Jump to content

twid

Membru
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    HELL
  • Carnet moto din
    in asteptare deasemenea

Recent Profile Visitors

185 profile views

twid's Achievements

  1. Multumesc pentru raspunsuri. Va atasez o diagrama (scuzati talentul artistic) sa vedeti cum sunt conectate acum furtunele de vacuum. 4 furtune intra in cruce si furtunul care pleaca din cruce merge intr-un dop de pe cutia filtrului de aer. 2 furtune merg in cruce si furtunul care pleaca din cruce e astupat cu surub. Senzorul MAP e are un furtun conectat la blocul motor undeva mai jos de admisie. Si mai e un furtun din blocul motor care intra in celalalt dop din cutia filtrului de aer. Din sfaturile voastre si de pe alte forumuri/schite am inteles ca din crucea cu 4 furtune trebuie sa plece furtun la senzorul MAP. Din crucea cu 3 furtune unul trebuie sa plece la regulatorul de presiune. Momentan regulatorul de presiune are conectat un furtun de vacuum care merge la rezervor
  2. Este un singur tub care e legat intre senzorul MAP (nu este obstructionat) si merge pe admisie. am furtune conectate in cruce si unul dintre ele nu duce nicaieri. ba mai mult l-am gasit astupat asa ca in imagine cu un surub. sa fie o romaneasca facuta de ultimul mecanic? Multumesc in continuare ca imi raspunzi la postari. seara buna
  3. Da, are scanteie. am si schimbat bujiile intre ele. Am scos mufa de la senzorul MAP. Acum functioneaza cilindrul 4 dar nu mai functioneaza cilindrul 2
  4. La pornire mi-am dat seama ca e ceva in neregula. De obicei porneste si urca direct in 2000 de ture de unde coboara pe masura ce se incalzeste. Acum porneste in 1000 de ture si dupa ureche mi-am dat seama ca e ceva in neregula. Apoi am luat o sticla cu pulverizator si am.dat cu apa pe evacuari. de pe evacuare cilidrului 4 nu se evapora apa.
  5. orice sugestie e bine venita. am sa incerc si asta. mersi
  6. Salutare. Va cer ajutorul cu problema ce o am cu Honda mea: In toamna am dus motorul la verificat joc supape si schimbat pastile + instalat intinzator lant manual. Motocicleta are urmatoarea problema si anume ca functioneaza in 3 cilindri. Mai exact cilindrul 4 nu merge. Am facut cea mai simpla verificare si anume pornit motorul si dat cu apa pe galerii. Am verificat/instalat urmatoarele: Schimbat benzina plus adaugat aditiv curatare. Baterie noua. Schimbat bujii intre ele si bobine de inductie.Bujia da scanteie. Schimbat regulatorul de presiune.( am crezut ca asta ar fi problema si l.am verificat pe cel vechi care tasnea benzina) Testat compresie cilindrul 4 - aprox 170 psi. Verificat injectorul cu voltmetrul plus testul cu surubelnita la ureche si se aude ca functioneaza. Mentionez ca in mers motocicleta accelereaza liniar. Ce sugestii aveti? Cum sa ii dau de cap? Este posibil ca jocul la supape sa nu fi fost facut corect? Daca nu, este posibil sa isi mentina compresia si cu supapele dereglate? Multumesc in avans pentru raspunsuri
  7. Brasov 0753563034 Honda Cbr 600 F4i 2002
  8. Cumpar regulator presiune benzina Honda CBR f4i
  9. Vand un Peda Via 50, 2400 km. in stare destul de buna. Saua are un defect in rest arata foarte bine, Set de 80 cc pe el. merge 60-70km/h folosit doar 2 luni. Casca + antifurt 2 chei + telcomanda cu alarma 0753563034 Alex Brasov 1500 ron
  10. bre, uadafac? eu pornisi topicu asta nu nenea nacks
  11. Ma uitam pe antena 3 acum si primarul Busteniului a anuntat acest eveniment! sa vinaaa roacheriiiiiiiii
  12. Oamenii aia nu ragaie in microfon draga monik30, dar daca asa percepi tu muzica asta ..whatever makes you happy! Si in plus daca ai fii dat o ureche peste trupele care presteaza la festival ai observa ca nu toti " ragaie" vezi Ava Inferi , Bucium ,Ashes You Leave, Inopia, . Sunt numai oameni talentati.
×
×
  • Create New...