Sari la conținut

trustno1

INACTIV
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    :)

trustno1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Baiatul este OK, salvarea a venit destul de repede si dupa ce l-au stabilizat, l-au dus la Floreasca. La ambele maini are fractura de antebrat. Dreapta era mai rau, posibil sa fie fractura deschisa deoarece era plina de sange (posibil sa fie doar taieturi) iar stanga fractura inchisa. In rest parea intreg..constient, putin ametit. Cei de pe ambulanta nu mi-au spus daca are ceva leziuni interne. Tuaregu-ul intr-adevar a iesit de pe Pangratti, pe interzis, si vroia sa faca stanga spre ch. de gaulle. Soferul habar nu avea ca este pe interzis. Tot ce a putut sa articuleze a fost "era departe si venea repede." A dat talpa si a sperat sa treaca inaintea motorului Martorii spun ca nu avea viteza, max.50.
  2. Salut, problema este in felul urmator: am pornit mobra dimineata am lasat-o sa mearga cateva minute, am oprit-o, am urcat in casa sa ma echipez si cand sa o pornesc din nou, mortua est. Am ucis bacteria si am plecat pe jos. A doua zi, cu bacteria incarcata, am incerca din nou sa o pornesc....nu a vrut nici in ruptul capului. O fi de la bujii, zic eu!? Le dau jos, le verific...urate si obosite. Cumparat bujii noi NGK Iridium si schimbat. Dau sa o pornesc...se chinuie putin si porneste! O las sa mearga si dupa 5minute se opreste. Benzina are...bujiile sunt noi...cu cateva zile inainte m-am dat cu ea si nu a avut nimic, a mers perfect. Ce ar putea sa fie? Parerea mea este ca e ceva electric sau de la alimentare...dar nu stiu de unde sa o apuc si ce sa verific. Multam' pentru ajutor!
  3. trustno1

    1 Mai

    Salutare, ce motoare sunt in grup si cam ce stil de condus aveti? Adica se merge in grup compact sau stil "vitezane" si "ne vedem din nou la primul loc de oprire stabilit"... As merge si eu pana la Nisipurile de Aur Numa' bine!!
  4. salut, nu e nimeni interesat? hai ca vreau sa scap de ea, imi ocupa loc in garaj. somebody help me.
  5. Salurate! 'fuel starvation' !!! sa fie oare ce mi se intampla mie??!! problema mea e in felul urmaritor: ies pe dn1, cu pasager, dau a 6-a 120-130km/h...bag mai tare mana-n gas 140...si la un moment dat nu mai trage. O simt cum smuceste, exact ca arunci cand nu mai ai benzina. Las mai moale...la fel, smuceste, si nu mai trage neam. In momentul in care strang ambreiajul, moare mototul. Dau la automat si nu porneste...e clar, carburatoarele sunt uscate. Dau robinetul pe direct, las cateva secunde si pe urma porneste fara probleme. Problema nu apare intotdeauna...si nu apare daca tin robinetul pe rezerva. Sunt sigur ca e o problema cu alimentare...intr-un fel sau altul nu mai ajunge benzina in carburatoare sau nu e suficienta cea care ajunge ce am verificat: futunele de la rezervor la robinet nu sunt sparte sau infundate; filtrul din rezervor nu este murdar; am desfacut robinetul si l-am curatat (nu era nevoie, nu a iesit nici o mizerie din el); am sincronizat carburatoarele... ce-am mai facut??....am aditivat benzina ca sa curete eventuala mizerie depusa prin carburatoare... ce n-am facut: n-am desfacut/curatat carburatoarele, deocamdata e prea complicat pentru mine, tre' sa ma duc la un mester si n-am avut timp ; n-am verificat pompa de benzina - nu prea cred ca e cazul... A mai patit cineva asta? ce-i cu 'fuel starvation'?? cum pot sa scap de problem?? E foarte nasol...nu vreau sa merg cu 200, dar daca face figura asta intr-o depasire sunt termenat Bafta maxima tuturor!! Sa ne vedem cu totii la mare!!
  6. Salutare! si eu tot GS500E din 98. Excelenta idee cu intalnirea GS-istilor!! une si cand?? E un motor foarte docil si detul de "nervos" pentru incepatori. Eu il am de 2 ani si sunt super multumit de el. Am facut si ceva drumuri mai lungi si s-a comportat bine, consum 4-5mediu. In oras papa mai mult...deh, stopuri multe. Anul trecut am schimat : placute frana, filtru aer, lichid de frana, ulei (Motul 15w50 V300 Competition), filtru ulei. Acum in primavara i-am pus ce zice la manual...10w40 (tot Motul ). Deocamadta nu simt mare diferenta pentru ca inca nu sunt 40grade afara. 15w50 este un ulei excelent dar, nu prea merita sa arunci banii pe asa ceva...mai bine pui 10w40 si il schimbi mai des...in sfarsit asta este parerea mea. @Thomas: 1. multam pentru pont. si eu vreau sa schimb cauciucul pe spate. I-am vazut la targ pe cei de la Pneurom si chiar vroiam sa-i sun sa intreb de gume 2. l-am sunat pe D-l Constantin si m-am programat pentru curatenia de primavara. @R_MARCE: ce modificari ai facut ca sa-ti pui pe spate 150/70/17??? cred ca e super sa treci de la 130 la 150...te apleci mai mult Ce ziceti de asta? Carb Recalibration Kit Numai bine!!
  7. Salutare! cre' ca amatorii de la motolife.ro s-au "speriat" de Smokey si si-au inchis temporar pravalia.... acu' au bagat mira cu "site in constructie" cica sa revenim... Multa bafta!!!
×
×
  • Creează nouă...