Sari la conținut

rahanu

Membru
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1900 - toamna
  • Motocicleta
    alta
  • Numar Moto
    XX-69-COX
  • Club
    OK, si aLa

Informații profil

  • Motociclete detinute
    599.99-00-07

rahanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu am 1,80 si 100kg, si nu puteam trece cu ea de 180 ca ma lua vantul, iar dupa ce i-am pus geam... 210. in alta ordine de idei mi se pare mult prea tare aspectul clasic cu far rotund fara nici un gemulet , nimic!
  2. stiu ca este la 19 ma gandeam sa trecem si noi la ora de vara, fiind foarte cald la ora 19.... anyway, fiecare face cum vrea; eu o sa vin la 20 si daca nu este nimeni... ata ete!
  3. multumesc de raspunsuri domnilor... si domnisoare! imi place cand va certati ca chiorii, mai ales ca ati umplut 2 pagini cu 2 idei pentru care erau suficiente 2 posturi... asta am inteles eu: - unii schimba la 5000-6000 km si este OK! (este valabil pentru 90% dintre hornetisti, si in special cei care nu merg la colegu' la curte pentru servisare) - altii schimba la 8000-12000 km si este OK! (in special cei care... au mecanic). cum eu fac 8000-12000 km pe sezon, voi baga ulei full sinth si imi voi calcula schimbul la inceput de sezon! multumesc inca odata!
  4. ok, daca merg in bucuresti 85% din kilometrii, dimineata(ora 7:00) si seara(ora 17:00), in turatii in meedie 7000-8000 rpm, si restul kilometrilor ii fac afara - lejer, care este intervalul de distanta recomandat sa schimb uleiul? sau cu alte cuvinte, la cat se schimba uleiul ca sa ai un motor bine intretinut!?!? merci!
  5. din incercari vorbesc: am bagat pana acum in hornete(3 la numar) de-a lungul timpului: castrol 10w50 power1RS4T motul 10w50 300v motul 10w40 7100 cel mai bine s-a comportat cu castrol de asemenea viesparii pe forumuri de peste hotare lauda castrol, si au urmatoarea parere: "hornet si motul nu se inteleg". nimeni nu stie de ce, insa eu stiu ca data aviatoare castrol scrie pe motoretul meusi nu mai vreau nici o experienta cu alta marca!!!
  6. man, in weekend-ul ala nu este intrunirea de la Predeal?
  7. la problema 1 nu sunt rulmentii este discul de frana "usor" descentrat.... parerea mea(asa a fost la mine). la problema 2 vezi sub colier sa nu fie furtunul retezat(fisurat)... parerea mea! bafta everybody!
  8. dap, scuze si eu tot 150 ron dau toba.... eee, ron, euro - ii mai incurc
  9. AM SI EU O TOBA PENTRU MODELUL DE HORNET '98-'02..... DE VANZARE! SI NU O DAU PE ORICAT. O DAU PE 150 EURO. MAI AM GHIDON ORIGINAL - JANTA SPATE - ETRIERI NISSIN FATA/SPATE - BASCULA - SAUA "PUTIN" GAURITA CINE VREA BUZZ ME!
  10. Mda... frumoasa rau horneatza! Nu te intreb de ce vrei sa o dai , pentru ca ai motivele tale, iar ca ar avea ceva motoreta nici nu se pune problema la cat este de noua si la cum arata.... Anyway... daca o vinzi cumva fara toba originala, imi poti face un pret pentru ea(pentru toba)? Nu am bani de o toba ca a ta(leo vince-ul) si vreau sa modific una originala, insa fara a ramane fara o toba originala. Merci si bafta la vanzare Mesaj completat salutare stupului, vin sa va spun urmatorul lucru... trist! un prieten motorist a avut un grav accident de motoreta. momentan, desi starea lui este relativ stabila, are nevoie de sange. va rog, cei care vreti, puteti sa mergeti sa donati sange la institutul de hematologie dr. felix. va rog sa mentionati ca donati pentru TUDORICA CORNEL; SPITALUL MUNICIPAL (UNIVERSITAR); SECTIA: TERAPIE INTENSIVA. AICI gasiti detalii despre accident si despre starea baiatului. multumesc tuturor si Doamne-ajuta pe Cornel!
  11. ca tot venii vorba... si eu am fost tentat sa ma indrept catre monster cand m-am suit in sa prima data! dat fiind faptul ca partea "tehnica" nu o pricepeam prea bine, m-am uitat la alte "chestii" de ce nu am ales monster? : - mi s-a parut mica (eu am 1,80 si 100kg); - racirea pe aer care cred ca in traficul din buc., unde merg zilnic, ar fi fost deficitara; - costuri ridicate la piese de schimb. de ce as fi ales?: - imagine agresiva a motoretei; - putere crescuta in turatii joase; - devalorizare mai lenta a pretului in timp. Am ales hornet si ma bucur foarte tare, am devenit fan, si singura motoreta pentru care as schimba-o acum (desi as pastra si viespea), ar fi un cruiser (intruder1800-suzuki; v-max-yamaha; v-muscle-HD)
  12. mda... daca asa scrie la carte... asa este! eu insa tot timpul l-am reglat din cablul de acceleratie si am invatat si eu de la aia mai "batrani" anyway... la intrunirea de joi de la constitutiei schimbam "pareri si impresii" si putem sa mai aflam si de acolo una alta asa ca.... come!
  13. salutare, la mine temp. sta in jur de 100-106 la mersul in oras.... relantiul mai mic il dai de la cablurile de acceleratie, de la ghidon .... de altfel ca si la celelalte modele hornet. daca vorbesc prostii va rog sa ma contraziceti colegi.
  14. o casca marimea L, purtata putzin... are cineva de vanzare? dati-mi un pm sau un tel. 0753 285 383 merci!
×
×
  • Creează nouă...