor, va doresc ce-i mai bun in materie de ce va pasioneaza, si spor in orice veti intreprinde!
  5. Am incercat cu pinioane standard... acelasi comportament se simte clar o plafonare la 100. A treia depaseste 90 fara drama exagerata, dar 100 e un prag "psihologic". Zici ca-i e frica ma bag in evacuari. pacat ca nu-s acasa. In 2 saptamani maxim va raportez ce se intampla. Multumesc de sfaturi!
  6. Ma gandesc ca e vreo gatuire pe undeva. In talon e 3LW de 13kw/17cai, versiune de germania unde se aplica ceva restrictii. Conform cartii de identitate, viteza maxima constructiva e 120. Are cineva habar ce gatuire poate fi? Pe unde? Cand am curatat carburatorul nu am vazut nimic care sa arate a gatuire, si nici in galeria de admisie nu vad nimic. Jiglerele sunt stock, #110 principal #17.5 de relanti. Cuiul de pe diafragma l-am probat in diverse pozitii, cel mai bine am simtit-o la 2 din 5 de sus, cum este acum. Trece de 90 in a treia, face 100 in a patra, a cincea ramane acolo. Daca e vale se duce spre 110, dar cu greu. Tind sa cred ca e limitator undeva, dar unde?
  7. Salutare tuturor. Sunt "proaspăt" posesor de virago 250. Până acum am făcut vreo 3000km cu el, în principiu ture lungi, peste 200 km per tură, una de 600. Problema mea e că nu trece de 100kmh decât cu lăutari și colivă, și atunci nu mai mult de 110, în vale și cu vânt din pupa. Până în 100 merge grozav. Pot spune că simt cum mă trage de mână (așa discret, șăgalnic :)), nu am ce mă plânge, fac loganul de 1.6 16v și ALH-urile pe linie :))) Menționez că am schimbat pinioanele de la 16/45 la 17/40 și 16/40. În niciuna din combinații nu a depășit suta elegant. Cel mai bine o simt pe 16/40. Compresia e egală pe ambii cilindri. Galeria de admisie e nouă. Filtru de aer nou și curat. Bujiile noi. Cea din față se afumă ceva mai tare ca cea din spate. Aici e semnul de întrebare. Am schimbat fișa cu bobina și tot la fel. Am verificat și reglat supapele, care sunt egale față cu spate și lăsate puțin mai larg. Am verificat scurgeri de vacuum, nu par să fie. Carburatorul a fost desfăcut, curățat, suflat, zis de deochi și apoi sfințit. Gume noi, cauciucuri noi, lanț nou, pinioane noi, ambreiaj nou. Are niște tobe ixil, care au silencer-ele găurite în 3 locuri fiecare. Consumul este de circa 3.5. Pare cam mare, dar am mâna grea. Întrebările mele sunt: - e normal să fie bujia din față mai afumată ca cea din spate (mă gândesc că e puțin mai rece cel din față, că ia vânt mai bine) - e normal să nu treacă de 100? Am cam 90 de kg cu echipament, și sunt relativ compact/aerodinamic/sferic. În general scutere de 125 trec de sută și mă aștept moto de 250 să poată merge susținut cu 110-120, cu reprize de 130. Asta a mea merge 95-100 cu grație, ore în șir, chiar și la deal, dar nu mai mult. Verificat pe gps. Zici că la 100 intră computerul de injecție și-i taie turbocompresorul ionic... Încă o chestie, e versiunea 3LW de 13kw. S-a m mai discutat aici pe forum cu niște ani în urmă dar fără nicio concluzie. Eu nu am găsit nimic în ea care să restricționeze, nici în galerie nici în carburator. A pățit careva așa ceva? Unii se laudă că ale lor merg și 140 pe bord. Oare doar se laudă ? Ale voastre cum se comportă? Mulțumesc pentru orice contribuție! Spor la toate!
  8. De vanzare: R1100GS 1999 - Topcase Givi Maxia E55 - Wingrack Givi - suport pentru topcase si sidecase - amortizoare ohlins pentru BMW K1200RS/GT -
  9. Vand 2 R1100GS. Unul impecabil, gata de drum la 3000 euro si unul care necesita ITP, asigurare si lichide proaspete la 2000 de euro. Asta al doilea urma sa devina motorul meu de offroad. Din nefericire nu mai pot sa ma urc pe bestii din motive sciatice. Daca are careva un rebel 500 prin garaj, sau ceva cruzer modern super usor si cu saua super joasa (adica motor de gagici), le dau pe ambele pe unul de-ala . Puteti face misto, nu ma supar Nu am poze recente. La cerere pot face inclusiv live-uri.
  10. Vand 2 R1100GS. Unul impecabil, gata de drum la 3000 euro si unul care necesita ITP, asigurare si lichide proaspete la 2000 de euro. Asta al doilea urma sa devina motorul meu de offroad. Din nefericire nu mai pot sa ma urc pe bestii din motive sciatice. Daca are careva un rebel 500 prin garaj, sau ceva cruzer modern super usor si cu saua super joasa (adica motor de gagici), le dau pe ambele pe unul de-ala . Puteti face misto, nu ma supar Nu am poze recente. La cerere pot face inclusiv live-uri.
  11. Vand 2 R1100GS. Unul impecabil, gata de drum la 3000 euro si unul care necesita ITP, asigurare si lichide proaspete la 2000 de euro. Asta al doilea urma sa devina motorul meu de offroad. Din nefericire nu mai pot sa ma urc pe bestii din motive sciatice. Daca are careva un rebel 500 prin garaj, sau ceva cruzer modern super usor si cu saua super joasa (adica motor de gagici), le dau pe ambele pe unul de-ala . Puteti face misto, nu ma supar Nu am poze recente. La cerere pot face inclusiv live-uri.
  12. Salutare! Intreb pentru un prieten care are o magna vf750c (aia cu lant), daca este printre voi un om bun care sa dea o mana de ajutor unui om tare necajit. Povestea este astfel: magna lui merge in 2 (spate dreapta cu fata stanga sau invers). Absolut totul este impecabil. Compresie buna, bujii + fise noi, carburatoare curatate etc. Cu toate astea, motorul nu merge de anul trecut, si sezonul asta e aproape ratat. Singura chestie care nu a fost verificata este CDI-ul. Prietenul este dispus sa trimita CDI-ul sau presupus a fi defect, la cineva care este dispus sa-l puna la el pe motorul functional, si sa verifice daca dupa schimbul de CDI motorul merge in 2. Prietenul meu va pune CDI-ul la curier sau va veni personal cu CDI-ul in ghiozdan daca cel dispus sa faca proba este aproape de Timisoara sau Lugoj. Eu intru foarte rar pe forum, iar prietenul meu deloc, asa ca, daca nu e mare deranj, as prefera sa fiu contactat pe telefon, sau cel mai bine sa-l contactati direct pe el, tot la telefon. Numarul meu este: 0724 993738 (Sile) Numarul prietenului este: 0722 639838 (Cristi) Multumiri si spor la toate!
  13. Or sa faca ca la messerschmidt-ul ala vechi din razboiul al mare, de trageau cu mitraliera printre palele de la elice. in principiu mergea bine https://en.wikipedia.org/wiki/Synchronization_gear
  14. Liniste. Ar fi fost liniste cat sa mai conteze 0.013 tone la atat amar de motoreta...
  15. mai bine ii puneai aceeasi serie ca RT-ului. Il vopseai in aceeasi culoare, si tineai doar un rand de acte Ar fi aratat intr-un mare fel vopsit albastriu de-ala
×
×
  • Create New...